Număr | 581 |
---|---|
An | 2013 |
Data emiterii | 21.11.2013 |
Link oficial | Primăria Timisoara |
Proces verbal | PV din 21.11.2013 |
Hotararea Consiliului Local 581/21.11.2013 privind aprobarea Studiului de Fezabilitate "Pasaj inferior Solventul" Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC2013 - 32849/14.11.2013 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltarea urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Fişa Tehnică de verificare şi avizare a documentaţiilor tehnico-economice pentru lucrările de investiţii nr 249/12.11.2013 a Comisiei tehnico-economice; În conformitate cu prevederile art.36 alin.2 lit.(b) şi (c) şi alin.4. lit.(d) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 alin.2 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1: Se aprobă Studiul de Fezabilitate pentru obiectivul de investiţii "Pasaj inferior Solventul", întocmit de S.C. POD-PROIECT S.R.L., conform Contractului de proiectare nr. 08/22.01.2013 cu caracteristicile principale şi indicatorii tehnico-economici, prevăzuţi în Anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art.2: Se aproba trecerea la elaborarea Proiectului Tehnic şi a Documentaţiei de execuţie. Art.3: Finanţarea obiectivului de investiţii prevăzut la art.1 se va face din bugetul local. Art.4: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Tehnică şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara Art.5: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Economice; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale; - Direcţiei Comunicare; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Compartimentului Control; - Mass-media locale.
|
România SE APROBĂ Judeţul Timiş PRIMAR, Municipiul Timişoara Nicolae Robu Direcţia Tehnică Serviciul Drumuri, Poduri şi Utilităţi Hidrotehnice Nr. SC 2013 –
REFERAT privind aprobarea Studiului de Fezabilitate pentru obiectivul de investiţie
,,Pasaj inferior Solventul”
Direcţia Tehnică prin Biroul Drumuri şi Poduri are cuprins în programul de investiţii pe anul 2013 obiectivul de investiţii ,,Pasaj inferior Solventul”. Obiectivul de investiţie ,,Pasaj inferior Solventul”este amplasat în zona de nord a municipiului Timişoara, şi va asigura legătura între Calea Bogdăneştilor şi strada Gării, pe sub un pachet de 10 linii de cale ferată. Calea Bogdăneştilor, pe zona studiată, este o stradă de categoria a III a, alcătuită din două benzi de circulaţie, câte una pe sens având lăţimea totală de 6,00 m. Partea carosabilă este mărginită de zona verde cu lăţime variabilă de la 2,0 m la 15,0 m, urmate de un trotuar cu o lăţime de cca. 2,0 m. Transportul public este asigurat cu ajutorul tramvaielor, care circulă pe o cale de rulare simplă amplasată lângă trotuar, aceasta fiind separată de partea carosabilă de un spaţiu verde cu lăţime variabilă. Deoarece amplasamentul studiat reprezintă capătul Căii Bogdăneştilor este realizată o buclă de întoarcere a tramvaielor. La fel ca şi la calea Bogdăneştilor, pe strada Gării în amplasamentul studiat fiind capăt de linie, există un rond de întoarcere, de această dată pentru linia de troleibuz. Spre deosebire de Calea Bogdăneştilor, str. Gării este o stradă de categoria a –II-a având 4 benzi de circulaţie, câte două pe sens , cu lăţimea totală de 12m Această subtraversare este imperios necesară întrucât legătura între cartierul Ronaţ, respectiv Blaşcovici cu cartierul Iosefin este actualmente posibilă doar pe sub Pasajul Jiul.
Având în vedere cele menţionate, este necesară şi oportună, realizarea pasajul inferior
propus, acest fapt conducând la îmbunătăţirea accesului rutier şi pietonal în zonă. Sursa de finanţare: Bugetul local capitolul Cap 84.02.03.01. Drumuri şi poduri, Cap. C Studii
şi proiecte. Primăria Municipiului Timişoara a recepţionat Studiul de Fezabilitate pentru ,,Pasaj inferior Solventul”, realizat de SC POD PROIECT SRL conform contractului de prestări servicii nr.8/22.01.2013. În vederea realizării investiţiei este necesară aprobarea Studiului de Fezabilitate. Valoarea totală a investiţiei ,,Pasaj inferior Solventul” este estimată, conform devizului general al investiţiei, la 124.276,165 mii lei (TVA inclus) respectiv 27.850,248 mii euro din care C+M = 107.846,526 mii lei respectiv 24.168,372 mii euro (1 euro =4,4623 lei la data de 10.10.2013). Durata de realizare pentru execuţia lucrărilor proiectate este estimată la 24 luni.
Având în vedere faptul că finanţarea studiului de fezabilitate ,,Pasaj inferior Solventul” se face din Bugetul local, propunem aprobarea studiului de fezabilitate şi realizarea investiţiei menţionată anterior. VICEPRIMAR, P SECRETAR, DAN DIACONU SIMONA DRAGOI
DIRECTOR ECONOMIC DIRECTOR DIRECŢIA TEHNICĂ, SMARANDA HARACICU CHIŞ CULIŢĂ ŞEF SERVICIU DPUH, ŞEF BIROU DP IOAN GANCIOV VASILE OLAR
CONSILIER VIOLA DUMITRU AVIZAT JURIDIC Red. VD Cod FO 53-01,ver.2
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
1
5
8
4
2
6
17
10
13
12
3
9
7
11
18
21
15
14
16
19
20
25
22
23
24
Sprijiniri - pereti mulati
80 cm grosime
Sprijiniri - zid de sprijin din b.a.
Sprijiniri - pereti mulati
80 cm grosime
- CLADIRI EXISTENTE
- SPATIU VERDE
- TROTUAR
- PISTA CICLISTI
- LIMITE PROPRIETATI
- LINII CF
- PASAJ SUBTERAN
- SITUATIA EXISTENTA
- PASARELA PIETONALA EXISTENTA
- SUPRAFATA EXPROPIATA PROVIZORIU
Acces
Sprijiniri - zid de sprijin din b.a.
LEGENDA
- CONTUR LISA PARAPET
- SPRIJINIRI CU PERETI MULATI
SAU PILOTI FORATI
- ZIDURI DE SPRIJIIN
- PLATFORMA CALE DE RULARE TRAMVAI
BETONATA CONFORM S.F.
Traseu 5 - Calea Bogdanestilor
- STALPI DE SUSTINERE FIR
CONTACT / ILUMINAT PUBLIC PROIECTATI
- COPACI NOI PLANTATI
- STALPI DE SUSTINERE FIR
CONTACT / ILUMINAT PUBLIC EXISTENTI
- RETEA GAZE NATURALE
- CAMINE DE VIZITARE APA/CANAL
- RETEA ELECTRICA
- ACCES PROPRIETATI
- GURI DE SCURGERE EXISTENTE
- COPACI EXISTENTI
- NUMAR LOC PARCARE
1
3 . 5 0
2 . 0 0
7 . 0 0
7 . 0 0 - 8 . 5 0
7 . 0 0
2 . 2 0
2
. 0
0
7 . 0 0
7 . 0 0
7
. 0
0
2 . 0 0
2 . 0 0
7 . 0 0
7 . 0 0
1 0 . 0 0
2 . 0 0
1
. 5
0
6
. 0
0
1
. 5
0
3
.
5
0
1.20
7.00
1.00
6
.
0
0
1
.
7
5
7
. 0
0
8
. 5
0
7
. 0
0
6.0 0
4
. 0
0
1
. 2
0
1
. 2
0
6 . 4 9
1.2 0
7
. 0
0
7
. 8
5
- 9
. 1
0
7
. 0
0
6
. 0
0
1
. 2
0
9
. 1
0
R
1
1
.
0
0
R
1
4
.
5
0
R18 .00
R
2
1
.
0
0
3
. 5
0
3
. 5
0
7
.
0
0
3
.
5
0
4
.
2
5
6
. 0
0
6
. 0
0
2
. 0
0
6 .0
0
2 . 0 0
7
.
0
0
1
.
8
5
R 9 . 5 0
- RETEA 110 kV
- STALPI DE SUSTINERE RETEA 110 kV
BL.
P+4
BL.
P+4
BL.
P+4
BL.
P+4
P+M
- GURA SCURGERE PROIECTATA
- HIDRANT EXISTENT
L I N
I A
C
F C
a p R
a m
p a
G A
R A
T I M
I S
O A
R A
N O
R D
L I N
I A
C
F M
O A
R T
A A
R A
D ( l i n i e t r a g e r e Y
)
L I N
I A
G
R U
P A
B
L
I N
I A
C
F
1
3
3
L I N
I A
C
F 2 1 8
L I N
I A
C
F 1 0 0
L I N
I A
C
F 1 2 4
L I N
I A
C
F R
a m
p a V
e c h e
L I N
I A
C
F R
a m
p a M
a r e
L I N
I A
C
F 1 P
o r c i
2 5 0
2 5 9
2 4 9
2 9 5
M 1 6
2 6 0
2 9 4
- Suprafata apartinand C.F.R. - propusa pentru a
fi trecuta in administrarea Primariei Timisoara
1 3 .3
0
5 .2
8
- PLATFORMA CALE DE RULARE TRAMVAI
CU SPATIU VERDE INTRE SINE
- LIMITA CADASTRALA CFR
- LIMITA DE SIGURANTA (20 m)
1 5 2
4 0
1 4 8
4 0
1 4 6
4 9
1 : 9
R A
M P
A C
A L E
A B
O G
D A
N E
S T
IL O
R
L =
1 1 5 ,0
0 m
1 : 9
1 5 0
4 9
1 : 9
8
4 9
1 0
4 9
2 9 4 A
1 : 9
6
4 9
5
. 3
1
1 : 9
7
. 2
9
2
. 8
3
5
. 0
3
1
. 4
4
8
. 2
2
6
. 4
9
4
. 8
6
5
. 7
4
1
0
. 1
5
6
5
. 0
0
2
8
. 9
0
Z
O
N
A
A
C
O
P
E
R
I T
A
L
=
8
7
, 0
9
m
R
A
M
P
A
S
T
R
A
D
A
G
A
R
I I
L
=
1
4
4
, 2
0
m
3
. 5
9
4 . 8 6
1 . 6 8
A
c c e s
A
c
c
e
s
A
c
c
e
s
Sprijiniri - pereti mulati
80 cm grosime
1 . 5 0
1
.
2
0
- CAROSABIL RAMPE DE ACCES
- HIDRANT PROIECTAT
k m
0 +
0 7 0 . 0 0
k m
0 +
1 8 5 . 0 0
k
m
0
+
2
7
2
. 0
9
k
m
0
+
4
1
6
. 2
9
2 8 . 7 0
1
. 2
0
Spraituri permanente
- INSTALATII CF
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
. v .
- GARD PROIECTAT
- PORTI PROIECTATE
I N
C
E
P
U
T
S
P
R
O
I E
C
T
C
A
L
E
A
B
O
G
D
A
N
E
S
T
I L
O
R
k
m
0
+
0
0
0
, 0
0
S
F
A
R
S
I T
S
P
R
O
I E
C
T
P
L
A
T
F
O
R
M
A
S
O
L
V
E
N
T
U
L
k
m
0
+
4
6
1
, 5
0
S
F
A
R
S
I T
S
P
R
O
I E
C
T
S
T
R
A
D
A
G
A
R
I I
k m
0 +
2 1 6 , 0 0
I
N
C
E
P
U
T
S
P
R
O
I
E
C
T
S
T
R
A
D
A
G
A
R
I
I
k
m
0
+
0
0
,
0
0
F 3 =
-1 5 .0
0 m
F 2 =
-2 0 .0
0 m
F 4 =
-3 .0
0 m
C A
R O
T A
F 1 =
-1 5 .0
0 m
- POZITIE FORAJ
- POZITIE CAROTA
PROIECTAT
DIRECTOR DE PROIECT.
FAZA: STUDIU DE FEZABILITATE
PASAJ INFERIOR SOLVENTU
Contract nr. 08/2013
Revizia nr.:
Scara:
Data:
Cod plansa: 08/SF/POD -
2013
DENUMIRE PROIECT
PROIECTANT
BENEFICIAR
3
RO 14447212
www.pod-proiect.ro
NOTE:
VERIFICAT INTERN
DESENAT
-
PLAN DE SITUATIE
1:500
G.02
0
+
0
0
0
+
1
0
0
+
2
0
0
+
3
0
0
+
4
0
0
+
5
0
0
+
6
0
0
+
7
0
0
+
8
0
0 +
9 0
1 +
0 0
1 +
1 0
1 +
2 0
1 +
3 0
1 +
4 0
1 +
5 0
1 +
6 0
1 +
7 0
1 +
8 0
1 +
9 0
2 +
0 0
2 +
1 0
0
+
0
0
0 +
1 0
0 +
2 0
0 +
3 0
0 +
4 0
0 +
5 0
0 +
6 0
0 +
7 0
0 +
8 0
0 +
9 0
1 +
0 0
1 +
1 0
1 +
2 0
1 +
3 0
1 +
4 0
1 +
5 0
1 +
6 0
1 +
7 0
1 +
8 0
1 +
9 0
2 +
0 0
2
+
1
0
2
+
2
0
2
+
3
0
2
+
4
0
2
+
5
0
2
+
6
0
2
+
7
0
2
+
8
0
2
+
9
0
3
+
0
0
3
+
1
0
3
+
2
0 3
+
3
0
3
+
4
0
3
+
5
0
3
+
6
0
3
+
7
0
3
+
8
0
3
+
9
0
4
+
0
0
4
+
1
0
4
+
2
0
4
+
3
0
4
+
4
0
4
+
5
0
4
+
6
0
0+00
0+10
0
+
2
0
0
+
3
0
0
+
4
0
0
+
5
0
0
+
6
0
0
+
7
0 0
+
8
0
0
+
9
0
1 +
0 0
1
+
1
0
1
+
2
0
1 +
3 0
1
+
4
0
0 +
0 0
0
+
1
0
0
+
2
0
0
+
3
0
0
+
4
0
0 +
5 0
0 +
6 0
0 +
7 0
0 +
8 0
0 +
9 0
1 +
0 0
1 +
1 0
1 +
2 0
1
+
3
0
1
+
4
0
1
+
5
0
1+60
1
+
7
0
1
+
8
0
1
+
9
0
2
+
0
0
0 +
0 0
0 +
1 0
0 +
2 0
0 +
3 0
0 +
4 0
0 +
5 0
0 +
6 0
0 +
7 0
0 +
8 0
0 +
9 0
1 +
0 0
1 +
1 0
1 +
2 0
1 +
3 0
3 . 5 0
2 . 0 0
7 . 0 0
7 . 0 0 - 8 . 5 0
7 . 0 0
2 . 2 0
2
. 0
0
7 . 0 0
7 . 0 0
7
. 0
0
2
. 0
0
2 . 0 0
7 . 0 0
7 . 0 0
1 0 . 0 0
2 . 0 0
1
. 5
0
6
. 0
0
1
. 5
0
3
.
5
0
1.20
7.00
1.00
6
.
0
0
1
.
7
5
7
. 0
0
8
. 5
0
7
. 0
0
6.0 0
4
. 0
0
1
. 2
0
1
. 2
0
6 . 4 9
1.2 0
7
. 0
0
7
. 8
5
- 9
. 1
0
7
. 0
0
6
. 0
0
1
. 2
0
9
. 1
0
R
1
1
.
0
0
R
1
4
.
5
0
R18 .00
R
2
1
.
0
0
3
. 5
0
3
. 5
0
7
.
0
0
3
.
5
0
4
.
2
5
6
. 0
0
6
. 0
0
2
. 0
0
6 .0
0
2 . 0 0
7
.
0
0
1
.
8
5
R 9 . 5 0
BL.
P+4
BL.
P+4
BL.
P+4
BL.
P+4
P+M
G A
R A
T I M
I S
O A
R A
N O
R D
1 3 .3
0
5 .2
8
1 4 8
4 0
1 5 2
4 0
1 4 6
4 9
1 : 9
1 : 9
1 5 0
4 9
1 : 9
8
4 9
1 0
4 9
1 : 9
6
4 9
1
: 9
6
5
. 0
0
2
8
. 9
0
Z
O
N
A
A
C
O
P
E
R
I T
A
L
=
8
7
, 0
9
m
R
A
M
P
A
S
T
R
A
D
A
G
A
R
I I
L
=
1
4
4
, 2
0
m
R A
M P
A C
A L E
A B
O G
D A
N E
S T
IL O
R
L =
1 1 5 ,0
0 m
3
. 5
9
4 . 8 6
1 . 6 8
1 . 5 0
1
.
2
0
k m
0 +
1 8 5 . 0 0
k
m
0
+
2
7
2
. 0
9
1
. 2
0
I N
C
E
P
U
T
S
P
R
O
I E
C
T
C
A
L
E
A
B
O
G
D
A
N
E
S
T
I L
O
R
k
m
0
+
0
0
0
, 0
0
S
F
A
R
S
I T
S
P
R
O
I E
C
T
P
L
A
T
F
O
R
M
A
S
O
L
V
E
N
T
U
L
k
m
0
+
4
6
1
, 5
0
S
F
A
R
S
I T
S
P
R
O
I E
C
T
S
T
R
A
D
A
G
A
R
I I
k m
0 +
2 1 6 , 0 0
I
N
C
E
P
U
T
S
P
R
O
I
E
C
T
S
T
R
A
D
A
G
A
R
I
I
k
m
0
+
0
0
,
0
0
CENTRALIZATOR INDICATOARE RUTIERE
FIGURA DENUMIRE NR. BUC.
A14
Tunel
2
A22 Presemnalizare trecere pentru pietoni 9
A24
Biciclisti
8
A40 Presemnalizare intersectie cu sens giratoriu
3
B1
Cedeaza trecere
8
B2 Oprire 2
B3 Drum cu prioritate
5
C1
Accesul interzis
2
C17
Accesul interzis vehiculelor cu inaltimea mai mare de 5,00 m
2
C24 Interzis virajul la stanga
2
C25 Interzis virajul la dreapta
1
C29
Limitare de viteza
2
C39 Oprirea interzisa 6
D3 La dreapta
4
D4 Inainte sau la dreapta
1
D5
Ocolire
1
D7 Intersectie cu sens giratoriu
4
G2 Trecere pentru pietoni 16
G4
Sens unic
2
G14
Statie de autobuz
1
G15
Statie de tramvai
1
G34
Parcare
2
P21 Directia drumului cu prioritate
1
P25 Ridicarea autovehiculelor oprite si/sau stationate neregulamentar 6
Total indicatoare
91
PANOU INFOTRAFIC
PANOU INFOTRAFIC
PROIECTAT
DIRECTOR DE PROIECT.
FAZA: STUDIU DE FEZABILITATE
PASAJ INFERIOR SOLVENTU
Contract nr. 08/2013
Revizia nr.:
Scara:
Data:
Cod plansa: 08/SF/POD -
2013
DENUMIRE PROIECT
PROIECTANT
BENEFICIAR
3
RO 14447212
www.pod-proiect.ro
NOTE:
VERIFICAT INTERN
DESENAT
-
PLAN MARCAJE SI
INDICATOARE RUTIERE
1:1000
G.18
Semnalizarea rutiera s-a intocmit
conform SR 1848-1/2011 -
"Semnalizarea rutiera. Indicatoare
si mijloace de semnalizare rutiera.
Partea 1: Clasificare, simboluri si
amplasare" .
Anexa HCL nr............. din.............
PRINCIPALII INDICATORI TEHNICO-ECONOMICI AI INVESTIŢIEI ,, PASAJ SOLVENTUL”.
Studiul de fezabilitate întocmit de SC POD PROIECT SRL – Iaşi, aferent obiectivului de investiţii ,, Pasaj Solventul”, conform contractului de prestare de servicii nr.8 din data de 22.01.2013 , are principalii indicatori tehnico – economici ai investiţiei: Durata de realizare a investiţiei: 24 luni Valoare de investitie (INV) 124.276,165 mii lei (inclusiv TVA)
27.850,248 mii euro (inclusiv TVA) Din care constructii montaj C+M 107.846,526 mii lei (inclusiv TVA)
24.168,372 mii euro (inclusiv TVA)
Capacităţi (în unităţi fizice ): - Lungimi străzi modernizate 726,00 m - Lungime pasaj inferior 87,09 m - Lungime rampe 259,00 m - cale de rulare dublă tramvai 424,00 m - giratoriu 1 buc - piste biciclişti 1355,00 m - trotuare 1877,00 m - Spaţii verzi amenajate 5534,00 mp
DIRECTOR DIRECŢIA TEHNICĂ, ŞEF SERVICIU DPUH, CHIŞ CULIŢĂ IOAN GANCIOV
ŞEF BIROU DRUMURI ŞI PODURI, CONSILIER VASILE OLAR VIOLA DUMITRU