Hotararea Consiliului Local 305/28.07.2009 privind aprobarea Studiului de Fezabilitate pentru realizarea obiectivului de investiţii REAMENAJAREA ŞI MODERNIZAREA PARCULUI COPIILOR "ION CREANGĂ" elaborat de către S.C.FAGUS GMBH în cadrul Contractului de Servicii nr. 41 din 15.05.2009 Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC2009-16079/15.07.2009 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul dr.ing. Gheorghe CIUHANDU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În baza prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 28//2008 privind aprobarea conţinutului-cadru al documentaţiei tehnico-economice aferente investiţiilor publice pentru obiective de investiţii şi lucrări de intervenţie şi Ordinului nr. 863/2008 pentru aprobarea "Instrucţiunilor de aplicare a unor prevederi din Hotărârea Guvernului nr. 28/2008 privind aprobarea conţinutului-cadru al documentaţiei tehnico-economice aferente investiţiilor publice, precum şi a structurii şi metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiţii şi lucrări de intervenţii"; În conformitate cu dispoziţiile art. 36, alin. (2), lit. b), alin. 4, lit. d) din Legea administraţiei publice locale nr. 215/2001, În temeiul art. 45 din Legea administraţiei publice locale nr. 215/2001; HOTARASTE Art. 1: Se aprobă Studiul de Fezabilitate pentru realizarea obiectivului de investiţii Reamenajarea şi Modernizarea Parcului Copiilor "Ion Creangă" în valoare de 14.105.67 mii lei respectiv 3.342,58 mii euro (TVA inclus), elaborat de către S.C.FAGUS GMBH în cadrul Contractului de Servicii nr.41 din 15.05.2009, cu principalii indicatori tehnico-economici prevăzuţi în Anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Dezvoltare, Direcţia Economică şi Direcţia de Mediu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Edilitare; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Drumuri şi Transporturi; - Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii; - Mass-media locale.
|