Hotararea Consiliului Local 300/28.07.2017 privind aprobarea documentatiei ET+ audit energetic+DALI+SF, si realizarea obiectivului de investitii Ť ET+ auditenergetic+DALI+SF+PT+DDE - Refunctionalizare, reabilitare si realizare pasarela circuit septic la corp vechi Spital Louis Turcanu, din Timişoara str. Nemoianu -Dr. Liviu Gabor colt cu str, Braila" Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. - SC2017 - 17242/11.07.2017, al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere avizul nr. 321 din 09.05.2017 al Comisiei Tehnico Economice a Municipiului Timişoara; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În conformitate cu prevederile art. 36 alin (2) lit.b) şi alin (4) lit.d) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se aproba Documentaţia de Avizare a Lucrărilor şi realizarea obiectivului de investiţii "ET+ audit energetic+DALI+SF , "Refunctionalizare, reabilitare si realizare pasarela circuit septic la corp vechi Spital Louis Turcanu, din Timişoara str. Nemoianu -Dr. Liviu Gabor colt cu str, Braila" Timisoara, jud. Timiş", conform documentatiei nr. 498-165/2015 elaborata de S.C. Building OLM S.R.L. cu indicatorii tehnico-economici prevăzuti în Anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. 2: Se aproba elaborarea Proiectului Tehnic si a Documentatiei de executie prin grija Biroului Constructii si Instalatii din cadrul Directiei Generale de Urbanism si Dezvoltare Urbană. Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Generală de Urbanism şi Dezvoltare Urbană - Biroul Constructii Instalaţii din cadrul Primăriei Municipiului Timisoara. Art. 4: Prezenta Hotărâre se comunică: - Institutiei Prefectului - Judetul Timis; - Primarului Municipiului Timisoara; - Serviciului Juridic; - Directiei Economice; - Directiei Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse; - Directiei Edilitare; - Directiei de Mediu; - Directiei Comunicare - Relaţionare; - Directiei Generale de Urbanism şi Dezvoltare Urbană; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Biroului Managementul Calitatii; - Biroului Audit; - Mass- media locale.
|