keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 47/28.09.2004 privind aprobarea derulării investiţiei "Achiziţionarea de autobuze solo pentru transportul urban de călători în sistem leasing, a Caietului de Sarcini şi a Fişei de Date a Achiziţiei"

28.09.2004

Hotararea Consiliului Local 47/28.09.2004
privind aprobarea derulării investiţiei "Achiziţionarea de autobuze solo pentru transportul urban de călători în sistem leasing, a Caietului de Sarcini şi a Fişei de Date a Achiziţiei"


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul cu nr. SC2004- 16373/17.09.2004 al Primarului Municipiului Timişoara, domnului Gheorghe Ciuhandu;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor;
În conformitate cu prevederile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 60/2001 privind achiziţiile publice, modificată şi completată prin Legea nr. 212/2002 şi Legea 386/2003;
În conformitate cu Hotărârea Guvernului nr. 461 / 2001 pentru aprobarea Normelor de aplicare a Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 60/2001 privind achiziţiile publice;
În conformitate cu Ordinul Ministrului Finanţelor Publice nr. 1.012/2001 privind aprobarea structurii, conţinutului şi modului de utilizare a Documentaţiei standard pentru elaborarea şi prezentarea ofertei pentru achiziţia publică de produse ;
În conformitate cu Ordonanţa nr. 51/1997 (*republicata*) privind operaţiunile de leasing si societăţile de leasing;
În conformitate cu Legea nr. 284/2002 pentru aprobarea Ordonanţei Guvernului nr. 86/2001 privind serviciile de transport public local de calatori;
În baza Legii nr. 102/2001 privind aprobarea Ordonanţei de Urgenţa a Guvernului nr.148/2000 pentru modificarea unor reglementari în domeniul serviciilor publice de transport local de calatori;
În conformitate cu prevederile art. 38, lit. (d) şi (i), din Legea nr. 215/2001, privind administraţia publică locală;
În temeiul art. 46 din Legea nr. 215/2001, privind administraţia publică locală;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă derularea investiţiei "Achiziţionarea de autobuze solo pentru transportul urban de călători în sistem leasing".

Art.2: Se aprobă Caietul de Sarcini şi Fişa de Date a Achiziţiei prevăzute în Anexa 1 respectiv Anexa 2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre în vederea derulării investiţiei specificată la Art.1.

Art.3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei Hotărâri se încredinţează Direcţia Edilitară şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art.4: Prezenta Hotărâre se comunică:
- Prefecturii Judeţului Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţia Patrimoniu;
- Direcţia Urbanism;
- Serviciului Control şi Audit Intern;
- Biroului Relaţii Publice;
- Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni;
- Mass-media locale.



Presedinte de sedinta
BOGDAN ACHIMESCU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa_2_Achizitie_Autobuze.pdf

1

FIŞA DE DATE A ACHIZIŢIEI

A. INTRODUCERE. A.1.1. Denumirea autorităţii contractante: Cod unic de înregistrare: Atribut fiscal: Adresa: Număr de telefon, telex, fax, e-mail: Sursele de finanţare a contractului de furnizare care urmează să fie atribuit:

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI TIMIŞOARA TIMIŞOARA - Bv. C.D. LOGA, nr. 1 surse proprii

A.2.1. Obiectul contractului de furnizare:

a. achiziţionare în sistem leasing - autobuze pentru transport urban de călători. b. oferta se depune pentru întreaga gamă de produse solicitate.

A.2.2. Procedura aplicată

Licitaţie deschisă Licitaţie restrânsă Negociere competitivă

A.4.1 1. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 60 / 2001 privind achiziţiile publice, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 241 din 11 mai 2001, modificată şi completată prin Legea nr. 212 / 2002 şi Legea 386/2003. 2. Hotărârea Guvernului nr. 461 / 2001 pentru aprobarea normelor de aplicare a Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 60 / 2001 privind achiziţiile publice, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 268 din 24 mai 2001; 3. Ordinul Ministrului Finanţelor Publice nr. 1.012 / 2001 privind aprobarea structurii, conţinutului şi modului de utilizare a Documentaţiei standard pentru elaborarea şi prezentarea ofertei pentru achiziţia publică de produse, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 336 din 25.06.2001 4. ORDONANTA nr. 51/1997 (*republicata*) privind operaţiunile de leasing si societăţile de leasing.

2

B. CALIFICAREA CANDIDAŢILOR / OFERTANŢILOR. B.1.3. Documente care dovedesc eligibilitatea:

1.Declaraţie pe propria răspundere completată în conformitate cu Formularul B1 din secţiunea IV; 2. Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligaţiilor exigibile de plată a impozitelor şi taxelor către stat, inclusiv cele locale, precum şi a contribuţiei pentru asigurările sociale de stat (formulare - tip eliberate de autorităţile competente din ţară în care candidatul / ofertantul este rezident) la data de 30.06.2004 respectiv: - Certificat de plată a impozitelor şi taxelor la

bugetul de stat şi la bugetul asigurărilor sociale- D.G.F.P.C.F.S.;

- Certificat de plată a impozitelor şi taxelor la bugetele locale – Administraţia Locală;

Formularele tip eliberate de autorităţile competente. B.2.2. Documente care dovedesc înregistrarea: Pentru persoane juridice române: Pentru persoane fizice române: Pentru persoane juridice / fizice străine:

Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Camera de comerţ şi industrie naţională sau teritorială. Autorizaţie de funcţionare sau alt document necesar pentru dovedirea apartenţei la categoria profesională impusă de îndeplinirea contractului. Documente edificatoare care să dovedească o formă de înregistrare ca persoană juridică sau de înregistrare/atestare ori apartenenţă din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile legale din ţara în care candidatul / ofertantul este rezident.

B.3.2. Documente care dovedesc capacitatea tehnică şi capacitatea economico- financiară:

1. Fişa de informaţii generale (Formularul B2 din secţiunea IV).

Solicitat Nesolicitat

2. Autorizare pentru livrarea produselor (Formular B3 din secţiunea IV)

Solicitat Nesolicitat

3. Recomandări din partea altor beneficiari / clienţi.

Solicitat Nesolicitat

4. Documente emise de organisme acreditate, care confirmă certificarea sistemului calităţii, - ISO 9000, 9001 sau 9002.

Solicitat Nesolicitat

3

5. Fişă / fişe de informaţii privind experienţa similară (Formular B4 din secţiunea IV)

Solicitat Nesolicitat

6. Declaraţie care conţine informaţii privind dotările specifice, utilajele echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoare şi alte mijloace fixe pe care candidatul / ofertantul se angajează să le utilizeze pentru îndeplinirea contractului (pentru rezolvarea defecţiunilor în termen de garanţie-service în România).

Solicitat Nesolicitat

7. Obligaţii contractuale, în desfăşurare, faţă de alţi beneficiari / clienţi:

Solicitat Nesolicitat

8. Scrisori de bonitate din partea băncilor sau a unor societăţi recunoscute de audit financiar şi contabil.

Solicitat Nesolicitat

B.4.1. Cerinţe minime referitoare la capacitatea tehnică şi la capacitatea economico- financiară, pe care candidatul / ofertantul trebuie să le îndeplinească pentru a fi considerat calificat:

Capacitatea tehnică: 1. Prezentare generală: - formularul B2 din

secţiunea IV; 2. Susţinere tehnică: - descrierea detaliată din care să rezulte corespondenţa propunerii tehnice cu specificaţiile tehnice prevăzute în Caietul de sarcini.

3. Autorizare pentru livrarea produselor (Formularul B3 din secţiunea IV):

- ofertantul trebuie să dovedească prin acest formular că este producător, reprezentant, dealer autorizat al producătorului sau o societate de leasing care are încheiat un contract de furnizare cu producătorul sau dealerul autorizat al acestuia. 4. Certificat de omologare de tip emis de RAR. 5. Recomandări din partea altor beneficiari / clienţi: - prezentarea a cel puţin 2 recomandări din partea unor beneficiari / clienţi. 5. Experienţa similară - Formularul B4 din secţiunea

IV: - încheierea şi îndeplinirea în ultimii 3 ani a cel puţin unui contract al cărui obiect a fost furnizarea de produse similare şi care a avut o valoare de 122.910.000 mii lei , respectiv 3.000.000 euro. Plafonul poate fi atins şi prin însumarea valorii a trei contracte similare distincte. 6. Resurse tehnice:

- document care să ateste că deţine în Timişoara unitate service proprie sau pe bază de contract abilitată de producător şi autorizată de RAR. În cazul în care ofertantul prezintă un contract încheiat cu o unitate service, contractul trebuie să aibe o durată cel puţin egală cu durata leasingului.

4

Capacitatea economico-financiară:

1. Obligaţii contractuale în desfăşurare: - prezentarea obligaţiilor contractuale în

desfăşurare; 2. Situaţia financiară:

a) cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani să fie de 245.820.000 mii lei, respectiv 6.000.000 euro.

solicitat nesolicitat;

b) lichiditate generală (active circulante / datorii curente x 100) ≥ 100%

solicitat nesolicitat;

c) solvabilitate patrimonială (capital propriu / total pasiv x 100) ≥ 30%

solicitat nesolicitat;

Precizări generale: • pot fi respinşi de la procedură:

ofertanţii care nu dovedesc că şi-au îndeplinit obligaţiile de plată exigibile a impozitelor şi taxelor către bugetul consolidat al statului şi a obligaţiilor de plată către bugetele locale;

ofertanţii care nu prezintă documentele de calificare solicitate, altele decât cele menţionate mai sus, la primul alineat;

ofertanţii a căror ofertă conţine propuneri referitoare la clauzele contractuale, propuneri care sunt în mod evident dezavantajoase pentru autoritate contractantă.

Ofertanţii care nu prezintă certificatul de omologare de tip emis de RAR.

Pot participa la procedura de achiziţie: a. producătorii, reprezentanţele sau dealerii autorizaţi

ai acestora care au în obiectul de activitate şi vânzarea în leasing;

b. societăţi de leasing care au contracte de furnizare încheiate cu producătorii sau dealerii autorizaţi ai acestora;

c. firme de leasing şi producători, reprezentaneţe sau dealeri autorizaţi care prezintă oferta comună. În cazul în care oferta comună este declarată câştigătoare, ofertanţii au obligaţia ca, înainte de încheierea contractului de leasing, să prezinte documentul de legalizare al asocierii.

C. ELABORAREA OFERTELOR. C.2.1. Limba de redactare a ofertei:

Română

5

C.3.1. Perioada de valabilitate a ofertelor:

90 zile de la data de deschidere a ofertelor

C.4. Documentele ofertei:

Propunerea tehnică Ofertantul va elabora propunerea tehnică astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerinţele prevăzute în Caietul de sarcini. Propunerea financiară Ofertantul va elabora propunerea financiară astfel încât aceasta să furnizeze toate informaţiile solicitate cu privire la preţ, tarif precum şi alte condiţii financiare şi comerciale legate de obiectul contractului de achiziţie publică. Preţul din propunerea financiară va fi exprimat obligatoriu în EURO.

C.5. Documentele care însoţesc oferta: C.5.1. Scrisoarea de înaintare: C.5.2. Împuternicirea: C.5.3. Cuantumul garanţiei de participare : Perioada de valabilitate a garanţiei de participare: Modul de constituire a garanţiei de participare :

C.5.4. Documentele de calificare:

Ofertantul trebuie să prezinte scrisoarea de înaintare în conformitate cu modelul prevăzut în secţiunea IV – Formularul 2A. Oferta trebuie să fie însoţită de împuternicirea scrisă prin care semnatarul este autorizat să angajeze ofertantul în procedura pentru atribuirea contractului de achiziţie publică. 4.097.000 mii lei, respectiv 100.000 EURO 90 zile a. scrisoare de garanţie bancară în favoarea autorităţii contractante (Formularul 4 din Secţiunea IV). Scrisoarea de garanţie bancară va fi eliberată de o bancă din România sau de o bancă din străinătate confirmată de o bancă din România.

Ofertantul trebuie să prezinte documentele care dovedesc eligibilitatea, înregistrarea, respectiv capacitatea tehnică şi capacitatea economico-financiară după cum se precizează la B1.3., B.2.2., B.3.2.- B.4.1.

C.6.1. C.6.2 Mod de prezentare al propunerii tehnice:

Propunerea tehnică trebuie să asigure posibilitatea verificării corespondenţei propunerii tehnice cu specificaţiile tehnice prevăzute în Caietul de sarcini.

C.6.3 Formulare ce vor fi prezentare:

Formularul 2A – scrisoare de înaintare; Formularul 3 – formular de ofertă; Formularul 4 – scrisoare de garanţie bancară

pentru participare;

6

Formularul B1 – declaraţie privind eligibilitatea; Formularul B2 – informaţii generale; Formularul B3 – autorizare livrare; Formularul B4 – experienţa similară.

C.7.2

Formularul de ofertă se va prezenta de către ofertanţi aşa cum este el prezentat în secţiunea IV (Formularul 3). Odată cu formularul de ofertă se va prezenta şi desfăşurătorul redevenţelor - ratelor de leasing, care va cuprinde:

1. preţ achiziţie; 2. redevenţa - rate lunare de leasing; 3. dobândă; 4. T.V.A.; 5. soldul rămas; 6. valoarea reziduale de minim 20%; 7. toate taxele şi cheltuielile solicitate de ofertant, cu

excepţia asigurărilor R.C.A., CASCO, taxelor de înmatriculare şi impozitelor locale.

C.7.3. Nu este cazul.

C.8.Condiţii de finanţare în leasing: C.8.1.Număr de autobuze: C.8.2.Număr de rate (redevenţa):

C.8.3.Termen de graţie:

C.8.4. Avans:

C.8.5.Durata contractului de leasing financiar:

C.8.6. Valoare reziduală:

50 autobuze de capacitate medie (solo). 72 + 12 (luni de graţie) = 84

12 luni de la fiecare livrare în parte

0

= termen de livrare + 12 luni termen de graţie + 72 luni durata de plată a redevenţelor

minim 20%

C.8.6. Plata redevenţelor:

se va face în rate lunare egale, cu dobânda calculată la sold.

D. PREZENTAREA OFERTELOR. D.1.1. Adresa la care se depune oferta:

D.1.2. Data limită pentru depunerea ofertei:

Minim 52 zile de la data de comunicare a anunţului de atribuire

D.2.1. Numărul de exemplare în copii:

1

D.3.1. Modul de prezentare a ofertelor:

Documentele de identificare, de eligibilitate şi cele care dovedesc capacitatea tehnică şi capacitatea economico-financiară se vor introduce într-un plic;

Propunerea tehnică se va introduce în alt plic; Propunerea financiară se va introduce în alt plic.

Cele trei plicuri vor fi introduse într-un plic pe care se va

7

specifica „Original”. La fel se va proceda şi pentru copie, pe plic specificându-se „Copie”. Cele două plicuri „Original” şi „Copie” vor fi introduse într-un plic exterior împreună cu garanţia de participare pe care nu se va specifica denumirea ofertantului, ci numai “A NU SE DESCHIDE PÂNĂ LA DATA ..........,ORA......”.

Nu se admit oferte alternative. E.DESCHIDEREA ŞI EVALUAREA OFERTELOR. E.1.1. Ora, data şi locul deschiderii ofertelor:

E.7.1. Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: Observaţii :

“oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere tehnico-economică “. atribuirea contractului se va efectua pe întreaga gamă de produse .

E.8.Criteriile de departajare sunt următoarele:

Factor de evaluare Punctaj maxim alocat

1. Preţul total al ofertei la sfârşitul perioadei de leasing (valoare rate, dobânzi, comisioane, inclusiv transport, taxe, etc., exclusiv T.V.A.)

60

2. Caracteristici tehnice 30 3. Termen de garanţie acordat 10

TOTAL

100

1. Punctajul pentru preţul ofertei la sfârşitul

perioadei de leasing, se acordă astfel:

a. pentru cel mai scăzut preţ ofertat se acordă punctajul maxim alocat, respective 60 puncte; b. pentru un alt preţ decât cel prevăzut la litera a) punctajul se acordă prin pondere în funcţie de preţul cel mai mic ofertat, după următoare FORMULĂ: PUNCTAJUL = 60 x preţmin ofertat / preţ ofertat

2. Pentru criteriul caracteristici tehnice, punctajul se acordă astfel:

2.1. capacitatea de transport: - între 90 ÷ 95 locuri 3 puncte - între 96 ÷ 99 locuri 5 puncte - între 100 ÷ 104 locuri 7 puncte - ≥ 105 locuri 10 puncte 2.2. dotare tehnică pentru amplasarea de reclamă publicitară:

• dacă există 5 puncte; • dacă nu există 0 puncte;

2.3. estetică 5 puncte,

8

se va acorda de către comisia de evaluare prin apreciere. 2.4. dotare tehnică pentru echiparea autobuzelor cu validatoare bilete

• dacă există 10 puncte; • dacă nu există 0 puncte.

3. Pentru criteriul termen şi condiţii de garanţie, astfel: a. pentru minim 18 luni şi nu mai puţin de 100.000 km, nu se acordă nici un punct; b. pentru un termen mai mare decât cel prevăzut la litera a), punctajul se acordă astfel: o pentru 24 de luni şi nu mai puţin de 134.000 km 3 puncte; o pentru 30 de luni şi nu mai puţin de 167.000 km 5 puncte; o pentru 36 de luni şi nu mai puţin de 200.000 km 10 puncte.

Se acordă marja de preferinţă internă conform art. 108 din O.U.G. nr. 60/2001 privind achiziţiile publice aprobată şi modificată de Legea nr. 212 / 2002.

F. ATRIBUIREA CONTRACTULUI DE ACHIZIŢIE PUBLICĂ. F.3.1 Procentul pentru creşterea sau diminuarea cantităţii de produse ce urmează să fie achiziţionate

10%

F.4.1. Termeni contractuali comerciali în care se va încheia contractul:

1. se va depune în mod obligatoriu un model

de contract.

2. la prezentarea ofertelor se va ţine cont de

următorul aspect:

a. beneficiarul leasingului va fi Primăria

Municipiului Timişoara;

b. utilizatorul va fi Regia Autonomă de

Transport Timişoara.

3. la semnarea contractului, ofertantul

desemnat câştigător va prezenta:

scrisoarea de garanţie bancară de bună

execuţie.

4. termenul de livrare a ultimului lot va fi de

maxim 125 de zile de la semnarea

contractului.

F.5.2. Nu se acceptă actualizarea preţului contractului.

9

F.6.5. Cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului: Modul de constituire a garanţiei de bună execuţie a contractului de achiziţie:

5% din valoarea contractului - Scrisoare de garanţie bancară de bună execuţie (Formularul 5 din secţiunea IV).

Atasament: Anexa_1_Achizitie_Autobuze.pdf

ROMÂNIA Se aprobă PRIMAR,

dr. ing. GHEORGHE CIUHANDU JUDEŢUL TIMIŞ

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI TIMIŞOARA BV. C.D. LOGA NR.1 DIRECŢIA EDILITARĂ TEL. 408.335 NR. ……………/…………….

CAIET DE SARCINI

1. Obiectul şi domeniul de aplicare:

Prezentul caiet de sarcini se referă la achiziţionarea unui număr de 50 bucăţi autobuze de capacitate medie (solo), cod CPSA-DM.3410.30 (produse ale industriei mijloacelor de transport), din categoria M3IA CE echipate cu motoare EURO-3. Autobuzele vor îndeplini toate condiţiile tehnice şi de siguranţă, pentru circulaţia pe drumurile publice din România, conform legislaţiei Române (Ordinul M.L.T.P.T.L. nr. 211 din 11 febr.2003, RNTR2 şi toate directivele şi normele elaborate de Comunitatea Europeană care se referă la automobile.)

2. Condiţii de calitate:

Autobuzele vor fi realizate conform standardelor internaţionale de calitate ISO 9001-9002.

3. Condiţii tehnice obligatorii: - să funcţioneze corespunzător într-un climat temperat continental; - capacitate de transport: minim 90 locuri (scaune + picioare); - caroserie (solo), cu volan pe stânga, prevăzută cu trei uşi de acces, dintre care una să fie

prevăzută cu dispozitiv pentru acces liber a persoanelor cu handicap; - autobuzul trebuie să posede omologare de tip emisă de RAR obţinută de către furnizor şi

să respecte directiva 88/77/CEE modificată prin directiva 1999/96/CEE (EURO 3) şi să fie omologate în una din ţările UE;

- suspensie faţă şi spate cu perne de aer,amortizoare de şoc şi sistem de control al gărzii la sol şi bară stabilizatoare;

- sistem frânare integral pneumatic,prevăzut cu uscător separator apă şi impurităţi şi cu purjare automată a condensului şi sistem de frânare servoasistat pneumatic, cu dublu circuit cu ABS/ASR; frână de parcare cu aer comprimat şi arcuri, cu sistem de eliberare de urgenţă;

- acţionarea ambreiajului cu servomecanism,dacă cutia de viteze este mecanică; - motor diesel cu aspiraţie liberă cu grad redus de poluare,din categoria

EURO-3 după normele CE; - autobuzul va fi echipat cu instalaţie de pornire pentru temperaturi scăzute; - autobuzul va fi echipat cu sistem de afişaj pentru călători,la exterior şi în salon - scaunele din salonul autobuzului vor fi de tipul antivandalizare - postul de conducere va fi prevăzut cu cabină închisă - instalaţie de climatizare pentru confortul călătorilor (salon + cupeu şofer) - posibilitate de măsurare efectivă a consumului de carburant - puterea motorului să fie de minim 200 CP

acţionarea uşilor să se poată realiza independent,atât din interior,cât şi din exterior - să existe dotări tehnice compatibile pentru montarea sistemului GPS - să existe posibilitatea amplasării unor materiale publicitare - acţionarea independentă a uşilor de coborâre / urcare din interior şi exterior, la comanda

călătorilor 4. Condiţii speciale: - fiecare autobuz va fi însoţit de instrucţiuni de întreţinere şi exploatare în limba română,

trusă sanitară, triunghiuri reflectorizante, pe care le prevede constructorul, pentru depanarea în teren a autobuzului.

- la fiecare autobuz se va livra : 1 manual de întreţinere, 1 catalog de materiale şi piese de schimb, schemele instalaţiei de frânare şi a instalaţiei electrice - în limba română

- ofertantul va asigura service garanţie şi postgaranţie în Timişoara prin sedii secundare, puncte de lucru, reprezentanţe, etc.

- ofertantul va asigura instruirea personalului pentru exploatarea comercială a autobuzului; - contractul de achiziţie să beneficieze de 1 an de graţie - termenul de graţie va curge din momentul livrării fiecărui autobuz în parte; - R. A. TRANSPORT Timişoara (beneficiarul), va avea un drept de folosinţă asupra

autobuzelor achiziţionate,cu toate obligaţiile şi drepturile ce decurg din acesta. 5. Garanţii:

Termenul de garanţie se acordă pe întreg autobuz şi va fi de minim 18 luni conform HG. nr.394/1995 şi nu va implica nici un fel de cheltuială suplimentară din partea beneficiarului cu excepţia consumabilelor.

Ofertantul va asigura remedierile,stabilite prin contract,în perioada de garanţie la sediul utilizatorului (R.A.T.T). Ofertantul trebuie să demonstreze că deţine în România unitate de service proprie sau pe bază de contract abilitată de producător şi autorizată de R.A.R., cu dotare corespunzătoare pentru executarea lucrărilor de reparaţii, la solicitarea beneficiarului.

Ofertantul va asigura la cerere,livrarea pieselor de schimb pe toată perioada de exploatare a autobuzului (minim 10 ani).

Ofertantul va asigura şcolarizarea personalului de diagnoză şi asistenţă tehnică al R.A.TRANSPORT TIMIŞOARA, pe cheltuiala sa. Ofertantul va asigura şcolarizarea personalului de întreţinere şi reparaţii, post garanţie.

Timpul de imobilizare în termen de garanţie va fi de maxim 5 zile de la data comunicării.

p DIRECŢIA EDILITARĂ, CONSILIER SUPERIOR, ROMULUS KOMOZ CULIŢĂ CHIŞ

CONSILIER PRINCIPAL,

OVIDIU RĂDULESCU