1 
 
  -ANEXA- 
 
 LA HOTARAREA NR. ……………………. 
 
 1. DEVIZUL GENERAL AL INVESTIŢIEI (cf. HG 1179/24.10.2002) 
 
 privind cheltuielile necesare executării lucrării SPITALUL LOUIS TURCANU 
 
 EXTINDERE CORP B - SECŢIE PREMATURI SI LABORATOARE EXPLORĂRI PARACLINICE 
 
  
 
 Valoarea ( inclusiv TVA) 
 
 Total Din care supusă procedurii de achiziţie publica 
 
 Nr. cit. Denumirea capitolelor şi subcapitolelor de cheltuieli 
 
 RON EURO RON EURO 1 2 3 4 5 B 
 
  PARTEA I -a 
 
 CAPITOLUL 1 Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului 
 
 1.1. Obţinerea terenului 0 0 0 0 1.2. Amenajarea terenului 56000 15301 56000 15301 1.3. Amenajări pentru protecţia mediului 24000 6557 24000 6557 
 
  Total cap.1 80000 21858 80000 21858 CAPITOLUL 2 
 
 2,1 Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului 
 
 144000 39344 144000 39344 
 
  Total cap. 2 144000 39344 144000 39344 CAPITOLUL 3 Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică 
 
 3.1. Studii de teren 90000 24590 90000 24590 3.2. Obţinerea de avize, acorduri şi autorizaţii 39000 10656 39000 10656 3.3. Proiectare şi engineering 195000 53279 195000 53279 3.4. Organizarea procedurii de achiziţie publica 3900 1066 3900 1066 3.5. Consultanţă 78000 21311 78000 21311 3.6. Asistenţă tehnică 78000 21311 78000 21311 
 
  Total cap. 3 483900 132213 483900 132213 CAPITOLUL 4 Cheltuieli pentru investiţia de bază 
 
 4.1. Construcţii şi instalaţii 3900000 1065574 3900000 1065574 4.2. Montaj utilaj tehnologic 0 0 0 0 4,3. Utilaje, echipamente tehnologice şi 
 
 funcţionale cu montaj 0 0 0 0 4,4. Utilaje fără montaj şi echipamente de 
 
 transport 35000 9563 35000 9563 4.5. Dotări 62000 16940 62000 16940 
 
  Total cap. 4 3997000 1092077 3997000 1092077 
 
  
  
  
  2 
 
  
 
  
 
 1 2 3 4 5 6 CAPITOLUL 5 Alte cheltuieli 
 
 Organizare de şantier 195000 53279 195000 53279 5. 1 .1 .lucrări de construcţii 0 0 0 0 
 
 5.1. 
 
 5, 1 ,2 cheltuieli conexe organizării şantierului 195000 53279 195000 53279 Comisioane, taxe, cote legale, costuri de finanţare 
 
 78000 21311 78000 21311 
 
 5. 2.1. Comisioane, taxe, cote legale 78000 21311 78000 21311 
 
 5.2, 
 
 5,2,2.Costul creditul 0 0 0 0 5,3. Cheltuieli diverse şi neprevăzute 195000 53279 195000 53279 
 
  Total cap. 5 468000 127869 468000 127869 CAPITOLUL 6 Cheltuieli pentru darea în exploatare 
 
 6.1. Pregătirea personalului de exploatare 0 0 0 0 6.2, Probe tehnologice 0 0 0 0 
 
  Total cap, 6 0 0 0 0 
 
 TOTAL 5172900 1413361 5172900 1413361 din care C+M 3997000 1092077 3997000 1092077 
 
  PARTEA a ll-a 
 
 Valoarea rămasă actualizată a mijloacelor existente incluse în cadrul obiectivului de investiţie 
 
 PARTEA a lll-a 
 
 Fondul de rulment necesar pentru primul ciclu de producţie 
 
 TOTAL GENERAL 5172900 1413361 5172900 1413361 
 
 din care C+M 3997000 1092077 3997000 1092077 Curs mediu euro / noiembrie 2005 3,66 lei 
 
  
 
 2. PRINCIPALII INDICATORI TEHNICO-ECONOMICI 
 
 2.1 Valoarea totală a investiţiei 5. 172. 900 RON 1.413. 361 € din care CM Dotări + utilaje 
 
 5. 075. 900 RON 97. 000 RON 
 
 1.386. 858 € 26. 503 € 
 
 Raportând valoarea C+M a construcţiei la aria desfăşurată a clădirii, se obţin următorii indicatori: 
 
 5.075. 900 RON /1.386.858 €* / 783,5 € /mp (Sd = 1770 mp) 
 
 Rata de schimb luată în calcul a fost 1€ = 3,66 RON. 
 
  
  
  
  3 
 
  
 
  
 
 - Fonduri alocate 
 
 C+M STRUCTURA FINISAJ BRUT FINISAJ FINAL INSTALAŢII PROCENTE 30% 20% 35% 15% 
 
 RON 1.522.770 1.015.180 1.776.565 761.385 € 416.058 277.371 485.401 208.028 
 
  
 
 FONDURI SOLICITATE RON € CONSILIUL LOCAL / PRIMĂRIE 3.299.335 901.458 
 
 ALTE SURSE (MIN.SANATATII, 
 
 SPONSORIZĂRI, etc.) 1.776.565 485.400 
 
 3. DURATA DE REALIZARE A INVESTIŢIEI 
 
 Durata de realizare a investiţiei se estimează la 24 luni. 
 
 4. FINANŢAREA INVESTIŢIEI 
 
  Investiţia se va finanţa de către Ministerul Sănătăţii, prin autofinanţare cât şi 
 
 din fondurile Consiliului Local. 
 
  
 
  DIRECTOR, SEF SERVICIU, 
 
 Ec.Nicusor C-tin Miut Ing.Marius Duma 
 
  
 
  
 
  CONSILIER, 
 
  Ing.Marius Micsa 
 
  
 
  
 
  
 PRIMĂRIA MUNICIPIULUI TIMIŞOARA Aprobat DIRECŢIA PATRIMONIU P R I M A R, SERVICIUL TEHNIC-EDILITATE Nr. SC2006-2866/16.02.2006 dr.ing. Gheorghe Ciuhandu 
 
 R E F E R A T privind aprobarea Studiului de fezabilitate şi realizarea investitiei „Extindere Corp B –Sectia de 
 
 prematuri si laborator de explorari paraclinice” a Spitalului clinic de urgente pentru copii „Louis Turcanu” din Timisoara 
 
  In prezent Clinica de Neonatologie-Prematuri si Sectia de Ftiziopediatrie, functioneaza in cladiri ce nu apartin spitalului, iar Laboratorul de Analize Medicale al spitalului , se afla si el intr-o cladire revendicata. 
 
 Pentru a reglementa aceasta situatie si a muta Clinica de Neonatologie-Prematuri, propunem extinderea Corpului B. 
 
 Amplasamentul actual este delimitat de str.Republicii, str.Dr.Iosif Nemoianu, str.Dr.Liviu Gabor si str.Panait Istrati. 
 
 In Corpul B, care a fost construit in anul 2005 pe baza unei finantari externe, functioneaza in prezent Centrul Familial al Clinicii de Oncohematologie. Acesta ocupa doar o suprafata de 75% din fundatia existenta(aproximativ 200 mp), turnata in urma cu mai mult de 10 ani. Subsolul intregii cladiri(Corpul B) poate fi utilizat, iar portiunea ramasa libera(25%) a fundatiei poate suporta o cladire de maxim P+3. 
 
 Elaborarea unui astfel de proiect de extindere si mutarea Clinicii de Neonatologie-Prematuri intr-o cladire noua, aflata in incinta spitalului, ar da posibilitatea asigurarii conditiilor optime de investigare a nou nascutilor prematuri, a transportului alimentelor si produselor patologice, ceea ce ar insemna un mai mare grad de functionalitate al cladirii. Subsolul va putea fi folosit si el pentru mutarea unor sectoare de explorari paraclinice apartinind spitalului, precum si alte compartimente. Faţă de cele de mai sus, 
 
 P r o p u n e m : 
 
 1. Aprobarea Studiului de Fezabilitate şi realizarea investitiei „Extindere Corp B –Sectia de prematuri si laborator de explorari paraclinice” a Spitalului clinic de urgente pentru copii, Louis Turcanu” din Timisoara, cu indicatorii prezentati in ANEXA la prezentul. 
 
  VICEPRIMAR, DIRECTOR, 
 
  Ing. Adrian Orza ec. Nicuşor C-tin Miuţ Vizat : ŞEF SERVICIU, Ing. Marius Duma Intocmit : Ing. Marius Micsa 
 
 Avizat : ŞEF SERV.JURIDIC, CONSILIER, Jr. __________________ jr. ________________