Hotararea Consiliului Local 455/13.09.2018 privind aprobarea Proiectului Optimizarea standardelor de calitate in sistemul public al Municipiului Timisoara" in cadrul Programului Operational Capacitate Administrativa 2014-2020 si a contributiei proprii a Municipiului Timisoara in acest proiect Consiliul Local al Municipiului Timisoara Avand in vedere Expunerea de motive nr. 17405/23.07.2018 privind oportunitatea proiectului de hotarare, a Primarului Municipiului Timisoara - domnul Nicolae Robu; Avand in vedere Raportul de specialitate nr. 17406/23.07.2018 al Directiei de Urbanism si Dezvoltare Urbana din cadrul Primariei Municipiului Timisoara; Avand in vedere Adresa nr. 17405/24.07.2018 a Directiei Economice din cadrul Primariei Municipiului Timisoara; Avand in vedere avizul Serviciului Juridic nr. SC2018-17406/24.07.2018 - Anexa la Raportul de specialitate nr. SC2018 - 17406/23.07.2018; Avand in vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finante, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistica, amenajarea teritoriului si patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice si comert, regii autonome si societati comerciale, Comisiei pentru administratie locala, juridica, ordine publica, drepturile omului si probleme ale minoritatilor, Comisiei pentru cultura, stiinta, invatamant, sanatate, protectie sociala, turism, ecologie, sport si culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timisoara; Avand in vedere Programul Operational Capacitate Administrativa 2014-2020; Avand in vedere prevederile Legii nr. 500/2002, a finantelor publice, cu modificarile si completarile ulterioare; Avand in vedere prevederile Legii nr. 273/2006 cu privire la finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare; Avand in vedere prevederile Programului Operational Capacitate Administrativa CCI 2014RO05SFOP001; Avand in vedere prevederile Hotararii Guvernului nr. 399 din 27 mai 2015 privind regulile de eligibilitate a cheltuielilor efectuate in cadrul operatiunilor finantate prin Fondul european de dezvoltare regionala, Fondul social european si Fondul de coeziune 2014-2020; Avand in vedere prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 40/2015 privind gestionarea financiara a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020, cu modificari si completari ulterioare; Avand in vedere prevederile Hotararii Guvernului nr. 93/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 40/2015 privind gestionarea financiara a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014 - 2020, cu modificari si completari ulterioare; In conformitate cu dispozitiile art. 36, alin. (2), lit. e), alin. (7) lit. a) din Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata si modificata; In temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata si modificata; HOTARASTE Art. 1: Se aproba Proiectul "Optimizarea standardelor de calitate in sistemul public al Municipiului Timisoara" in vederea accesarii de fonduri nerambursabile prin Programul Operational Capacitate Administrativa 2014-2020. Proiectul are o durata de 16 luni, incepand din august 2018. Art. 2: Se aproba valoarea totala a bugetului propus pentru Municipiul Timisoara in suma de 250.001,04 Lei, pentru implementarea Proiectului prevazut la Art. 1, defalcat pe surse de finantare, dupa cum urmeaza: - asistenta financiara nerambursabila (FSE+BS) de 98% - in valoare de 245.000,98 Lei; - contributia proprie de 2% - in valoare de 5.000,06 Lei din bugetul local al Municipiului Timisoara. Art. 3: Se aproba alocarea in bugetul local a sumei de 5.000,06 Lei ce constituie cheltuieli eligibile, reprezentand valoarea integrala corespunzatoare partii proprii de proiect pe care si-o asuma Municipiul Timisoara in cadrul proiectului la Art. 1, precum si a cheltuielilor neeligibile sau conexe aferente acestui proiect care pot aparea pe parcursul implementarii proiectului. Art. 4: Contributia FSE si contributia Bugetului de Stat se vor recupera de catre Municipiul Timisoara conform Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 40/2015 privind gestionarea financiara a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020. Art. 5: Cu aducerea la indeplinire a prezentei hotarari se incredinteaza Directia de Urbanism si Dezvoltare Urbana, Directia Economica si Serviciul Achizitii Publice din cadrul Primariei Municipiului Timisoara. Art. 6: Prezenta hotarare se publica in Buletinul Informativ al Primariei Municipiului Timisoara si pe site-ul propriu, si totodata se comunica: - Institutiei Prefectului - Judetul Timis - Primarului Municipiului Timisoara; - Serviciului Juridic; - Directiei Edilitare; - Directiei Economice; - Directiei de Urbanism si Dezvoltare Urbana; - Directiei Cladiri, Terenuri, Dotari Diverse I Est; - Directiei Cladiri, Terenuri, Dotari Diverse II Vest; - Directiei Comunicare-Relationare; - Directiei de Mediu; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calitatii; - Corpului de Control si Antifrauda al Primarului; - Mass-media locale.
|