Hotararea Consiliului Local 301/12.11.2002 privind preluarea de la S.C. Administrarea Domeniului Public S.A. a unor activităţi de către Serviciul Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC2002 - 17603/05.11.2002 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere prevederile Hotărârii Consiliului Local nr. 129/1999 - privind concesionarea unor bunuri şi servicii publice către S.C. Administrarea Domeniului Public S.A Timişoara; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 91/2002 - pentru aprobarea Regulamentului de funcţionare al cimitirelor şi a crematoriilor aparţinând Primăriei Municipiului Timişoara; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 21/2002 -privind înfiinţarea Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi; În conformitate cu prevederile art. 38 lit. (f) şi (g) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală; În temeiul art. 46 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală; HOTARASTE Art.1: Începând cu data de 01.01.2003, se preiau de către Serviciul Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi de la S.C. Administrarea Domeniului Public S.A. următoarele activităţi: a) activitatea de administrare a cimitirelor; b) activitatea de prestări servicii către populaţie şi prestări în construcţii din cimitire; c) activitatea de coşerit. Preluarea activităţilor menţionate se realizează împreună cu preluarea personalului aferent prevăzut în Anexa nr. 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art.2: Activitatea de prestări servicii către populaţie şi prestări în construcţii în cimitire va fi concesionată prin licitaţie publică unor agenţi economici. Art.3: În termen de 30 de zile de la adoptarea prezentei hotărâri se va supune Consiliului Local propunerea de modificare a Organigramei, Statului de funcţii şi a Regulamentului Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi Art.4: La data de 01.01.2003 se revocă Hotărârea Consiliului Local nr. 129/1999 privind concesionarea unor bunuri şi servicii publice către S.C. Administrarea Domeniului Public S.A Timişoara. Art.5: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Patrimoniu, Serviciul Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi, Direcţia Economică şi Biroul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art.6: Prezenta hotărâre se comunică: - Prefecturii Judeţului Timiş; -Primarului Municipiului Timişoara, - Direcţiei Juridice; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Patrimoniu; - Serviciului Control şi Audit Intern; - Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi; - Biroului Relaţii Publice; - Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni; - Mass - media locale;
|