Hotararea Consiliului Local 84/22.04.2003 privind concesionarea prin licitaţie publică deschisă a serviciilor funerare, de curăţenie, lucrărilor şi bunurilor necesare realizării serviciilor funerare în Cimitirul din Calea Lipovei, Cimitirul din strada Stuparilor, Cimitirul din Calea Buziaşului, Cimitirul din Calea Şagului şi Cimitirul din Strada Rusu Şirianu, aflate în administrarea Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi şi revocarea Hotărârii Consiliului Local nr.57/2003 Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC2003 - 6378/14.04.2003 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.91/2002 pentru aprobarea Regulamentului de funcţionare al cimitirelor şi a crematoriilor aparţinând Primăriei Municipiului Timişoara; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.301/2002 privind preluarea de la S.C. Administrarea Domeniului Public S.A. a unor activităţi de către Serviciul Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În baza prevederilor Legii nr.219/1998 privind regimul concesiunilor; Având în vedere Ordonanţa Guvernului nr.71/2002 - privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local; În conformitate cu prevederile art. 38 lit.(d) , (e) şi (i) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală; În temeiul art. 46 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală; HOTARASTE Art.1: Se aprobă concesionarea prin licitaţie publică deschisă a serviciilor funerare, de curăţenie, lucrărilor şi bunurilor necesare realizării serviciilor funerare în cimitirele aflate în administrarea Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi. Art.2: Concesionarea se va face numai la firme specializate în asemenea lucrări cu personal corespunzător , dar nu mai puţin de 5 persoane. Art.3: Se aprobă Caietul de Sarcini privind concesionarea prin licitaţie publică deschisă a serviciilor funerare, de curăţenie, lucrărilor şi bunurilor necesare realizării serviciilor funerare în cimitirele aflate în administrarea Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi, conform Anexei 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art.4: Se aprobă tarifele serviciilor funerare conform Anexei 2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art.5: La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se revocă Hotărârea Consiliului Local nr.57/2003 - privind scoaterea la licitaţie publică a delegării gestiunii serviciilor funerare, de curăţenie, lucrărilor şi bunurilor necesare realizării serviciilor funerare în cimitirele aflate în administrarea Serviciului Public de Administrare Locuuinţe şi Utilităţi. Art.6 : Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Patrimoniu şi Serviciul Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi Art.7: Prezenta hotărâre se comunică: - Prefecturii Judeţului Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara, - Direcţiei Juridice; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Patrimoniu; - Serviciului Audit Public Intern; - Biroului Relaţii Publice; - Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni; - Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi - Mass - media locale;
|