Hotararea Consiliului Local 352/10.12.2002 privind atribuirea spre întreţinere a unor morminte Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC2002 - 19005/26.11.2002 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU; Având în vedere propunerea d-lui consilier municipal PETRU BUJOR; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, turism, sport şi culte, Comisiei pentru sănătate, muncă şi protecţie socială, ecologie şi protecţia mediului din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere prevederile Hotărârii Consiliului Local nr. 91/2002 - pentru aprobarea Regulamentului de funcţionare al cimitirelor şi a crematoriilor aparţinând Primăriei Municipiului Timişoara; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 301/2002 privind preluarea de la S.C. Administrarea Domeniului Public S.A. a unor activităţi de către Serviciul Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În conformitate cu prevederile art. 38 lit. (f) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală; În temeiul art. 46 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală; HOTARASTE Art.1: În situaţii deosebite, prin hotărâri ale Consiliului Local, unele morminte pot fi date în întreţinerea şi îngrijirea Biroului Administrare Cimitire, fără a se percepe nici o taxă. Art.2: Fondurile necesare pentru întreţinerea, îngrijirea şi marcarea mormintelor prevăzute la art. 1 vor fi cuprinse în bugetele locale anuale. Art.3 : Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara. Art.4: Prezenta hotărâre se comunică: - Prefecturii Judeţului Timiş; -Primarului Municipiului Timişoara, - Direcţiei Juridice; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Patrimoniu; - Serviciului Control şi Audit Intern; - Biroului Relaţii Publice; - Sericiul Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi; - Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni; - Mass - media locale;
|