keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 21/26.02.2002 privind înfiinţarea Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi

26.02.2002

Hotararea Consiliului Local 21/26.02.2002
privind înfiinţarea Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2002-2634/14.02.2002 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Gheorghe Ciuhandu;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi culte, Comisiei pentru sănătate, muncă şi protecţie socială, ecologie şi protecţia mediului din cadrul Consiliului Local al municipiului Timişoara;
În baza prevederilor art. 13 şi art. 35 din Legea nr. 189/1998 privind finanţele publice locale, modificată;
În conformitate cu prevederile art. 1 şi art. 11 din Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată;
În conformitate cu prevederile art. 38 lit.(i) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală;
În temeiul art.46 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă înfiinţarea Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi , în subordinea Consiliului Local şi al Primarului Municipiului Timişoara, fără personalitate juridică, cu gestiune, ştampilă şi cont propriu deschis la Trezoreria Timişoara.
În actele încheiate se va utiliza antetul " Consiliul Local al Municipiului Timişoara- Serviciul Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi. "
Activitatea curentă a Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi va fi coordonată şi avizată de Direcţia Patrimoniu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art.2: Serviciul public nou înfiinţat va fi finanţat din alocaţii bugetare la Cap. 63 " Servicii şi dezvoltare publică, locuinţe, mediu şi ape " subcap. 63.02.08 " Locuinţe ".
Actele prin care se angajează juridic şi patrimonial acest serviciu se semnează de şeful serviciului public şi şeful Biroului Chirii cu viza Serviciului Juridic şi a Direcţiei Patrimoniu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art.3 :Se aprobă Organigrama şi numărul de posturi ale Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi, conform Anexei nr. 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Angajaţii Serviciului Administrare Locuinţe din cadrul Direcţiei Patrimoniu vor fi transferaţi la Serviciul Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi, menţinându-şi calitatea de funcţionari publici.
În cadrul Biroului Chirii se va crea un compartiment financiar- contabilitate cu denumirea Compartiment contabilitate.
Personalul existent la Compartimentul Utilităţi (11) din cadrul Direcţiei Patrimoniu se transferă în interesul serviciului la Serviciul Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi.
Operatorul xerox din cadrul Serviciului Administrativ va fi transferat în cadrul seriviciului public nou înfiinţat.
Din cadrul Compartimentului Chirii S.A.D. şi Locuinţe al Direcţiei Economice- Biroul încasări se vor transfera doi casieri în cadrul serviciului public nou înfiinţat- Biroul Chirii.

Art.4: Se aprobă Regulamentul de organizare şi funcţionare al Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi conform Anexei nr. 2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.5: Prezenta hotărâre intră în vigoare la data de 01.04.2002.

Art.6: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Patrimoniu, Direcţia Economică şi Biroul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art.7: Prezenta hotărâre se comunică:
- Prefecturii Judeţului Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcţiei Juridice;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Serviciului Control şi Audit Intern;
- Biroului Relaţii Publice;
- Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni;
- Biroului Resurse Umane;
- Mass - media locale.



Presedinte de sedinta
PAVEL ŢEPENEU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI