Hotararea Consiliului Local 50/13.02.2015 privind indexarea pentru anul 2015 a tarifelor pentru serviciile funerare şi a tarifelor pentru permisele de lucru şi a locurilor de veci practicate în cimitirele aparţinând Primăriei Municipiului Timişoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr.SC2015 - 2423/30.01.2015 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale şi Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere prevederile Hotărârii Consiliului Local nr. 91/23.04.2002 - pentru aprobarea Regulamentului de funcţionare al cimitirelor şi al crematoriilor aparţinând Primăriei Municipiului Timişoara, modificată prin Hotărârea Consiliului Local nr.354/25.10.2011; În conformitate cu prevederile Hotărârii Consiliului Local nr.266/2005 - privind concesionarea prin licitaţie publică deschisă a serviciilor funerare, de curăţenie în perimetrul cimitirelor, activitatilor şi bunurilor necesare realizării serviciilor funerare în Cimitirul din Calea Lipovei şi Cimitirul din Str. Stuparilor, aflate în administrarea Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi şi ale Hotărârii Consiliului Local nr.291/2013 - privind aprobarea Studiului de oportunitate, Regulamentului de serviciu şi a Caietului de sarcini pentru delegarea de gestiune prin concesionare a serviciului public de administrare a domeniului public şi privat având ca obiect prestarea de servicii şi activităţi necesare modernizării, exploatării şi întreţinerii cimitirelor publice umane din Municipiul Timişoara; Având în vedere prevederile Hotărârii Consiliului Local nr.64/25.02.2014 - privind indexarea pentru anul 2014 a tarifelor pentru serviciile funerare şi a tarifelor pentru permisele de lucru şi a locurilor de veci practicate în cimitirele aparţinând Primăriei Municipiului Timişoara; Având în vedere prevederile Hotărârii Consiliului Local nr. 301/2002- privind preluarea de la S.C. Administrarea Domeniului Public S.A. a unor activităţi de către Serviciul Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere prevederile Ordonanţei Guvernului nr.71/2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, aprobată prin Legea nr.3/2003; În conformitate cu prevederile art.36 alin.(2) lit.c) coroborat cu art.36 alin.(5) lit.a) şi art.36 alin.(2) lit.d) coroborat cu art.36 alin.(6) lit.a) pct.17 din Legea nr.215/2001- privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se aprobă majorarea pentru anul 2015 a tarifelor pentru serviciile funerare, a tarifelor pentru permisele de lucru şi a tarifelor de concesionare a locurilor de veci practicate în cimitirele aparţinând Primăriei Municipiului Timişoara, cu 1,07% reprezentând rata de inflaţie stabilită pentru anul 2014, conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Clădiri Terenuri şi Dotări Diverse şi Biroul Garaje, Cimitire, Coşerit şi Spaţii Utilitare, din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş - Primarului Municipiului Timisoara; - Serviciului Juridic; - Instituţiei Arhitectului Şef; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Clădiri Terenuri şi Dotări Diverse; - Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, sportive şi Culturale; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei de Mediu; - Biroului Garaje, Cimitire, Coşerit şi Spaţii Utilitare; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - S.C.G.O.D.Company S.R.L.; - S.C.DenisAlex S.R.L.; - S.C.ADHMatkons S.R.L.; - Mass-media locale.
|