Hotararea Consiliului Local 37/24.02.2004 privind modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 21/26.02.2002 privind înfiinţarea Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC2004 - 2627/13.02.2004 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 301/12.11.2002 privind preluarea de la SC Administrarea Domeniului Public SA a unor activităţi de către Serviciul Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere prevederile Ordonanţei de Urgenţă nr. 45/2003 privind finanţele publice locale; În conformitate cu prevederile art. 1 şi art 11 din Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată; În conformitate cu prevederile art. 38 lit.(i) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală; În temeiul art. 46 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală; HOTARASTE Art.1: Se modifică art.2 din Hotărârea Consiliului Local nr. 21 din 26.02.2002 privind înfiinţarea Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi, astfel: "Art. 2: Serviciul Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi va fi finanţat din alocaţii bugetare la Capitolul 63 "Servicii şi Dezvoltare Publică, locuinţe, mediu şi ape" subcapitol 63.02.08 "Locuinţe". Activităţile de coşerit şi pompe funebre preluate prin Hotărârea Consiliului Local nr. 301/12.11.2002 pot fi finanţate şi din bugetul veniturilor şi cheltuielilor evidenţiate în afara bugetelor locale. Actele prin care se angajează juridic şi patrimonial acest serviciu se semnează de către şeful Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi şi şeful Biroului Chirii cu viza Serviciului Juridic şi a Direcţiei Patrimoniu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara." Toate celelalte prevederi ale Hotărârii Consiliului Local nr. 21/26.02.2002 rămân neschimbate. Art.2 : Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Patrimoniu şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara şi Serviciul Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi; Art.3 Prezenta hotărâre se comunică: - Prefecturii Judeţului Timiş; -Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Edilitare; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Patrimoniu; - Serviciului Audit Public Intern; - Biroului Relaţii Publice; - Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni; - Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi; - Mass - media locale;
|