Hotararea Consiliului Local 392/26.10.2010 privind stabilirea tarifului pentru serviciul de coşerit, tarifele percepute de către operator pentru serviciile de curăţenie şi redevenţa datorată de operator în vederea aplicării Hotărârii Consiliului Local nr. 378/30.09.2010, privind delegarea gestiunii serviciului public de coşerit din municipiul Timişoara şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara şi a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul propriu al Consiliului Local şi al Primarului prin încheierea unui contract de delegarea a gestiunii serviciilor prin negociere directă cu S.C. Administrarea Domeniului Public S.A. Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC2010-24936 din data de 18.10.2010 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU; Având în vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Ordonanţa Guvernului nr. 71/2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, cu modificările şi completările ulterioare; Având în vedere Hotărârea Guvernului nr. 955/2004 pentru aprobarea reglementărilor cadru de aplicare a Ordonanţei Guvernului nr. 71/2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, cu modificările şi completările ulterioare; În conformitate cu Legea nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, cu modificările şi completările ulterioare; Având în vedere Procesul-verbal din data de 15.10.2010 al Comisiei de negociere cu terţii, constituită în baza Hotărârii Consiliului Local nr. 350/2008, modificată prin Hotărârea Consiliului Local nr. 66/2009 şi Hotărârea Consiliului Local nr. 379/2010; Având în vedere art. 36 alin. (2) lit. a) şi c) din Legea nr. 215/2001 a administraţiei publice locale, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se aprobă tariful pentru serviciul de coşerit exprimat în lei/coş/lună de 2,50 lei inclusiv TVA. Art. 2: Se aprobă ca valoarea de decontare lunară a lucrărilor de curăţenie prestate în cadrul contractului de administrare a domeniului public-privat care se va întocmi conform Hotărârii Consiliului Local nr. 378/30.09.2010 să fie de 78.000 lei fără TVA/lună. Lucrările se vor deconta pe baza proceselor-verbale de cantităţi de lucrări întocmite lunar de către operatorul de servicii publice şi avizate de către beneficiar, iar plata lucrărilor se va face pe baza facturilor emise de către operator (S.C. ADP S.A.), cantităţile de lucrări executate fiind confirmate prin proces-verbal de constatare, care se va întocmi în baza tarifelor exprimate în lei/mp. fără TVA, cuprinse în Anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. 3: Se aprobă ca redevenţa datorată de către S.C. Administrarea Domeniului Public S.A. să fie de 0,50 % din veniturile care provin din activitatea de coşerit. Art. 4: Se revocă Hotărârea Consiliului Local nr. 317/29.07.2010 privind reactualizarea cu cota TVA 24% a tarifului serviciului de coşerit. Art. 5: Cu aducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Economică şi Direcţia Patrimoniu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara şi S.C. Administrarea Domeniului Public S.A. Art. 6: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Instituţiei Arhitectului Şef; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei de Mediu; - Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii; - S.C. Administrarea Domeniului Public S. A. - Mass media locale.
|