Hotararea Consiliului Local 79/14.03.2017 privind modificarea si aprobarea Statului de funcţii şi a Regulamentulului de Organizare şi Funcţionare ale Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara nr. IF2017- 014333/21.02.2017 - aprobat de Primarul Municipiului Timişoara, domnul Nicolae Robu; Având în vedere Referatul nr. SC2017 - 4571/06.03.2017 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Nicolae Robu; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 125 / 2007 privind înfiinţarea Serviciului public cu personalitate juridica - Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara aflat in subordinea Primarului Municipiului Timisoara; Luând în considerare prevederile art. 107 alin. (2) lit. b) din Legea nr. 188 / 1999 (r2), cu modificările şi completările ulterioare, privind Statutul funcţionarilor publici; În conformitate cu prevederile art.36 alin. (2) lit.a) şi alin (3), lit. b) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se modifică şi se aprobă Statul de funcţii şi Regulamentul de Organizare şi Funcţionare ale Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara, conform Anexelor I şi II, care fac parte integrantă din prezenta hotarare. Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara. Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului Judeţului Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Fiscale a Municipiului Timisoara; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Mass - media locale.
|