keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 672/12.12.2018 privind modificarea si aprobarea Statului de functii pentru Directia Fiscala a Municipiului Timisoara

12.12.2018

Hotararea Consiliului Local 672/12.12.2018
privind modificarea si aprobarea Statului de functii pentru Directia Fiscala a Municipiului Timisoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Avand in vedere Expunerea de motive nr. SC 2018 - 028276/27.11.2018 privind oportunitatea proiectului de hotarare, a Primarului Municipiului Timisoara - domnul Nicolae Robu;
Avand in vedere Raportul de specialitate nr. IF 2018 - 071918/27.11.2018 al Compartimentului Resurse Umane din cadrul Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara;
Avand in vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 03.12.2018 - Anexa la Raportul de specialitate nr. IF 2018 - 071918/27.11.2018;
Avand in vedere Avizul Serviciului Resurse Umane nr. SC2018-28279, pentru Directia Fiscala a Municipiului Timisoara;
Avand in vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finante, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistica , amenajarea teritoriului si patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice si comert, regii autonome si societati comerciale si Comisiei pentru cultura, stiinta, invatamant, sanatate, protectie sociala, turism, ecologie, sport si culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timisoara;
Avand in vedere prevederile art. 107 alin. (2) lit. a) si b) din Legea nr. 188/1999 - privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare;
In conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. a) si alin. (3) lit. b) din Legea nr. 215/2001 - privind administratia publica locala, republicata si modificata;
In temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 - privind administratia publica locala, republicata si modificata;


HOTARASTE

Art. 1: Se modifica si se aproba Statul de functii pentru Directia Fiscala a Municipiului Timisoara, conform Anexei I care face parte integranta din prezenta hotarare.
Art. 2: Cu aducerea la indeplinire a prezentei hotarari se incredinteaza Directia Fiscala a Municipiului Timisoara.
Art. 3: Prezenta hotarare se publica in Buletinul Informativ al Municipiului Timisoara si pe site-ul propriu si totodata, se comunica:
- Institutiei Prefectului - Judetul Timis;
- Primarului Municipiului Timisoara;
- Serviciului Juridic;
- Directiei Urbanism;
- Directiei Generala Drumuri, Poduri, Parcaje si Retele de Utilitati;
- Directiei Economice;
- Directiei de Mediu;
- Directiei Dezvoltare;
- Directiei Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse I Est;
- Directiei Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse II Vest;
- Directiei Comunicare - Relationare;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calitatii;
- Corpului de Control si Antifrauda al Primarului;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
GABRIELA POPOVICI
Contrasemneaza
P. SECRETAR SIMONA DRAGOI

Atasament: Raport_Specialitate.pdf

ROMÂNIA JUDEȚUL TIMIȘ MUNICIPIUL TIMIȘOARA DIRECTIA FISCALA a Municipiului Timisoara NR.IF 2018 — 071918/27.11.2018 RAPORT DE SPECIALITATE privind proiectul de hotarare pentru modificarea şi aprobarea Statului de funcţii pentru Direcţia Fiscala a- Municipiului Timisoara Avand in vedere Expunerea de motive nr. 028 23G JIUL. dotd a Primarului Municipiului Timisoara si Proiectul de hotarare privind modificarea și aprobarea Statului de funcții pentru Direcţia Fiscala a Municipiului Timisoara, Facem urmatoarele precizari: Direcţia Fiscale a Municipiului Timişoara îşi desfăşoară activitatea în strânsă legătură cu domeniul de aplicare al Codului Fiscal şi a Codului de Procedură Fiscală, având prevăzut în statul de funcţii un număr de 155 de salariați + In cadrul Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara 2 functionari publici debutanti si-au finalizat perioada de stagiu. In conformitate cu art. 11 alin. (3) lit. a) coroborat cu art. 61 alin. (1) din Legea nr. 188/1999 (r2) este necesară transformarea celor 2 funcţii publice de executie de consilier clasa I, gradul profesional debutant de la Serviciul Impozite si Taxe Persoane Fizice, respectiv de la Biroul Evidenţă şi Urmărire Venituri Nefiscale în 2 functii publice de executie de consilier, clasa I, gradul profesional asistent, la finalizarea perioadei de stagiu a titularilor celor 2 posturi; - De asemenea, in cadrul Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara s-a vacantat un post corespunzator functiei publice de consilier, clasa I, grad profesional superior In conformitate cu prevederile art. 15 din Hotărârea nr. 611/2008, funcţiile publice ajunse la gradul profesional superior, care devin vacante se pot transforma, în condițiile legii, în funcţii publice cu grad profesional debutant sau asistent, în funcţie de necesităţile identificate în cadrul instituţiei publice. Pentru asigurarea accesului la concursul de recrutare a unui număr cât mai mare de persoane si pentru dezvoltarea unui corp de funcţionari publici profesionist si stabil, postul vacant se va transforma intr-o functie publica de consilier , clasa 1, gradul profesional debutant. Menţionăm că modificarile propuse nu influenţeză numărul de posturi aprobat la nivelul Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara. Organigrama instituţiei nu se modifică, aceasta rămânând în forma aprobată prin HCL nr. 422/ 13.09.2018, şi de asemenea nici Regulamentul de Organizare şi Funcţionare nu se modifică şi rămâne în forma aprobată prin prin H.C.L. nr. 79/2017 Având în vedere prevederile legale expuse în prezentul raport, apreciem că proiectul de hotărâre privind modificarea şi aprobarea Statului de funcţii pentru Direcţia Fiscala a Municipiului Timisoara indeplineste conditiile pentru a fi supus dezbaterii si aprobarii plenului consiliului local. DIRECTOR EXECUTIV COMPARTIMENT RESURSE UMANE EC. BODO ADRIAN EC. PAUN FLOARE CN FO Timişoara 2021 2 21 Capitală Europeană a Culturii Cod FO 53-01, ver. 1

Atasament: Expunere_motive.pdf

Atasament: Anexa_1_Stat_de_functii.pdf

DIRECTIA FISCALA A MUNICIPIULUI TIMISOARA Anexa | la HCL nr.......... APROBAT PRIMAR NICOLAE ROBU STAT DE FUNCȚII i ni Nivel Nr.ert Denumirea funcţiei studii | Nr. posturi| Clasa Grad A. Funcţii publice de conducere 1 _|Director executiv s 1 II 2 |Sef serviciu s 8 n 3 _|$efbirou Ss 4 II Total functii publice de conducere 10, B. Funcţii publice de execuţie 4 |Consilier s 73 1 superior 5 |Consilier Ss 30 I principal 6 |Consilier R 4 I asistent 7 _|Consilier Ss 12 L debutant 8 |Consilier juridic S 5 I superior 9 |Consilier juridic Ss 1 I principal 10 |Consilier juridic s 0 l asistent 11 |Consilier juridic Ss 1 I debutant 12 Referent M 11 II superior 13 _|Referent M 0 IL principal 14 _|JReferent M 0 II asistent 15 _|Referent M 0 II debutant Total funcţii publice de execuţie 137 Total functii publice 147 Cl. Funcţii personal contractual conducere Grad 14 _|Şefbirou Ss 1 II Total personal contractual de conducere 1 C2 Funcţii personal contractual execuţie Treapta 15 |Inspector de specialitate s 2 16 |Inspector de specialitate Ss 1 II 17 _|Referent M 2 I 18 _|Referent M 2 II Total personal contractual de execuţie 7 Total personal contractual 8 TOTAL GENERAL 155 Număr total posturi 155 din care 1. Funcţii publice 147 - de conducere 10 - de execuţie 137 2. Personal contractual 8 - de conducere Il - de execuţie 7 DIRECTOR EXECUTIV COMPARTIMENT RESURSE UMANE ADRIAN BODO PAUN FLOARE 5) i