keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 501/24.10.2018 privind modificarea si aprobarea Statului de funcţii pentru Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara

24.10.2018

Hotararea Consiliului Local 501/24.10.2018
privind modificarea si aprobarea Statului de funcţii pentru Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Expunerea de motive nr. SC2018 - 023192/05.10.2018 privind oportunitatea proiectului de hotărâre a Primarului Municipiului Timişoara - domnul Nicolae Robu;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. IF 2018 - 060787/05.10.2018 al Compartimentului Resurse Umane din cadrul Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 09.10.2018 - Anexă la Raportul de specialitate nr. IF 2018 - 060787/05.10.2018
Având în vedere Avizul Serviciului Resurse Umane nr. SC 2018 - 23196/09.10.2018 privind sustinerea proiectului de hotarare privind modificarea si aprobarea Statului de functii pentru Directia Fiscala a Municipiului Timisoara;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile art. 107 alin. (2) lit. a) si b) din Legea nr. 188/1999 - privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare;
În conformitate cu prevederile art.36 alin. (2) lit. a) si alin. (3) lit. b) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;



HOTARASTE

Art.1:Se modifică şi se aprobă Statul de funcţii pentru Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara, conform Anexei I care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2:Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara.

Art.3:Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site -ul propriu şi totodată, se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
-Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Urbanism şi Dezvoltare Urbana;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I Est;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse II Vest;
- Direcţiei Comunicare - Relationare;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Mass-media locale.



Presedinte de sedinta
DAN DIACONU
Contrasemneaza
P. SECRETAR CAIUS ŞULI

Atasament: expunere_de_motive.pdf

ROMÂNIA JUDETUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMISOARA _ PRIMAR VK to. Ze IR EXPUNERE DE MOTIVE PRIVIND OPORTUNITATEA PROIECTULUI DE HOTARARE Sectiunea 1 Titlul proiectului de hotărâre Proiect de hotărâre privind modificarea și aprobarea Statului de Funcții pentru Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara Sectiunea a 2-a Motivul emiterii proiectului de hotărâre 1. Descrierea situaţiei actuale * In cadrul Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara s-a organizat concursul pentru promovarea în gradul profesional imediat superior celui deţinut a funcţionarilor publici de execuţie, în perioada 18.09.2018 — 20.09.2018. Examenul a fost susţinut şi promovat de un numar de 22 de funcţionari publici. Potrivit prevederilor Legii nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici coroborate cu cele ale H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, promovarea în gradul profesional este modalitatea de dezvoltare a carierei funcţionarilor publici prin ocuparea unei funcţii publice cu grad profesional superior celui deţinut anterior promovării. * Totodată, menţionam ca în cadrul instituţiei, s-au vacantat 3 posturi corespunzătoare funcţiilor publice de consilier, clasa I, grad profesional superior și un post de consilier, clasa l, grad profesional principal. 2. Schimbări preconizate şi rezultate aşteptate * Având în vedere prevederile art. 64 alin. (1) si (2) din Legea nr. 188/1999 (12), precum şi rezultatele concursului organizat în perioada 18.09.2018 — 20.09.2018, este necesară transformarea celor 22 de funcţii publice în grad profesional superior celui deţinut de funcţionarii publici anterior promovării, după cum urmează: - 17 posturi corespunzătoare funcţiei publice de consilier, clasa gradul profesional principal, se transformă în consilier, clasa l, gradul profesional superior; - 2 posturi corespunzatoare funcţiei publice de consilier, clasa l, gradul profesional asistent, se transformă în consilier, clasa ], gradul profesional principal; - 3 posturi corespunzatoare funcţiei publice de consilier juridic, clasa 1, grad profesional principal se transformă în consilier juridic, clasa [, gradul profesional superior. Timișoara 2021 Capitală Europeană a Culturii

Atasament: raport_de_specialitate.pdf

ROMÂNIA JUDEȚUL TIMIȘ MUNICIPIUL TIMIȘOARA DIRECTIA FISCALA a Municipiului Timisoara NR. IF 2018 — 060787/05.10.2018 RAPORT DE SPECIALITATE privind proiectul de hotarare pentru modificarea şi aprobarea Statului de funcții pentru Direcţia Fiscala a Municipiului Timisoara Avand in vedere Expunerea de motive nr.... Le /£...a Primarului Municipiului Timisoara si Proiectul de hotarare privind modificarea și aprobarea Statului de funcții pentru Direcţia Fiscala a Municipiului Timisoara, Facem urmatoarele precizari: + In conformitate cu art. 63 din Legea nr. 188 / 1999, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, privind Statutul funcţionarilor publici, coroborate cu dispozițiile H.G. nr. 611 / 2008, pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltatrea carierei funcţionarilor publici, in perioada 18.09.2018-20.09.2018 a fost organizat concursul pentru promovarea în gradul profesional imediat superior celui deţinut a funcţionarilor publici de execuţie din cadrul Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara. Examenul a fost sustinut si promovat de un numar de 22 de functionari publici . Potrivit prevederilor art. 64 si art. 65 din Legea nr. 188/1999, promovarea in functia publică de execuţie în gradul profesional imediat superior celui deţinut de funcţionarul public se face prin concurs sau examen, prin transformarea postului ocupat de funcţionarul public ca urmare a promovării concursului sau examenului si cu incadrarea in fondurile bugetare alocate. De asemenea, in conformitate cu art. 121 alin.(1) lit. a) din H.G.nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici- promovarea reprezintă modalitatea de dezvoltare a carierei funcţionarilor publici prin ocuparea, în condițiile legii, a unei funcţii publice cu grad profesional superior celui deţinut anterior promovării; Lunâd în considerare prevederile legale mentionate mai sus, este necesara transformarea celor 22 de posturi ocupate de funcţionarii publici de executie, ca urmare a promovarii concursului, astfel: - 17 posturi corespunzatoare functiei publice de consilier, clasa I, gradul profesional pincipal se transformă în consilier, clasa I, gradul profesional superior; - 2 posturi corespunzatoare functiei publice de consilier, clasa 1, gradul profesional asistent se transformă în consilier, clasa I, gradul profesional principal; - 3 posturi corespunzatoare functiei publice de consilier juridic, clasa l, grad profesional principal se transformă în consilier juridic, clasa I, gradul profesional superior; e De asemenea, in cadrul Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara s-au vacantat 3 posturi corespunzatoare functiilor publice de consilier, clasa 1, grad profesional superior si un post de consilier, clasa 1, grad profesional principal. In conformitate cu prevederile art. 15 din Hotărârea nr. 611/2008, funcţiile publice ajunse la gradul profesional superior, care devin vacante se pot transforma, în condiţiile legii, în funcţii publice cu grad profesional debutant sau asistent, în funcţie de necesităţile identificate în cadrul instituţiei publice. Pentru asigurarea accesului la concursul de recrutare a unui număr cât mai mare de persoane si pentru dezvoltarea unui corp de funcţionari publici profesionist si stabil, cele 4 posturi vacante se vor transforma in functii publice de consilier , clasa I, gradul profesional debutant. Timișoara 2021 2 21 Capitală Europeană a Culturii Cod FO 53-01, ver. 1

Menţionăm că modificarile propuse nu influenţeză numărul de posturi aprobat la nivelul Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara. Organigrama instituţiei nu se modifică, aceasta rămânând în forma aprobată prin HCL nr. 422/ 13.09.2018, şi de asemenea nici Regulamentul de Organizare şi Funcţionare nu se modifică şi rămâne în forma aprobată prin prin H.C.L. nr. 79/2017 Având în vedere prevederile legale expuse în prezentul raport, apreciem că proiectul de hotărâre privind modificarea şi aprobarea Statului de funcţii pentru Direcţia Fiscala a Municipiului Timisoara indeplineste conditiile pentru a fi supus dezbaterii si aprobarii plenului consiliului local. DIRECTOR EXECUTIV COMPARTIMENT RESURSE UMANE EC. BODO ADRIAN EC. PAUN FLOARE 2 21 Timișoara 2021 Capitală Europeană a Culturii Cod FO 53-01, ver. 1

Atasament: Anexa_I_Stat_de_functii.pdf

DIRECTIA FISCALA A MUNICIPIULUI TIMISOARA Anexa | la HCL nr.......... APROBAT PRIMAR NICOLAE ROBU T DE FUNCȚII 5 i Nivel Nr.ert Denumirea funcţiei studii “Grad! A. Funcţii publice de conducere 1 |Director executiv Ss 1 II 2 _|Sef serviciu Ss $ II 3 ]$ef birou Ss 4 II Total functii publice de conducere 10 B. Funcţii publice de execuţie 4 |Consilier Ss 74 I superior 5 |Consilier Ss 30 I principal 6 |Consilier Ss 2 I asistent 7 __|Consilier Ss 13 I debutant 8 |Consilier juridic s 8 I superior 9 |Consilier juridic $ 1 l principal 10 _|Consilier juridic s 0 l asistent Il |Consilier juridic s 1 I debutant 12 |Referent M ui NIL superior 13 |Referent M LU NI principal 14 _|Referent M 0 NI asistent 15 [Referent M 0 NUI debutant Total funcţii publice de execuţie 137 Total functii publice 147 Cl. Funcţii personal contractual conducere Grad 14 |Şefbirou Ss 1 II Total personal contractual de conducere 1 C2 Funcţii personal contractual execuţie Treapta 15 |Inspector de specialitate Ss 2 l 16 |Inspector de specialitate Ss ) NI 17 _|Referent M 2 I 18 [Referent M 2 II Total personal contractual de execuţie 7 Total personal contractual 8 TOTAL GENERAL 155 Număr total posturi 155 publice 147 - de conducere 10 - de execuţie 137 2. Personal contractual 8 - de conducere I - de execuție 7 DIRECTOR EXECUTIV COMPARTIMENT RESURSE UMANE ADRIAN BODO _ PAUN FLOARE MU /