keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 356/15.07.2019 privind modificarea si aprobarea Statului de funcţii pentru Direcţia Fiscala a Municipiului Timişoara

15.07.2019

Hotararea Consiliului Local 356/15.07.2019
privind modificarea si aprobarea Statului de funcţii pentru Direcţia Fiscala a Municipiului Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Expunerea de motive nr. SC 2019 - 015395/20.06.2019 privind oportunitatea proiectului de hotărâre, a Primarului Municipiului Timişoara - domnul Nicolae Robu;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. IF 2019 - 37286/20.06.2019 al Compartimentului Resurse Umane din cadrul Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 25.06.2019 - Anexă la Raportul de specialitate nr. IF 2019 - 37286/20.06.2019;
Având în vedere Avizul Serviciului Resurse Umane nr. SC2019-15397/25.06.2019 - privind susţinerea proiectului de hotărâre privind modificarea şi aprobarea Statului de Funcţii pentru Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu şi Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. a) si alin. (3) lit. c) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/03.07.2019 privind Codul administrativ;
În conformitate cu prevederile art. 196, alin. (1), lit. a) şi art. 139, alin. (1) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ;


HOTARASTE

Art. 1: Se modifică şi se aprobă Statul de funcţii pentru Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara, conform Anexei I care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu, şi totodată se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Generală Drumuri, Poduri, Parcaje şi Reţele de Utilităţi;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I Est;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse II Vest;
- Serviciului Şcoli - Spitale;
- Biroului Sport - Cultură;
- Direcţiei Comunicare - Relaţionare;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
DAN DIACONU
Contrasemneaza
P. SECRETAR GENERAL CAIUS ŞULI

Atasament: Anexa_I_Stat_de_functii.pdf

DIRECTIA FISCALA A MUNICIPIULUI TIMISOARA Anexa | la HCL nr. APROBAT PRIMAR NICOLAE ROBU STAT DE FUNCŢII Denumirea funcţiei 4. Funcţii publice de conducere Nivel studii Director executiv l 2 |Sef serviciu 3 |Șef birou Total functii publice de conducere B. Funcţii publice de execuţie Consilier 4 I 5 |Consilier 1 6 _|Consilier I asistent 7 __|Consilier 10 1 debutant 8 |Consilier juridic 5 1 superior 9 _|Consilier juridic 1 I rincipal 10 _|Consilier juridic 0 1 asistent 1 [Consilier juridic 1 debutant 12 _|Referent 11 superior 13 _|Referent principal 14 _|Referent III asistent Referent Funcţii personal contractual conducere debutant ef birou C2 Funcţii personal contractual execuţie 15 _|Inspector de specialitate 16 _|Inspector de specialitate Referent Referent ersonal contractual [TOTAL GENERAL E |_s F 2 | | 1 2 1 HA d Număr total posturi - de conducere - de execuție 2. Personal contractual - de conducere - de execuţie DIRECTOR EXECUTIV ADRIAN BODO 1 COMPARTIMENT RESURSE UMANE PAUN FLOARE IT

Atasament: Expunere_de_motive.pdf

ROMÂNIA JUDETUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMISOARA PRIMAR Nr. SC 2019 — 015%95 |do. 06.201. EXPUNERE DE MOTIVE PRIVIND OPORTUNITATEA PROIECTULUI DE HOTARARE Sectiunea 1 Titlul proiectului de hotărâre Proiect de hotărâre privind modificarea și aprobarea Statului de Funcţii pentru Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara Sectiuneaa2-a Motivul emiterii proiectului de hotărâre 1. Descrierea situaţiei actuale Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara îşi desfăşoară activitatea în strânsă legătură cu domeniul de aplicare al Codului Fiscal şi a Codului de Procedură Fiscală, având prevăzut în statul de funcţii un număr de 155 de salariaţi + In cadrul Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara 2 functionari publici debutanti si-au finalizat perioada de stagiu; 2. Schimbări preconizate și rezultate așteptate Având în vedere prevederile art. 11 alin. (3) lit. a) coroborat cu art. 61 alin. (1) din Legea nr. 188/1999 (r2) este necesară transformarea celor 2 funcţii publice de executie de consilier, clasa 1, gradul profesional debutant de la Serviciul Impozite si Taxe Persoane Fizice, în 2 functii publice de executie de consilier, clasa Il, gradul profesional asistent, la finalizarea perioadei de stagiu a titularilor celor 2 posturi; Menţionăm că modificarile propuse nu influenţeză numărul de posturi aprobat prin H.C.L. nr. 501/2018. 3. Alte informaţii Organigrama şi Regulamentul de Organizare şi Funcţionare nu se modifică şi rămân în forma aprobată prin H.C.L. nr. 422/2018, respectiv prin H.C.L. nr. 79/2017. 2291 tzin

4. Concluzii Raportat la cele prezentate mai sus propunem: - modificarea şi aprobarea Statului de Funcţii pentru Direcţia Fiscală a Municipiului Timișoara conform Anexei I care face parte integrantă din prezenta expunere de motive. PRIMAR VICEPRIMAR NICOLAE ROBU FARKAS IMRE DIRECTOR EXECUTIV ADRIAN BODO CĂ NOTĂ: Elementele de natură tehnică, de detaliu, se vor regăsi în raportul de specialitate și, dacă se impune, în nota de fundamentare. Cod FO53-03,Ver.2 i DE ataca

Atasament: Raport_de_specialitate.pdf

ROMÂNIA JUDEȚUL TIMIȘ MUNICIPIUL TIMIȘOARA DIRECTIA FISCALA a Municipiului Timisoara NR. IF 2019 — 37286/20.06.2019 RAPORT DE SPECIALITATE privind proiectul de hotarare pentru modificarea şi aprobarea Statului de funcții pentru Direcţia Fiscala a Municipiului Timisoara Avand in vedere Expunerea de motive nr. SC 2019 — 015395 o 06. dol9. a Primarului Municipiului Timisoara si Proiectul de hotarare privind modificarea și aprobarea Statului de funcții pentru Direcţia Fiscala a Municipiului Timisoara, Facem urmatoarele precizari: Direcţia Fiscale a Municipiului Timişoara îşi desfăşoară activitatea în strânsă legătură cu domeniul de aplicare al Codului Fiscal şi a Codului de Procedură Fiscală, având prevăzut în statul de funcţii un număr de 155 de salariaţi In cadrul Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara 2 functionari publici debutanti si-au finalizat perioada de stagiu. In conformitate cu art. 11 alin. (3) lit. a) coroborat cu art. 61 alin. (1) din Legea nr. 188/1999 (12) este necesară transformarea celor 2 funcţii publice de executie de consilier clasa l, gradul profesional debutant de la Serviciul Impozite si Taxe Persoane Fizice în 2 functii publice de executie de consilier, clasa I, gradul profesional asistent, la finalizarea perioadei de stagiu a titularilor celor 2 posturi; Menţionăm că modificarile propuse nu influenţeză numărul de posturi aprobat la nivelul Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara. Organigrama instituţiei nu se modifică, aceasta rămânând în forma aprobată prin HCL nr. 422/ 13.09.2018, și de asemenea nici Regulamentul de Organizare şi Funcţionare nu se modifică şi rămâne în forma aprobată prin prin H.C.L. nr. 79/14.03.2017 Având în vedere prevederile legale expuse în prezentul raport, apreciem că proiectul de hotărâre privind modificarea și aprobarea Statului de funcţii pentru Direcţia Fiscala a Municipiului Timisoara indeplineste conditiile pentru a fi supus dezbaterii si aprobarii plenului consiliului local. DIRECTOR EXECUTIV COMPARTIMENT RESURSE UMANE EC. BODO ADRIAN EC. PAUN FLOARE CO To Timișoara 2021 2 21 Capitală Europeană a Culturii Cod FO 53-01. ver. 1