Hotararea Consiliului Local 356/15.07.2019 privind modificarea si aprobarea Statului de funcţii pentru Direcţia Fiscala a Municipiului Timişoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Expunerea de motive nr. SC 2019 - 015395/20.06.2019 privind oportunitatea proiectului de hotărâre, a Primarului Municipiului Timişoara - domnul Nicolae Robu; Având în vedere Raportul de specialitate nr. IF 2019 - 37286/20.06.2019 al Compartimentului Resurse Umane din cadrul Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara; Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 25.06.2019 - Anexă la Raportul de specialitate nr. IF 2019 - 37286/20.06.2019; Având în vedere Avizul Serviciului Resurse Umane nr. SC2019-15397/25.06.2019 - privind susţinerea proiectului de hotărâre privind modificarea şi aprobarea Statului de Funcţii pentru Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu şi Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. a) si alin. (3) lit. c) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/03.07.2019 privind Codul administrativ; În conformitate cu prevederile art. 196, alin. (1), lit. a) şi art. 139, alin. (1) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ; HOTARASTE Art. 1: Se modifică şi se aprobă Statul de funcţii pentru Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara, conform Anexei I care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara. Art. 3: Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu, şi totodată se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Generală Drumuri, Poduri, Parcaje şi Reţele de Utilităţi; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I Est; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse II Vest; - Serviciului Şcoli - Spitale; - Biroului Sport - Cultură; - Direcţiei Comunicare - Relaţionare; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Mass-media locale.
|