Hotararea Consiliului Local 277/21.05.2019 privind aprobarea cererii de finanţare Reabilitarea, extinderea şi dotarea infrastructurii ambulatoriului O.R.L. din cadrul Spitalului Clinic Municipal de Urgente"şi a cheltuielilor aferente Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Expunerea de motive nr. SC2019- 11766/14.05.2019, privind oportunitatea proiectului de hotărâre, a Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere Raportul de specialitate nr. SC2019- 11766/14.05.2019, al Direcţiei Dezvoltare din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara; Având în vedere Avizul Serviciului Juridic nr. SC2019 - 11766/14.05.2019 - Anexa la Raportul de specialitate nr. SC2019 - 11766/14.05.2019; Având în vedere adresa Direcţiei Economice nr. SC2019 - 11766/14.05.2019; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică , amenajarea teritoriului şi patrimoniu şi Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale şi al Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere prevederile Programului Operaţional Regional 2014-2020; Având în vedere prevederile Legii nr. 500/2002, a finanţelor publice, cu modificările şi completările ulterioare; Având în vedere prevederile Legii nr. 273/2006 cu privire la finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare; Având în vedere prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020, precum şi normele de punere în aplicare; În conformitate cu dispoziţiile art. 36, alin. (2), lit. e), alin. (7) lit. a) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se aprobă cererea de finanţare cu titlul "Reabilitarea, extinderea şi dotarea infrastructurii ambulatoriului O.R.L. din cadrul Spitalului Clinic Municipal de Urgente", depusă în cadrul Programului Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 8, Prioritatea de investiţii 8.1, Obiectiv specific 8.1, Operatiunea A, apel de proiecte POR/266/8/1/Operatiunea A: Ambulatorii. Art. 2: Se aprobă valoarea totală a proiectului "Reabilitarea, extinderea şi dotarea infrastructurii ambulatoriului O.R.L. din cadrul Spitalului Clinic Municipal de Urgente", în cuantum de 10.592.285,49 lei (inclusiv TVA), din care valoarea totală eligibilă 10.591.749,99 lei şi valoarea totală neeligibilă de 535,50 lei. Art. 3: Se aprobă alocarea din bugetul local a contribuţiei proprii în proiect a Municipiului Timişoara în cuantum de 212.370,50 lei, reprezentând achitarea tuturor cheltuielilor neeligibile ale proiectului in cuantum de 535,50 lei, cât şi contribuţia de 2% din valoarea eligibilă a proiectului, în cuantum de 211.835,00 lei, reprezentând cofinanţarea proiectului "Reabilitarea, extinderea şi dotarea infrastructurii ambulatoriului O.R.L. din cadrul Spitalului Clinic Municipal de Urgente". Art. 4: Se aprobă efectuarea tuturor cheltuielilor necesare pentru implementarea activitatilor din cererea de finanţare, în condiţiile rambursării/decontării ulterioare a cheltuielilor eligibile din instrumente structurale. Art. 5: Se aprobă suportarea din bugetul local al Municipiului Timisoara, a corectiilor ce pot fi identificate in procedurile de verificare a achizitiilor publice realizate in cadrul proiectului "Reabilitarea, extinderea şi dotarea infrastructurii ambulatoriului O.R.L. din cadrul Spitalului Clinic Municipal de Urgente". Art. 6: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Dezvoltare şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara; Art. 7: Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu şi totodată, se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Generală Drumuri, Poduri, Parcaje şi Reţele de Utilităţi; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I Est; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse II Vest; - Serviciului Scoli Spitale; - Directiei de Mediu; - Direcţiei Comunicare- Relationare; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control si Antifrauda al Primarului; - Mass-media locale.
|