Hotararea Consiliului Local 162/25.03.2008 privind reactualizarea Studiului de fezabilitate pentru "Amenajarea Parcului Zona Uzinei" din Municipiul Timişoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC2008 - 4596 / 06.03.2008 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome, societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi problemele minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 74/2001 privind aprobarea Studiului de Fezabilitate "Amenajare Parc Zona Uzinei Timişoara". În conformitate cu Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică şi regimul juridic al acesteia, modificată; Având în vedere Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale; În conformitate cu prevederile art. 36, alin. 2, litera "c", alin. 4 litera "d" din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 alin.2 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1: Se aprobă actualizarea devizului general pentru investiţii: "Amenajarea Parcului Zona Uzinei", de la valoarea de 10.090.200 mii lei ROL reprezentând 705.924,32 euro (la data de 04.03.1999 1 euro = 1,42936) la valoarea de 2.342.767,60 lei RON, reprezentând 622.794,9 euro (la data de 04.03.2008 1 euro = 3,7617) conform devizului general întocmit de SC DRUM-PROIECT SRL, care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia de Mediu - Serviciul Spaţii Verzi din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Edilitare; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Drumuri şi Transporturi; - Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii; - Mass - media locale.
|