Hotararea Consiliului Local 138/27.03.2019 privind modificarea Hotarârii Consiliului Local nr. 614/23.11.2018 privind aprobarea cererii de finanţare "Îmbunătăţirea eficienţei energetice în sectorul rezidenţial prin reabilitarea termică a blocului de locuinţe situat pe str. Arieş nr.20", cod smis 121249 şi a cheltuielilor aferente Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Expunerea de motive nr. SC2019-7067/22.03.2019 privind oportunitatea proiectului de hotărâre, a Primarului Municipiului Timişoara - domnul Nicolae Robu; Având în vedere Raportul de specialitate nr. SC2019-7069/22.03.2019 al Direcţiei Dezvoltare din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara; Având în vedere Avizul Serviciului Juridic nr. SC2019-7069/25.03.2019 - Anexa la Raportul de specialitate nr. SC2019-7069/22.03.2019; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică , amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere prevederile Programului Operaţional Regional 2014-2020; Având în vedere adresa ADR Vest nr. 5649/14.03.2019; Având în vedere prevederile Legii nr. 500/2002, a finanţelor publice, cu modificările şi completările ulterioare; Având în vedere prevederile Legii nr. 273/2006 cu privire la finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare; Având în vedere prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020, precum şi normele de punere în aplicare; În conformitate cu dispoziţiile art. 36, alin. (2), lit. e), alin. (7) lit. a) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se aprobă modificarea Art. 2 al Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timisoara nr. 614/23.11.2018 care va avea următorul conţinut: ,,Se aprobă valoarea totală a proiectului "Îmbunătăţirea eficienţei energetice în sectorul rezidenţial prin reabilitarea termică a blocului de locuinţe situat pe str. Arieş nr. 20", cod smis 121249, în cuantum de 3.250.448,98 lei (inclusiv TVA), din care valoare totală eligibilă 3.224.517,79 lei şi valoare totală neeligibilă de 25.931,19 lei. Art. 2: Se aprobă modificarea Art. 3 al Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timisoara nr. 614/23.11.2018 care va avea următorul conţinut: ,,Se aprobă alocarea din bugetul local a contribuţiei proprii în proiect a Municipiului Timişoara în cuantum de 1.315.738,30 lei, reprezentând achitarea tuturor cheltuielilor neeligibile ale proiectului, cât şi contribuţia de 40% din valoarea eligibilă a proiectului, în cuantum de 1.289.807,11 lei, reprezentând cofinanţarea proiectului "Îmbunătăţirea eficienţei energetice în sectorul rezidenţial prin reabilitarea termică a blocului de locuinţe situat pe str. Arieş nr. 20", cod smis 121249 Art. 3: Se aprobă modificarea Art. 5 al Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timisoara nr. 614/23.11.2018 care va avea următorul conţinut: ,,Se aprobă recuperarea contribuţiei ce revine asociaţiilor de proprietari, în cuantum de 800.508,19 lei, în conformitate cu HCLMT nr. 29 din data: 25.01.2017 privind instituirea taxei de reabilitare termică şi a mecanismului de recuperare a sumelor avansate de Consiliul Local al Municipiului Timişoara, pentru blocurile de locuinţe finanţate prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, reprezentând: o contribuţia asociaţiei de proprietari la cheltuielile eligibile în cuantum de 774.577,00 lei; o contribuţia asociaţiei de proprietari la cheltuielile neeligibile în cuantum de 25.931,19 lei; Art. 4: Restul articolelor din Hotararea Consiliului Local nr. 614/23.11.2018 rămân neschimbate. Art. 5: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Dezvoltare şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 6: Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu şi totodată, se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Generale Drumuri, Poduri, Parcaje si Retele de Utilitati; - Direcţiei Economice; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I Est; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse II Vest; - Direcţiei Comunicare - Relationare; - Serviciului Şcoli - Spitale; - Biroului Sport - Cultură; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control si Antifrauda al Primarului; - Mass-media locale.
|