1
Anexa 1 la HCL nr...................../.......... Anexa la regulamentul de serviciu
privind delegarea gestiunii a activităţii de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activităţii de curăţenie a
Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi a WC-urilor publice din municipiul Timişoara
Imobilele în care îşi desfăşoară activitatea aparatul propriu al Consiliului Local
şi al Primarului
Nr.crt Adresa Destinaţia Spaţiului 1 CD Loga nr. 1 Sediu PMT 2 Alba Iulia nr.1 Atelier Urbanism 3 Alba Iulia nr.2 Infocentru 4 M.Eminescu nr.1 Serviciul Administrare Fond Funciar 5 P-ţa Victoriei nr.5 Spaţiu expoziţional
Birou Relaţii Internaţionale /Comp. Relaţionare Parlamentari 6 Piatra Craiului nr.3 Birou Managementul Ca lităţii
Comp. CVSU Comp. Eficientizare Termică Comp. Asociaţii Proprietari Comp. Iluminat Public Comp. Contabilitate Şcoli Comp. Contabilitate Şcoli Direcţia Transport
7 Oituz nr.1 Birou Locuinţe Birou Terenuri
8 3 August 1919 nr.17 Cimitire şi Coşerit Spaţii Utilitare
9 Complex Poiana Mărului Birou Administrativ 10 Iuliu Maniu nr.29 Centrul de Semnalizări Rutiere 11 Carusso nr.1 Centru Stomatologic pentru elevi 12 Eminescu nr.15 Direcţia de Evidenţă a Persoanelor 13 Daliei nr.21 Arhivă 14 I.Văcărescu nr.15 Arhivă 15 Mioriţei nr.11 bis Arhivă 16 Piata Sfantul Gheorghe
nr.4 Centru Stomatologic pentru elevi
Numărul de persoane de deservire necesare : 20 Numărul de ture/zi : 2 Nr. ore de lucru/zi : 8/tură Nr. zile / săptămână : 5
2
Suprafeţe Bazin Bega
Locatie Parchet (mp)
Gresie (mp)
Faianţă (mp)
Uşi (mp)
Ferestre (mp)
Lavoare (buc)
Scoică WC /rezervor
Oglinzi (mp)
Pisoar (buc)
Sală gimnastică 800 * * 7 48 * * 16 *
Vestiar prof. Gim * 14,71 47,86 7,2 1,12 2 1 0,6 *
Vestiar copii Gim * 22,1 48 7,2 1,2 2 1 0,6 *
Vestiar Pol. Locală * 2 * 1,6 * * * * *
Vestiar prof. Înot * 24 78 7,2 1,8 2 1 0,6 1
Cabinet medical * 26 20 7,2 1,8 1 1 0,3 *
Vestiar personal * 7 8 1,6 1 * 0,35 *
Administraţie * 21,6 22 4,8 1,8 1 1 0,35 1
Hol intrare Gim * 55,5 7,2 * * *
Bazin inot * 368 197,3 12,38 59,2 * * *
Cuvă Bazin * 519 * * *
Filtru duşuri * 7 24 * * *
Vestiar B înot * 11,6 21,4 1,76 1,65 * * *
Vestiar CF înot * 14 20 1,7 1,32 * * *
Vestiar CB înot * 14 20 1,7 1,32 * * *
Hol intrare înot * 44 53 10,8 5,61 * * *
WC înot * 8,1 24,5 5,8 0,25 2 3 0,6 *
Hol+Sală protocol * 43,7 6,2 3,6 5 1 1 0,24 *
Birou 1 8,3 1,8 1,8 *
Birou 2 7,3 1,8 1,8 *
Vestiar F înot 6,5 12,5 1,8 0,28 *
Bazin recuperare 20,2 43,7 1,6 1,8 *
Hol recuperare 3,6 *
Sală masaj 18,2 1,8 1,92 0,28
Saună 2,8 12,5 1,6
TOTAL 815,6 734,61 1177,96 97,34 139,19 12 9 20,2 2
Numărul de persoane de deservire necesare : 5 Numărul de ture/zi : 2 Nr. ore de lucru/zi : 8/tură Nr. zile / săptămână : 5 şi dacă e cazul zilele de sâmbătă şi duminică pentru Competiţiile care se desfăşoară în cadrul Complexului Sportiv “Bega”
3
Suprafeţe Sala Sport Olimpia
Locaţie Parche (mp)
Gresi ( mp)
Faian (mp)
Uşi (mp)
Ferestre (mp)
Lavoare (buc)
Scoică WC /rezervor
Oglinzi (mp)
Pisoar (buc)
Mozaic (mp)
Hol intrare tivi * 72,19 * 7,5 * * * * *
Cabină portar * 5,5 * * * * * * *
Vestiar 1 * 31,74 * 1,4 *** * * * *
Vestiar 2 * 19,16 * 1,4 *** * * * *
Vestiar 3 * 19,33 * 1,4 *** * * * *
Vestiar 4 * 19,19 * 1,4 *** * * * *
Hol vestiar 1 * 1,35 * 2,8 * * * * *
Hol vestiar 2 * 1,79 * 2,8 * * * * *
Hol vestiar 3 * 1,77 * 2,8 * * * * *
Hol vestiar 4 * 1,31 * 2,8 * * * * *
Baie vest. 1‐2 * 9,45 43,2 1,4 * * * * *
Baie vest. 3‐4 * 9,88 43,2 1,4 * * * * *
WC vest. 1‐4 * 8,73 23,8 16,8 * 4 8 2,4 *
Hol 1 * * * 4,8 * * * * * 24,82
Atelier electric * 20,12 * 1,6 7,2 * * * *
Hol 2 * * * 4,8 * * * * * 27,78
Sală masaj * 10,83 28 1,6 4,2 * * * *
Bazin înot * 25,98 30,66 * * * * * *
WC 1 * 2,42 12 1,4 * 1 1 0,3 *
Saună * 5 * 1,4 * * * * *
Hol 3 * * * * * * * * * 17,9
Cabinet medical * * * 2,8 *** * * * * 8
Vestiare arbitri 12,93 1,24 15,6 4,2 *** 1 * * *
Birou 11,73 * * 1,4 *** * * * *
Magazie * * * 1,4 *** * * * * 9,95
WC 2 * 5,35 13,5 * *** 1 2 0,3 *
Teren 1250 * * 16,6 49,98 * * * * 1187,3
Hol intrare tat. * * * 26 48 * * * * 167,16
Hol 4 * * 78 * * * * * * 17,9
WC 3 * 16,81 21 14 *** 4 8 1,2 8 *
Birou * * * 1,4 *** * * * * 7,94
Constructie noua 20 59,04 130,9
24 197,33 5 4 1,5
Căsuţă administ. 60 26 5,25 8,4 6,75 1 1 0,3 1 *
TOTAL 1354,7 301,9 9
445,1 3 159,7 313,46 17 24 6 9 1468,7
Scaune plastic 1469 buc
Fotolii 96 buc
Numărul de persoane de deservire necesare : 6 Numărul de ture/zi : 2 Nr. ore de lucru/zi : 8/tură Nr. zile / săptămână : 7
4
Program şi locaţii WC-uri publice aflate în administrarea Primăriei Municipiului Timişoara
Perioada de vară (martie - noiembrie)
Perioada de iarnă (decembrie - februarie)
P-ta Traian L-V > 7 - 23 P-ta Traian L-V > 8 - 16 Iuliu Maniu L-V > 7 - 23 Iuliu Maniu L-V > 8 - 16 C.Porumbescu L-V > 7 - 23 C.Porumbescu L-V > 8 - 16
P-ta Tepes V. L-V > 7 - 15 P-ta Tepes V. L-V > 7 - 15 Parc Uzinei L-D > 7 - 23 Parc Uzinei L-V > 9 - 17
Parc C. Sylva L-D > 7 - 23 Parc C. Sylva L-D > 9 - 17
Parc Botanic L-D > 7 - 23 Parc Botanic L-D > 9 - 17 Parc Central L-D > 7 - 23 Parc Central L-V > 9 - 17 Parcul Rozelor L-D > 7 - 23 Parcul Rozelor L-D > 9 - 17 Parcul Copiilor (2 grupuri)L-D > 7 – 23 Piaţa Unirii L-D > 8 - 20 Piaţa Unirii L-D > 7 - 23 Parcul Copiilor (2 grupuri) L-D > 10 - 18
Piaţa Victoriei L-D > 7 - 23 Piaţa Victoriei L-D > 7 - 23 Numărul de persoane de deservire necesare : maxim 36/12 locaţii în funcţie de perioadă Numărul de ture/zi : 1 sau 2 în funcţie de locaţie Nr. ore de lucru/zi : 8/16; in funcţie de locaţie şi perioadă Nr. zile / săptămână : 5 / 7 în funcţie de locaţie şi de perioada anului
D I R E C T O R, ŞEF BIROU, Florin Răvăşilă Otilia Sîrca
Anexa 3 la HCL nr.__________/_______ Plata lucrărilor se va face pe baza facturilor emise de către operatorul - Compania locală de
Termoficare COLTERM S.A., de la nivelul salariului mediu brut/angajat şi în baza cantităţilor de lucrări executate, a orelor suplimentare lucrate, care vor fi confirmate prin proces-verbal de constatare, care se va întocmi în baza următoarelor tarife, fără TVA:
Cheltuieli Salar
mediu
brut
Nr. maxim de
ore suplim/
luna
Nr. maxim
de ore
suplimprest
ate in
Weekend/
luna
Venit mediu
total brut/
angajat/ luna
Nr.
angajaţi
Valoare totala
cheltuieli
salariale
angajat/lună
lei
0 1 2 3 4 5 6
Salarii angajate WC ‐uri publice 2.150 24 35 3.199 36 115.164 Total cheltuieli cu salariile 115.164 Cheltuieli indirecte 18% 20.730 Tichete de masă 9.072
Total cheltuieli 144.966
Profit 10% 14.497
TOTAL GENERAL/LUNA (fara TVA) 159.463
TARIF PRESTAŢIE SUPLIMENTARA pentru solicitările suplimentare, în cazul evenimentelor,
competiţiilor sportive, etc. ce au loc in zilele de sărbători legale conform legislaţiei
in vigoare
25lei/ora/angaja t
Calculul şi propunerea tarifelor s-a făcut în baza ofertei financiare nr. SC2019-012512/21.05.2019 a Compania locală de Termoficare COLTERM S.A. si a fost luat în considerare un program normal de lucru în medie de 167,33 ore pe lună aferent anului 2019 şi sporurile prevăzute de CCM (spor de vechime (medie 10%), spor ore suplimentare (100%), spor de lucru in weekend (100%). DIRECTOR DIRECŢIA CLĂDIRI TERENURI ŞEF BIROU GARAJE, CIMITIRE, ŞI DOTĂRI DIVERSE I EST COŞERIT şi SPAŢII UTILITARE Ec. Florin Răvăşilă Otilia Sîrca
1 Cod FO53-03,Ver.2
ROMÂNIA JUDETUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA PRIMAR Nr. SC 2019-
EXPUNERE DE MOTIVE PRIVIND OPORTUNITATEA PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE
privind actualizarea preţurilor şi modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 209/27.05.2016 -
privind delegarea de gestiune a activităţii de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara, modificată si
completata prin H.C.L. nr. 130/31.03.2017 şi H.C.L. nr.213/23.04.2019
Motivul emiterii proiectului de hotărâre
1. Descrierea situaţiei actuale Consiliul Local al Municipiului Timişoara, prin Hotărârea nr. 209/27.05.2016 modificată prin Hotărârea nr. 130/31.03.2017, a aprobat delegarea gestiunii, prin atribuire directă a serviciului de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara către S.C. Drumuri Municipale Timişoara S.A., iar prin H.C.L.nr. 213/ 23.04.2019- s/a aprobat cesiunea Contractului nr. SC2016-18327/26.07.2016, încheiat de către Municipiul Timisoara cu Societatea Drumuri Municipale Timișoara S.A. către Compania Locală de Termoficare COLTERM S.A. Timişoara şi Societatea HORTICULTURA S.A. Timişoara. Prin H.C.L. nr. 16/27.05.2016 modificată prin Hotărârile nr. 58/21.02.2017 şi 93/23.02.2018 s- au aprobat tarifele serviciilor de curăţenie efectuate de către S.C. Drumuri Municipale Timişoara S.A. în baza Contractului de prestări servicii nr.1 înregistrat la Primăria Municipiului Timişoara cu numărul SC2016-18327/26.07.2016.
Astfel, în conformitate cu punctul 2.8 din Regulamentul de organizare ş i functionare a serviciului, numărul locaţiilor în care se asigură serviciile de curăţenie este dat prin ordinul de lucru emis de achizitor şi poate fi majorat sau micşorat la solicitarea achizitorului, formulat în scris ş i justificat, după necesităţi, ori de câte ori este cazul.
Totodată este necesar a se lua în considerare faptul că cesiunea contractului se face cu preluarea întreg personalului care asigură realizarea activităţii de curăţenie, precum şi prevederile Legii nr. 67/2006- privind protecţia drepturilor salariaţilor în cazul transferului întreprinderii, al unităţii sau al unor părţi ale acestora şi ca urmare trebuie modificat pretul contractului conform ofertelor financiare depuse cu numerele: CT2019-002335/16.05.2019 a Societăţii Drumuri Municipale Timișoara S.A., CT2019-002421/17.05.2019 a Societăţii HORTICULTURA S.A. Timişoara şi CT2019-002421/17.05.2019 a Companiei Locale de Termoficare COLTERM S.A. Timişoara.
2. Schimbări preconizate În vederea punerii în executare a Hotărârii Consiliului Local a Municipiului Timişoara nr. 213/
23.04.2019- privind aprobarea cesiunii Contractului nr. SC2016-18327/26.07.2016, încheiat de către Municipiul Timisoara cu Societatea Drumuri Municipale Timișoara S.A. către Compania Locală de Termoficare COLTERM S.A. Timişoara şi Societatea HORTICULTURA S.A. Timişoara şi
2 Cod FO53-03,Ver.2
în vederea preluării personalului care prestează aceste activităţi este necesară actualizarea preţului contractului, deoarece prin H.G. nr. 937/07.12.2018 s-a aprobat ca începând cu data de 01.01.2019, salariul minim brut pe ţară aflat în plată este de 2080 lei/lună, fără a include alte sporuri şi acesta nu a fost actualizat până în prezent. Deasemenea, la nivelul fiecărei societăţi există încheiate contracte colective de muncă care stipulează acordarea unor drepturi de natură salarială. Totodată trebuiesc luate în considerare prevederile Art. 5 Alin.1 din Legea nr. 67/2006- privind protecţia drepturilor salariaţilor în cazul transferului întreprinderii, al unităţii sau al unor părţi ale acestora, prin care se stabileşte că: ” Drepturile şi obligaţiile cedentului, care decurg din contractele individuale de muncă şi din contractul colectiv de muncă aplicabil, existente la data transferului, vor fi transferate integral cesionarului. „
Deasemenea este necesară modificarea orarului de funcţionare al WC-urilor publice, luând în considerare schimbările climatic, solicitările cetăţenilor, numeroasele evenimente care se desfăşoară în Municipiul Timişoara, precum şi introducerea unei noi locaţii situate în Piaţa Victoriei şi implicit a numărului maxim de personal care va asigura curăţenia acestor locaţii, după cum urmează:
Programul WC-urilor Publice cu modificările propuse:
Perioada de vară (martie - noiembrie)
Perioada de iarnă (decembrie - februarie)
P-ta Traian L-V > 7 - 23 P-ta Traian L-V > 8 - 16 Iuliu Maniu L-V > 7 - 23 Iuliu Maniu L-V > 8 - 16 C.Porumbescu L-V > 7 - 23 C.Porumbescu L-V > 8 - 16
P-ta Tepes Vodă L-V > 7 - 15 P-ta Tepes Vodă L-V > 7 - 15 Parc Uzinei L-D > 7 - 23 Parc Uzinei L-V > 9 - 17
Parc C. Sylva L-D > 7 - 23 Parc C. Sylva L-D > 9 - 17
Parc Botanic L-D > 7 - 23 Parc Botanic L-D > 9 - 17 Parc Central L-D > 7 - 23 Parc Central L-V > 9 - 17 Parcul Rozelor L-D > 7 - 23 Parcul Rozelor L-D > 9 - 17 Parcul Copiilor (2 grupuri)L-D > 7 – 23 Piaţa Unirii L-D > 8 - 20 Piaţa Unirii L-D > 7 - 23 Parcul Copiilor (2 grupuri) L-D > 10 - 18
Piaţa Victoriei L-D > 7 - 23 Piaţa Victoriei L-D > 7 - 23 Numărul de persoane de deservire necesare : maxim 36/12 locatii in functie de perioada Numarul de ture/zi : 1 sau 2 în funcţie de locaţie Nr. ore de lucru/zi : 8-16; in funcţie de locaţie şi perioadă Nr. zile / săptămână : 5 - 7 in funcţie de locaţie şi de perioada anului
3. Concluzii Prin urmare consider oportună promovarea Proiectului de hotărâre -privind actualizarea preţurilor şi modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 209/27.05.2016 - privind delegarea de gestiune a activităţii de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara, modificată si completata prin H.C.L. nr. 130/31.03.2017 şi H.C.L. nr.213/23.04.2019,respectiv modificarea Anexei Hotărârii nr. 130/31.03.2017 prin modificarea programului de funcţionare a WC-urilor publice aflate în administrarea Primăriei Municipiului Timişoara ş i modificarea numărului de persoane de deservire prevăzute în Anexa la Regulamentul de serviciu, conform Anexei 1 la hotărârea
3 Cod FO53-03,Ver.2
ce se va emite şi aprobarea actualizării preţurilor aprobate prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 93/23.02.2018, conform ofertelor financiare depuse de Societatea Drumuri Municipale Timișoara S.A. cu numărul CT2019-002335/16.05.2019, de Societatea HORTICULTURA S.A. Timişoara, cu numărul CT2019-002421/17.05.2019 şi de Compania Locală de Termoficare COLTERM S.A. Timişoara, cu numărul CT2019-002421/17.05.2019 conform Anexei 2 şi 3 la hotărârea ce se va emite.
În conformitate cu art.45 alin.2 lit.e din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, cu modificările şi completările ulterioare, supun spre dezbatere şi aprobare Consiliului Local al Municipiului Timişoara proiectul de hotărâre mai sus menţionat. PRIMAR VICEPRIMAR NICOLAE ROBU IMRE FARKAS DIRECTOR DIRECŢIA CLĂDIRI TERENURI ŞI DOTĂRI DIVERSE I EST FLORIN RĂVĂŞILĂ
1 COD FO 53-01. Ver.1
ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA DIRECŢIA CLĂDIRI TERENURI ŞI DOTĂRI DIVERSE I EST Birou Garaje Cimitire Coşerit şi Spaţii Utilitare SC 2019-
RAPORT DE SPECIALITATE privind actualizarea preţurilor şi modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 209/27.05.2016 -
privind delegarea de gestiune a activităţii de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara,
modificată si completata prin H.C.L. nr. 130/31.03.2017 şi H.C.L. nr.213/23.04.2019
Având în vedere Expunerea de motive nr. __________________________a Primarului Municipiului Timişoara şi Proiectul de Hotărâre privind actualizarea preţurilor şi modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 209/27.05.2016 - privind delegarea de gestiune a activităţii de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara, modificată si completata prin H.C.L. nr. 130/31.03.2017 şi H.C.L. nr.213/23.04.2019 Facem următoarele precizări: Consiliul Local al Municipiului Timişoara, prin Hotărârea nr. 209/27.05.2016 modificată prin Hotărârea nr. 130/31.03.2017, a aprobat atribuirea contractului pentru activitatea de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara, către SC Drumuri Municipale Timişoara SA, în temeiul Ordonanţei Guvernului nr. 71/29.08.2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, a Hotărârii de Guvern nr. 955/2004 pentru aprobarea reglementărilor cadru de aplicare a Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 71/2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, cu modificările şi completările ulterioare precum şi prevederile Legii nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, cu modificările şi completările ulterioare şi a Legii nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată. Prin Hotărârea nr. 209/27.05.2016 s-a aprobat: - Caietul de sarcini pentru delegarea de gestiune a serviciilor de curăţenie - Regulamentul de organizare şi funcţionare a serviciilor de curăţenie pentru delegarea de gestiune - Anexa la Regulamentul de organizare şi funcţionare a serviciilor de curăţenie cuprinzând locaţiile unde se efecuează serviciile de curăţenie precum şi numărul de personal de deservire necesar desfăşurării serviciilor - Contractul cadru pentru delegarea de gestiune a serviciilor de curăţenie Prin Hotărârea nr. 130/31.03.2017 s-a aprobat modificarea Anexei la Regulamentul de organizare şi funcţionare a serviciilor de curăţenie cuprinzând locaţiile unde se efectuează serviciile de curăţenie precum şi numărul de personal de deservire necesar desfăşurării serviciilor, aprobată prin Hotărârea nr. 209/27.05.2016 Prin Hotărărea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 93/23.02.2018- privind actualizarea preţurilor stabilite prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 58/21.02.2017 pentru serviciile de curăţenie efectuate de operator în vederea aplicării Hotărârii
2 COD FO 53-01. Ver.1
Consiliului Local nr. 209/27.05.2016 modificată prin Hotărârea nr. 130/31.03.2017, privind delegarea activităţii de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara, au fost actualizate preţurile contractului. Prin Hotărărea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 213/ 23.04.2019- privind aprobarea cesiunii Contractului nr. SC2016-18327/26.07.2016, încheiat de către Municipiul Timisoara cu Societatea Drumuri Municipale Timișoara S.A. către Compania Locală de Termoficare COLTERM S.A. Timişoara şi Societatea HORTICULTURA S.A. Timişoara, a fost aprobată cesionarea contractului mai sus menţionat, către:
- Societatea HORTICULTURA S.A. Timişoara, în calitate de delegat-cesionar, pentru activitatea de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia
şi - Compania Locală de Termoficare COLTERM S.A. Timişoara, în calitate de delegat- cesionar, pentru activitatea de curăţenie a WC-urilor publice,
fiind încheiat între Municipiul Timişoara şi cele trei societăţi, Actul adiţional nr. 4 la Contractul nr. SC2016-18327/26.07.2016, păstrându-se aceleaşi condiţii cu cele avute în vedere la delegarea activităţii ce face obiectul contractului, şi tarifele aprobate prin Hotărârea Consiliului Local nr.93/23.02.2018. În urma încheierii actului adiţional mai sus menţionat s-a constatat că nu se poate face preluarea personalului care prestează aceste activităţi decât după actualizarea preţului contractului, deoarece prin H.G. nr. 937/07.12.2018 s-a aprobat ca începând cu data de 01.01.2019, salariul minim brut pe ţară aflat în plată este de 2080 lei/lună, fără a include alte sporuri şi acesta nu a fost actualizat până în prezent. Deasemenea, la nivelul fiecărei societăţi există încheiate contracte colective de muncă care stipulează acordarea unor drepturi de natură salarială.
Astfel, luând în considerare prevederile Art. 5 Alin.1 din Legea nr. 67/2006- privind protecţia drepturilor salariaţilor în cazul transferului întreprinderii, al unităţii sau al unor părţi ale acestora, prin care se stabileşte că: ” Drepturile şi obligaţiile cedentului, care decurg din contractele individuale de muncă şi din contractul colectiv de muncă aplicabil, existente la data transferului, vor fi transferate integral cesionarului. „ Ca urmare a celor arătate mai sus, s-a discutat cu reprezentanţii celor 3 societăţi, respectiv: Societatea Drumuri Municipale Timișoara S.A., Compania Locală de Termoficare COLTERM S.A. Timişoara şi Societatea HORTICULTURA S.A. Timişoara, şi aceştia au depus solicitări de modificare a preţului contractului, în funcţie de prevederile H.G. nr. 937/07.12.2018 şi în conformitate cu Contractul colectiv de muncă al fiecărei instituţii şi Legea nr.142/1998 –privind acordarea tichetelor de masă, depunând şi oferta financiară actualizată. Astfel,
- Societatea Drumuri Municipale Timișoara S.A., a depus oferta financiară cu numărul CT2019-002335/16.05.2019,
- Societatea HORTICULTURA S.A. Timişoara, a depus oferta financiară cu numărul CT2019-002421/17.05.2019,
- Compania Locală de Termoficare COLTERM S.A. Timişoara, a depus oferta financiară cu numărul CT2019-002421/17.05.2019.
Deasemenea a fost reanalizat orarul de funcţionare al WC-urilor publice, luând în considerare solicitarile cetăţenilor prin care s-a solicitat prelungirea orarului de functionare a WC-urilor publice, precum şi faptul că sunt in curs de finalizare lucrări de reparatii in vederea repunerii in functiune a obiectivului „WC-public Piata Victoriei”, precum şi schimbarile climatice care au dus
3 COD FO 53-01. Ver.1
la temperaturi mult mai ridicate in perioada de toamnă-primăvara, s-a impus revizuirea programului de funcţionare a WC-urilor publice şi extinderea acestuia pe timpul zilei, precum şi scurtarea perioadei de iarnă respectiv la lunile noiembrie , decembrie, ianuarie. Ca urmare a acelor arătate mai sus, am discutat cu reprezentanţii societăţii S.C. Drumuri Municipale S.A. şi Compania Locală de Termoficare COLTERM S.A. Timişoara şi astfel prin ofertele financiare cu numerele de mai sus s-au înaintat ofertele financiare cuprinzând numărul maxim de personal de deservire necesar desfăşurării serviciilor efectuate în baza Contractului de prestări servicii nr.1 înregistrat la Primăria Municipiului Timişoara cu numărul SC2016- 18327/26.07.2016, modificat şi completat prin acte adiţionale precum şi costurile aferente. Astfel numărul persoanelor care vor deserve activitatea de curătenie la WC-urile publice se va suplimenta la numărul maxim de 36 de angajati si se vor introduce noile locaţii WC-public Piata Victoriei si Centrul Stomatologic pentru elevi- Piata Sfantul Gheorghe nr.4 , modificându-se în mod corespunzător Anexa la Regulamentul de serviciu care face parte inegrantă din contract.
Ţinând cont de cele mai sus prezentate apreciem că proiectul de hotărâre privind actualizarea preţurilor şi modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 209/27.05.2016 - privind delegarea de gestiune a activităţii de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara, modificată si completata prin H.C.L. nr. 130/31.03.2017 şi H.C.L. nr.213/23.04.2019 pentru serviciile de curăţenie efectuate în baza Contractului de prestări servicii nr.1 înregistrat la Primăria Municipiului Timişoara cu numărul SC2016-18327/26.07.2016- completat şi modificat prin acte adiţionale, atribuit către SC Drumuri Municipale Timişoara SA şi cesionat către Societatea HORTICULTURA S.A. Timişoara, în calitate de delegat-cesionar, pentru activitatea de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi Compania Locală de Termoficare COLTERM S.A. Timişoara, în calitate de delegat-cesionar, pentru activitatea de curăţenie a WC-urilor publice, în temeiul Hotărârii de Guvern nr. 955/2004 pentru aprobarea reglementărilor cadru de aplicare a Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 71/2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, cu modificările şi completările ulterioare precum şi prevederile Legii nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, cu modificările şi completările ulterioare şi a Legii nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată, întruneşte condiţiile pentru a fi supus dezbaterii Consiliului Local al Municipiului Timişoara. DIRECTOR DIRECŢIA CLĂDIRI TERENURI ŞEF BIROU GARAJE, CIMITIRE,
ŞI DOTĂRI DIVERSE I EST COŞERIT şi SPAŢII UTILITARE Florin Răvăşilă Otilia Sîrca