keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 293/29.05.2019 privind actualizarea preţurilor şi modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 209/27.05.2016 - privind delegarea de gestiune a activităţii de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara, modificată si completata prin Hotărârea Consiliului Local nr. 130/31.03.2017 şi Hotărârea Consiliului Local nr.213/23.04.2019

29.05.2019

Hotararea Consiliului Local 293/29.05.2019
privind actualizarea preţurilor şi modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 209/27.05.2016 - privind delegarea de gestiune a activităţii de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara, modificată si completata prin Hotărârea Consiliului Local nr. 130/31.03.2017 şi Hotărârea Consiliului Local nr.213/23.04.2019


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Expunerea de motive nr. SC2019 - 12979/27.05.2019 a Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere Raportul de Specialitate nr. SC2019 - 12979/27.05.2019 - al Directiei Clădiriri Terenuri şi Dotări Diverse I Est, Biroul Garaje Cimitire Coserit si Spatii Utilitare din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 27.05.2019 - Anexă la Raportul de Specialitate nr.SC2019 - 12979/27.05.2019;
Având în vedere Avizul Direcţiei Economice - Anexă la Raportul de specialitate nr. SC2019 - 12979/27.05.2019;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 209/27.05.2016 - privind delegarea de gestiune a activităţii de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 130/31.03.2017- privind modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 209/27.05.2016 - privind delegarea de gestiune a activităţii de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 93/23.02.2018- privind actualizarea preţurilor stabilite prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 58/21.02.2017 pentru serviciile de curăţenie efectuate de operator în vederea aplicării Hotărârii Consiliului Local nr. 209/27.05.2016 modificată prin Hotărârea nr. 130/31.03.2017, privind delegarea activităţii de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara,
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 213/23.04.2019 privind aprobarea cesiunii Contractului nr. SC2016-18327/26.07.2016, încheiat de către Municipiul Timisoara cu Societatea Drumuri Municipale Timişoara S.A. către Compania Locală de Termoficare COLTERM S.A. Timişoara şi Societatea HORTICULTURA S.A. Timişoara;
Luând în considerare prevederile Actului adiţional nr. 4 la Contractul nr. SC2016-18327/26.07.2016;
Luând în considerare prevederile Hotărârii de Guvern nr. 937/07.12.2018 - pentru stabilirea salariului minim brut pe ţară garantat în plată;
Luând în considerare prevederile Legii nr. 67/2006 - privind protecţia drepturilor salariaţilor în cazul transferului întreprinderii, al unităţii sau al unor părţi ale acestora;
Având în vedere Adresa nr. CT2019-002333/16.05.2019 a S.C. Drumuri Municipale S.A. Timişoara cu nr. 2857/16.05.2019;
Având în vedere oferta financiară nr. CT2019-002421/17.05.2019 a S.C. HORTICULTURA S.A.;
Având în vedere oferta financiară nr. SC2019-012512/21.05.2019 a Companiei locale de Termoficare COLTERM S.A.;
Având în vedere Procesul Verbal al şedinţei în plen a Consiliului Local al Municipiului Timişoara din data de 29.05.2019;
Având în vedere amendamentul formulat de domnul consilier Lulciuc Adrian - Răzvan;
În conformitate cu prevederile art. 36, alin. (2) lit. c) si alin. (5) lit. a) din Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicată şi modificată:
În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se modifică Anexa la Regulamentul de serviciu aprobată prin Hotărârea Consiliului Local nr. 130/31.03.2017 prin modificarea programului de funcţionare a WC-urilor publice aflate în administrarea Primăriei Municipiului Timişoara şi mărirea numărului de persoane de deservire pentru activitatea de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara, conform Anexei 1 la prezenta hotărâre.

Art.2: Se aprobă actualizarea preţurilor aprobate prin Anexa la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 93/23.02.2018, conform Devizului ofertă cuprins in Anexa 2 şi Anexa 3 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.3 : Se modifică în mod corespunzător Art.5 al Actului adiţional nr. 4 la Contractul nr. SC2016-18327/26.07.2016, respectiv data de 16.05.2019 cu data de 01.06.2019.

Art.4: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Clădiri Terenuri şi Dotări Diverse I EST, Biroul Garaje, Cimitire, Coşerit şi Spaţii Utilitare, Biroul Sport Cultură şi Biroul Administrativ şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara şi Societatea Drumuri Municipale Timişoara S.A, Societatea HORTICULTURA S.A. Timişoara şi Compania Locală de Termoficare COLTERM S.A. Timişoara.

Art.5: Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timisoara si pe site-ul propriu si totodată, se comunică:
-Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Urbanism;
- Diretia Dezvoltare;
- Direcţiei Generala, Drumuri, Poduri, Parcaje si Retele de Utilitati;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri, Dotări Diverse I Est;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri, Dotări Diverse II Vest;
- Serviciului Scoli - Spitale;
- Biroului Sport - Cultură;
- Direcţiei Comunicare - Relationare;
- Birou Sport Cultură;
- Birou Administrativ;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control si Antifraudă al Primarului;
- S.C. Drumuri Muncipale Timişoara S.A.;
- Societatea HORTICULTURA S.A;
- Compania Locală de Termoficare COLTERM S.A. Timişoara;
- Mass-media locale.



Presedinte de sedinta
IMRE FARKAS
Contrasemneaza
SECRETAR SIMONA DRĂGOI

Atasament: Anexa_2.pdf

Anexa 2 la HCL ar. 4593 30540l 4 Modificata cu amendament Plata lucrărilor se va face pe baza facturilor emise de către operatorul - SC HORTICULTURA Timişoara SA, de la nivelul salariului mediu brut/angajat şi în baza cantităților de lucrări executate, a orelor suplimentare lucrate, care vor fi confirmate prin proces-verbal de constatare, care se va întocmi în baza următoarelor tarife, fără TVA: Venit Nr. maxim| mediu Valoare totala Salar de ore| total Nr. |cheltuieli salariale Cheltuieli mediu brut suplim/ brut/ | angajaţi angajat/lună luna angajat/ luna lei 0 1 2 3 5 6 Salarii angajate Complex Sportiv Bega 2.496 24| 3.212 5 16.060 Salarii angajate Sala Olimpia 2.496 32| 3.450 6 20.700 Salarii angajate PMT 2.370 8| 2.597 20 51.940 Salariu Sef Formatie 4.380 24| 6.056 1 6.056 [Total cheltuieli cu salariile 94.756 Cheltuieli indirecte 15% 14.213 [Tichete de masă 3.520 [Total cheltuieli 112.489 Profit 10% 11.249 [TOTAL GENERAL/LUNA (fara TVA) 123.738 in vigoare [TARIF PRESTAȚIE SUPLIMENTARA pentru solicitările suplimentare, în cazul evenimentelor, competițiilor sportive, etc. ce au loc in zilele de sărbători legale conform legislaţiei 25lei/ora/angajat Calculul şi propunerea tarifelor s-a făcut în baza ofertei financiare nr. CT2019-002421/17.05.2019 a S.C. HORTICULTURA S.A. si a fost luat în considerare un program normal de lucru în medie de 167,333 ore pe lună. DIRECTOR DIRECȚIA CLĂDIRI TERENURI ŞI DOTĂRI DIVERSE I EST Ec. Florin Răvăşilă ŞEF BIROU GARAJE, CIMITIRE, COŞERIT şi SPAȚII UTILITARE “a Sîrca

Atasament: Anexa_1.pdf

1

Anexa 1 la HCL nr...................../.......... Anexa la regulamentul de serviciu

privind delegarea gestiunii a activităţii de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activităţii de curăţenie a

Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi a WC-urilor publice din municipiul Timişoara

Imobilele în care îşi desfăşoară activitatea aparatul propriu al Consiliului Local

şi al Primarului

Nr.crt Adresa Destinaţia Spaţiului 1 CD Loga nr. 1 Sediu PMT 2 Alba Iulia nr.1 Atelier Urbanism 3 Alba Iulia nr.2 Infocentru 4 M.Eminescu nr.1 Serviciul Administrare Fond Funciar 5 P-ţa Victoriei nr.5 Spaţiu expoziţional

Birou Relaţii Internaţionale /Comp. Relaţionare Parlamentari 6 Piatra Craiului nr.3 Birou Managementul Ca lităţii

Comp. CVSU Comp. Eficientizare Termică Comp. Asociaţii Proprietari Comp. Iluminat Public Comp. Contabilitate Şcoli Comp. Contabilitate Şcoli Direcţia Transport

7 Oituz nr.1 Birou Locuinţe Birou Terenuri

8 3 August 1919 nr.17 Cimitire şi Coşerit Spaţii Utilitare

9 Complex Poiana Mărului Birou Administrativ 10 Iuliu Maniu nr.29 Centrul de Semnalizări Rutiere 11 Carusso nr.1 Centru Stomatologic pentru elevi 12 Eminescu nr.15 Direcţia de Evidenţă a Persoanelor 13 Daliei nr.21 Arhivă 14 I.Văcărescu nr.15 Arhivă 15 Mioriţei nr.11 bis Arhivă 16 Piata Sfantul Gheorghe

nr.4 Centru Stomatologic pentru elevi

Numărul de persoane de deservire necesare : 20 Numărul de ture/zi : 2 Nr. ore de lucru/zi : 8/tură Nr. zile / săptămână : 5

2

Suprafeţe Bazin Bega

Locatie  Parchet   (mp) 

Gresie  (mp) 

Faianţă   (mp) 

Uşi       (mp) 

Ferestre    (mp) 

Lavoare  (buc) 

Scoică  WC  /rezervor 

Oglinzi   (mp)         

Pisoar   (buc) 

Sală gimnastică  800  *  *  7  48  *  *  16  * 

Vestiar prof. Gim  *  14,71  47,86  7,2  1,12  2  1  0,6  * 

Vestiar copii Gim  *  22,1  48  7,2  1,2  2  1  0,6  * 

Vestiar Pol. Locală  *  2  *  1,6  *  *  *  *  * 

Vestiar prof. Înot  *  24  78  7,2  1,8  2  1  0,6  1 

Cabinet medical  *  26  20  7,2  1,8  1  1  0,3  * 

Vestiar personal  *  7  8  1,6     1  *  0,35  * 

Administraţie  *  21,6  22  4,8  1,8  1  1  0,35  1 

Hol intrare Gim  *  55,5     7,2     *  *     * 

Bazin inot  *  368  197,3  12,38  59,2  *  *     * 

Cuvă Bazin  *     519        *  *     * 

Filtru duşuri  *  7  24        *  *     * 

Vestiar B înot  *  11,6  21,4  1,76  1,65  *  *     * 

Vestiar CF înot  *  14  20  1,7  1,32  *  *     * 

Vestiar CB înot  *  14  20  1,7  1,32  *  *     * 

Hol intrare înot  *  44  53  10,8  5,61  *  *     * 

WC înot  *  8,1  24,5  5,8  0,25  2  3  0,6  * 

Hol+Sală protocol  *  43,7  6,2  3,6  5  1  1  0,24  * 

Birou 1  8,3        1,8  1,8           * 

Birou 2  7,3        1,8  1,8           * 

Vestiar F înot  6,5  12,5  1,8        0,28  * 

Bazin recuperare     20,2  43,7  1,6  1,8           * 

Hol recuperare     3,6                    * 

Sală masaj     18,2     1,8  1,92        0,28    

Saună     2,8  12,5  1,6                

TOTAL  815,6  734,61  1177,96  97,34  139,19  12  9  20,2  2 

Numărul de persoane de deservire necesare : 5 Numărul de ture/zi : 2 Nr. ore de lucru/zi : 8/tură Nr. zile / săptămână : 5 şi dacă e cazul zilele de sâmbătă şi duminică pentru Competiţiile care se desfăşoară în cadrul Complexului Sportiv “Bega”

3

Suprafeţe Sala Sport Olimpia  

Locaţie  Parche (mp) 

Gresi ( mp) 

Faian  (mp) 

Uşi       (mp) 

Ferestre    (mp) 

Lavoare  (buc) 

Scoică  WC  /rezervor 

Oglinzi   (mp)      

Pisoar   (buc) 

Mozaic  (mp) 

Hol intrare  tivi  *  72,19  *  7,5  *  *  *  *  *    

Cabină portar  *  5,5  *  *  *  *  *  *  *    

Vestiar 1  *  31,74  *  1,4  ***  *  *  *  *    

Vestiar 2  *  19,16  *  1,4  ***  *  *  *  *    

Vestiar 3  *  19,33  *  1,4  ***  *  *  *  *    

Vestiar 4  *  19,19  *  1,4  ***  *  *  *  *    

Hol vestiar 1  *  1,35  *  2,8  *  *  *  *  *    

Hol vestiar 2  *  1,79  *  2,8  *  *  *  *  *    

Hol vestiar 3  *  1,77  *  2,8  *  *  *  *  *    

Hol vestiar 4  *  1,31  *  2,8  *  *  *  *  *    

Baie vest. 1‐2  *  9,45  43,2  1,4  *  *  *  *  *    

Baie vest. 3‐4  *  9,88  43,2  1,4  *  *  *  *  *    

WC vest. 1‐4  *  8,73  23,8  16,8  *  4  8  2,4  *    

Hol 1  *  *  *  4,8  *  *  *  *  *  24,82 

Atelier electric  *  20,12  *  1,6  7,2  *  *  *  *    

Hol 2  *  *  *  4,8  *  *  *  *  *  27,78 

Sală masaj  *  10,83  28  1,6  4,2  *  *  *  *    

Bazin înot  *  25,98  30,66  *  *  *  *  *  *    

WC 1  *  2,42  12  1,4  *  1  1  0,3  *    

Saună  *  5  *  1,4  *  *  *  *  *    

Hol 3  *  *  *  *  *  *  *  *  *  17,9 

Cabinet medical  *  *  *  2,8  ***  *  *  *  *  8 

Vestiare arbitri  12,93  1,24  15,6  4,2  ***  1  *  *  *    

Birou  11,73  *  *  1,4  ***  *  *  *  *    

Magazie  *  *  *  1,4  ***  *  *  *  *  9,95 

WC 2  *  5,35  13,5  *  ***  1  2  0,3     * 

Teren  1250  *  *  16,6  49,98  *  *  *  *  1187,3 

Hol intrare  tat.  *  *  *  26  48  *  *  *  *  167,16 

Hol 4  *  *  78  *  *  *  *  *  *  17,9 

WC 3  *  16,81  21  14  ***  4  8  1,2  8  * 

Birou  *  *  *  1,4  ***  *  *  *  *  7,94 

Constructie noua  20  59,04  130,9

24  197,33  5  4  1,5       

Căsuţă administ.  60  26  5,25  8,4  6,75  1  1  0,3  1  * 

TOTAL  1354,7  301,9 9 

445,1 3  159,7 313,46  17  24  6  9  1468,7

Scaune plastic  1469  buc 

Fotolii  96 buc 

Numărul de persoane de deservire necesare : 6 Numărul de ture/zi : 2 Nr. ore de lucru/zi : 8/tură Nr. zile / săptămână : 7

4

Program şi locaţii WC-uri publice aflate în administrarea Primăriei Municipiului Timişoara

Perioada de vară (martie - noiembrie)

Perioada de iarnă (decembrie - februarie)

P-ta Traian L-V > 7 - 23 P-ta Traian L-V > 8 - 16 Iuliu Maniu L-V > 7 - 23 Iuliu Maniu L-V > 8 - 16 C.Porumbescu L-V > 7 - 23 C.Porumbescu L-V > 8 - 16

P-ta Tepes V. L-V > 7 - 15 P-ta Tepes V. L-V > 7 - 15 Parc Uzinei L-D > 7 - 23 Parc Uzinei L-V > 9 - 17

Parc C. Sylva L-D > 7 - 23 Parc C. Sylva L-D > 9 - 17

Parc Botanic L-D > 7 - 23 Parc Botanic L-D > 9 - 17 Parc Central L-D > 7 - 23 Parc Central L-V > 9 - 17 Parcul Rozelor L-D > 7 - 23 Parcul Rozelor L-D > 9 - 17 Parcul Copiilor (2 grupuri)L-D > 7 – 23 Piaţa Unirii L-D > 8 - 20 Piaţa Unirii L-D > 7 - 23 Parcul Copiilor (2 grupuri) L-D > 10 - 18

Piaţa Victoriei L-D > 7 - 23 Piaţa Victoriei L-D > 7 - 23 Numărul de persoane de deservire necesare : maxim 36/12 locaţii în funcţie de perioadă Numărul de ture/zi : 1 sau 2 în funcţie de locaţie Nr. ore de lucru/zi : 8/16; in funcţie de locaţie şi perioadă Nr. zile / săptămână : 5 / 7 în funcţie de locaţie şi de perioada anului

D I R E C T O R, ŞEF BIROU, Florin Răvăşilă Otilia Sîrca

Atasament: Anexa_3.pdf

Anexa 3 la HCL nr.__________/_______ Plata lucrărilor se va face pe baza facturilor emise de către operatorul - Compania locală de

Termoficare COLTERM S.A., de la nivelul salariului mediu brut/angajat şi în baza cantităţilor de lucrări executate, a orelor suplimentare lucrate, care vor fi confirmate prin proces-verbal de constatare, care se va întocmi în baza următoarelor tarife, fără TVA:

Cheltuieli  Salar 

mediu 

brut 

Nr. maxim de 

ore  suplim/ 

luna 

Nr. maxim 

de ore 

suplimprest

ate in 

Weekend/ 

luna 

Venit mediu 

total brut/ 

angajat/ luna 

Nr. 

angajaţi 

Valoare totala  

cheltuieli 

salariale 

angajat/lună 

 

lei 

0  1  2  3 4  5  6 

Salarii angajate WC ‐uri publice  2.150 24 35 3.199  36 115.164   Total cheltuieli cu salariile  115.164  Cheltuieli indirecte 18%  20.730   Tichete de masă  9.072 

 Total cheltuieli  144.966 

 Profit 10%  14.497 

 TOTAL GENERAL/LUNA (fara TVA)  159.463 

  TARIF  PRESTAŢIE  SUPLIMENTARA  pentru  solicitările  suplimentare,  în  cazul  evenimentelor, 

competiţiilor sportive, etc. ce au loc in zilele de sărbători legale conform legislaţiei 

 in vigoare 

25lei/ora/angaja t 

Calculul şi propunerea tarifelor s-a făcut în baza ofertei financiare nr. SC2019-012512/21.05.2019 a Compania locală de Termoficare COLTERM S.A. si a fost luat în considerare un program normal de lucru în medie de 167,33 ore pe lună aferent anului 2019 şi sporurile prevăzute de CCM (spor de vechime (medie 10%), spor ore suplimentare (100%), spor de lucru in weekend (100%). DIRECTOR DIRECŢIA CLĂDIRI TERENURI ŞEF BIROU GARAJE, CIMITIRE, ŞI DOTĂRI DIVERSE I EST COŞERIT şi SPAŢII UTILITARE Ec. Florin Răvăşilă Otilia Sîrca

Atasament: Expunere_motive.pdf

1 Cod FO53-03,Ver.2

ROMÂNIA JUDETUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA PRIMAR Nr. SC 2019-

EXPUNERE DE MOTIVE PRIVIND OPORTUNITATEA PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE

privind actualizarea preţurilor şi modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 209/27.05.2016 -

privind delegarea de gestiune a activităţii de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara, modificată si

completata prin H.C.L. nr. 130/31.03.2017 şi H.C.L. nr.213/23.04.2019

Motivul emiterii proiectului de hotărâre

1. Descrierea situaţiei actuale Consiliul Local al Municipiului Timişoara, prin Hotărârea nr. 209/27.05.2016 modificată prin Hotărârea nr. 130/31.03.2017, a aprobat delegarea gestiunii, prin atribuire directă a serviciului de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara către S.C. Drumuri Municipale Timişoara S.A., iar prin H.C.L.nr. 213/ 23.04.2019- s/a aprobat cesiunea Contractului nr. SC2016-18327/26.07.2016, încheiat de către Municipiul Timisoara cu Societatea Drumuri Municipale Timișoara S.A. către Compania Locală de Termoficare COLTERM S.A. Timişoara şi Societatea HORTICULTURA S.A. Timişoara. Prin H.C.L. nr. 16/27.05.2016 modificată prin Hotărârile nr. 58/21.02.2017 şi 93/23.02.2018 s- au aprobat tarifele serviciilor de curăţenie efectuate de către S.C. Drumuri Municipale Timişoara S.A. în baza Contractului de prestări servicii nr.1 înregistrat la Primăria Municipiului Timişoara cu numărul SC2016-18327/26.07.2016.

Astfel, în conformitate cu punctul 2.8 din Regulamentul de organizare ş i functionare a serviciului, numărul locaţiilor în care se asigură serviciile de curăţenie este dat prin ordinul de lucru emis de achizitor şi poate fi majorat sau micşorat la solicitarea achizitorului, formulat în scris ş i justificat, după necesităţi, ori de câte ori este cazul.

Totodată este necesar a se lua în considerare faptul că cesiunea contractului se face cu preluarea întreg personalului care asigură realizarea activităţii de curăţenie, precum şi prevederile Legii nr. 67/2006- privind protecţia drepturilor salariaţilor în cazul transferului întreprinderii, al unităţii sau al unor părţi ale acestora şi ca urmare trebuie modificat pretul contractului conform ofertelor financiare depuse cu numerele: CT2019-002335/16.05.2019 a Societăţii Drumuri Municipale Timișoara S.A., CT2019-002421/17.05.2019 a Societăţii HORTICULTURA S.A. Timişoara şi CT2019-002421/17.05.2019 a Companiei Locale de Termoficare COLTERM S.A. Timişoara.

2. Schimbări preconizate În vederea punerii în executare a Hotărârii Consiliului Local a Municipiului Timişoara nr. 213/

23.04.2019- privind aprobarea cesiunii Contractului nr. SC2016-18327/26.07.2016, încheiat de către Municipiul Timisoara cu Societatea Drumuri Municipale Timișoara S.A. către Compania Locală de Termoficare COLTERM S.A. Timişoara şi Societatea HORTICULTURA S.A. Timişoara şi

2 Cod FO53-03,Ver.2

în vederea preluării personalului care prestează aceste activităţi este necesară actualizarea preţului contractului, deoarece prin H.G. nr. 937/07.12.2018 s-a aprobat ca începând cu data de 01.01.2019, salariul minim brut pe ţară aflat în plată este de 2080 lei/lună, fără a include alte sporuri şi acesta nu a fost actualizat până în prezent. Deasemenea, la nivelul fiecărei societăţi există încheiate contracte colective de muncă care stipulează acordarea unor drepturi de natură salarială. Totodată trebuiesc luate în considerare prevederile Art. 5 Alin.1 din Legea nr. 67/2006- privind protecţia drepturilor salariaţilor în cazul transferului întreprinderii, al unităţii sau al unor părţi ale acestora, prin care se stabileşte că: ” Drepturile şi obligaţiile cedentului, care decurg din contractele individuale de muncă şi din contractul colectiv de muncă aplicabil, existente la data transferului, vor fi transferate integral cesionarului. „

Deasemenea este necesară modificarea orarului de funcţionare al WC-urilor publice, luând în considerare schimbările climatic, solicitările cetăţenilor, numeroasele evenimente care se desfăşoară în Municipiul Timişoara, precum şi introducerea unei noi locaţii situate în Piaţa Victoriei şi implicit a numărului maxim de personal care va asigura curăţenia acestor locaţii, după cum urmează:

Programul WC-urilor Publice cu modificările propuse:

Perioada de vară (martie - noiembrie)

Perioada de iarnă (decembrie - februarie)

P-ta Traian L-V > 7 - 23 P-ta Traian L-V > 8 - 16 Iuliu Maniu L-V > 7 - 23 Iuliu Maniu L-V > 8 - 16 C.Porumbescu L-V > 7 - 23 C.Porumbescu L-V > 8 - 16

P-ta Tepes Vodă L-V > 7 - 15 P-ta Tepes Vodă L-V > 7 - 15 Parc Uzinei L-D > 7 - 23 Parc Uzinei L-V > 9 - 17

Parc C. Sylva L-D > 7 - 23 Parc C. Sylva L-D > 9 - 17

Parc Botanic L-D > 7 - 23 Parc Botanic L-D > 9 - 17 Parc Central L-D > 7 - 23 Parc Central L-V > 9 - 17 Parcul Rozelor L-D > 7 - 23 Parcul Rozelor L-D > 9 - 17 Parcul Copiilor (2 grupuri)L-D > 7 – 23 Piaţa Unirii L-D > 8 - 20 Piaţa Unirii L-D > 7 - 23 Parcul Copiilor (2 grupuri) L-D > 10 - 18

Piaţa Victoriei L-D > 7 - 23 Piaţa Victoriei L-D > 7 - 23 Numărul de persoane de deservire necesare : maxim 36/12 locatii in functie de perioada Numarul de ture/zi : 1 sau 2 în funcţie de locaţie Nr. ore de lucru/zi : 8-16; in funcţie de locaţie şi perioadă Nr. zile / săptămână : 5 - 7 in funcţie de locaţie şi de perioada anului

3. Concluzii Prin urmare consider oportună promovarea Proiectului de hotărâre -privind actualizarea preţurilor şi modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 209/27.05.2016 - privind delegarea de gestiune a activităţii de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara, modificată si completata prin H.C.L. nr. 130/31.03.2017 şi H.C.L. nr.213/23.04.2019,respectiv modificarea Anexei Hotărârii nr. 130/31.03.2017 prin modificarea programului de funcţionare a WC-urilor publice aflate în administrarea Primăriei Municipiului Timişoara ş i modificarea numărului de persoane de deservire prevăzute în Anexa la Regulamentul de serviciu, conform Anexei 1 la hotărârea

3 Cod FO53-03,Ver.2

ce se va emite şi aprobarea actualizării preţurilor aprobate prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 93/23.02.2018, conform ofertelor financiare depuse de Societatea Drumuri Municipale Timișoara S.A. cu numărul CT2019-002335/16.05.2019, de Societatea HORTICULTURA S.A. Timişoara, cu numărul CT2019-002421/17.05.2019 şi de Compania Locală de Termoficare COLTERM S.A. Timişoara, cu numărul CT2019-002421/17.05.2019 conform Anexei 2 şi 3 la hotărârea ce se va emite.

În conformitate cu art.45 alin.2 lit.e din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, cu modificările şi completările ulterioare, supun spre dezbatere şi aprobare Consiliului Local al Municipiului Timişoara proiectul de hotărâre mai sus menţionat. PRIMAR VICEPRIMAR NICOLAE ROBU IMRE FARKAS DIRECTOR DIRECŢIA CLĂDIRI TERENURI ŞI DOTĂRI DIVERSE I EST FLORIN RĂVĂŞILĂ

Atasament: Raport_specialitate.pdf

1 COD FO 53-01. Ver.1

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA DIRECŢIA CLĂDIRI TERENURI ŞI DOTĂRI DIVERSE I EST Birou Garaje Cimitire Coşerit şi Spaţii Utilitare SC 2019-

RAPORT DE SPECIALITATE privind actualizarea preţurilor şi modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 209/27.05.2016 -

privind delegarea de gestiune a activităţii de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara,

modificată si completata prin H.C.L. nr. 130/31.03.2017 şi H.C.L. nr.213/23.04.2019

Având în vedere Expunerea de motive nr. __________________________a Primarului Municipiului Timişoara şi Proiectul de Hotărâre privind actualizarea preţurilor şi modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 209/27.05.2016 - privind delegarea de gestiune a activităţii de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara, modificată si completata prin H.C.L. nr. 130/31.03.2017 şi H.C.L. nr.213/23.04.2019 Facem următoarele precizări: Consiliul Local al Municipiului Timişoara, prin Hotărârea nr. 209/27.05.2016 modificată prin Hotărârea nr. 130/31.03.2017, a aprobat atribuirea contractului pentru activitatea de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara, către SC Drumuri Municipale Timişoara SA, în temeiul Ordonanţei Guvernului nr. 71/29.08.2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, a Hotărârii de Guvern nr. 955/2004 pentru aprobarea reglementărilor cadru de aplicare a Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 71/2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, cu modificările şi completările ulterioare precum şi prevederile Legii nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, cu modificările şi completările ulterioare şi a Legii nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată. Prin Hotărârea nr. 209/27.05.2016 s-a aprobat: - Caietul de sarcini pentru delegarea de gestiune a serviciilor de curăţenie - Regulamentul de organizare şi funcţionare a serviciilor de curăţenie pentru delegarea de gestiune - Anexa la Regulamentul de organizare şi funcţionare a serviciilor de curăţenie cuprinzând locaţiile unde se efecuează serviciile de curăţenie precum şi numărul de personal de deservire necesar desfăşurării serviciilor - Contractul cadru pentru delegarea de gestiune a serviciilor de curăţenie Prin Hotărârea nr. 130/31.03.2017 s-a aprobat modificarea Anexei la Regulamentul de organizare şi funcţionare a serviciilor de curăţenie cuprinzând locaţiile unde se efectuează serviciile de curăţenie precum şi numărul de personal de deservire necesar desfăşurării serviciilor, aprobată prin Hotărârea nr. 209/27.05.2016 Prin Hotărărea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 93/23.02.2018- privind actualizarea preţurilor stabilite prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 58/21.02.2017 pentru serviciile de curăţenie efectuate de operator în vederea aplicării Hotărârii

2 COD FO 53-01. Ver.1

Consiliului Local nr. 209/27.05.2016 modificată prin Hotărârea nr. 130/31.03.2017, privind delegarea activităţii de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara, au fost actualizate preţurile contractului. Prin Hotărărea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 213/ 23.04.2019- privind aprobarea cesiunii Contractului nr. SC2016-18327/26.07.2016, încheiat de către Municipiul Timisoara cu Societatea Drumuri Municipale Timișoara S.A. către Compania Locală de Termoficare COLTERM S.A. Timişoara şi Societatea HORTICULTURA S.A. Timişoara, a fost aprobată cesionarea contractului mai sus menţionat, către:

- Societatea HORTICULTURA S.A. Timişoara, în calitate de delegat-cesionar, pentru activitatea de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia

şi - Compania Locală de Termoficare COLTERM S.A. Timişoara, în calitate de delegat- cesionar, pentru activitatea de curăţenie a WC-urilor publice,

fiind încheiat între Municipiul Timişoara şi cele trei societăţi, Actul adiţional nr. 4 la Contractul nr. SC2016-18327/26.07.2016, păstrându-se aceleaşi condiţii cu cele avute în vedere la delegarea activităţii ce face obiectul contractului, şi tarifele aprobate prin Hotărârea Consiliului Local nr.93/23.02.2018. În urma încheierii actului adiţional mai sus menţionat s-a constatat că nu se poate face preluarea personalului care prestează aceste activităţi decât după actualizarea preţului contractului, deoarece prin H.G. nr. 937/07.12.2018 s-a aprobat ca începând cu data de 01.01.2019, salariul minim brut pe ţară aflat în plată este de 2080 lei/lună, fără a include alte sporuri şi acesta nu a fost actualizat până în prezent. Deasemenea, la nivelul fiecărei societăţi există încheiate contracte colective de muncă care stipulează acordarea unor drepturi de natură salarială.

Astfel, luând în considerare prevederile Art. 5 Alin.1 din Legea nr. 67/2006- privind protecţia drepturilor salariaţilor în cazul transferului întreprinderii, al unităţii sau al unor părţi ale acestora, prin care se stabileşte că: ” Drepturile şi obligaţiile cedentului, care decurg din contractele individuale de muncă şi din contractul colectiv de muncă aplicabil, existente la data transferului, vor fi transferate integral cesionarului. „ Ca urmare a celor arătate mai sus, s-a discutat cu reprezentanţii celor 3 societăţi, respectiv: Societatea Drumuri Municipale Timișoara S.A., Compania Locală de Termoficare COLTERM S.A. Timişoara şi Societatea HORTICULTURA S.A. Timişoara, şi aceştia au depus solicitări de modificare a preţului contractului, în funcţie de prevederile H.G. nr. 937/07.12.2018 şi în conformitate cu Contractul colectiv de muncă al fiecărei instituţii şi Legea nr.142/1998 –privind acordarea tichetelor de masă, depunând şi oferta financiară actualizată. Astfel,

- Societatea Drumuri Municipale Timișoara S.A., a depus oferta financiară cu numărul CT2019-002335/16.05.2019,

- Societatea HORTICULTURA S.A. Timişoara, a depus oferta financiară cu numărul CT2019-002421/17.05.2019,

- Compania Locală de Termoficare COLTERM S.A. Timişoara, a depus oferta financiară cu numărul CT2019-002421/17.05.2019.

Deasemenea a fost reanalizat orarul de funcţionare al WC-urilor publice, luând în considerare solicitarile cetăţenilor prin care s-a solicitat prelungirea orarului de functionare a WC-urilor publice, precum şi faptul că sunt in curs de finalizare lucrări de reparatii in vederea repunerii in functiune a obiectivului „WC-public Piata Victoriei”, precum şi schimbarile climatice care au dus

3 COD FO 53-01. Ver.1

la temperaturi mult mai ridicate in perioada de toamnă-primăvara, s-a impus revizuirea programului de funcţionare a WC-urilor publice şi extinderea acestuia pe timpul zilei, precum şi scurtarea perioadei de iarnă respectiv la lunile noiembrie , decembrie, ianuarie. Ca urmare a acelor arătate mai sus, am discutat cu reprezentanţii societăţii S.C. Drumuri Municipale S.A. şi Compania Locală de Termoficare COLTERM S.A. Timişoara şi astfel prin ofertele financiare cu numerele de mai sus s-au înaintat ofertele financiare cuprinzând numărul maxim de personal de deservire necesar desfăşurării serviciilor efectuate în baza Contractului de prestări servicii nr.1 înregistrat la Primăria Municipiului Timişoara cu numărul SC2016- 18327/26.07.2016, modificat şi completat prin acte adiţionale precum şi costurile aferente. Astfel numărul persoanelor care vor deserve activitatea de curătenie la WC-urile publice se va suplimenta la numărul maxim de 36 de angajati si se vor introduce noile locaţii WC-public Piata Victoriei si Centrul Stomatologic pentru elevi- Piata Sfantul Gheorghe nr.4 , modificându-se în mod corespunzător Anexa la Regulamentul de serviciu care face parte inegrantă din contract.

Ţinând cont de cele mai sus prezentate apreciem că proiectul de hotărâre privind actualizarea preţurilor şi modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 209/27.05.2016 - privind delegarea de gestiune a activităţii de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara, modificată si completata prin H.C.L. nr. 130/31.03.2017 şi H.C.L. nr.213/23.04.2019 pentru serviciile de curăţenie efectuate în baza Contractului de prestări servicii nr.1 înregistrat la Primăria Municipiului Timişoara cu numărul SC2016-18327/26.07.2016- completat şi modificat prin acte adiţionale, atribuit către SC Drumuri Municipale Timişoara SA şi cesionat către Societatea HORTICULTURA S.A. Timişoara, în calitate de delegat-cesionar, pentru activitatea de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi Compania Locală de Termoficare COLTERM S.A. Timişoara, în calitate de delegat-cesionar, pentru activitatea de curăţenie a WC-urilor publice, în temeiul Hotărârii de Guvern nr. 955/2004 pentru aprobarea reglementărilor cadru de aplicare a Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 71/2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, cu modificările şi completările ulterioare precum şi prevederile Legii nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, cu modificările şi completările ulterioare şi a Legii nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată, întruneşte condiţiile pentru a fi supus dezbaterii Consiliului Local al Municipiului Timişoara. DIRECTOR DIRECŢIA CLĂDIRI TERENURI ŞEF BIROU GARAJE, CIMITIRE,

ŞI DOTĂRI DIVERSE I EST COŞERIT şi SPAŢII UTILITARE Florin Răvăşilă Otilia Sîrca