Hotararea Consiliului Local 93/23.02.2018 privind actualizarea preţurilor stabilite prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 58/21.02.2017 pentru serviciile de curăţenie efectuate de operator în vederea aplicării Hotărârii Consiliului Local nr. 209/27.05.2016 modificată prin Hotărârea nr. 130/31.03.2017, privind delegarea activităţii de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Expunerea de motive privind oprtunitatea proiectului de hotărâre, nr. SC2018 - 3618/16.02.2018, a Primarului Municipiului Timişoara - domnul Nicolae Robu; Având în vedere Raportul de specialitate nr.SC2018 - 3618 din 16.02.2018, al Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse - Biroul Garaje, Cimitire, Coşerit şi Spaţii Utilitare, din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara; Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 16.02.2018 - Anexă la Raportul de specialitate nr. SC2018 - 3618/16.02.2018; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 58/21.02.2017 prin care s-au aprobat tarifele serviciilor de curăţenie efectuate de către S.C. Drumuri Municipale Timişoara S.A. în baza Contractului de prestări servicii nr.1 înregistrat la Primăria Municipiului Timişoara cu numărul SC2016-18327/26.07.2016; Având în vedere Hotărârea Guvernului nr. 846/29.11.2017 pentru stabilirea salariului de bază minim brut pe tară garantat în plată; Având în vedere Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr.79/08.11.2017 pentru modificarea si completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul Fiscal; Având în vedere adresa nr. 1222/15.02.2018 a SC Drumuri Municipale Timişoara SA; În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. c) şi d), alin. (6) lit. a) pct. 11, 13 din Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locală, modificată si completată; În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locală, modificată şi completată; HOTARASTE Art. 1: Se aprobă actualizarea preţurilor aprobate prin Anexa la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 58/21.02.2017, conform Devizului ofertă cuprins in Anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Clădiri Terenuri şi Dotări Diverse, Biroul Garaje, Cimitire, Coşerit şi Spaţii Utilitare, Biroul Sport Cultură şi Biroul Gestiune Populaţie Canină, Deratizare, Dezinsecţie, Dezinfecţie şi Activităţi Administrative din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Generala de Urbanism si Dezvoltare Urbană; - Direcţiei Edilitare; - Direcţiei Economice; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Direcţiei Comunicare - Relationare; - Biroului Sport Cultură; - Biroului Gestiune Populaţie Canină, Deratizare, Dezinsecţie, Dezinfecţie şi Activităţi Administrative; - Serviciului Scoli Spitale; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - S.C. Drumuri Muncipale Timişoara S.A.; - Mass-media locale.
|