Hotararea Consiliului Local 58/21.02.2017 privind modificarea Anexei la Hotărârea Consiliului Local nr. 16/07.07.2016 - privind aprobarea tarifelor percepute de către operator pentru serviciile de curăţenie şi redevenţa datorată de operator în vederea aplicării Hotărârii Consiliului Local nr. 209/27.05.2016, privind delegarea activităţii de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC2017-3532/14.02.2017 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 16/07.07.2016 - privind aprobarea tarifelor percepute de către operator pentru serviciile de curăţenie şi redevenţa datorată de operator în vederea aplicării Hotărârii Consiliului Local nr. 209/27.05.2016, privind delegarea activităţii de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara prin încheierea unui contract de delegare a gestiunii serviciilor prin negociere directă cu S.C. Drumuri Municipale Timişoara S.A. În baza prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 71/29.08.2002 - privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, art. 2 lit.e), art.3 lit. l) şi m) , art. 5 alin.(3) lit.e) şi g) , art.6 alin. (3) lit. a), b) şi i), art.10 alin.(1) lit. b) şi alin.( 2), art.12 alin. (1) şi alin.(2), art.13 alin.2 lit.a) şi art.39 alin.(1) , alin.( 2) , art. 40 alin.(1); În conformitate cu prevederile Hotărârii de Guvern nr. 955/2004 pentru aprobarea reglementărilor cadru de aplicare a Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 71/2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, cu modificările şi completările ulterioare, art. 1 lit. (b) şi (c) si art.1, art. 2 alin (1) şi alin. (2), art. 5, art. 6, art. 12 alin. (1) lit.c) par. (i) din Anexa 2 precum şi Anexa 3; În conformitate cu prevederile Legea nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, cu modificările şi completările ulterioare; În conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr.1/06.01.2017 - pentru stabilirea salariului de bază minim brut pe ţară garantat în plată; Având în vedere art. 36 alin.2 lit. (a) şi (c) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1: Se aprobă tarifele serviciilor de curăţenie efectuate de către S.C. Drumuri Municipale Timişoara S.A. care se prestează în baza Contractului de prestări servicii nr.1 înregistrat la Primăria Municipiului Timişoara cu numărul SC2016-18327/26.07.2016, conform Anexei care face parte integranta din prezenta hotarare. Art.2: Se modifică Anexa din Hotărârea Consiliului Local nr. 16/07.07.2016 conform Anexei la prezenta hotarare. Art.3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse, Direcţia Economică, Biroul Sport - Cultura, Biroul Administrativ, Direcţia de Mediu, Direcţia Comunicare din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 4: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Economice; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Biroului Sport - Cultură; - Biroului Administrativ; - Direcţiei Comunicare; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - S.C. Drumuri Municipale Timişoara S.A; - Mass-media locale.
|