Hotararea Consiliului Local 130/31.03.2017 privind modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 209/27.05.2016 - privind delegarea de gestiune a activităţii de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC2017- 007881 /30.03.2017 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În baza prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 71/29.08.2002 (actualizată)- privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, art. 2 lit. e), art. 3 lit. l) şi m) , art. 5 alin.(3) lit.e) şi g) , art.6 alin. (3) lit. a), b) şi i), art.10 alin.(1) lit. b) şi alin.( 2), art.12 alin. (1) şi alin.(2), art.13 alin.2 lit.a) şi art.39 alin.(1) , alin.( 2) , art. 40 alin.(1); În conformitate cu prevederile Hotărârii de Guvern nr. 955/2004 pentru aprobarea reglementărilor cadru de aplicare a Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 71/2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, cu modificările şi completările ulterioare, art. 1 lit. (b) şi (c) si art.1, art. 2 alin (1) şi alin. (2), art. 5, art. 6, art. 12 alin. (1) lit.c) par. (i) din Anexa 2 precum şi Anexa 3; În conformitate cu prevederile Legea nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, cu modificările şi completările ulterioare ; Având în vedere art. 36 alin.2 lit. (a) şi (c) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 alin.3 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1: Se modifică Anexa la Regulamentul de serviciu aprobată prin Hotărârea Consiliului Local nr. 209/27.05.2016, prin modificarea programului de funcţionare a WC-urilor publice aflate în administrarea Primăriei Municipiului Timişoara şi completarea listei privind imobilele în care îşi desfăşoară activitatea aparatul propriu al Consiliului Local şi al Primarului, şi implicit modificarea numărului de persoane de deservire, conform Anexei la prezenta hotărâre. Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse, Direcţia Economică, Biroul Sport - Cultura şi Biroul Administrativ din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Economice; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Biroului Sport - Cultură; - Biroului Administrativ; - Direcţiei Comunicare; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - S.C. Drumuri Municipale Timişoara S.A; - Mass-media locale.
|