keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 130/31.03.2017 privind modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 209/27.05.2016 - privind delegarea de gestiune a activităţii de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara

31.03.2017

Hotararea Consiliului Local 130/31.03.2017
privind modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 209/27.05.2016 - privind delegarea de gestiune a activităţii de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2017- 007881 /30.03.2017 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În baza prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 71/29.08.2002 (actualizată)- privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, art. 2 lit. e), art. 3 lit. l) şi m) , art. 5 alin.(3) lit.e) şi g) , art.6 alin. (3) lit. a), b) şi i), art.10 alin.(1) lit. b) şi alin.( 2), art.12 alin. (1) şi alin.(2), art.13 alin.2 lit.a) şi art.39 alin.(1) , alin.( 2) , art. 40 alin.(1);
În conformitate cu prevederile Hotărârii de Guvern nr. 955/2004 pentru aprobarea reglementărilor cadru de aplicare a Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 71/2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, cu modificările şi completările ulterioare, art. 1 lit. (b) şi (c) si art.1, art. 2 alin (1) şi alin. (2), art. 5, art. 6, art. 12 alin. (1) lit.c) par. (i) din Anexa 2 precum şi Anexa 3;
În conformitate cu prevederile Legea nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, cu modificările şi completările ulterioare ;
Având în vedere art. 36 alin.2 lit. (a) şi (c) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 alin.3 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se modifică Anexa la Regulamentul de serviciu aprobată prin Hotărârea Consiliului Local nr. 209/27.05.2016, prin modificarea programului de funcţionare a WC-urilor publice aflate în administrarea Primăriei Municipiului Timişoara şi completarea listei privind imobilele în care îşi desfăşoară activitatea aparatul propriu al Consiliului Local şi al Primarului, şi implicit modificarea numărului de persoane de deservire, conform Anexei la prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse, Direcţia Economică, Biroul Sport - Cultura şi Biroul Administrativ din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Biroului Sport - Cultură;
- Biroului Administrativ;
- Direcţiei Comunicare;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- S.C. Drumuri Municipale Timişoara S.A;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
GABRIELA POPOVICI
Contrasemneaza
SECRETAR SIMONA DRĂGOI

Atasament: Anexa_2.pdf

1

Anexa la HCL nr..................... Anexa la regulamentul de serviciu

privind delegarea gestiunii a activităţii de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activităţii de curăţenie a

Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi a WC-urilor publice din municipiul Timişoara

Imobilele în care îşi desfăşoară activitatea aparatul propriu al Consiliului Local

şi al Primarului

Nr.crt Adresa Destinaţia Spaţiului 1 Cd Loga nr. 1 Sediu PMT 2 Alba Iulia nr.1 Atelier Urbanism 3 Alba Iulia nr.2 Infocentru 4 M.Eminescu nr.1 Serviciul Administrare Fond Funciar 5 P-ţa Victoriei nr.5 Spaţiu expoziţional

Birou Relaţii Internaţionale /Comp. Relaţionare Parlamentari 6 Piatra Craiului nr.3 Birou Managementul Ca lităţii

Comp. CVSU Comp. Eficientizare Termică Comp. Asociaţii Proprietari Comp. Iluminat Public Comp. Contabilitate Şcoli Comp. Contabilitate Şcoli Direcţia Transport

7 Oituz nr.1 Birou Locuinţe Birou Terenuri

8 3 August 1919 nr.17 Cimitire şi Coşerit Spaţii Utilitare

9 Complex Poiana Mărului Birou Administrativ 10 Iuliu Maniu nr.29 Centrul de Semnalizări Rutiere 11 Carusso nr.1 Centru Stomatologic pentru elevi 12 Eminescu nr.15 Direcţia de Evidenţă a Persoanelor 13 Daliei nr.21 Arhivă 14 I.Văcărescu nr.15 Arhivă 15 Mioriţei nr.11 bis Arhivă Numărul de persoane de deservire necesare : 16 Numărul de ture/zi : 2 Nr. ore de lucru/zi : 8/tură Nr. zile / săptămână : 5

2

Suprafeţe Bazin Bega

Locatie  Parchet   (mp) 

Gresie  (mp) 

Faianţă   (mp) 

Uşi       (mp) 

Ferestre    (mp) 

Lavoare  (buc) 

Scoică  WC  /rezervor 

Oglinzi   (mp)         

Pisoar   (buc) 

Sală gimnastică  800  *  *  7  48  *  *  16  * 

Vestiar prof. Gim  *  14,71  47,86  7,2  1,12  2  1  0,6  * 

Vestiar copii Gim  *  22,1  48  7,2  1,2  2  1  0,6  * 

Vestiar Pol. Locală  *  2  *  1,6  *  *  *  *  * 

Vestiar prof. Înot  *  24  78  7,2  1,8  2  1  0,6  1 

Cabinet medical  *  26  20  7,2  1,8  1  1  0,3  * 

Vestiar personal  *  7  8  1,6     1  *  0,35  * 

Administraţie  *  21,6  22  4,8  1,8  1  1  0,35  1 

Hol intrare Gim  *  55,5     7,2     *  *     * 

Bazin inot  *  368  197,3  12,38  59,2  *  *     * 

Cuvă Bazin  *     519        *  *     * 

Filtru duşuri  *  7  24        *  *     * 

Vestiar B înot  *  11,6  21,4  1,76  1,65  *  *     * 

Vestiar CF înot  *  14  20  1,7  1,32  *  *     * 

Vestiar CB înot  *  14  20  1,7  1,32  *  *     * 

Hol intrare înot  *  44  53  10,8  5,61  *  *     * 

WC înot  *  8,1  24,5  5,8  0,25  2  3  0,6  * 

Hol+Sală protocol  *  43,7  6,2  3,6  5  1  1  0,24  * 

Birou 1  8,3        1,8  1,8           * 

Birou 2  7,3        1,8  1,8           * 

Vestiar F înot  6,5  12,5  1,8        0,28  * 

Bazin recuperare     20,2  43,7  1,6  1,8           * 

Hol recuperare     3,6                    * 

Sală masaj     18,2     1,8  1,92        0,28    

Saună     2,8  12,5  1,6                

TOTAL  815,6  734,61  1177,96  97,34  139,19  12  9  20,2  2 

Numărul de persoane de deservire necesare : 5 Numărul de ture/zi : 2 Nr. ore de lucru/zi : 8/tură Nr. zile / săptămână : 5 şi dacă e cazul zilele de sâmbătă şi duminică pentru Competiţiile care se desfăşoară în cadrul Complexului Sportiv “Bega”

3

Suprafeţe Sala Sport Olimpia  

Locaţie  Parche p) 

Gresi p) 

Faian mp) 

Uşi       (mp) 

Ferestre    (mp) 

Lavoare  (buc) 

Scoică  WC  /rezervor 

Oglinzi   (mp)      

Pisoar   (buc) 

Mozaic  (mp) 

Hol intrare  tivi  *  72,19  *  7,5  *  *  *  *  *    

Cabină portar  *  5,5  *  *  *  *  *  *  *    

Vestiar 1  *  31,74  *  1,4  ***  *  *  *  *    

Vestiar 2  *  19,16  *  1,4  ***  *  *  *  *    

Vestiar 3  *  19,33  *  1,4  ***  *  *  *  *    

Vestiar 4  *  19,19  *  1,4  ***  *  *  *  *    

Hol vestiar 1  *  1,35  *  2,8  *  *  *  *  *    

Hol vestiar 2  *  1,79  *  2,8  *  *  *  *  *    

Hol vestiar 3  *  1,77  *  2,8  *  *  *  *  *    

Hol vestiar 4  *  1,31  *  2,8  *  *  *  *  *    

Baie vest. 1‐2  *  9,45  43,2  1,4  *  *  *  *  *    

Baie vest. 3‐4  *  9,88  43,2  1,4  *  *  *  *  *    

WC vest. 1‐4  *  8,73  23,8  16,8  *  4  8  2,4  *    

Hol 1  *  *  *  4,8  *  *  *  *  *  24,82 

Atelier electric  *  20,12  *  1,6  7,2  *  *  *  *    

Hol 2  *  *  *  4,8  *  *  *  *  *  27,78 

Sală masaj  *  10,83  28  1,6  4,2  *  *  *  *    

Bazin înot  *  25,98  30,66  *  *  *  *  *  *    

WC 1  *  2,42  12  1,4  *  1  1  0,3  *    

Saună  *  5  *  1,4  *  *  *  *  *    

Hol 3  *  *  *  *  *  *  *  *  *  17,9 

Cabinet medical  *  *  *  2,8  ***  *  *  *  *  8 

Vestiare arbitri  12,93  1,24  15,6  4,2  ***  1  *  *  *    

Birou  11,73  *  *  1,4  ***  *  *  *  *    

Magazie  *  *  *  1,4  ***  *  *  *  *  9,95 

WC 2  *  5,35  13,5  *  ***  1  2  0,3     * 

Teren  1250  *  *  16,6  49,98  *  *  *  *  1187,3 

Hol intrare  tat.  *  *  *  26  48  *  *  *  *  167,16 

Hol 4  *  *  78  *  *  *  *  *  *  17,9 

WC 3  *  16,81  21  14  ***  4  8  1,2  8  * 

Birou  *  *  *  1,4  ***  *  *  *  *  7,94 

Constructie noua  20  59,04  130,9 2  24  197,33  5  4  1,5       

Căsuţă administ.  60  26  5,25  8,4  6,75  1  1  0,3  1  * 

TOTAL  1354,7  301,9 9 

445,1 3  159,7 313,46  17  24  6  9  1468,7

Scaune plastic  1469  buc 

Fotolii  96 buc 

4

Numărul de persoane de deservire necesare : 6 Numărul de ture/zi : 2 Nr. ore de lucru/zi : 8/tură Nr. zile / săptămână : 7

WC-uri publice aflate în administrarea Primăriei Municipiului Timişoara: LOCAŢIE PERIOADA

Martie - Septembrie ORAR PERIOADA

Octombrie- Februarie ORAR

WC Piaţa Traian Luni - vineri 7 - 23 Luni - vineri 8 - 16 WC Iuliu Maniu Luni - vineri 7 - 23 Luni - vineri 8 - 16 WC Ciprian Porumbescu

Luni - vineri 7 - 23 Luni - vineri 8 - 16

WC Piaţa Ţepeş Vodă

Luni - vineri 7 - 23 Luni - vineri 7 - 15

WC Parc Uzinei Luni- Duminică 9 - 23 Luni - vineri 9 - 17 WC Parc Botanic Luni- Duminică 9 - 23 Luni - vineri 9 - 17 WC Parc Carmen Sylva

Luni- Duminică 9 - 23 Luni - vineri 9 - 17

WC Parc Central Luni- Duminică 9 - 23 Luni - vineri 9 - 17 WC Parcul Rozelor

Marţi - Duminică 9 - 23 Marţi - Duminică 9 - 17

WCParculCopiilor (2 grupuri)

Luni- Duminică 9 - 23 Luni- Duminică 10 - 18

WC Piaţa Unirii Luni- Duminică 8 - 24 Luni - vineri 9 - 17 Numărul de persoane de deservire necesare : maxim 25/12 locaţii în funcţie de perioadă Numărul de ture/zi : 1 sau 2 în funcţie de locaţie Nr. ore de lucru/zi : 8-16; în funcţie de locaţie şi perioadă Nr. zile / săptămână : 5 – 7 în funcţie de locaţie şi de perioadă a anului pentru D I R E C T O R, ŞEF BIROU, Mihai Boncea Otilia Sîrca

ÎNTOCMIT Victor Potop