Hotararea Consiliului Local 16/07.07.2016 privind aprobarea tarifelor percepute de către operator pentru serviciile de curăţenie şi redevenţa datorată de operator în vederea aplicării Hotărârii Consiliului Local nr. 209/27.05.2016, privind delegarea activităţii de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara prin încheierea unui contract de delegare a gestiunii serviciilor prin negociere directă cu S.C. Drumuri Municipale Timişoara S.A. Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr.SC-16051/04.07.2016 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În baza prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 71/29.08.2002 (actualizată)- privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, art. 2 lit. e), art. 3 lit. l) şi m) , art. 5 alin.(3) lit.e) şi g) , art.6 alin. (3) lit. a), b) şi i), art.10 alin.(1) lit. b) şi alin.( 2), art.12 alin. (1) şi alin.(2), art.13 alin.2 lit.a) şi art.39 alin.(1) , alin.( 2) , art. 40 alin.(1); În conformitate cu prevederile Hotărârii de Guvern nr. 955/2004 pentru aprobarea reglementărilor cadru de aplicare a Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 71/2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, cu modificările şi completările ulterioare, art. 1 lit. (b) şi (c) si art.1, art. 2 alin (1) şi alin. (2), art. 5, art. 6, art. 12 alin. (1) lit.c) par. (i) din Anexa 2 precum şi Anexa 3; În conformitate cu prevederile Legea nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, cu modificările şi completările ulterioare ; Având în vedere art. 36 alin.2 lit. (a) şi (c) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 alin.3 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1 : Se aprobă tarifele percepute de operator şi nivelul redevenţei datorate de operator stabilite ca urmare a negocierii conform Procesului verbal cu nr.SC2016-15123/23.06.2016 şi care sunt prevăzute în Anexa acestei hotărâri. Art. 2: Plata lucrărilor se va face pe baza facturilor emise de către operator (SC Drumuri Municipale Timişoara SA) cantităţile de lucrări executate fiind confirmate prin Proces-verbal de constatare, care se va întocmi în baza tarifelor, fără TVA rezultate ca urmare a negocierilor. Art. 3: Procesele-verbale de constatare vor fi efectuate de compartimentele din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara care răspund de urmărirea serviciilor prestate, după cum urmează: - Biroul Administrativ din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara pentru serviciul de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului; - Biroul Sport Cultură pentru serviciul de curăţenie a Complexului Sportiv Bega şi a Sălii Olimpia; - Biroul Garaje, Cimitire, Coşerit şi Spaţii Utilitare, din cadrul Direcţiei Clădiri Terenuri şi Dotări Diverse pentru activitatea de curăţenie a WC-urilor publice din Municipiul Timişoara - Direcţia de Mediu, Direcţia Comunicare sau alte structuri din cadrul Primariei Municipiului Timişoara care solicită efectuarea de ore suplimentare ale activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din Municipiul Timişoara ce au loc în zilele de sărbători legale conform legislaţiei în vigoare. Art. 4: Se împuterniceşte Primarul Municipiului Timişoara să semneze contractul de delegare de gestiune aprobat prin Hotărârea Consiliului Local nr. 209/27.05.2016 cu S.C. Drumuri Municipale Timişoara S.A. Art. 5: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse, Direcţia Economică, Biroul Sport - Cultura, Biroul Administrativ, Direcţia de Mediu, Direcţia Comunicare din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 6: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Economice; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Biroului Sport - Cultură; - Biroului Administrativ; - Direcţiei Comunicare; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - S.C. Drumuri Municipale Timişoara S.A; - Mass-media locale.
|