keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 16/07.07.2016 privind aprobarea tarifelor percepute de către operator pentru serviciile de curăţenie şi redevenţa datorată de operator în vederea aplicării Hotărârii Consiliului Local nr. 209/27.05.2016, privind delegarea activităţii de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara prin încheierea unui contract de delegare a gestiunii serviciilor prin negociere directă cu S.C. Drumuri Municipale Timişoara S.A.

07.07.2016

Hotararea Consiliului Local 16/07.07.2016
privind aprobarea tarifelor percepute de către operator pentru serviciile de curăţenie şi redevenţa datorată de operator în vederea aplicării Hotărârii Consiliului Local nr. 209/27.05.2016, privind delegarea activităţii de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara prin încheierea unui contract de delegare a gestiunii serviciilor prin negociere directă cu S.C. Drumuri Municipale Timişoara S.A.


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr.SC-16051/04.07.2016 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În baza prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 71/29.08.2002 (actualizată)- privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, art. 2 lit. e), art. 3 lit. l) şi m) , art. 5 alin.(3) lit.e) şi g) , art.6 alin. (3) lit. a), b) şi i), art.10 alin.(1) lit. b) şi alin.( 2), art.12 alin. (1) şi alin.(2), art.13 alin.2 lit.a) şi art.39 alin.(1) , alin.( 2) , art. 40 alin.(1);
În conformitate cu prevederile Hotărârii de Guvern nr. 955/2004 pentru aprobarea reglementărilor cadru de aplicare a Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 71/2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, cu modificările şi completările ulterioare, art. 1 lit. (b) şi (c) si art.1, art. 2 alin (1) şi alin. (2), art. 5, art. 6, art. 12 alin. (1) lit.c) par. (i) din Anexa 2 precum şi Anexa 3;
În conformitate cu prevederile Legea nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, cu modificările şi completările ulterioare ;
Având în vedere art. 36 alin.2 lit. (a) şi (c) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 alin.3 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE


Art. 1 : Se aprobă tarifele percepute de operator şi nivelul redevenţei datorate de operator stabilite ca urmare a negocierii conform Procesului verbal cu nr.SC2016-15123/23.06.2016 şi care sunt prevăzute în Anexa acestei hotărâri.

Art. 2: Plata lucrărilor se va face pe baza facturilor emise de către operator (SC Drumuri Municipale Timişoara SA) cantităţile de lucrări executate fiind confirmate prin Proces-verbal de constatare, care se va întocmi în baza tarifelor, fără TVA rezultate ca urmare a negocierilor.

Art. 3: Procesele-verbale de constatare vor fi efectuate de compartimentele din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara care răspund de urmărirea serviciilor prestate, după cum urmează:
- Biroul Administrativ din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara pentru serviciul de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului;
- Biroul Sport Cultură pentru serviciul de curăţenie a Complexului Sportiv Bega şi a Sălii Olimpia;
- Biroul Garaje, Cimitire, Coşerit şi Spaţii Utilitare, din cadrul Direcţiei Clădiri Terenuri şi Dotări Diverse pentru activitatea de curăţenie a WC-urilor publice din Municipiul Timişoara
- Direcţia de Mediu, Direcţia Comunicare sau alte structuri din cadrul Primariei Municipiului Timişoara care solicită efectuarea de ore suplimentare ale activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din Municipiul Timişoara ce au loc în zilele de sărbători legale conform legislaţiei în vigoare.

Art. 4: Se împuterniceşte Primarul Municipiului Timişoara să semneze contractul de delegare de gestiune aprobat prin Hotărârea Consiliului Local nr. 209/27.05.2016 cu S.C. Drumuri Municipale Timişoara S.A.

Art. 5: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse, Direcţia Economică, Biroul Sport - Cultura, Biroul Administrativ, Direcţia de Mediu, Direcţia Comunicare din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.
Art. 6: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Biroului Sport - Cultură;
- Biroului Administrativ;
- Direcţiei Comunicare;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- S.C. Drumuri Municipale Timişoara S.A;
- Mass-media locale.



Presedinte de sedinta
SANDU CONSTANTIN ŞTEFAN
Contrasemneaza
P. SECRETAR ALIN STOICA

Atasament: Referat.pdf

MUNICIPIUL TIMIŞOARA DIRECŢIA CLĂDIRI, TERENURI ŞI DOTĂRI DIVERSE BIROUL GARAJE, CIMITIRE, COŞERIT şi SPAȚII UTILITARE Nr.SC2016- /E057/04 07 Dl6 Aprobat, APRIMAR (5 OLAE ROBU VU GH, REFERAT privind aprobarea tarifelor percepute de către operator pentru serviciile de curățenie şi redevența datorată de operator în vederea aplicării HCL nr. 209/27.05.2016, privind delegarea activității de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activității de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 209/27.05.2016 privind delegarea gestiunii prin atribuire directă a serviciului de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activității de curățenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi a activității de curățenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara către S.C, Drumuri Municipale Timişoara S.A. şi aprobarea caietului de sarcini şi regulamentului de serviciu care a stabilit nivelurile de calitate şi indicatorii de performanță ai acestor servicii precum şi a Comisiei care să negocieze şi să stabilească preţul contractului şi nivelul redevenței cu următoarea componență: Preşedinte : Laura Koszegi Stoianov — Director Direcţia Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse Membri: Mihai Costa - Şef Birou Sport - Cultură Steliana Stanciu - Şef Birou Buget Martin Staia - Consilier Birou Garaje, Cimitire, Coşerit şi Spaţii Utilitare Ştefan Hrib - Consilier Birou Sport-Cultură În conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 955/2004 pentru aprobarea reglementărilor- cadru de aplicare a Ordonanței Guvernului nr. 71/2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, comisia arătată mai sus a analizat oferta înregistrată cu numărul SC2016-12729/25.05.2016 depusă de SC Drumuri Municipale Timişoara SA care are ca acționar unic Consiliul Local al Municipiului Timişoara, Astfel, în data de 22.06.2016 Comisia stabilită prin HCL nr.209/27.05.2016 a negociat preţul contractului şi nivelul redevenței cu SC Drumuri Municipale Timişoara SA, rezultatele negocierii fiind consemnate în procesul verbal cu nr. SC2016-15123/23.06.2016. În urma negocierilor purtate tarifele negociate cu SC Drumuri Municipale Timişoara SA au fost calculate în funcție de următoarele cheltuieli: - cheltuielile cu salariile aferente personalului - cheltuieli indirecte - cheltuieli diverse - profit - redevența S-au luat în considerare totodată şi parametrii generali necesari satisfacerii serviciului: - numărul de ore de lucru/zi : 8 ore - numărul mediu de zile lucrătoare/lună : 21 zile - numărul mediu de zile de concediu de odihnă/persoană/an : 25 zile - numărul mediu de ore lucrate/persoană/lună : 168 ore - numărul mediu de ore suplimentare lucrate/persoană/lună Având în vedere Contractul cadru de delegare a gestiunii acestor servicii, conform Anexei 3 din HG nr.955/2004 pentru aprobarea reglementărilor-cadru de aplicare a Ordonanţei Guvernului nr. 71/2002

privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, şi aprobat prin HCL nr.209/27.05.2016 în baza căruia se va încheia contractul cu SC Drumuri Municipale Timişoara SA, lucrările se vor deconta pe baza proceselor-verbale de cantități de lucrări întocmite lunar de către operatorul de servicii publice şi avizate de către beneficiar. Plata lucrărilor se va face pe baza facturilor emise de către operator (SC Drumuri Municipale Timişoara SA) cantităţile de lucrări executate fiind confirmate prin proces-verbal de constatare, care se va întocmi în baza următoarelor tarife, fără TVA negociate conform procesului verbal cu nr. SC2016- 15123/23.06.2016, astfel: 1.Curățenia în imobilele în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului 30.964,87 lei /lună/10 angajați 2.Curăţenia în incinta Complexului Sportiv Bega şi în incinta Sălii Olimpia 34.061,37 lei / lună/5 angajați şi 24 ore suplimentare/lună/angajat — Complex Bega /6 angajați şi 32 ore suplimentare/lună/angajat — Sala Olimpia 3.Curățenia WC-urilor publice aflate în administrarea Primăriei Municipiului Timisoara 61.929,76 lei/ lună/20 angajaţi şi 24 ore suplimentare/lună/angajat la care se adaugă tariful de 20 lei/oră/angajat pentru prestații suplimentare în cazul evenimentelor, competiţiilor sportive ce au loc în zilele de sărbători legale conform legislației în vigoare, efectuate pe bază de comandă de compartimentele din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara care răspund de urmărirea serviciilor prestate, după cum urmează: - Biroul Administrativ din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara pentru serviciul de curățenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului. - Biroul Sport Cultură pentru serviciul de curățenie a Complexului Sportiv Bega şi a Sălii Olimpia - Biroul Garaje, Cimitire, Coşerit şi Spaţii Utilitare, din cadrul Direcţiei Clădiri Terenuri şi Dotări Diverse pentru activitatea de curățenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara - Direcţia de Mediu, Direcţia Comunicare sau alte structuri din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara care solicită efectuarea de ore suplimentare ale activității de curățenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara ce au loc în zilele de sărbători legale conform legislației în vigoare 4. Nivelul redevenței încasate de delegator va fi de 0,5% din cuantumul veniturilor încasate de către operator din serviciile prestate. În vederea aplicării Hotărârii Consiliului Local HCL nr. 209/27.05.2016, privind delegarea gestiunii serviciilor de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, a activității de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi a WC-urilor publice din municipiul Timişoara, prin atribuire direct către S.C.Drumuri Municipale S.A, propunem să se aprobe prin HCL tarifele percepute de operator şi nivelul redevenței datorată de operator stabilite ca urmare a negocierii conform procesului verbal cu nr. SC2016-15123/23.06.2016.. ADMINISTRATOR PUBLIC ( : sont LEI Sorin Drăgoi - Al DIRECTOR e ŢIA ECONOMICĂ Ss Haracicu E SERVICIUL JURIDIC / fl Întocmit 7 Victor Potop' Cod FO 53-01 ver!

Atasament: Anexa_.pdf

Anexa la HCL_________________ Plata lucrărilor se va face pe baza facturilor emise de către operator (SC Drumuri Municipale

Timişoara SA) cantităţile de lucrări executate fiind confirmate prin proces-verbal de constatare, care se va întocmi în baza următoarelor tarife, fără TVA, negociate conform procesului verbal cu nr. SC2016-15123/23.06.2016, astfel:

Nr. crt.

Tarif Personal angajat conform regulamentului de serviciu

1. Curăţenia în imobilele în care îşi desfăşoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului

30.964,87 lei /lună/

10 angajaţi

2. Curăţenia în incinta Complexului Sportiv Bega şi în incinta Sălii Olimpia

34.061,37 lei / lună/

5 angajaţi şi 24 ore suplimentare/lună/angajat - Complex Bega

6 angajaţi şi 32 ore suplimentare/lună/angajat – Sala Olimpia

3. Curăţenia WC-urilor publice aflate în administrarea Primăriei Municipiului Timişoara

61.929,76 lei/ lună

20 angajaţi şi 24 ore suplimentare/lună/angajat

4. Tariful pentru prestaţii suplimentare în cazul evenimentelor, competiţiilor sportive ce au loc în zilele de sărbători legale conform legislaţiei în vigoare, efectuate pe bază de comandă

20 lei/oră/angajat

5. Nivelul redevenţei încasate de delegatar 0,5% din cuantumul veniturilor încasate de către operator din serviciile prestate.

DIRECTOR, ŞEF BIROU, Laura Koszegi Otilia Sîrca Întocmit Victor Potop