keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 495/31.10.2006 privind modificarea denumirii Teatrului de Stat Csiky Gergely din Timişoara, aprobarea Organigramei şi Statului de Funcţii si a Regulamentului de organizare şi funcţionare a Teatrului de Stat "Csiky Gergely"

31.10.2006

Hotararea Consiliului Local 495/31.10.2006
privind modificarea denumirii Teatrului de Stat Csiky Gergely din Timişoara, aprobarea Organigramei şi Statului de Funcţii si a Regulamentului de organizare şi funcţionare a Teatrului de Stat "Csiky Gergely"


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. 1701/16.10.2006 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Gheorghe Ciuhandu;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În baza Hotărârii Consiliului Administrativ al Teatrului de Stat Csiky Gergely nr.11/4.11.2005 privind avizarea propunerilor de modificare a Regulamentului de Organizare si Functionare al Teatrului de Stat Csiky Gergely;
Luand in considerare Hotararea Consiliului Teatrului de Stat Csiky Gergely nr. 17/3.04.2006 privind propunerile de modificare ale organigramei şi ale statului de funcţii;
Avand in vedere Hotararea Consiliului Administrativ al Teatrului de Stat Csiky Gergely nr. 18/3.04.2006 privind propunerea de modificare a Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Teatrului de Stat Csiky Gergely din Timişoara aprobat prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 25/20.07.2006 ;
Tinand cont de Hotararea Consiliului Teatrului de Stat Csiky Gergely nr.19/4.11.2005 a al Teatrului de Stat Csiky Gergely din Timişoara privind avizarea propunerii de modificare a denumirii Teatrului de Stat Csiky Gergely din Timişoara;
În conformitate cu prevederile Legii nr. 504/2004 privind instituţiile publice de spectacole şi concerte;
In conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 26 din 14 iulie 2005 privind managementul instituţiilor publice de cultură;
Luand in considerare prevederile Titlului X din proiectul de management anexa la contractul de management nr. SC2006 - 7774/26.04.2006;
Avand in vedere Ordonanţa Guvernului nr. 3/2006 privind creşterile salariale ce se vor acorda în anul 2006 personalului bugetar salarizat potrivit potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr.24/2000 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază pentru personalul contractual din sectorul bugetar şi personalului salarizat potrivit anexelor nr. II şi III la Legea nr. 154/1998 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază în sector 1 bugetar şi a îndemnizaţiilor pentru persoanele care ocupă funcţii de demnitate publică;
In conformitate cu prevederile art. 38 alin.(2) lit.a) şi alin.(3), lit.b) din Legea 215/2001 privind administratia publica locala, modificată şi completată de Legea nr. 286/2006;
In temeiul art. 46 alin (2) din Legea 215/2001 privind administratia publica locala, modificată şi completată de Legea nr. 286/2006;


HOTARASTE

Art.1: Se modifică denumirea Teatrului de Stat Csiky Gergely în "Teatrul Maghiar de Stat Csiky Gergely".

Art.2: Se aprobă Organigrama şi Statul de Funcţii ale Teatrului de Stat Csiky Gergely din Timişoara, în limita fondurilor din bugetul local aprobat, Conform Anexelor 1 şi 2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.3: Se aprobă Regulamentul de organizare şi funcţionare pentru Teatrul de Stat "Csiky Gergely" cu sediul în strada Mărăşeşti nr. 2 , conform Anexei 3 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.4: Prezenta hotărâre intră în vigoare în termen de 15 zile de la aprobare.

Art.5: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Teatrul de Stat Csiky Gergely Timişoara.

Art.6: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului Judeţului Timiş;
- Consiliului Judeţean Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Poliţia Comunitară;
- Biroului Control Intern;
- Biroului Relaţii Publice;
- Centruui de Informare pentru Cetăţeni;
- Teatrului de Stat "Csiky Gergely" din Timişoara;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
PETRE PETRIŞOR
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Stat_de_functii.pdf

Apropbat, CONSILIUL LOCAL TIMIŞOARA _______________ TEATRUL MAGHIAR DE STAT CSIKY GERGELY Gheorghe CIUHANDU Anexa nr. 3 a H.C.L. Nr.______/_________2006 Primar

Nr. Denumirea functiei gradul NR. Nivel crt. (treapta)profesionala posturi studii

0 1. 2. 3. 1. DIRECTOR 1 S 2. DIRECTOR ADJ. - ing. IA 1 S 3. CONT.SEF - economist IA 1 S 4 Consultant artistic IA 1 S 5 Secretar literar I 1 S 6 Secretar literar IV 1 S 7 Referent I 3 S 47 Consilier juridic IA 1 S 9 Secretar public-relations I 1 S 11 Secretar public-relations IV 1 S 12 Secretar public - relations III 1 S 13 Impresar artistic I 1 S 14 Impresar artistic II 1 S 15 Referent III 1 S 48 Referent IA - 3 M 19 Referent -I 3 M 16 Referent II 2 M 17 Redactor I 1 M 18 Redactor II 1 M 51 Contabil I 1 M 53 Magazioner I 1 M 20 Regizor artistic I 2 S 21 Pictor scenograf I 1 S 22 Artist plastic I 1 S 23 Actor I A 2 S 24 Actor I 6 S 25 Actor II 3 S 26 Actor III 8 S 27 Actor IV 2 S 28 Actor V 4 S 29 Actor manuitor papusi I- 3 S 30 Actor mânuitor păpuşi II 1 S 31 Actor manuitor papusi II - 3 M 32 Actor mânuitor păpuşi IV 1 S 33 Actor mânuitor păpuşi III 1 M 34 Actor I 1 M 35 Actor II 1 M 36 Actor III 1 M 37 Operator imagine I 1 S 38 Operator imagine I - foto-video 1 S 39 Operator sunet I 2 S 40 Operator sunet II 1 S 42 Maestru lumini I 1 M 43 Maestru sunet I 1 M 44 Regizor scena culise I 1 S 45 Regizor scena culise II 1 S

0 1. 2. 3. 46 Regizor scena culise III 1 S 41 Sufleur I 1 S 55 Sef productie -Inginer 1 S 56 Croitor imbracaminte I 2 G

STAT DE FUNCŢII

57 Cizmar I 1 G 58 Muncitor I 3 G 59 Muncitor II 3 G 60 Muncitor III 1 G 63 Muncitor IV 2 G 61 Sofer I 1 G 62 Şofer II 1 G 64 Sef servici -secretar platou I 1 S 65 Şef servici - secretar platou I 1 M 66 Muncitor des.scena I 13 G 67 Muncitor des.scena II 5 G 68 Muncitor des.scenă III 4 G 69 Muncitor des.scenă IV 3 G 70 Macheor-peruchier I 1 M 71 Macheor-peruchier II 1 M 72 Controlor bilete 1 G 73 Garderobiera 1 G 74 Plasatoare 1 G 75 Supraveghetor sală 1 G

TOTAL GENERAL 128

SZÁSZ Enikő MARKOVSZKY Katalin ec.Bulzan Veronica director director adjunct contabil şef

Avizat juridic Intocmit Radovici Diana

consilier juridic referent resurse umane PÉTER annamária

Atasament: Referat_de_fundamentare.pdf

Primăria Municipiului Timişoara APROBAT, Consiliul Local al Municipiului Timişoara ____________________ Gheorghe CIUHANDU primar

AVIZAT JURIDIC,

REFERAT privind fundamentare a următoarelor:

1. modificarea statului de funcţii şi orgnigrama Teatrului de Stat Csiky Gergely din

Timişoara 2. aprobarea modificării Regulamentului de organizare şi funcţionare pentru Teatrul

de Stat “Csiky Gergely” aflat în subordinea Consiliului Local Timişoara.

1. Fundamentarea propunerii de modificare a Regulamentului de Organizare şi Funcţionare : Ca urmare a intrării în vigoare a Legii 504/2004 privind instituţiile publice şi a ORDONANŢEI nr. 26 din 14 iulie 2005 privind managementul instituţiilor publice de cultură precum şi necesitatea obţinerii certificatului de transport în cont propriu pentru o bună desfăşurare a activităţii în conformitate cu legislaţia în vigoare, se impune modificarea Regulamentului de organizare şi funcţionare pentru Teatrul de Stat “Csiky Gergely”. Totodată, ţinând cont de prevederile proiectului de management anexă, parte integrantă a Contractului de management, semnat între Primarul Municipiului Timişoara, Gheorghe Ciuhandu şi SZÁSZ Enikő, câştigătorul concursului organizat pentru postul de director al Teatrului de Stat Csiky Gergely din Timişoara. Anexat alăturăm următoarele: - Regulamentul de organizare şi funcţionare pentru Teatrul de Stat “Csiky Gergely” - propusă. - Hotărârea nr.11/4.11.2005 privind avizarea propunerilor de modificare a Regulamentului de

Organizare şi Funcţionare al Teatrului de Stat Csiky Gergely din Timişoara. - Hotărârea nr.18/3.04.2006 privind propunerea de modificare a Regulamentului de Organizare şi

Funcţionare a Teatrului de Stat Csiky Gergely din Timişoara. - Proiectul de management, Anexă al contractului nrSC 2006- 7774/26.04.2006 2. Fundamentarea cererii de modificare a structurii organizatorice :

Este impetuos necesar modificarea structurii organizatorice a Teatrului de Stat Csiky Gergely ţinând cont de următoarele : • Câştigarea de către Szász Enikő a concursului pentru ocuparea postului de director al

Teatrului de Stat Csiky Gergely din Timişoara organizat în data de 17 februarie 2006de către Consiliul Local al municipiului Timişoara

• măsurile indicate în proiectul de management al D-nei Szász Enikő, director, (Anexă - parte integrantă a contractului de management nr. SC.2006-7774/26.04.2006) la titlul X. Administrarea eficientă a resurselor materiale şi umane ale teatrului

• prevederile Caietului de sarcini al concursului organizat pentru ocuparea postului de director emis de Consiliul Local al Mun.Timişoara : « Directorul va asigura elaborarea şi va propune spre aprobare structura organizatorică a Teatrului de Stat Csiky Gergely Timişoara,

respectiv al Regulamentului de organizare şi funcţionare (ROF), al Regulamentului de ordine interioară (ROI), cu organigrama şi statul de funcţii. »

• preluarea Teatrului de Stat Csiky Gergely din Timişoara sub autoritatea Consliliului Local al Municipiului Timişoara cu o strucutră organizatorică în concepţia managerului precedent

• Ordonanţa nr.3 din 12 ianuarie 2006 privind creşterile salariale ce se vor acorda în anul 2006 personalului bugetar salarizat potrivit potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr.24/2000 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază pentru personalul contractual din sectorul bugetar şi personalului salarizat potrivit anexelor nr. II şi III la Legea nr. 154/1998 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază în sector 1 bugetar şi a îndemnizaţiilor pentru persoanele care ocupă funcţii de demnitate publică.

• Legea nr 504/2004 privind institutiile publice de spectacole si concerte Sub următoarele aspecte :

1. Suplimentarea posturilor pentru promovarea personalului angajat, deoarece : • Promovarea presupune un cost mai mic decât instruirea unui nou personal1 • Prin promovare obţinem rezultate imediate la nivelul prestaţilor profesionale

2. În scopul educării micilor spectatori pentru a deveni un spectator fidel în viitor este necesar scoaterea unor spectacole de păpuşi de calitate cu actori profesionişti. Acest lucru necesită suplimentare de posturi de actor mânuitor păpuşi.

3. Pentru o mai bună administrare a banilor publici destinaţi pentru realizarea producţiilor teatrale este necesar suplimentarea compartimentului producţie cu încă două posturi de muncitor cu calificare în tâmplărie.

4. Prin efectul prevederilor art. 1. alin (3) al Ordonanţei 26/2005, postul de director- consultant artistic se transformă în două posturi distincte (şi independente), şi anume, în post de director (conducere)şi consultant artistic (execuţie).

Depunem ataşat prezentei următoarele: Statul de funcţii, Organigrama avizate de Consiliul Administrativ prin Hotărârea nr.17/3.04.2006 a Consiliului Administrativ precum şi proiectul de hotărâre. ____________ _____________________ ____________________ SZÁSZ Enikő MARKOVSZKY Katalin Ec. BULZAN Veronica Director Director adjunct Contabil şef

Avizat juridic, Intocmit, PÉTER Annamária Radovici Diana

Consilier juridic Referent resurse-umane

1 calificarea personalului de specialitate se obţine doar la locul de muncă în instituţiile de spectacole, excepţie : personalul artistic : regizor, actor.scenograf

Atasament: Regulament.pdf

1

ANEXĂ nr.1 La Hotărârea nr.___/_________2006

REGULAMENTUL

DE ORGANIZARE ŞI FUNCŢIONARE A TEATRULUI MAGHIAR DE STAT „CSIKY GERGELY” DIN TIMIŞOARA

CAPITOULUL I.

DISPOZIŢII GENERALE Articolul 1.

Prezentul Regulament stabileşte normele de organizare şi funcţionare a Teatrului Maghiar de Stat „Csiky Gergely” Timişoara, denumit în continuare teatru. Articolul 2. Denumirea, sediul şi funcţionarea teatrului (1) Denumirea teatrului este TEATRUL Maghiar de Stat „Csiky Gergely” din TIMIŞOARA. Sediul este

în Timişoara, str. Mărăşeşti nr.2, cod poştal 300086. (2) Teatrul se află sub autoritatea administrativă a Consiliului Local al Municipiului Timişoara. (3) Teatrul a fost înfiinţat prin Hotărârea Consiliului de Miniştri nr. 1853 din 09.12.1957 şi

funcţionează în condiţiile legii ca instituţie publică de cultură de interes municipal, cu personalitate juridică proprie.

(4) Teatrul Maghiar de stat „Csiky Gergely” din Timişoara este un teatru de repertoriu. Articolul 3. Structura organizatorică (1) Structura organizatorică, numărul de personal şi bugetul se aprobă prin hotărâre a Consiliului Local al Municipiului Timişoara, în raport cu obligaţiile sau cu programele stabilite, astfel încât să se asigure îndeplinirea în mod corespunzător a atribuţiilor şi activităţilor specifice. (2) Structura organizatorică a teatrului este reprezentată prin Organigramă şi cuprinde compartimente, birouri şi servicii, care pot fi: a.) de conducere; b.) de specialitate; c.) funcţionale. I. S T R U C T U R A O R G A N I Z A T O R I C Ã: Art.1. Teatrul Maghiar de Stat “Csiky Gergely” funcţionează pe baza următoarei structuri organizatorice: Conducere Compartiment consultanţă artistică Compartiment juridic, resurse umane Compartiment secretariat Serviciul financiar Compartiment marketing-dezvoltare artistică Compartiment creaţie artistică Serviciul de producţie – ateliere Serviciul de specialitate tehnic scenă II. STRUCTURa ORGANIZATORICA: A. Conducerea: Conducerea Teatrului Maghiar de Stat “Csiky Gergely” este asigurată de: un director cu conducere şi răspundere unică un director adjunct un economist-contabil şef B. Compartiment consultanţă artistică consultant artistic secretar literar referent literar C. Compartiment dezvoltare artistică secretar public relations referent secretar artistic impresar artistic referent- vânzător bilete

2

redactor D. Compartimentul creaţie artistică regizor artistic pictor scenograf artist plastic regizor scena culise actori actori mănuitori păpuşi actori- studii medii actori mănuitori păpuşi – studii medii operator lumini operator sunet maestru sunet maestru lumini maestru de studii E. Compartiment juridic, Resurse umane consilier juridic referent F. Compartiment secretariat Referent - secretar G. compartiment financiar contabil referent- casier referent – achiziţioner referent- financiar magazioner şofer- minibus H. Serviciul de producţie – ateliere şef producţie croitor îmbrăcăminte cizmar muncitor- calificaţi muncitor îngrijitoare

I. Serviciul de specialitate tehnic scenă şef serviciu – secretar platou muncitor deservire scenă electrician iluminat scenă macheor – peruchier recuziter costumier controlor bilete garderobiera plasatoare supraveghetor sală

CAPITOLUL II. ATRIBUŢII ŞI ACTIVITĂŢI SPECIFICE

Articolul 4. Atribuţii Teatrul îndeplineşte următoarele atribuţii: a) promovează cultura teatrală pentru publicul de teatru, în general, şi pentru minoritatea maghiară şi publicul de expresie maghiară, în special; b) promovează prin mijloace specifice artei teatrale valorile dramaturgiei universale şi autohtone, precum şi valorile culturii maghiare din România;

3

c) promovează cunoaşterea fenomenului artistic din România în ţară şi străinătate; d) contribuie la răspândirea şi dezvoltarea valorilor artistice autentice. Articolul 5. Activităţi (1) În conformitate cu atribuţiile prevăzute la art. 4, teatrul îndeplineşte următoarele activităţi şi acţiuni specifice: a.) realizează spectacole de teatru profesionist atât pentru persoanele aparţinând minorităţii maghiare cât şi pentru alţi spectatori asigură montarea de spectacole de diverse facturi, pentru toate categoriile de spectatori; b.) organizează şi participă la evenimente şi acţiuni cultural artistice; c.) colaborează şi realizează proiecte comune cu artişti şi instituţii din ţară şi străinătate; d.) participă la turnee, festivaluri şi alte manifestări artistice organizate în ţară şi străinătate. (2) După caz, în desfăşurarea activităţilor prevăzute la alin. (1), teatrul poate pune la dispoziţia spectatorilor interesaţi servicii de traducere simultană în limba română. (3) După necesităţi, în desfăşurarea activităţilor şi acţiunilor specifice din alin.(1), teatrul îndeplineşte şi activitate de transport rutier în cont propriu.

CAPITOLUL III.

CONDUCEREA, ORGANIZAREA ŞI PERSONALUL Articolul 6. Directorul (1) Directorul asigură conducerea executivă şi răspunde de buna funcţionare şi îndeplinirea atribuţiilor şi activităţilor specifice stabilite potrivit capitolului II. (2) Directorul reprezintă teatrul în relaţiile cu autorităţile şi instituţiile publice, cu persoanele juridice şi fizice din ţară şi străinătate. (3) Directorul îndeplineşte, în condiţiile legii, următoarele atribuţii principale: a.) răspunde de elaborarea şi ducerea la îndeplinire a strategiei artistice, în activitatea curentă şi în perspectivă; b.) asigură organizarea, conducerea şi dezvoltarea activităţii instituţiei, precum şi administrarea mijloacelor materiale şi băneşti de care aceasta dispune, cu respectarea dispoziţiilor legale în vigoare şi în conformitate cu prevederile Regulamentului de organizare şi funcţionare; c.) asigură elaborarea programului anual de activitate, îl supune spre aprobare Consiliului de Administraţie şi ia măsurile ce se impun pentru realizarea acestuia; d.) urmăreşte şi răspunde de îndeplinirea obiectivelor şi criteriilor de performanţă cuprinse în Contractul de management, respectiv în anexele acestuia încheiate cu primarul municipiului, principalul ordonator de credite, în raport cu obligaţiile şi programele stabilite; e.) exercită funcţia de ordonator de credite, acţionează pentru îndeplinirea prevederilor bugetului anual de venituri şi cheltuieli al instituţiei; f.) răspunde de întocmirea proiectului de buget şi a contului de încheiere a exerciţiului bugetar ale teatrului, şi le supune aprobării Consiliului de Administraţie, respectiv Consiliului Local al Municipiului Timişoara; g.) elaborează şi supune spre avizare Consiliului de Administraţie şi spre aprobare Consiliului Local al Municipiului Timişoara Organigrama şi Statul de funcţii; h.) propune spre avizare Consiliului de Administraţie, şi spre aprobare Consiliului Local al Municipiului Timişoara modificări ale Regulamentului de Organizare şi Funcţionare; i.) propune spre aprobare Consiliului de Administraţie Regulamentul de Ordine Interioară al teatrului; j.) aprobă fişele de post pentru personalul salariat, întocmite conform prevederilor legale de către şefii de servicii, birouri sau de compartimente; k.) urmăreşte şi răspunde de îndeplinirea atribuţiilor stabilite, coordonează şi controlează activitatea personalului angajat, precum şi a colaboratorilor; l.) realizează selectarea, angajarea, încadrarea, promovarea, sancţionarea şi desfacerea contractului de muncă ale personalului salariat, cu respectarea prevederilor legale; m.) coordonează evaluarea personalului salariat, conform legii; n.) alte atribuţii stabilite de lege. (4) În exercitarea atribuţiilor sale directorul emite dispoziţii. Articolul 7 Consiliul de Administraţie (1) În cadrul teatrului funcţionează Consiliul Administrativ, cu rol consultativ, este numit prin decizia directorului şi este format din cinci membri, dintre care: a) preşedinte – directorul b) membri:

- reprezentatntul autorităţii tutelare, propus de aceasta - directorul artistic, consultant artistic

4

- directorul adjunct - contabilul şef - consiliuerul juridic - delegatul sindicatului reprezentativ, propus de acesta.

(3) Consiliul Administrativ se întruneşte ori de câte ori este nevoie pentru îndeplinirea atribuţiilor sale la convocarea preşedintelui sau la cererea a cel puţin trei membri ai Consiliului. La lucrările Consiliului de Administraţie poate participa fără drept de vot persoana din cadrul aparatului propriu al Primăriei Municipiului Timişoara care răspunde de activitatea instituţiei culturale; (4) Consiliul de Administraţie se întruneşte în mod valabil în prezenţa tuturor membrilor săi. (5) În exercitarea atribuţiilor sale, Consiliul de Administraţie adoptă hotărâri cu votul majorităţii membrilor săi; (6) Consiliul de Administraţie îndeplineşte următoarele atribuţii: a) aprobă proiectele bugetului propriu şi al contului de încheiere a exerciţiului bugetar; b) aprobă Regulamentul de Ordine Interioară al teatrului, la propunerea directorului; d) propune Consiliului Local înstrăinarea mijloacelor fixe din patrimoniu, altele decât bunurile imobile, precum şi asupra concesionării sau închirierii de bunuri prin licitaţie publică, organizată în condiţiile legii; e) formulează şi fundamentează propuneri de sancţionare disciplinară a directorului către Consiliul Local al Municipiului Timişoara; f) urmăreşte realizarea programului anual de activitate; g) avizează propunerile de modificare ale Regulamentului de Organizare şi Funcţionare, formulate de director; h) formulează propuneri pentru îmbunătăţirea activităţii, pe care le prezintă Consiliului Local al Municipiului Timişoara; i) dezbate modificarea structurii organizatorice, a organigramei şi statului de funcţii; j) alte atribuţii stabilite de lege. Articolul 8 Consiliul Artistic (1) În cadrul teatrului funcţionează Consiliul Artistic ca organ de specialitate cu rol consultativ înfiinţat prin decizia directorului, cu următoarele atribuţii: a.) formulează propuneri privind strategia culturală a instituţiei, a programelor şi proiectelor culturale; b.) avizează proiectul de repertoriu al teatrului; c.) vizionează repetiţiile spectacolelor în pregătire, face evaluarea calităţii acestora; d.) urmăreşte şi analizează activitatea artistică din teatru, semnalând conducerii instituţiei problemele constatate; e.) evaluează proiectele artistice ce au fost desfăşurate, analizând nivelul de performanţă artistică dobândită şi formulând, după caz, propuneri de îmbunătăţire a activităţii; f.) acordă la solicitare asistenţă de specialitate în domeniul de activitate al instituţiei; g.) îndeplineşte alte atribuţii stabilite de organele de conducere ale instituţiei. (2) Consiliul Artistic este format dintr-un număr de 7 – 9 membri, stabiliţi prin deciyia directorului, persoane de specialitate artistică, atât din compartimentul artistic al instituţiei, cât şi din viaţa culturală locală. La prima şedinţă Consiliul Artistic alege din rândul membrilor săi un preşedinte şi un secretar. (3) Consiliul Artistic se întruneşte ori de câte ori este nevoie la convocarea preşedintelui său ori a directorului teatrului. Articolul 9. Organizarea (1) Organizarea instituţiei, structura organizatorică şi numărul de posturi sunt stabilite prin organigramă, stat de funcţii, respectiv Regulamentul de organizare şi funcţionare, aprobate de Consiliul Local al Municipiului Timişoara. (2) Atribuţiile corespunzătoare compartimentelor funcţionale sunt cele stabilite prin Regulamentul de Ordine Interioară. (3) Atribuţiile corespunzătoare funcţiilor se stabilesc prin fişele posturilor aprobate de director. Articolul 10. Personalul (1) Personalul este structurat în: personal de conducere, de execuţie- propriu zisă şi execuţie de specialitate (2) Angajarea directorilor se face în urma unor concursuri de proiecte de management, pe baza unui concurs de

proiecte de management, prin contract de management conform prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 26/2005.

(3) Eliberarea din funcţie şi sancţionarea disciplinară a directorului se face prin hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara, la propunerea motivată a Primarului sau a Consiliului administrativ, pe baza unei anchete administrative. (4) Angajarea personalului se face cu contract de muncă pe perioadă nedeterminată, excepţie poate constitui personalul încadrat în funcţii de specialitate artistică sau tehnică conform prevederilor Legii 504/2004.

5

(5) Prevederile legale privind organizarea şi desfăşurarea examenului sau concursului pentru angajarea personalului se aplică, în mod corespunzător, şi în situaţiile de promovare în funcţie, grad sau treaptă superioară. (6) Acordarea drepturilor băneşti sau de altă natură se face în raport cu funcţia şi pregătirea rofesională, în condiţiile şi cu respectarea Codului Muncii, a H.G. nr. 281/1993, a Legii 154/1998 şi a criteriilor şi normelor de evaluare a performanţelor profesionale aprobată prin H.G. nr. 125/1999, cu încadrarea în resursele financiare aprobate prin bugetul propriu. (7) Personalul are obligaţia să îşi realizeze sarcinile în conformitate cu fişa postului, să respecte disciplina şi normele de comportament şi totodată să-şi acorde sprijin şi să se suplinească în serviciu pentru îndeplinirea în bune condiţii a atribuţiilor profesionale. (8) Normele interne de funcţionare se stabilesc prin Regulamentul de Ordine Interioară. (9 ) În activitatea sa de conducere Directorul are ca , colaborator un Director Adjunct şi contabil şef

a) Directorul adjunct – subordonat direct directorului - are în subordine directă următoarele compartimente: compartimentul producţie-ateliere, serviciul tehnic scenă,

b) Contabilul şef: - subordonat directorului asigură şi răspunde de buna gospodărire a tuturor mijloacelor economico-financiare ale instituţiei.

Articolul 11 Atribuţiile compartimentelor şi subordonarea lor 1. Serviciul de Producţie - Ateliere în Teatrul Maghiar de Stat “Csiky Gergely” este subordonat directorului- adjunct • asigură fabricarea şi întreţinerea decorurilor şi al costumelor, a recuzitei şi a decoraţiilor scenice, muncile de

întreţinere şi reparaţii, transport şi manipulare de bunuri. 2. Compartimentul Financiar în Teatrul Maghiar de Stat “Csiky Gergely” este subordonat contabilului şef. • asigură întocmirea la timp şi în conformitate cu dispoziţiile legale a tuturor documentelor din circuitul

financiar-contabil, achiziţionarea, recepţionarea şi păstrarea bunurilor achiziţionate 3. Compartimentul secretariat în Teatrul Maghiar de Stat “Csiky Gergely” este direct subordonat direct directorului • înregistrarea, arhivarea tuturor documentelor oficiale adresate instituţiei precum şi documentele din circuitul

intern. 4. Compartiment juridic – resurse umane - este subordonat directorului. • Prin consilierul juridic se asigură legalitatea tuturor documentelor emise de către compartimentele funcţionale. • Prin referentul resurse umane se asigură îndeplinirea prevederilor legale în organizarea şi desfăşurarea

concursurilor pentru angajarea şi promovarea în funcţii a salariaţilor precum şi în adoptarea deciziilor de desfacere a contractelor de muncă,

5. Compartimentul creaţie artistică – conducătorul compartimentului este consultantul artistic fiind subordonat directorului, • Constituie punte de legătură între compartimentul dezvoltare aritstică şi compartimentul de creaţie artistică 6. Compartimentul marketing – dezvoltare artistică intră în subordinea directorului. • întocmeşte studiile de prospectare a cerinţelor “pieţii culturale”, efectuate , adună informaţii de care urmează a

se ţine seama la elaborarea programelor cultural artistice ale instituţiei • asigură activitatea de impresariat-organizare – difuzare spectacole 7. Compartimentul de creaţie artistică este subordonat direct directorului. Acest compartiment este

compus din artişi creatori (regizor, scenograf, compozitor), artişti interpreţi (actori, artişti instrumentişti), specialişti: sunet, lumini, şi regizorul tehnicş

• Realizează spectacolul de teatru într-un proces de creaţie individual-colectivă. 8. Serviciul de specialitate - tehnic scenă este subordonat direct directorului adjunct prin secretarul de platou, şef servici • asigură asistenţa muncii de creaţie, sunt partenerii responsabili ai celor din compartimentul de specialitate

artistică.

CAPITOLUL IV PATRIMONIUL ŞI BUGETUL

Articolul 11. Patrimoniul (1) Patrimoniul teatrului este constituit din mijloace fixe şi obiecte de inventar. (2) Teatrul poate primi în administrare sau folosinţă şi bunuri mobile şi imobile din domeniul public sau privat, în condiţiile legii. Articolul 12. Bugetul şi finanţarea cheltuielilor. (1) Bugetul propriu se aprobă prin hotărâre a Consiliului Local al Municipiului Timişoara. (2) Finanţarea se face de la bugetul Consiliului Local al Municipiului Timişoara în conformitate cu

6

obiectivele şi programele stabilite, precum şi, în funcţie de proiecte, din alte fonduri publice şi din venituri extrabugetare, inclusiv donaţii şi sponsorizări, în condiţiile şi cu respectarea legii. Articolul 13. Contabilitatea Teatrul are cont propriu, organizează şi conduce contabilitatea propriilor operaţiuni financiare, conform reglementărilor legale.

CAPITOLUL V. DISPOZIŢII FINALE

Articolul 14. Antetul. Ştampila (1) În antetul teatrului se va folosi formula “Consiliul Local Timişoara – Teatrul Maghiar de Stat „Csiky Gergely”, sau, după caz, propoziţia „Teatrul Maghiar de Stat „Csiky Gergely” Timişoara este o instituţie publică de cultură subvenţionată de Consiliul Local al Municipiului Timişoara.” (2) Ştampila va cuprinde inscripţia „Consiliul Local al Municipiului Timişoara – Teatrul Maghiar de Stat „Csiky Gergely” Timişoara”. Articolul 15. Modificare Modificarea şi completarea prevederilor prezentului Regulament se face prin hotărâre a Consiliului Local al Municipiului Timişoara.

Atasament: Organigrama.pdf

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIŞOARA TEATRUL DE STAT CSIKY GERGELY DIN TIMIŞOARA Anexa nr. 2 la H.C.L. nr.____/_____2006

ORGANIGRAMA

CONSILIUL LOCAL

TIMISOARA

PRIMAR

DIRECTOR

1

CONSILIUL ADMINISTRATIV

DIRECTOR ADJUNCT 1

CONTABIL ŞEF 1

BIROU CONSULTANTA

ARTISTICA

4

SERV. MARKETING- DEZVOLTARE

ARTISTICA

12

SERV. PRODUCTIE ATELIERE

15 SERV. FINANCIAR

7

COMP. JURIDIC

RESURSE- UMANE

2

COMP.

SECRETARIAT

1

COMP.

CREAŢIE ARTISTICA

52

COMP.

TEHNIC SCENĂ

33

Total

din care 128

C-conducere 5 EX-execuţie 77 D- deservire 45

____________

SZÁSZ Enikő, director

Atasament: Referat_denumire.pdf

M U N I C I P I U L T I M I Ş O A R A T E A T R U L D E S T A T C S I K Y G E R G E L Y

A L L A M I S Z I N H A Z __________________________________________________________________

Str. Marasesti nr. 2, 300077 Timisoara, ROMANIA, tel: 0256 434814,Tel/fax: 0256 494029, mobil: 0740143545, e/mail: [email protected]

Primăria Municipiului Timişoara APROBAT, Consiliul Local al Municipiului Timişoara ____________________ Gheorghe CIUHANDU primar

AVIZAT,

______________

Ion COJOCARI secretar

REFERAT privind fundamentarea cererii de modificare a denumirii

Teatrului de Stat Csiky Gergely din Timişoara Ţinând cont de : • caracterul multietnic al municipiului Timişoara în general • necesitatea uşurării identificării Teatrului (instituţiei noastre) de către potenţialul public • în Palatul Culturii coabitează patru instituţii în cel puţin patru limbi • denumirea de “Teatrul de Stat Csiky Gergely” nu sugerează nevorbitorilor de limbă

maghiară că acest teatru se adresează publicului în mod direct în limba maghiară • HOTĂRÂRE NR. 19 din 3.04.2006 al Consiliului Administrativ privind propunerea de

schimbare a denumirii din „Teatrul de Stat Csiky Gergely” în „Teatrul Maghiar de Stat Csiky Gergely

Includerea atributului “Maghiar” în denumirea instituţiei noastre uşurează identificarea publicului maghiar cu Teatrul (instituţia noastră). Acesta are ca scop în primul rând conştiientizarea în rândul potenţialului public că această instituţie este unul dintre principalii factori care slujeşte păstrarea identităţii culturale şi nu în ultimul rând contribuie la menţinerea caracterului multicultural al municipiului Timişoara.

___________ SZÁSZ Enikő

director