keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 605/10.12.2013 privind completarea şi modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 65/26.02.2013 pentru aprobarea metodologiei privind închirierea spaţiilor temporar disponibile situate în incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat

10.12.2013

Hotararea Consiliului Local 605/10.12.2013
privind completarea şi modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 65/26.02.2013 pentru aprobarea metodologiei privind închirierea spaţiilor temporar disponibile situate în incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Proiectul de hotărâre iniţiat dl. consilier Sandu Ştefan, privind modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 65/26.02.2013 pentru aprobarea metodologiei privind închirierea spaţiilor temporar disponibile situate în incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat, transmis prin adresa cu nr. SC.2013-31721/06.11.2013;
Având în vedere Referatul nr. SC2013 -31721/26.11.2013 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Procesul verbal nr. 3 din data de 05.11.2013, al Comisiei de analiză a spatiilor temporar disponibile situate în imobilele instituţiilor şcolare, medicale, sportive si culturale, constituită în baza Hotărârii Consiliului Local nr. 186/29.03.2013 - privind constituirea Comisiei de analiză a spaţiilor temporar disponibile situate în imobilele instituţiilor şcolare, medicale, sportive şi culturale, aflate în proprietatea Municipiului Timişoara, modificată prin Hotărârea Consiliului Local nr. 510/22.10.2013;
Având vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 65/26.02.2013 pentru aprobarea metodologiei privind închirierea spaţiilor temporar disponibile situate în incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat;
Având în vedere Hotărârea nr. 299/30.05.2013 privind aprobarea noilor tarife pentru închirierea spaţiilor temporar disponibile situate în incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat din Municipiul Timişoara;
Având în vedere prevederile Legii nr. 123/2008 pentru o alimentaţie sănătoasă în unităţile de învăţământ preuniversitar;
Având în vedere Ordinul Ministerului Sănătăţii nr. 1.563/ 2008 pentru aprobarea Listei alimentelor nerecomandate preşcolarilor şi şcolarilor şi a principiilor care stau la baza unei alimentaţii sănătoase pentru copii şi adolescenţi;
În conformitate cu prevederile art.112 alin.2 din Legea nr.1/201 a educaţiei naţionale;
În conformitate cu prevederile art.36 alin.(2) lit.c) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1 : Se aprobă Completarea art. 1 din Hotărârea Consiliului Local nr. 65/26.02.2013 prin introducerea alin 2 şi alin 3 cu următorul conţinut :
" Alin.2. Se interzice comercializarea în incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat a alimentelor care contravin Legii nr. 123/2008, prevăzute în Anexa 1 la Ordinul Ministerului Sănătăţii nr. 1.563/ 2008 pentru aprobarea Listei alimentelor nerecomandate preşcolarilor şi şcolarilor şi a principiilor care stau la baza unei alimentaţii sănătoase pentru copii şi adolescenţi".
"Alin. 3. Automatele de băuturi calde vor fi amplasate în spaţiile destinate în exclusivitate cadrelor didactice ( cancelarie , cabinete etc)".
Art. 2: Închirierea spatiilor temporar disponibile din incinta unităţilor de învăţământ se poate face în condiţiile legii, prin licitaţie publica, pe o perioadă de un an, cu posibilitatea prelungirii prin acte adiţionale până la maxim 4 ani cu acordul părţilor, la solicitarea scrisă a chiriaşului, făcută cu minim 30 de zile înainte de expirarea termenului de închiriere.
Art. 3: Licitaţia va fi organizată doar dacă sunt admişi să participe minim doi ofertanţi, iar atribuirea prin licitaţie publică se realizează numai dacă există cel puţin o ofertă peste valoarea de pornire a licitaţiei.
Art. 4: Se aprobă modificarea şi completarea metodologiei privind închirierea spaţiilor temporar disponibile situate în incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat prevăzută în Anexa la hotărâre care va înlocui Anexa 1 la Hotărârea Consiliului Local nr. 65/26.02.2013.
Art. 5: Tarifele privind închirierea spaţiilor temporar disponibile din incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat din Municipiul Timişoara sunt prevăzute în Anexa 1 la Hotărârea nr.299/30.05.2013 privind aprobarea noilor tarife pentru închirierea spaţiilor temporar disponibile situate în incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat din Municipiul Timişoara.
Art. 6: Celelalte prevederi ale Hotărârii Consiliului Local nr. 65/26.02.2013 rămân neschimbate.
Art. 7: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Directia Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale - Compartiment Scoli, Directia Cladiri Terenuri si Dotari Diverse şi Directia Economica din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara şi unităţile de învăţământ.
Art. 8: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare
- Direcţiei de Mediu;
- Directiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale;
- Directiei Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse;
- Compartimentului Control;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Biroului Audit;
- Comisiei de analiză a spatiilor temporar disponibile situate în imobilele
a spatiilor temporar disponibile situate în imobilele instituţiilor şcolare,
medicale, sportive si culturale instituţiilor şcolare, medicale, sportive si
culturale;
- Unităţilor de învăţământ preuniversitar din Municipiul Timişoara;
- Inspectoratului Şcolar Judeţean Timiş;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
RADU ŢOANCĂ
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat.pdf

ROMĂNIA APROBAT, JUDEŢUL TIMIŞ PRIMAR MUNICIPIUL TIMIŞOARA DIRECŢIA INSTITUŢII ŞCOLARE, MEDICALE, Nicolae Robu SPORTIVE ŞI CULTURALE COMPARTIMENT SCOLI Nr. SC2013 -31721/26.11.2013

REFERAT

privind completarea şi modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 65/26.02.2013 pentru aprobarea metodologiei privind închirierea spaţiilor temporar disponibile situate în

incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat

Se supune spre analiză Comisiilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara materialul întocmit de Direcţia Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale – Compartiment Şcoli, urmare adresei cu nr. SC.2013-31721/06.11.2013 a dl. consilier Sandu Ştefan care a iniţiat proiectul de hotărâre privind modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 65/26.02.2013 pentru aprobarea metodologiei privind închirierea spaţiilor temporar disponibile situate în incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat. Prin Hotărârea Consiliului Local nr. 65/26.02.2013 s-au aprobat următoarele:

- metodologia de închiriere a spatiilor temporar disponibile situate în incinta instituţiilor de învăţământ preuniversitar de stat din Municipiul Timişoara conform Anexei 1 parte integrantă din hotărâre; - preluarea de către Municipiul Timişoara a contractelor încheiate de unităţile de învăţământ, aflate in derulare, în condiţiile prevăzute de metodologia privind închirierea spatiilor temporar disponibile situate in incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat din Municipiul Timişoara;

- tarifele pentru închirierea spaţiilor temporar disponibile situate in incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat, prevăzute în Anexa nr. 2 la hotărâre. Prin Hotărârea nr. 299/30.05.2013 s-au aprobat noile tarife pentru închirierea spaţiilor temporar disponibile situate în incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat, prevăzute în Anexa 1, parte integranta din hotărâre şi a fost revocată Anexa nr. 2 la Hotărârea Consiliului Local nr. 65/26.02.2013. Prin Proiectul de hotărâre iniţiat, privind modificarea şi completarea Hotărârii Consiliului Local nr. 65/26.02.2013 pentru aprobarea metodologiei privind închirierea spaţiilor temporar disponibile situate în incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat, dl. consilier Sandu Ştefan a propus următoarele: „ Art.1: Se interzice comercializare în incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat a alimentelor care contravin Legii nr. 123/2008. Art.2: Anexa 1 se modifică conform cerinţelor prevăzute la art.1 şi va avea forma ataşată actualei hotărâri. Art.3: Anexa 2 se modifică conform cerinţelor prevăzute la art.1 şi va avea forma ataşată actualei hotărâri. Art. 4 : Restricţiile privind anumite categorii de alimente şi băuturi nu se aplică cancelariei destinate în exclusivitate cadrelor didactice unde copii şi adolescenţii nu au acces. Cod.FO 53-01,Ver.1

Conform Procesului verbal nr. 3 al şedinţei din data de 05.11.2013, Comisia de analiză a spatiilor temporar disponibile situate în imobilele instituţiilor şcolare, medicale, sportive si culturale, a analizat solicitările transmise de şcoli privind închirierea spaţii temporar disponibile din unităţile de învăţământ şi a fost de acord cu închirierea spaţiilor în următoarele condiţii: - automatele de băuturi calde să fie amplasate în spaţiile destinate în exclusivitate cadrelor didactice ( cancelarie , cabinete etc) şi în consecinţă modificarea caietelor de sarcini corespunzător propunerii făcute; - în spaţiile care vor fi închiriate pentru bufete de incintă, să nu fie comercializate produse alimentare nerecomandate, prevăzute în Anexa 1 la Ordinul Ministerului Sănătăţii nr. 1.563/ 2008 pentru aprobarea Listei alimentelor nerecomandate preşcolarilor şi şcolarilor şi a principiilor care stau la baza unei alimentaţii sănătoase pentru copii şi adolescenţi şi în consecinţă modificarea caietelor de sarcini corespunzător propunerii făcute. Totodată, propunem ca pentru spaţiile ce se vor închiria la licitaţie, organizarea acesteia să fie făcută doar dacă sunt admişi să participe minim doi ofertanţi, iar atribuirea prin licitaţie publică se realizează numai dacă există cel puţin o ofertă peste valoarea de pornire a licitaţiei. Închirierea spatiilor temporar disponibile din incinta unităţilor de învăţământ se poate face în condiţiile legii, prin licitaţie publica, pe o perioadă de un an, cu posibilitatea prelungirii prin acte adiţionale până la maxim 4 ani cu acordul părţilor, la solicitarea scrisă a chiriaşului, făcută cu minim 30 de zile înainte de expirarea termenului de închiriere. Având în vedere cele mai sus menţionate, Proiectul de hotărâre iniţiat de dl. consilier Sandu Ştefan precum şi condiţiile de închiriere propuse de Comisia de analiză a spatiilor temporar disponibile situate în imobilele instituţiilor şcolare, medicale, sportive si culturale, menţionate în Procesului verbal nr. 3 al şedinţei din data de 05.11.2013, solicităm Consiliului Local al Municipiului Timişoara să analizeze şi să aprobe: 1. Completarea art. 1 din Hotărârea Consiliului Local nr. 65/26.02.2013 prin introducerea alin 2 şi alin 3 cu următorul conţinut : „ Alin.2 Se interzice comercializarea în incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat a alimentelor care contravin Legii nr. 123/2008, prevăzute în Anexa 1 la Ordinul Ministerului Sănătăţii nr. 1.563/ 2008 pentru aprobarea Listei alimentelor nerecomandate preşcolarilor şi şcolarilor şi a principiilor care stau la baza unei alimentaţii sănătoase pentru copii şi adolescenţi”. „ Alin. 3. Automatele de băuturi calde vor fi amplasate în spaţiile destinate în exclusivitate cadrelor didactice ( cancelarie , cabinete etc)”. 2. Închirierea spatiilor temporar disponibile din incinta unităţilor de învăţământ se poate face în condiţiile legii, prin licitaţie publica, pe o perioadă de un an, cu posibilitatea prelungiri prin acte adiţionale până la maxim 4 ani cu acordul părţilor, la solicitarea scrisă a chiriaşului, făcută cu minim 30 de zile înainte de expirarea termenului de închiriere. 3. Licitaţia va fi organizată doar dacă sunt admişi să participe minim doi ofertanţi, iar atribuirea prin licitaţie publică se realizează numai dacă există cel puţin o ofertă peste valoarea de pornire a licitaţiei. 4. Modificarea şi completarea metodologiei privind închirierea spaţiilor temporar disponibile situate în incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat prevăzută în Anexă la hotărâre care va înlocui Anexa 1 la Hotărârea Consiliului Local nr. 65/26.02.2013. Cod.FO 53-01,Ver1

5. Tarifele privind închirierea spaţiilor temporar disponibile din incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat din Municipiul Timişoara sunt prevăzute în Anexa 1 la Hotărârea nr. 299/30.05.2013 privind aprobarea noile tarife pentru închirierea spaţiilor temporar disponibile situate în incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat din Municipiul Timişoara 6. Celelalte prevederi ale Hotărârii Consiliului Local nr. 65/26.02.2013 rămân neschimbate.

VICEPRIMAR, SECRETAR Dan Diaconu Ioan Cojocari DIRECTOR EXECUTIV Mihai Ioan Costa PT CONSILIER COPARTIMENT ŞCOLI , Ioana Ciucur AVIZAT,

Serviciul Juridic Teodora Gentimir

Cod.FO 53-01,Ver.1

Atasament: P_V_nr.3_comisie_spa_ii__coli.pdf

Not Found

The requested URL /uploads/domino/atasamente_hcl/5C595D43794B0E55C2257C300043F0AF/P_V_nr.3_comisie_spa was not found on this server.

Apache/2.2.15 (CentOS) Server at www.primariatm.ro Port 443

Atasament: Anexa.pdf

Anexă la HCL nr.......................

Metodologie privind închirierea spaţiilor temporar disponibile situate în incinta unităţilor de învaţământ preuniversitar de stat

1.(1) Închirierea spatiilor temporar disponibile ale unităţilor de învăţământ se poate face în condiţiile legii, prin licitaţie publica, pe o perioadă un (1) an, cu posibilitatea prelungiri prin act adiţional până la maxim 4 ani cu acordul părţilor, la solicitarea scrisa a chiriaşului, făcută cu minim 30 de zile înainte de expirarea termenului de închiriere, condiţia va fi prevăzută obligatoriu în caietul de sarcini. (2) Exceptie fac institutiile bugetare, agentii, organizatii neguvernamentale (asociatii,fundatii, federatii), structuri sportive si organizatii care desfasoara activitati nonprofit, de interes public. 2. (1) Pentru initierea procedurii de inchiriere unitatea de invatamant va transmite Municipiului Timisoara, catre Directia Scoli, Spitale, Baze Sportive si Institutii Culturale, solicitarea pentru inchiriere, caietul de sarcini aprobat de Consiliul de administraţie al unităţii de învăţământ, planul de amplasament si schita spaţiului ce urmeaza a fi inchiriat, numită in continuare “documentatie pentru licitatie “ (2) Caietul de sarcini conţine în mod obligatoriu următoarele: a) datele de identificare ale unitatii de invatamant care iniţiază licitaţia; b) descrierea bunului imobil care face obiectul închirierii; c) condiţiile de închiriere şi regimul de exploatare al bunului; d) criteriul de adjudecare utilizat e) preţul de pornire, conform tarifelor cuprinse in Anexa nr.1 la Hotararea Consiliului Local nr. 299/30.05.2013 privind aprobarea noilor tarife pentru închirierea spaţiilor temporar disponibile situate în incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat din Municipiul Timişoara. (3) Este interzisă comercializarea în unităţile de învăţământ preuniversitar a produselor care contravin Legii nr. 123/2008 pentru o alimentaţie sănătoasă în unităţile de învăţământ preuniversitar, prevăzute în prevăzute în Anexa 1 la Ordinul Ministerului Sănătăţii nr. 1.563/ 2008 pentru aprobarea Listei alimentelor nerecomandate preşcolarilor şi şcolarilor şi a principiilor care stau la baza unei alimentaţii sănătoase pentru copii şi adolescenţi. (4.) Automatele de băuturi calde vor fi amplasate în spaţiile destinate în exclusivitate cadrelor didactice ( cancelarie , cabinete etc)”. 3. (1) Compartimentul Scoli din cadrul Directiei Scoli, Spitale, Baze Sportive si Institutii Culturale va verifica, analiza si aviza documentatia de licitatie si o va inainta Biroului Spatii cu Alta Destinatie din cadrul Directiei Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse, care va organiza procedura de licitatie, conform legii. (2) O data cu documentele de licitaţie se vor înainta si clauzele specifice care trebuie cuprinse in contract. ( 3) Licitaţia va fi organizată doar dacă sunt admişi să participe minim doi ofertanţi, iar atribuirea prin licitaţie publică se realizează numai dacă există cel puţin o ofertă peste valoarea de pornire a licitaţiei. 4. (1) Contractul de închiriere va fi încheiat, în condiţiile legii, de către Municipiul Timişoara prin Biroul Spatii cu alta Destinaţie si va fi transmis Directiei Economice si Directiei Scoli, Spitale, Baze Sportive si Institutii Culturale. (2) Contractul de închiriere va fi urmarit de catre Directia Economica, privind incasarea veniturilor rezultate din contractul de inchiriere si de catre Directia Scoli, Spitale, Baze Sportive si Institutii Culturale, privind derularea clauzelor contractuale specifice.

5. Sumele provenite din închirierea spatiilor temporar disponibile aflate in incinta unitatilor de invatamant, vor intra în contul ordonatorului principal de credite (’’Venituri din concesiuni si inchirieri’’) si se vor aloca procesului de învatamânt, prin grija Directiei Economice. 6.(1) Solicitările privind inchirierea sau punerea la dispozitie a spatiilor temporar disponibile ale unitatilor de invatamant, depuse la unitatile de invatamant de catre institutii bugetare, agentii, organizatii neguvernamentale (asociatii,fundatii, federatii) structuri sportive si organizatii care desfasoara activitati nonprofit, de interes public, vor fi transmise Directiei Scoli, Spitale, Baze Sportive si Institutii Culturale, impreuna cu referatul de oportunitate, planul de amplasament si schita spaţiului ce urmeaza a fi inchiriat sau pus la dispozitie. (2)Documentaţia primită va fi verificata si analizata de Compartimentul Scoli din cadrul Directiei Scoli, Spitale, Baze Sportive si Institutii Culturale si inaintata catre Comisia de analiza a spatiilor temporar disponibile situate în imobilele instituţiilor şcolare, medicale, sportive şi culturale, aflate în proprietatea Municipiului Timişoara constituită în baza HCL nr. 186/29.03.2013 modificată prin HCL nr. 510/22.10.2013. Propunerea comisiei va fi supusa aprobarii Consiliului Local, iar Hotararea de consiliu local va cuprinde conditiile de inchiriere sau punere la dispozitie a spatiului. 7.(1) Unităţile de învăţământ preuniversitar de stat pot inchiria ocazional contra unor tarife orare, spaţiile temporar disponibile situate în incinta acestora, pe o perioadă limitată de timp pentru activităţi de scurta durata, activităţi educative şi recreative, seminarii, conferinţe, cursuri, evenimente care pot să aibă grupuri de elevi cu copii în şcoală: terenurile de sport, sălile de sport, sali de clasa, cantine şcolare si alte spatii, in afara programului propriu al unităţilor de învăţământ. (2) Evidenta solicitarilor pentru inchirieri ocazionale în unităţile de învăţământ preuniversitar de stat se va ţine într-un registru în care responsabilul desemnat de directorul unităţii şcolare va înscrie utilizatorul, titlul cu care utilizează sala, intervalul orar si tariful perceput pentru inchirierea respectiva. (3) Plata tarifelor de inchiriere ocazionala pentru spaţiile temporar disponibile se face conform reglementarilor cuprinse în Anexa1 la Hotărârea Consiliului Local nr. nr. 299/30.05.2013 privind aprobarea noilor tarife pentru închirierea spaţiilor temporar disponibile situate în incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat din Municipiul Timişoara. Sumele încasate din utilizarea acestor spaţii vor rămâne la dispoziţia unităţii de învăţământ preuniversitar de stat, urmând a fi utilizate pentru procesul de învăţământ. 8. Pentru inchirierea unor camere din camine si internate, pentru cazari ale elevilor si studentilor, inchirierea se va face de catre unitatea de invatamant. Tarifele de inchiriere sunt cuprinse in Anexa 1 la Hotărârea Consiliului Local nr. nr. 299/30.05.2013 privind aprobarea noilor tarife pentru închirierea spaţiilor temporar disponibile situate în incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat din Municipiul . 9.(1) La finalizarea operatiunii de cazare pentru elevi si studenti, efectuata la inceputul fiecarui an scolar, unitatea de invatamant va transmite Directiei Scoli, Spitale, Baze Sportive si Institutii Culturale diagrama de cazare. Orice modificare survenita in diagrama va fi comunicata Directiei in termen de maxim 15 zile de la modificare. (2) Camerele din internate ramase disponibile in urma finalizarii cazarii elevilor şi studentilor, pot fi inchiriate prin licitatie publica, conform specificatiilor cuprinse la pct. 1,2,3,4 si 5, respectiv pot fi inchiriate sau atribuite prin Hotarare de Consiliu Local, conform specificatiilor cuprinse la pct. 6 . 10. Unităţile de învăţământ preuniversitar de stat vor depune lunar până în data de 10 a lunii următoare, pentru inchirierile ocazionale cuprinse la pct.7 si 8, la Serviciul Financiar din cadrul Directiei Economice, situatiile financiare lunare, respectiv Anexa 9-sursa 10 si contul de executie Anexa 7.

11. Municipiul Timisoara isi rezerva dreptul de a rezilia unilateral contractul de inchiriere in cazul in care in spatiile inchiriate se comercializează alimente care care încalcă prevederile Legii nr. 123/2008 prevăzute în Anexa 1 la Ordinul Ministerului Sănătăţii nr. 1.563/ 2008 pentru aprobarea Listei alimentelor nerecomandate preşcolarilor şi şcolarilor şi a principiilor care stau la baza unei alimentaţii sănătoase pentru copii şi adolescenţi”sau se desfăşoară lucrări de investitii, reparatii capitale si reparaţii curente si in cazul in care programul de şcolarizare impune cresterea numarului de elevi, necesitând suplimentarea spaţiului pentru procesul de învăţământ”.

VICEPRIMAR,

Dan Diaconu

DIRECTIA SCOLI, SPITALE, BAZE SPORTIVE SI INSTITUTII CULTURALE

Director executiv, Ioan Mihai Costa

PT CONSILIER COPARTIMENT ŞCOLI ,

Ioana Ciucur