keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 387/01.08.2014 privind metodologia de închiriere a spaţiilor temporar disponibile din incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat din Municipiul Timişoara

01.08.2014

Hotararea Consiliului Local 387/01.08.2014
privind metodologia de închiriere a spaţiilor temporar disponibile din incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat din Municipiul Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC 2014-019027/23.07.2014 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotarârea Consiliului Local nr. 65/26.02.2013 pentru aprobarea metodologiei privind închirierea spaţiilor temporar disponibile situate în incinta unităţilor de învaţământ preuniversitar de stat, Hotararea Consiliului Local nr. 299/30.05.2013 privind aprobarea noilor tarife pentru închirierea spaţiilor temporar disponibile situate în incinta unităţilor de învaţământ preuniversitar de stat din Municipiul Timişoara şi Hotarârea Consiliului Local nr. 605/10.12.2013 privind completarea şi modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 65/26.02.2013 pentru aprobarea metodologiei privind închirierea spaţiilor temporar disponibile situate în incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat;
Având în vedere procesul verbal nr.1 din data de 09.07.2014, al Comisiei de analiză a spaţiilor temporar disponibile situate în imobilele instituţiilor şcolare, medicale, sportive şi culturale constituită în baza Hotarârii Consiliului Local nr. 186/29.03.2013, modificată prin Hotarârea Consiliului Local nr. 510/22.10.2013;
În conformitate cu prevederile art.112 alin. (2) din Legea nr.1/2011 a educaţiei naţionale;
În conformitate cu prevederile art.36 alin. (6) pct 1. din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 alin. (2) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă metodologia de închiriere a spaţiilor temporar disponibile din incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat din Municipiul Timişoara, Anexa nr. 1- Metodologie privind închirierea spaţiilor temporar disponibile situate în incinta unităţilor de învaţământ preuniversitar de stat si Anexa nr. 2 - Tarife minime pentru închirierea spaţiilor temporar disponibile situate în incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat din Municipiul Timişoara.
Art. 2: Se revocă Hotarârea Consiliului Local nr. 65/26.02.2013 pentru aprobarea metodologiei privind închirierea spaţiilor temporar disponibile situate în incinta unităţilor de învaţământ preuniversitar de stat, Hotararea Consiliului Local nr. 299/30.05.2013 privind aprobarea noilor tarife pentru închirierea spaţiilor temporar disponibile situate în incinta unităţilor de învaţământ preuniversitar de stat din Municipiul Timişoara şi Hotarârea Consiliului Local nr. 605/10.12.2013 privind completarea şi modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 65/26.02.2013 pentru aprobarea metodologiei privind închirierea spaţiilor temporar disponibile situate în incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat.
Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Directia Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale - Compartiment Scoli, Directia Cladiri Terenuri si Dotari Diverse şi Directia Economica din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara, precum şi unităţile de învăţământ.
Art. 4. Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Tehnice;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Biroul Audit;
- Inspectoratului Şcolar Judeţean Timiş;
-Comisiei de analiză a spatiilor temporar disponibile situate în imobilele instituţiilor şcolare, medicale, sportive si culturale;
- Unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat din Municipiul Timişoara;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
ALFRED ROBERT SIMONIS
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat.pdf

ROMĂNIA APROBAT, JUDEŢUL TIMIŞ PRIMAR MUNICIPIUL TIMIŞOARA DIRECŢIA, INSTITUŢII ŞCOLARE, MEDICALE, Nicolae Robu SPORTIVE ŞI CULTURALE COMPARTIMENT ŞCOLI Nr.SC2014 - 019027/23.07.2014

FO 53-01, ver. 2

REFERAT

Privind metodologia de închiriere a spaţiilor temporar disponibile din incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat din Municipiul Timişoara

Se supune spre analiză Comisiilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara materialul întocmit de Direcţia Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale, privind metodologia de închiriere a spaţiilor temporar disponibile din incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat din Municipiul Timişoara. Pentru optimizarea închirierii spaţiilor temporar disponibile din unităţile de învăţământ şi având în vedere faptul ca orice metodologie este perfectibilă, în comisia de analiză a spaţiilor temporar disponibile situate în imobilele instituţiilor şcolare, medicale, sportive şi culturale constituită in baza HCLMT nr. 186/29.03.2013, modificat prin HCLMT nr. 510/22.10.2013, din data de 09.07.2014, a fost analizată şi propusă o metodologie de închiriere. Având în vedere cele de mai sus, supunem spre aprobare Consiliului Local; 1. Aprobarea metodologiei de închiriere a spaţiilor temporar disponibile din incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat din Municipiul Timişoara, Anexa nr. 1- Metodologie privind închirierea spaţiilor temporar disponibile situate în incinta unităţilor de învaţământ preuniversitar de stat si Anexa nr. 2 - Tarife minime pentru închirierea spaţiilor temporar disponibile situate în incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat din Municipiul Timişoara; 2. Abrogarea HCLMT nr. 65/26.02.2013 pentru aprobarea metodologiei privind închirierea spaţiilor temporar disponibile situate în incinta unităţilor de învaţământ preuniversitar de stat, HCLMT nr. 299/30.05.2013 privind aprobarea noilor tarife pentru închirierea spaţiilor temporar disponibile situate în incinta unităţilor de învaţământ preuniversitar de stat din Municipiul Timişoara şi HCLMT nr. 605/10.12.2013 privind completarea şi modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 65/26.02.2013 pentru aprobarea metodologiei privind închirierea spaţiilor temporar disponibile situate în incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat. VICEPRIMAR, PENTRU SECRETAR Dan Diaconu Simona Drăgoi DIRECTOR EXECUTIV Mihai Ioan Costa CONSILIER, Avizat, Mariana Mureşan Serviciul juridic DIRECŢIAECONOMICA DIRECTOR Smaranda Haracicu

ROMĂNIA APROBAT, JUDEŢUL TIMIŞ PRIMAR MUNICIPIUL TIMIŞOARA DIRECŢIA, INSTITUŢII ŞCOLARE, MEDICALE, Nicolae Robu SPORTIVE ŞI CULTURALE COMPARTIMENT ŞCOLI Nr.SC2014 - 019027/23.07.2014

FO 53-01, ver. 2

Atasament: Anexa_2.pdf

Anexa 2 la HCL nr.______________

Tarife minime pentru închirierea spaţiilor temporar disponibile situate în incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat din Municipiul Timişoara

Nr. crt. Destinaţia spaţiilor locative de bază care se închiriază

Tariful -lei

1. Cantine inchiriate pentru evenimente

a) pe ore-lei/ora 140,00

b) pe zi-lei/zi 700,00

2.

Unităţi specializate de alimentaţie publică: spatii de incinta sau teren din curte

a) cofetării, patiserii, (fără vânzare de băuturi alcoolice) -lei/mp/luna 18,00

b) bufete de incintă / unităţi cu comercializare produse alimentare - lei/mp/luna 18,00

c) activitati de catering 18,00 3 Amplasare automate pentru băuturi calde sau produse alimentare / sau nealimentare

preambalate - lei/mp/luna 180,00

4 Unităţi comerciale specializate de librărie, papetărie, filatelie si alte produse inrudite- lei/mp/luna 14,00

5 Unităţi de producţie - lei/mp/lună

a) spaţiu cu suprafaţa de maxim 50 mp

13,00 b) spatţu cu suprafaţa de peste 50 mp

9,00 6. Unităţi de prestări servicii -lei/mp/lună

a) spaţiu cu suprafaţa de maxim 20 mp

13,00 b) spaţiu cu suprafaţa de peste 20 mp

9,00 7. Spaţii de producţie şi prestări servicii ale cooperativelor pentru persoane cu

handicap - lei/mp/lună 9,00

8. Magazii şi boxe independente din diferite materiale care nu aparţin din punct de vedere constructiv de unităţile de bază - lei/mp/lună 9,00

9. Spaţii pentru sedii de unităţi bugetare, sedii pentru organizaţii neguvernamentale (asociaţii, fundaţii, federaţii) - lei/mp/lună 2,50

10. Spaţii destinate pentru învăţământ (inclusiv creşe şi grădiniţe), şcoala după şcoală (after school), cercetare ştiinţifică, activităţi artistice permanente (expoziţii, ateliere creaţie, etc)- lei/mp/lună 2,50

11. Teren aferent spaţiului închiriat-lei/mp/lună 1,25 12. Teren din incinta şcolii pentru amplasare de echipamente tehnice: staţii telefonie,

antene telecomunicaţii, relee, etc- lei/mp/lună 40,00 13.

Bazine de înot şi săli de recuperare

a) Tarif orar : culoar/oră

65,00 b) Tarif orar : lei/ oră/ persoana

12,00 c) Abonament lunar -lei/lună/ persoana/maxim 12 sedinţe 120,00

14.

Închirierea ocazională a sălilor de sport -lei/oră

a) grupuri pt. jocuri sportive : minifotbal, baschet, handbal, volei, etc 90,00

b) pentru tenis, badminton, tenis de masă 35,00

c) structuri sportive si ONG-uri, recunoscute în condiţiile legii,pentru arte marţiale, dans sportiv, aerobic, alte sporturi de grup

65,00 15. Închirierea ocazională a terenurilor de sport, în aer liber:

a) pentru terenuri de tenis - lei/oră

20,00 b) pentru terenuri de jocuri sportive - lei/oră

36,00 16.

Teren din incinta şcolii pentru amenajare teren de sport în aer liber şi cu varianta de incintă închisă provizorie, în structură demontabila, baloane presostatice- lei/mp/lună 3,00

17. Închirierea ocazională a spatiilor din incinta pentru activitati educative si recreative, seminarii, conferinte, cursuri, etc - lei/oră 20,00

18. Camere de cămine, internate pentru :

a) cazarea elevilor, conform tarifelor stabilite de Inspectoratul Şcolar Judeţean Timiş - lei/lună/persoană

b) cazare grupuri organizate pt. olimpiade scolare, concursuri naţionale şi alte activităţi şcolare, conform tarifelor stabilite de Inspectoratul Şcolar Judeţean Timiş- lei/noapte/persoană

19. Camere de cămine, internate pentru cazarea studenţilor - lei/lună/persoană:

a) camere cu 2 paturi 160,00

b) camere cu 3 paturi 150,00

c) camere cu 4 paturi 140,00

d) camere cu 5 paturi 130,00

e) camere cu 6 paturi 130,00

Notă:Tarifele cuprinse în tabel reprezintă valori minime aplicabile. La punctele 2 si 3 se vor avea în vedere prevederile legale în legătura cu alimentaţia sănătoasă a elevilor din unităţile de învăţământ. DIRECŢIA ECONOMICĂ, DIRECTIA INSTITUTII SCOLARE, SPITALE,

SPORTIVE SI CULTURALE, Director executiv, Smaranda Haracicu

Director executiv, Ioan Mihai Costa

Intocmit, Consilier, Mariana Mihaela Muresan

Atasament: Anexa_1.pdf

ANEXA 1-METODOLOGIE

Metodologie

privind închirierea spaţiilor temporar disponibile situate în incinta unităţilor de învaţământ preuniversitar de stat

Cap. 1 Dispoziţii generale În înţelesul prezentei metodologii, prin spaţii disponibile ale unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat se înţelege : clădiri sau părţi ale acestora, săli de clasă, laboratoare, ateliere, cantine, inclusiv dotările aferente, construcţiile demontabile (garaje, tonete), săli de sport, terenuri de sport şi alte suprafeţe de teren care, în anumite perioade, sau în totalitate din timpul de funcţionare, nu sunt folosite în procesul instructiv – educativ.

Cap. 2 Condiţii de închiriere (1) Închirierea spatiilor temporar disponibile ale unităţilor de învăţământ se poate face în

condiţiile legii, prin licitaţie publică, pe o perioadă un (1) an, cu posibilitatea prelungiri prin acte adiţionale succesive, pe perioade de 1 an fiecare, până la maxim 4 ani cu acordul părţilor, la solicitarea scrisă a chiriaşului, făcută cu minim 30 de zile înainte de expirarea termenului de închiriere. Condiţia va fi prevăzută obligatoriu în caietul de sarcini.

(2) Excepţie de la licitaţie, fac instituţiile bugetare, agentii, organizaţii neguvernamentale (asociaţii,fundaţii, federaţii), structuri sportive şi organizaţii care desfăşoară activităţi nonprofit, de interes public.

(3) Bunurile disponibile din unităţile de învăţământ de stat nu pot fi date in folosinţa altor persoane fizice sau juridice prin contracte de concesionare sau prin contracte de colaborare, singura formă admisă fiind închirierea.

(4) Nu vor mai putea participa la licitaţie în vederea ocupării spaţiilor temporar disponibile din incinta unităţilor de invăţământ, persoanele fizice autorizate sau juridice, care în urma atribuirii unui spatiu prin licitaţiepublica, nu s-a prezentat in vederea semnarii contractului de închiriere în termenul prevazut la Cap. 3 pct.8, precum si cele care inregistreaza datorii restante la plata chiriei, pe o perioada de maxim 3 luni.

(5) Închirierea spaţiilor disponibile se poate face în condiţiile legii, numai în scopul desfăşurării unor activităţi ce îndeplinesc cumulativ următoarele condiţii:

1. Oferă servicii ce răspund nemijlocit intereselor elevilor şi cadrelor didactice; 2. Sunt aducătoare de venituri suplimentare pentru comunitatea locală; 3. Prin conţinut nu împiedică şi nu contravin obiectivelor procesului instructiv – educativ şi bunelor moravuri, nu promovează idei antisociale; 4. Nu dăunează sănătăţii şi securităţii elevilor; 5. Nu servesc unor interese politice de partid; 6. În cazul în care se comercializează produse alimentare, acestea vor respecta principiile alimentaţiei sănătoase în unităţile de învăţământ preuniversitar de stat, conform legislaţiei aflate în vigoare.

Cap. 3 Prevederi privind procedura de închiriere a anumitor spaţii aferente unităţilor de învăţământ preuniversitar

1. Pentru iniţerea procedurii de închiriere, unitatea de învăţământ va transmite Municipiului Timişoara, către Direcţia Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale, solicitarea pentru închiriere, caietul de sarcini aprobat de Consiliul de Administraţie al unităţii de învăţământ, schiţa spaţiului ce urmează a fi închiriat, numită în continuare “documentaţie pentru licitaţie “, sau Direcţia Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale, poate iniţia procedura de scoatere la licitaţie a unui spaţiu temporar disponibil, generând caietul de sarcini şi informând în acelaşi timp conducerea unităţii de învăţământ preuniversitar de stat.

2. Caietul de sarcini conţine următoarele: a) datele de identificare ale iniţiatorului licitaţiei; b) descrierea bunului imobil care face obiectul închirierii; c) condiţiile de închiriere şi regimul de exploatare al bunului; d) criteriul de adjudecare utilizat;

e) preţul de pornire, conform tarifelor cuprinse în Anexa nr.2 la prezenta Hotărâre de Consiliu Local privind aprobarea tarifelor pentru închirierea spaţiilor temporar disponibile situate în incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat din Municipiul Timişoara; f) alte condiţii speciale, după caz.

3. Este interzisă comercializarea în unităţile de învăţământ preuniversitar de stat, a produselor alimentare, care contravin legislaţiei în vigoare. Automatele de băuturi calde vor fi amplasate în spaţiile destinate în exclusivitate cadrelor didactice (cancelarie, cabinete etc)”.

4. Compartimentul Şcoli din cadrul Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale va verifica, analiza şi aviza documentaţia de licitatie şi o va inainta Biroului Valorificare Spatii cu Alta Destinatie, care va organiza procedura de licitaţie, conform legii.

5. O data cu documentele de licitaţie se vor înainta si clauzele specifice care trebuie cuprinse in contract.

6. Licitaţia va fi organizată doar dacă sunt admişi să participe minim doi ofertanţi, iar atribuirea prin licitaţie publică se realizează numai dacă există cel puţin o ofertă peste valoarea de pornire a licitaţiei.

7. Contractul de închiriere va fi încheiat, în condiţiile legii, de către Municipiul Timişoara prin Biroul Valorificare Spatii cu alta Destinaţie, în termen de 15 zile lucratoare de la data adjudecării licitaţiei si va fi transmis Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara şi Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale. În cazul în care nu este semnat contractul de închiriere la termnul prevăzut mai sus, licitaţia devine nulă, urmând să se reia procedura de licitaţie in conditiile legii, în maxim 30 de zile calendaristice.

8. Contractul de închiriere va fi urmarit de catre Directţa Fiscală a Municipiului Timişoara - Compartiment Evidenţă Venituri Nefiscale, privind încasarea veniturilor rezultate din contractul de închiriere. Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara, va transmite trimestrial (la 3 luni), situatia chiriaşilor care nu au respectat clauzele contractuale cu privire la plata chiriei, către Direcţia Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale.

9. Sumele provenite din închirierea spatiilor temporar disponibile aflate in incinta unitatilor de invatamant, se fac venit la bugetul local al Municipiului Timişoara.

10. Unităţile de învăţământ preuniversitar de stat pot închiria ocazional contra unor tarife orare, spaţiile temporar disponibile situate în incinta acestora, pe o perioadă limitată de timp pentru activităţi de scurta durată, activităţi educative şi recreative, seminarii, conferinţe, cursuri, evenimente care pot să aibă grupuri de elevi cu copii în şcoală: terenurile de sport, sălile de sport, sali de clasa, cantine şcolare şi alte spaţii, în afara programului propriu al unităţilor de învăţământ.

11. Evidenţa solicitărilor pentru închirieri ocazionale în unităţile de învăţământ preuniversitar de stat se va ţine într-un registru în care responsabilul desemnat de directorul unităţii şcolare va înscrie utilizatorul, titlul cu care utilizează sala, intervalul orar şi tariful perceput pentru închirierea respectivă. Acest registru va fi pus la dispoziţia reprezentanţilor Primăriei Municipiului Timişoara de câte ori este solicitat. Până în data de 15 ale fiecărei luni, unităţile de invăţământ vor depune o situaţie cu privire la închirierile ocazionale, la Direcţia Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale.

12. Plata tarifelor de închiriere ocazionala pentru spaţiile temporar disponibile se face conform reglementarilor cuprinse în Anexa1 la prezenta Hotărâre de Consiliu Local privind aprobarea tarifelor pentru închirierea spaţiilor temporar disponibile situate în incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat din Municipiul Timişoara. Sumele încasate din utilizarea acestor spaţii vor rămâne la dispoziţia unităţii de învăţământ preuniversitar de stat, urmând a fi utilizate pentru procesul de învăţământ.

13. Pentru inchirierea unor camere din camine si internate, pentru cazari ale elevilor si studentilor, altii decat cei ai unitatii de invatamant, inchirierea se va face de catre unitatea de invatamant. Tarifele de inchiriere sunt cuprinse in Anexa 1 la prezenta Hotărâre de Consiliu Local privind aprobarea tarifelor pentru închirierea spaţiilor temporar disponibile situate în incinta unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat din Municipiul Timişoara.

14. La finalizarea operaţiunii de cazare pentru elevi şi studenti, efectuată la inceputul fiecarui an şcolar, unitatea de învăţământ va transmite Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Instituţii Culturale, diagrama de cazare. Orice modificare survenită în diagrama, va fi comunicată Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Instituţii Culturale în termen de maxim 15 zile de la modificare.

15. Camerele din internate rămase disponibile în urma finalizării cazării elevilor şi studenţilor, pot fi închiriate prin licitaţie publică, pentru activităţile cuprinse în metodologie, conform Anexei nr. 2.

16. Solicitările privind închirierea sau punerea la dispoziţie a spaţiilor temporar disponibile ale unităţilor de învăţământ, depuse la unităţile de învăţământ de către instituţii bugetare, agenţii, organizaţii neguvernamentale (asociaţii, fundaţii, federaţii) structuri sportive si organizatii care desfasoara activitati nonprofit, de interes public, vor fi transmise Directiei Institutii Scolare, Medicale, Sportive si Culturale, impreuna cu referatul de oportunitate, planul de amplasament si schita spaţiului ce urmeaza a fi închiriat sau pus la dispozitie.

17. Documentaţia primită va fi verificata si analizata de Compartimentul Scoli din cadrul Directiei Institutii Scolare, Medicale, Sportive si Culturale si inaintata catre Comisia de analiza a spatiilor temporar disponibile situate în imobilele instituţiilor şcolare, medicale, sportive şi culturale, aflate în proprietatea Municipiului Timişoara. Propunerea comisiei va fi supusa aprobarii Consiliului Local, iar Hotararea de consiliu local va cuprinde conditiile de inchiriere sau punere la dispozitie a spatiului.

18. Municipiul Timişoara îşi rezervă dreptul de a rezilia unilateral contractul de închiriere în cazurile în care în spaţiile închiriate (ex: bufete de incintă), comercializează alimente cu încalcarea prevederilor legale în vigoare, la sesizarea institutiilor cu atributii in acest

sens, sau în cazul în care programul de şcolarizare impune creşterea numărului de elevi, necesitând suplimentarea spaţiului pentru procesul de învăţământ.

19. Unităţile de învăţământ preuniversitar de stat care deţin baze sportive/terenuri/săli de sport, nu vor proceda la închirierea acestora decât in condiţiile în care nu sunt solicitări ale altor cluburi sportive şcolare sau subordonate Ministerului Educaţiei Naţionale neonorate şi structuri asociate Primăriei Municipiului Timişoara. Aceste cluburi sunt obligate să suporte contravaloarea utilităţilor pentru perioada în care au acces la bazele sportive/terenurile/sălile de sport ale unităţlor de învăţământ preuniversitar de stat, excepţie fiind structurile sportive asociate cu Primăria Municipiului Timişoara. Structurile sportive asociate cu Primăria Municipiului Timişoara vor închiria bazele sportive/terenuri/săli de sport conform Anexei nr. 2 la prezenta hotărâre.

20. Unităţile de învăţământ preuniversitar de stat care deţin cămine/internate sunt obligate sa incheie un contract de cazare cu elevii unităţii de învăţământ, care urmează să fie cazaţi pe perioada anului şcolar, iar sumele obţinute din închirierea camerelor rămân la dispoziţia unităţii de învăţământ. Contractele de cazare, trebuie să conţină datele de identificare ale utilizatorilor, drepturile şi obligaţiile părţilor.