keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 582/09.12.2014 privind reorganizarea Cantinei de Ajutor Social Timisoara, aprobarea Organigramei, a Statului de functii si a Regulamentului de Organizare si Funcţionare

09.12.2014

Hotararea Consiliului Local 582/09.12.2014
privind reorganizarea Cantinei de Ajutor Social Timisoara, aprobarea Organigramei, a Statului de functii si a Regulamentului de Organizare si Funcţionare


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Avand in vedere Referatul nr. 3900/19.11.2014 al Cantinei de Ajutor Social Timisoara, aprobat de Primarul Municipiului Timisoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere Referatul nr. SC2014 - 31699/25.11.2014, al Serviciului Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara;
Avand in vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finante, impozite si taxe, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice si comert, regii autonome si societati comerciale, Comisiei pentru administratie locala, juridica, ordine publica, drepturile omului si probleme ale minoritatilor şi Comisiei pentru cultura, stiinta, invatamant, sanatate, protectie sociala, turism, ecologie, sport si culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timisoara;
Avand în vedere Hotararea Consiliului Local al Municipiului Timisoara nr. 506 din 22.10.2013 privind modificarea si aprobarea Organigramei si a Statului de Functii ale Cantinei de Ajutor Social Timisoara;
In conformitate cu prevederile art.36 alin.(2) lit.c) din Legea nr.215/2001 privind administratia publica locala, republicata si modificata;
In temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administratia publica locala, republicata si modificata;


HOTARASTE

Art. 1: Se infiinteaza Centrul Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala.

Art. 2: Se aproba Organigrama, Statul de Functii, Regulamentul de Organizare si Functionare al Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala, conform Anexelor nr.1, 2 şi 3 prin reorganizarea Cantinei de Ajutor Social Timisoara.
Anexele 1, 2 şi 3 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 3: Cu aducerea la indeplinire a prezentei hotarari se incredinteaza Centrul Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timisoara.

Art. 4: Prezenta hotarare se comunica:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Fiscale a Municipiului Timisoara,
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
CIPRIAN JICHICI
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa_3.pdf

1

Consiliul Local al Municipiului Timisoara CENTRUL SOCIAL DE URGENTA PENTRU PERSOANE FARA ADAPOST CU CANTINA SOCIALA

Str. Telegrafului nr. 8 Tel./Fax: 0256/433.645

Aprobat Anexa3

PRIMAR NICOLAE ROBU

REGULAMENT DE ORGANIZARE SI FUNCTIONARE

CENTRUL SOCIAL DE URGENTA

PENTRU PERSOANE FARA ADAPOST CU CANTINA SOCIALA

CAPITOLUL I DISPOZIŢII GENERALE

Prezentul regulament de organizare şi funcţionare al Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timişoara este un instrument de organizare care descrie structura serviciului public, prezentând pe diferitele ei componente atribuţii, competenţe, niveluri de autoritate, responsabilităţi şi mecanisme de relaţionare. Regulamentul de organizare şi funcţionare este structurat pe două părţi: Partea I cuprinde : baza legală a organizării şi funcţionării serviciului public; prezentarea scopului şi a obiectului de activitate şi principalele componente ale organizării serviciului public. Partea II cuprinde obiectivele şi atribuţiile părţilor componente ale serviciului public cu detalierea sarcinilor, autorităţii şi responsabilităţii conducerii colective şi individuale. Prezentul regulament de organizare şi funcţionare al Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timişoara conţine norme obligatorii pentru personalul contractual din cadrul instituţiei, indiferent de funcţia pe care o deţin. Prezentul regulament de organizare şi funcţionare al Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timişoara, este un instrument de organizare care descrie structura serviciului public, prezentând pe diferitele ei componente atribuţii, competenţe, niveluri de autoritate, responsabilităţi şi mecanisme de relaţii.

2

Consiliul Local al Municipiului Timişoara exercită categoriile de atribuţii stabilite de Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală ,privind serviciul public de interes local- Centrul Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timişoara, respectiv: organizarea şi funcţionarea serviciului public de interes local, dezvoltarea socială a Municipiului Timişoara , gestionarea serviciilor furnizate către cetăţenii Municipiului Timişoara şi cooperarea interinstituţională pe plan intern şi extern în domeniul social. Art.1 Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timişoara este un o unitate publică de asistenţă socială si de tip residential, cu personalitate juridică, care funcţionează sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Timişoara. Functioneaza in baza, situat pe str.Telegrafului nr8 HCL nr.182/25.05.2010 cu privire la completarea activitatii cu un serviciu social nou si HCL nr.288/.din 03.08.2011, privind aprobarea, Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timişoara situat pe str.Telegrafului nr8 ,in conformitate cu activitatile acreditate de catre Comisia de Acreditare a furnizorilor de servicii sociale Timis prin Deciziile nr. 253 din 26.07.2010 si 338/07.05.2012,Decizia 411/23.05.2013,precum si a Standardelor minime de calitate pentru serviciile sociale cu cazare pe perioada determinata organizate ca centre rezidentiale pentru persoane fara adapost ,aprobate prin Ordinul MMFPSPV nr.2126/05.11.2014 precum si Legea 208/1997, Legea 292/2011 privind asistenta sociala, Legea 416/2001 rep.privind Venitul minim garantat. Art.2 Prin Centrul Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala în înţelesul prezentului regulament, se înţelege serviciul public cu personalitate juridică, subordonat şi structurat pe competenţe, potrivit organigramei. Art.3 Sediul administrativ al Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala este în Municipiul Timişoara, str: Telegrafului, nr.8, sediu atribuit prin Hotărârea Consiliului Local Timişoara nr.488/2006. (2) Pe toate actele emise de Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala se va menţiona ,,Consiliul Local al Municipiului Timişoara –Centrul Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala (3) Directorul Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala asigură conducerea, îndrumarea şi controlul serviciilor din structură. Art.4 Durata de funcţionare a serviciului public de interes local – Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timişoara este nelimitată. Art.5 Centrul Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timişoara îşi desfăşoară activitatea în baza prezentului Regulament de Organizare şi Funcţionare şi a prevederilor legale în vigoare. Art.6 Structura organizatorică a Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala cuprinde, în funcţie de volumul, complexitatea şi specificul activităţii: servicii, birouri şi compartimente. Art.7 Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala va dispune de cod unic de înregistrare eliberat de Ministerul Finanţelor Publice, cont bancar propriu şi ştampilă proprie. Art.8 Obiectul de activitate

(1) Obiectul de activitate al Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala cuprinde: - reinsertia sociala a persoanelor fara adapost cu gazduire temporara in sistem rezidential. -servicii de consiliere si suport specializat in vederea dezvoltarii unor abilitati de baza privind igiena personala si pregatirea pentru o viata independenta

3

- dezvoltatarea de programe in vederea reconversiei profesionale a beneficiarilor centrului si specializare in activitati de mica productie si hand made. -servicii medicale si suport psihologic

- Prestarea de servicii sociale gratuite sau contra cost persoanelor aflate în situaţie socio- economică sau medicală deosebită :

- Prepararea şi distribuirea hranei pentru beneficiarii prevăzuţi de Legea nr. 208/1997 - Transportarea hranei gratuit pentru persoanele care nu se pot deplasa la sediul

centrului.

(2) Obiectivele Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala sunt: - identificarea nevoilor sociale individuale, familiale şi de grup ale persoanelor aflate in dificultate de pe raza Municipiului Timişoara; - informarea beneficiarilor de servicii sociale privind drepturile şi obligaţiile pe care le au; - conştientizarea şi sensibilizarea socială privind acţiunile realizate de către Centrul Social de Urgenta . - realizarea măsurilor şi acţiunilor sociale întreprinse în vederea reducerii efectelor de criză si marginalizare sociala ,prin care trec familiile nevoiaşe. - realizarea măsurilor şi acţiunilor de sprijin în vederea menţinerii în comunitate a persoanelor în dificultate inclusive a persoanelor fara adapost. - consilierea persoanelor sau grupurilor aflate în situaţii de risc social ; - realizarea unei baze de date privind evidenţa beneficiarilor de măsuri de asistenţă socială; - asigurarea unui ambient corespunzător pentru beneficiarii prezenţi în incinta instituţiei. - facilitarea comunicării şi colaborării la nivel local şi judeţean în ceea ce priveşte organizaţiile neguvernamentale ce acţionează în domeniul social; - facilitarea colaborării cu diverse servicii publice sau alte instituţii cu responsabilităţi în domeniul protecţiei sociale; - atragerea de resurse financiare pentru realizarea obiectivelor Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timişoara; - îmbunătăţirea serviciilor şi dezvoltarea de proiecte noi în domeniul asistenţei şi protecţiei socio- comunitare; - asigurarea condiţiilor de legalitate a tuturor actelor, faptelor şi măsurilor întreprinse de Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timişoara în îndeplinirea tuturor atribuţiilor specifice; - stabilirea cursurilor de formare profesională, participarea angajaţilor/funcţionarilor la aceste cursuri, urmărirea criteriilor de performanţă ale angajaţilor. - implementarea Sistemului de Control Intern Managerial precum si al Sistemului Calitatii . - realizarea activităţilor de asistenţă socială, în conformitate cu responsabilităţile ce îi revin, stabilite de legislaţia în vigoare. Art.9 Directorul Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timişoara acţionează permanent în vederea îndeplinirii la timp şi în mod corespunzător a atribuţiilor ce îi revin prin aplicarea legilor, hotărârilor, ordonanţelor, decretelor, ordinelor, dispoziţiilor şi a sarcinilor ce îi sunt date prin prezentul regulament. Art.10 Centrul Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala întocmeşte referatele de specialitate pentru proiectele de hotărâri propuse spre aprobare Consiliului Local al Municipiului Timişoara. Art.11 (1) Organele de conducere, coordonare şi control ale Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timişoara sunt :

4

- Consiliul Local al Municipiului Timişoara - Primarul Municipiului Timisoara - Viceprimarul Municipiului Timişoara, delegat cu probleme sociale - Directorul Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala - Şefii de Servicii (2) Pentru realizarea obiectului de activitate prevăzut la art.8 din Regulamentul de Organizare şi Funcţionare, organele de conducere ale Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala au următoarele competenţe: Art.12 Consiliul Local al Municipiului Timişoara aprobă următoarele documente: (1) Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala , precum şi modificările şi completările ulterioare ale acestuia. (2) Structura organizatorică a Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timişoara, numărul de posturi şi statul de funcţii. (3) Spaţiile (locaţiile), pentru susţinerea realizării activităţilor de asistenţă socială. (4) Alocarea fondurilor financiare necesare susţinerii şi funcţionării Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timişoara in vederea indeplinirii obiectivelor aprobate. (5) Asocierea Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timişoara cu alte unităţi administrativ-teritoriale şi persoane juridice, române sau străine, în vederea finanţării şi realizării în comun de proiecte sociale. (6) Proiectele structurale si cele cu fonduri externe . (7) Primarul deleaga competenta aprobarii dosarelor beneficiarilor Centrului Social de Urgenta atat pentru gazduire cat si pentru hrana directorului Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala; Art.13 Viceprimarul Municipiului Timişoara : (1) Avizează referate şi proiecte de hotărâri inaintate Consiliului Local al Municipiului Timişoara, pentru Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala; (2) Avizează fişa de post pentru Directorul Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala; (3) Aprobă Directorului Centrului social concediile de odihnă. (4) Activitatea curentă a Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timişoara este coordonata de viceprimarul delegat cu probleme sociale. Art.14 Directorul asigură: (1) Conducerea curentă a Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala şi este subordonat Consiliului Local al Municipiului Timişoara Primarului şi Viceprimarului delegat cu probleme sociale. (2) În exercitarea atribuţiilor ce-i revin, Directorul Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala emite dispoziţii si note interne; (3) Intocmeste rapoartele generale privind activitatea centrului social si le prezinta Viceprimarului delegat , propunandu-i acestuia măsuri de îmbunătăţire a activităţii; (4) Face propuneri Primarului si respectiv Viceprimarului , privind numirea in funcţie a personalului angajat, potrivit legii; (5) Elaborează şi propune spre aprobare Consiliului Local Timişoara Statul de funcţii , Organigrama si Regulamentul de organizare si functionare a institutiei. (6) Gestionează in calitate de ordonator secundar de credite bugetul aprobat, bunurile mobile aparţinând instituţie sub directa supraveghere a persoanei desemnate cu Controlul financiar preventiv si sub coordonarea compartimentului de Audit intern.

5

(7) Controlează activitatea personalului din cadrul Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala şi solicita comisiei de disciplina analizarea abaterilor disciplinare iar comisia face propuneri directorului pentru sancţionarea disciplinară, potrivit legii; (8) Directorul Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala aproba strategia, planul de masuri, obiectivele si toate documentele aferente Sistemului de Control Intern Managerial, inaintate acestuia de catre Presedintele SCIM. (9) Directorul Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala aproba documentele privind Controlul Calitatii in cadrul institutiei. (10) Directorul îndeplineşte şi alte atribuţii prevăzute de lege sau stabilite de către conducerea Primăriei Municipiului Timişoara; (11) În absenţa Directorului Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala, atribuţiile acestuia se exercită de catre sef serviciu ,persoana delegata de acesta prin dispozitie scrisa. Art.15 Legătura dintre Consiliul Local al Municipiului Timişoara şi Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timişoara se face de catre Director. Art.16 Angajarea salariaţilor se face în condiţiile legii, de către Directorul Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala, în limita posturilor din organigrama aprobată de Consiliul Local al Municipiului Timişoara.

CAPITOLUL II PATRIMONIUL ŞI FINANTAREA

Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala

Art.17 Patrimoniul este format din bunuri mobile şi imobile transmise prin Hotărâre a Consiliului Local Timişoara, precum şi din sponsorizări şi donaţii. Art.18 Finanţarea cheltuielilor curente şi de capital se asigură din bugetul local ,pe baza bugetului anual de venituri şi cheltuieli ale Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timişoara, aprobat prin Hotărâre a Consiliului Local Timişoara . Art.19 Proiectul de buget al Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timişoara se depune la Directia Economica din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art.20 (1) Primarul Municipiului Timişoara este ordonatorul principal de credite şi propune Consiliului Local alocarea fondurilor aprobate din bugetul local al Municipiului Timişoara Directorului Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timişoara, care are calitatea de ordonator secundar de credite. (2) Ordonatorul secundar de credite urmareste respectarea folosirii judicioase a creditelor bugetare aprobate. Art.21 Trimestrial ordonatorul secundar de credite aprobă situaţiile financiare, întocmite de Compartimentul Buget ,Financiar si Contabilitate, si care se depun la Biroul Contabilitate din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art.22 Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala în completarea surselor bugetare alocate din bugetul local, va putea obţine şi venituri extrabugetare în condiţiile prevăzute de lege. Art.23 Veniturile extrabugetare ale Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala; Timişoara se încasează, administrează şi contabilizează de către aceasta conform prevederilor legale în vigoare.

6

Art.24 Execuţia de casă a Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timişoara se ţine de către Compartimentul Buget ,Financiar si Contabilitate . Art.25 Angajarea şi efectuarea cheltuielilor din creditele bugetare aprobate în buget se aprobă de către ordonatorul secundar de credite şi se efectuează numai cu viza prealabilă de control financiar preventiv, aplicată de persoana împuternicita in conditiile legii. Art.26 Ordonatorul secundar de credite aprobă efectuarea plăţilor în limita creditelor bugetare aprobate, avizate de controlul financiar preventiv, iar plata se asigură de către Compartimentul Buget ,Financiar si Contabilitate.

CAPITOLUL III MANAGEMENTUL ŞI ORGANIZAREA

Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Art.27 Activitatea Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala; Timişoara este monitorizata de Viceprimarul delegat cu probleme sociale. Art.28 Conducerea curentă a Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timişoara este asigurată de Directorul institutiei. Art.29 Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timişoara este organizată pe doua servicii: unul tehnic si unul specializat astfel: 1). Birou Achizitii publice, 2). Birou Asistenţă Socială 3) Compartiment Buget, Financiar si Contabilitate 4) Compartiment Juridic şi Resurse Umane 5). Compartiment Audit Intern 6). Compartiment Bucatarie si Administrativ 7). Centru Social de Urgenta pentru Personae fara Adapost Art.30. Birou Achiziţii Publice,  Este subordonat directorului institutiei  Coordonarea acestui serviciu este realizata de catre sef serviciu in componenta careia intra:

2 inspectori de specialitate cu studii superioare si un referent cu studii medii . Şef serviciu –atribuţiile se stabilesc prin fişa postului de către Directorul Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala În vederea bunei desfăşurări a activităţii va colabora cu serviciile de specialitate din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara, cu toate serviciile şi birourile si compartimentele institutiei , cu serviciul Achizitii al Primariei Timişoara, cu firmele şi fundaţiile care au contract de colaborare cu Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala. Atribuţii şi competenţe:  Actualizarea permanentă a cunoştinţelor de specialitate şi a celor legate de domeniul

asistenţei sociale şi organizării selecţiilor de ofertă şi licitaţii, în limitele competenţelor stabilite;

 Imbunătătirea continua a cunoştinţelor, pentru a asigura calitatea managementului din compartimentele pe care le coordonează;

 Urmărirea tuturor activităţilor să se facă cu respectarea normelor legale ;

7

 Elaborea, procedurile şi instrumentele de lucru necesare gestionării activităţii de achiziţii la nivelul Centrului Social si prezentarea acestora spre aprobare directorului institutiei.

 Indrumarea in vederea elaborarii procedurilor interne referitoare la achiziţiile publice,asistenta sociala , bucatarie , Sistemul Managementului Calitatii si Sistemul Controlului Inten Managerial ; pe care le înaintează spre aprobare Directorului Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala ,urmărind modul de aplicare al acestora.

 Elaborează rapoarte cu privire la incadrarea in Planul anual de Achizitii cu respectarea cheltuielilor la nivelul Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala

 Elaborează propuneri de îmbunătăţire a procedurilor şi instrumentelor de lucru în scopul reducerii cheltuielilor;

 Negociază cu furnizorii preţurile de achiziţie în avantajul instituţiei şi în conformitate cu legea;

 Ia măsurile necesare pentru ca toate comenzile să fie executate în limita bugetului aprobat in colaborare cu compartimentul buget financiar si contabilitate.

 Analizează documentaţia de ofertare şi o înaintează spre aprobare directorului institutiei dupa care o supune spre decizie comisiei de selecţie de oferte stabilita prin dispozitie la nivelul institutiei.

 Împreună cu administratorul analizează piaţa şi monitorizează ,,mercurialul’ pieţei;  Urmăreşte întocmirea comenzilor de aprovizionare şi înştiinţează Directorul vis-à-vis de

eventualele greutăţi întâmpinate;  Participă la activitatea comisiilor în care este desemnat (casări, inventar, recepţie, selecţie de

oferte, SCIM si Managementul Calitatii.etc.);  Răspunde personal de respectarea termenelor conform OUG 34/2006, de termenele rezultate

în urma încheierii contractelor de achiziţii publice, alimente sau servicii .  Participă la şedinţele şi/sau întrunirile organizate pentru analizarea achizitiilor publice si

inainteaza spre semnare contractele adjudecate directorului institutiei.  În colaborare cu inspectorul de specialitate întocmeste documentaţia de atribuire (fişa de date

a achiziţiei etc.) în baza caietelor de sarcini, întocmite de către aceasta şi semnate de cei responsabili;

 Pune la dispoziţia solicitantului documentaţia de atribuire în conformitate cu legea;  Redacteaza contractul – cadru în colaborare cu juristul instituţiei, propunerea concretă de

contract, în baza documentaţiei de atribuire, pentru specificul fiecariu contract ce urmează a fi atribuit, în conformitate cu legea;

 Urmăreşte convocarea în termen legal a comisiei de evaluare şi documentaţia comisiei de evaluare a ofertelor;

 Răspunde la clarificările solicitate de către operatorii economici conf. art. 78 din OUG. 34/ 2006 ; pe e-mail sau fax, în scris, înştiinţând directorul instituţiei;

 In cadrul comisiei de licitatii,verifică documentatia depusa şi solicita comisiei evaluarea ofertelor depuse de către operatorii economici .

 Raspunde de întocmirea raportului procedurii de atribuire după finalizarea evaluării ofertelor, respectând şi răspunzând de timpul legal prevazut în lege şi îl transmite Directorului institutiei pentru aprobare.

 Urmăreşte întocmirea dosarul de achizitie publică;  Urmăreşte redactarea contractelor de achiziţie publică (acte adiţionale, unde este cazul) şi le

înaintează spre avizare Compartimentului Juridic al Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala

8

 Contractele avizate favorabil le înaintează Directorului institutiei spre aprobare;  Urmăreşte întocmirea anunţului de atribuire în cel mult 48 de ore de la încheierea

contractului conform prevederilor art. 56 din OUG 34/2006 ;  Răspunde de publicarea în SEAP a anunţurilor de atribuire şi va înainta Directorului în timp

util, în format electronic, cât şi pe suport de hârtie conţinutul anunţului în vederea transmiterii acestuia pe SEAP.

 Comunică deciziile de atribuire a contractelor de achiziţie publică, nu mai târziu de 3 zile de la emiterea acestora, tuturor participanţilor la achiziţia publică.

 Raspunde de legatura cu terţii în legătură cu operatorul SEAP, privind achiziţiile publice aducand la cunostinta directorului informatiile furnizate.

 Urmăreşte publicarea anunţurilor de intenţie /participare/atribuire a contractelor în SEAP pe toată perioada anului bugetar;

 Are obligaţia de a cunoaşte modificările legislative care privesc activitatea de achiziţie publică şi îşi dă concursul la articularea acesteia cu toate compartimentele interesate ale Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala

 Raspunde de întocmirea Programului anual al achiziţiilor publice şi actualizarea acesteia în funcţie de rectificările bugetare aprobate în colaborare cu compartimentul Contabilitate;

 Răspunde de documentaţia achiziţiei directe a produselor pe care le supune analizei si deciziei comisiei de selectii oferte organizate la nivelul institutiei, conform legii.

 Monitorizează proiectele derulate de către Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala.

 Participă la întocmirea fişelor de post pentru personalul de care răspunde;  Întocmeşte Raportul anual privind contractele de achiziţii publice împreună cu inspectorul de

specialitate şi se asigură că acesta se transmite în termenul solicitat de SEAP;  Îndeplineşte şi alte sarcini de serviciu stabilite de Directorul Centrului Social de Urgenta

pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala în ceea ce priveşte celelalte compartimente (administrativ, asistenţă socială)

 Controlează zilnic calitatea mâncării şi modul de folosire a alimentelor luând măsuri de preîntâmpinare a sustragerii, distrugerii sau risipirii acestora; (4)Inspector de specialitate cu studii superioare -atribuţiile se stabilesc prin fişa postului de către sef serviciu care raspunde de achizitii publice, SEAP si Managementul Calitatii. Inspectorul de specialitate va primii responsabilitati si sarcini concrete , prin fisa postului privind Managementul Calitatii si SCIM- sub directa coordonare a Presedintelui SCIM.

În vederea bunei desfăşurări a activităţii va colabora cu serviciile de specialitate ale Primăriei şi cu firmele care au contract cu Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala. Alte sarcini stabilite de sef serviciu privind achizitiile publice. (5) Referent cu studii medii- redacteaza si inventariaza toate documentele privind achizitiile publice . Arhiveaza documentele Biroului de achizitii publice Atribuţii şi competenţe:  Actualizarea permanentă a cunoştinţelor de specialitate şi a celor legate de domeniul

organizării selecţiilor de ofertă şi licitaţii, în limitele competenţelor stabilite;  Redactează materialele de specialitate în materie de achiziţii publice;

 Are obligaţia de a aduce la cunoştinţa sefului de serviciu al institutiei precum şi a tuturor compartimentelor interesate, modificările legislative care privesc activitatea de achiziţie publică;

9

 Întocmeşte documentaţia de ofertare ante şi post selecţie de ofertă în cadrul comisiei de specialitate ;

 Asigură secretariatul şi participă la şedinţele pentru achiziţii publice ;  Răspunde de convocarea în termen legal a comisiei de evaluare şi de întocmirea şi

redactarea proceselor verbale; redactează procesele verbale şi documentaţia aferentă;

 Răspunde de documentelor întocmite, în toate fazele procedurii de achiziţie publică pentru care a fost nominalizat precum şi în comisiile de evaluare a ofertelor.

 Elaborează propuneri de îmbunătăţire a procedurilor şi instrumentelor de lucru în scopul reducerii cheltuielilor si le inainteaza sefului de serviciu.

 Gestioneaza dosarele de specialitate cât şi demersurile ce privesc achiziţiile publice

 Întocmeşte notele de estimare, caietele de sarcini precum şi documentaţia de atribuire (fişa de date a achiziţiei, formularele, contractul model, etc.) în baza caietelor de sarcini, şi semnate de cei responsabili .

 Redactează propunerea concretă de contract în baza documentaţiei de atribuire, pentru specificul fiecărui contract ce urmează a fi atribuit ;

 Convoacă în termen legal comisia de evaluare şi redactează procesele verbale şi celorlalte documente aferente;

 Urmareste clarificările solicitate de către operatorii economici conf. art. 78 din OUG.34/ 2006 consultându-se cu Şeful de serviciu care raspunde de redactarea raspunsurilor solicitate.

 Alături de comisia de selecţie a ofertelor verifică şi evaluează ofertele depuse de către operatorii economici la şedinţele de achiziţii;

 Redactează raportul procedurii de atribuire după finalizarea evaluării ofertelor, respectând şi raspunzând de timpul legal prevazut în lege şi îl transmite Directorului institutiei spre aprobare;

 Redactează contractele de achiziţie publică (acte adiţionale, unde este cazul) şi le înaintează spre avizare Compartimentului Juridic al Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala

 Contractele avizate favorabil le înaintează Directorului spre aprobare.  Întocmeşte dosarul de achiziţie publică şi răspunde de conţinutul acestuia în

conformitate cu legea;  Întocmeşte anunţul de atribuire în cel mult 48 de ore de la încheierea contractului

conform prevederilor art. 56 din OUG 34/2006 şi răspunde de publicarea în SEAP;

 Pentru publicarea în SEAP a anunţurilor de atribuire va înainta Şeful de serviciu în timp util, în format electronic, cât şi pe suport de hârtie conţinutul anunţului în vederea transmiterii acestuia pe SEAP;

 Comunică deciziile de atribuire a contractelor de achiziţie publică, nu mai târziu de 3 zile de la emiterea acestora, tuturor participanţilor la achiziţia publică sub directa supraveghere a sefului de serviciu.

 Este mandatarul unităţii în legătură cu operatorul SEAP, privind achiziţiile publice;

 Are atribuţii de publicare a anunţurilor de intenţie /participare/atribuire a contractelor în SEAP pe toată perioada anului bugetar, oferind consultanţă de specialitate comisiei de selecţie a ofertelor;

10

 Participă la realizarea şi redactarea Programului anual al achiziţiilor publice şi actualizarea acesteia în funcţie de rectificările bugetare aprobate în colaborare cu compartimentul contabilitate si cu administratorul instituţiei;

 Intocmeste documentaţia achiziţiei directe a produselor conform legii si le supune spre aprobare comisiei si respectiv directorului cantinei.

 Participă la întocmirea Raportului anual privind contractele de achiziţii publice şi il transmite către SEAP în termenul stabilit de către aceştia;

 Pune la dispoziţia solicitantului documentaţia de atribuire conform legislaţiei;  Participă la activitatea comisiilor în care este desemnat (casări, inventar, recepţie,

selecţie de de oferte, etc.);  Îndeplineşte şi alte sarcini de serviciu stabilite de Directorul Centrului Social de Urgenta

pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala sau de Şeful de Serviciu; (6) Birou de Asistenţă Socială  Este subordonat direct directorului Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara

Adapost cu Cantina Sociala sub coordonarea sefului de serviciu. În componenţa acestui Birou intră umătorul personal de specialitate: 2 asistenti sociali stradali,1 asistent social de teren pentru monitorizare si relatia cu ONG şi 1 Asistent Social care-si desfasoara activitatea la sediul Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala  Asistent social de teren – atribuţiile se stabilesc prin fişa postului de către Seful de

Serviciu . În vederea bunei desfăşurări a activităţii va colabora cu toate serviciile şi birourile Primariei Timişoara cu fundaţiile şi asociaţiile care au contract de colaborare cu Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala si cu orice altã instituţie care îşi desfăşoară activitatea în domeniul asistentei sociale; cu instituţii medicale (spitale, clinici de pediatrie, neurologie şi psihiatrie), Inspectoratul Şcolar, Serviciul de Stare Civilă C.J.Timiş, Oficiul Forţelor de Muncă, Poliţia, Servicii ale administraţiei locale de stat şi Politia Locala. Atribuţii şi competenţe :  Actualizarea permanentă a cunoştinţelor de specialitate şi a celor legate de domeniul

asistentei sociale;  Activează numai în interesul superior al beneficiarilor , în cadrul strategiei institutiei

aprobate precum si al tuturor normativelor rezultate de SCIM.  Urmăreşte atingerea obiectivelor programului în sectorul in care lucreza;  Stabileşte, împreună cu echipa multidisciplinară măsurile pentru : - corecta monitorizare a beneficiarilor cantinei ; - ţine evidenţa cazurilor din teren alocate şi urmăreşte respectarea termenelor pentru rezolvarea solicitarilor.  Rezolvă cazuri atât pentru copii fără probleme cât şi pentru copii cu probleme de

comportament (comportament deviant, antisocial), cu accentuări pe structura de personalitate ori „border-line”; în aceste din urmă cazuri:

 participă la întocmirea şi derularea planului de intervenţie personalizată (planului de servicii personalizat)si se consulta cu asistentul social din institutie.

 se consultă permanent cu echipa multidisciplinară, cu directorul institutiei, seful de serviciu şi cu alte persoane având competenţe în rezolvarea eficientă a cazurilor, din cadrul Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala şi din afara acesteia;

 Întocmeşte anchete sociale la domiciliul beneficiarilor si urmareste monitorizarea acestora comform legii.

11

 Completarea dosarului beneficiarilor cu toate actele necesare.  Identifică familii aflate in nevoi, menţine o colaborare strânsă cu serviciile abilitate ale

Primariei Timisoara , cu fundaţiile şi asociaţiile care au contract de colaborare cu Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala.

 de Ajutor Social Timisoara, si cu orice altã instituţie care îşi desfăşoară activitatea în domeniul asistentei sociale, pe baza aprobării date de directorul Cantinei;

 Ascultă opinia beneficiarilor Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala ,ii consiliaza la nevoie, cu privire la legislatia ce-i priveste si cere opinia juristului in acest sens, pentru a-si cunoaste drepturile.

 Aduce la cunoştinţa sefului de serviciu toate problemele semnalate in cel mai scurt timp.  Asigură sprijin şi asistenţă familiilor pentru a pregăti reintegrarea acestora social , dacă în

urma evaluării situaţiei, aceasta o permite;  Facilitează vizitele şi urmăreşte ca familia sa poata depasii situatia de criza , monitorizează

aceste vizite şi în cazul în care se constată absenţa vizitelor ,peste termenele legale, face demersurile necesare pentru anuntarea in scris a celor constatate ;

 Întocmeşte rapoarte cu privire la situaţia beneficiarilor şi formulează propuneri pentru ameliorarea situatiilor delicate şi creşterea eficienţei muncii asistentului social ;

 Prezintă constatările din teritoriu, asistentului social din Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala şi iîmpreuna intocmesc fisa personala in urma celor constatate pe teren ;  Derulează toate strategiile şi tehnicile pe care este dator să le cunoască pentru prevenirea

saraciei familiilor beneficiare, iar în cazul în care au survenit modificari in viata sociala a lor, sesizează directorul Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala, şi propune soluţii;

 Abordarea cazurilor noi repartizate sau despre care află că au nevoie de servicii sociale sau sprijin , în cadrul instituţiei sau chiar si inafara ei .

 Schimbul continuu de informaţii relevante cu directorul Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala şi alte persoane abilitate, având permanent în vedere interesul superior al beneficiarilor;  Rezolvă şi alte probleme psiho-sociale pentru care este solicitat de conducerea Centrului

Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala  Îndeplineşte orice alte sarcini de serviciu stabilite de director în legătură cu competenţele

sale; Asistent social – birou: atribuţiile se stabilesc prin fişa postului de către Seful de Serviciu si aprobate de directorul centrului social. În vederea bunei desfăşurări a activităţii va colabora cu toate serviciile şi birourile Primariei Timisoara cu fundaţiile şi asociaţiile care au contract de colaborare cu Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala si cu orice altã instituţie care îşi desfăşoară activitatea în domeniul asistentei sociale; cu instituţii medicale (spitale, clinici de pediatrie, neurologie şi psihiatrie), Inspectoratul Şcolar, Serviciul de Stare Civilă C.J.Timiş, Oficiul Forţelor de Muncă, Poliţia, Servicii ale administraţiei locale de stat si Politia Locala, Comisia de Acreditare a Furnizorilor de Servicii Sociale. Atribuţii şi competenţe :  Intocmeste si raspunde de documentatia privind reacreditarile tuturor serviciilor furnizate de

institutie.

12

 Actualizarea permanentă a cunoştinţelor de specialitate şi a celor legate de domeniul asistentei sociale;

 Activează numai în interesul superior al beneficiarilor Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala, în cadrul strategiei de lucru .

 Urmăreşte atingerea obiectivelor programului în care este responsabilizată să lucreze;  Stabileşte, împreună cu echipa multidisciplinară măsurile pentru : - corecta monitorizare a beneficiarilor ; - răspunde de consilierea si informarea beneficiarilor care apeleaza la serviciile institutiei , la sediul acesteia.  Rezolvă cazuri atât pentru copii fără probleme cât şi pentru copii cu probleme de

comportament (comportament deviant, antisocial), cu accentuări pe structura de personalitate ori „border-line”; în aceste din urmă cazuri:cat si pentru adultii cu probleme comportamentale.

 participă la întocmirea şi derularea planului de intervenţie personalizată (planului de servicii personalizat)şi se consultă cu asistentul social din teren

 se consultă permanent cu echipa multidisciplinară, cu directorul cu şeful de serviciu şi cu alte persoane având competenţe în rezolvarea eficientă a cazurilor, din cadrul Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timişoara şi din afara acesteia;

 Redactează anchetele sociale ale beneficiarilor şi se consulta cu asistentul social care lucrează cu aceştia în teren.

 Se preocupă de corecta completare a dosarului beneficiarilor cu toate actele necesare.  Identifică familii aflate in nevoi, menţine o colaborare strânsă cu serviciile abilitate ale

Primariei Timisoara , cu fundaţiile şi asociaţiile care au contract de colaborare cu Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timisoara, si cu orice altã instituţie care îşi desfăşoară activitatea în domeniul asistentei sociale, pe baza aprobării date de director.

 Ascultă opinia beneficiarilor ,ii consiliaza la nevoie, cu privire la legislatia ce-i priveste si cere opinia juristului in acest sens, pentru a-si cunoaste drepturile.

 Aduce la cunoştinţa sefului de serviciu toate problemele semnalate in cel mai scurt timp.in functie de gravitatea situatiei seful de centru instiinteaza urgent directorul.

 Asigură sprijin şi asistenţă familiilor pentru a pregăti reintegrarea acestora social , dacă în urma evaluării situaţiei, aceasta o permite;

 Redacteaza rapoartele emise de catre asistentul social din teren , cu privire la situaţia beneficiarilor .

 Prezinta constatarile muncii depuse cu beneficiarii la sediul institutiei , asistentului social din teren si impreuna intocmesc fisa personala in urma celor constatatein cadrul sedintelor de lucru pe echipa pluridisciplinara sub coordonarea sefului de serviciu (supervizor).  Derulează toate strategiile şi tehnicile pe care este dator să le cunoască pentru prevenirea

saraciei familiilor beneficiare, iar în cazul în care au survenit modificari in viata sociala a lor, sesizează directorul Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala , şi propune soluţii de reintegrare.

 Abordarea cazurilor noi repartizate sau despre care află că au nevoie de servicii sociale sau sprijin , în cadrul instituţiei sau chiar si inafara ei , prezentand cazul spre discutie asistentului social din teren si impreuna inainteaza dosarul directorului spre aprobare.

 Schimbul continuu de informaţii relevante cu seful de serviciu şi alte persoane abilitate, având permanent în vedere interesul superior al beneficiarilor;

13

 Îi este interzisă denigrarea activităţii instituţiei sau a colegilor în faţa beneficiarilor, sau a terţilor;

 Răspunde de bifarea zilnica a listelor de eliberare a hranei, a emiterii legitimatiilor si de programul scadentar al dosarelor beneficiarilor de hrana la cantina.

 Aplica chestionare beneficiarilor in vederea evaluarii gradului de satisfactie  Pune la dispozitia beneficiarilor; codul etic, drepturile si obligatiile beneficiariulor, carta

drepturilor si regulamentul Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala.

 Răspunde de serviciul de consiliere si informare a beneficiarilor.  Răspunde de baza de date a institutiei si de corecta exploatare a acesteia  Se preocupa si raspunde de adresa de web a Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara

Adapost cu Cantina Sociala.  Răspunde si participa alaturi de asistentii sociali din teren de documentele acreditarii si

urmareste aplicarea corecta si la timp a procedurilor.  Răspunde in totalitate de corectitudinea dosarelor sociale aflate in grija sa.

 Raspunde de baza de date a Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala .

 Raspunde in calitate de responsabil EGR, de inplementarea Sistemului de Control Intern Managerial.

 Îndeplineşte orice alte sarcini de serviciu stabilite de sef serviciu si aprobate de directorul Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timisoara, în legătură cu competenţele sale;

 Se implica activ si cu raspundere in actiunile Politiei Locale de aducere a oamenilor strazii, asigurand consiliere persoanelor fara adapost.

 (7) Compartimentul Bucătărie si Administrativ al Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala

 Este subordonat direct Sefului de Serviciu al Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timişoara.

 În componenţa acestui compartiment intră umătorul personal de specialitate: Administrator, 2 Şoferi ,1 Magaziner , 6 muncitori calificaţi bucătari şi 2 muncitori necalificaţi.

 Administrator – atribuţiile se stabilesc prin fişa postului de către Seful de Serviciu si aprobat de catre directorul Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala

În vederea bunei desfăşurări a activităţii va colabora cu toate compartimentele şi serviciile institutiei cu firmele şi cu fundaţiile care au contract de colaborare cu Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Atribuţii şi competenţe:  Actualizarea permanentă a cunoştinţelor de specialitate şi a celor legate de domeniul

asistenţei sociale şi organizarii selecţiilor de ofertă şi licitaţii, în limitele competenţelor stabilite;

14

 Întocmeşte referatele de specialitate în vederea achiziţionării alimentelor, obiectelor de inventar şi urmăreşte folosirea şi expirarea acestora în termen.

 Se preocupă de oferte calitative de specialitate pentru achiziţiile directe organizate în instituţie şi răspunde de oferta înaintata..

 Participă la elaborarea proiectului de întreţinere şi reparaţii a spaţiilor şi mijloacelor fixe din administrarea Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala;

 Răspunde de activităţile de reparaţii igenizare şi de corecta derulare a acestora.  Participă la elaborarea programelor şi rapoartelor de activitate trimestriale, face propuneri

sefului de serviciu cu privire la evaluarea performantelor profesionale ale bucatarilor si , soferilor , magazinerilor si muncitorilor necalificati.

 Recepţionează, decontează şi ţine evidenţa consumului de benzină pentru maşinile institutiei, întocmeşte rapoarte lunare în ceea ce priveşte parcul autosi inainteaza spre aprobare sefului de sertviciu in a carei subordine se afla.

 Răspunde de buna exploatare a parcului auto şi de reparaţiile în termen şi de calitate a maşinilor utilizate de soferi.

 Asigură întreţinerea, repararea şi utilizarea eficientă a parcului auto propriu, verifică zilnic foile de parcurs şi completează F.A.Z.-urile aferente autovehiculelor. Si le inainteaza spre aprobare sefului de serviciu.

 Participă la activitatea comisiilor în care este desemnat .  Întocmeşte referate de necesitate şi asigurã aprovizionarea cu materiale şi scule pentru

întreţinere, piese de schimb, carburanţi, obiecte de inventar şi mijloace fixe;  Ia măsurile necesare pentru buna derulare a activităţilor gospodăreşti, igienizarea

locurilor de muncă şi îmbunătăţirea continuă a condiţiilor de confort şi ambianţă pentru beneficiarii cantinei precum şi angajaţii cantinei sociale Timişoara;

 Asigură verificarea la timp şi în bune condiţii a aparatelor şi utilajelor aflate în dotarea Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala , conform dispoziţiilor în vigoare, luând măsurile necesare pentru buna întreţinere a imobilelor şi dotărilor aferente.

 Supravegheaza activitatea magaziilor, a personalului din blocul alimentar precum si a muncitorilot necalificati;

 Administrează şi gestionează spaţiile şi bunurile aparţinând Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timişoara;

 Urmăreşte duratele normate de utilizare a mijloacelor fixe, starea lor de uzură şi în funcţie de necesităţi, propune casarea sau valorificarea acestora;

 Controlul accesului în Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timişoara va fi monitorizat video , de corecta exploatare a aparaturii precum si de mentenata, raspunde administratorul.

 Asigură logistic desfăşurarea corespunzătoare a acţiunilor organizate de Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timişoara (şedinţe, depuneri de coroane, activităţi diverse etc);

 Asigură împreună cu magazinerul şi şeful bucătar circuitul, între magazie, bucătărie şi beneficiari, astfel încât să se respecte în totalitate normele igienico-sanitare în vigoare precum si corecta distribuire a alimentelor catre beneficiari.

 Verifică şi confirmă facturile emise de terţi pentru serviciile prestate Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timişoara;

 Urmăreşte lunar consumul de apă, gaz şi curent şi înaintează contabilităţii spre achitare.

15

 Întocmeşte meniul împreună cu magazinerul şi cu seful bucatar, necesarul de calorii va fi supravegheat de medicul centrului pentru respectarea retetarului ,iar meniul va fi aprobat de catre seful de serviciu.

 Răspunde de aprovizionarea cu hrană şi obiecte de inventar a cantinei făcând parte din comisia de recepţie a acestora.

 Asigură dotarea, întreţinerea şi evidenta mijloacelor şi materialelor de Prevenire şi Stingere a Incendiilor;

 Efectuează instructajul periodic de protecţie, igienă şi securitate în muncă şi P.S.I. cu personalul Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala

 Răspunde de întocmirea dosarului de autorizare sanitară şi P.S.I.  Isi da concursul la derularea inventarului anual şi casarea mijloacelor deteriorate.  Verifică eliberarea hranei din magazie şi asistă la acest proces.  Efectuează controale inopinate în blocul alimentar şi informează în scris seful de serviciu al

Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala , de cele constatate .si in functie de gravitatea situatiei informeaza de urgenta directorul.

 Întocmeşte rapoarte de situatie şi rapoarte de activitate trimestrial, pe care le înaintează Sefului de Serviciu al instituţiei.

 Răspunde de sistemul de alarmă/video şi ţine legătura cu centrala de alarmare în caz de declanşare a sistemului.

 Se preocupă de completarea la timp şi în tocmai a ,,Registrului administratorului,, şi a ,,Graficului –orar,, al muncitorilor necalificati şi informează la timp Seful de Serviciu l instituţiei de orice problema apărută.

 Raspunde de intocmirea documentelor privind inplementarea Sistemului de Control Intern Managerial.

 Îndeplineşte orice alte sarcini de serviciu stabilite de Directorul şi Şeful de Serviciu al Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala

Timişoara. Şoferii – atribuţiile se stabilesc prin fişa postului de către Seful de Serviciu al Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala.si se aproba de catre director. În vederea bunei desfăşurări a activităţii va colabora cu toate compartimentele şi serviciile Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala şi cu cu fundaţiile cărora le distribuie hrana, cu Politia Locala . Atribuţii şi competenţe:  Activează numai în interesul superior al beneficiarilor Centrului.  Execută transportul personalului Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost

cu Cantina Sociala, la locatiile stabilite de Director si Seful de Serviciu al institutiei .  Transporta hrana la beneficiari, precum si materialele şi obiectele de inventar pentru care

s-a stabilit acest lucru conform planificării făcute de administrator şi cu aprobarea Sefului de Serviciu al Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala în deplină siguranţă, conducând preventiv pentru evitarea oricărui eveniment rutier şi în conformitate cu normele legale privind circulaţia pe drumurile publice;

 Preia şi verifică înaintea plecării în cursă şi pe timpul derulării acesteia starea tehnică corespunzătoare a mijlocului de transport auto încredinţat, informand urgent despre acest fapt administratorul institutiei care va lua măsurile ce se impun.

16

 Completează foaia de parcurs cu datele cerute de formularul tipizat, inclusiv completarea curselor efectuate atestate prin semnătura persoanelor care au dispus efectuarea deplasărilor şi răspunde de realitatea şi corectitudinea datelor înscrise;

 Efectuează lucrări de întreţinere curentă şi participă la executarea reparaţiilor la mijloacele de transport auto avute în primire;

 Verifică starea tehnică a mijlocului auto la terminarea programului zilei sau la revenirea din cursă;

 Efectuează alimentarea cu combustibil şi justifică în condiţiile legii consumul care este aprobat si verificat de catre seful de serviciu.

 Parchează mijlocul de transport auto in curtea institutiei şi predă foaia de parcurs, actele autovehiculului şi cheile acestuia administratorului pe perioada concediilor de odihna.

 Nu va ceda autovehiculul altei persoane, decat persoanei desemnate de catre seful de serviciu cu aprobarea directorului institutiei.

 Informează administratorul despre defecţiunile constatate în funcţionarea mijlocului de transport, pentru remedierea acestora si intocmeste referate de specialitate in acest sens.  Igienizează periodic mijlocul de transport auto;

 Foloseşte judicios, evitând orice risipă, materialele de igienă şi întreţinere repartizate şi a celor repartizate pentru îndeplinirea sarcinilor de serviciu;

 Răspunde numerar şi valoric sau penal de toate bunurile materiale date în subgestiune (în timpul serviciului);

 Anunţă în scris administratorul (în „Registrul administratorului”) orice neregulă sau defecţiune de competenţa acestuia constatată pe timpul serviciului;

 Schimbul continuu de informaţii relevante cu Seful de Serviciu al institutiei si administratorul institutiei, alte persoane abilitate, având permanent în vedere interesul superior al beneficiarilor Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala

 Îndeplineşte orice alte sarcini de serviciu stabilite de directorul Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timisoara, în legătură cu competenţele sale.

(5) Magaziner -atribuţiile se stabilesc prin fişa postului de către Seful de Serviciu Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala. Atribuţii şi competenţe:  Actualizarea permanenta a cunoştinţelor de specialitate şi a celor legate de domeniul

asistentei sociale şi a în limitelor de competenţe stabilite;  Completează fisele de magazie pe imprimate tipizate, pe care le opereaza zilnic,

pentru toate materialele si obiectele de mica valoare;  Pentru materiale întocmeşte centralizatoare lunare de consum;  Înmagazinează materiale, mijloace fixe, obiecte de inventar,cazarmament si

donatii diverse , recepţionând sortul, calitatea şi cantitatea in momentul primirii in magazie;

 Recepţionează după calitatea şi cantitatea materialelor, mijloacelor fixe, obiectelor de inventar, întocmind, daca este cazul proces verbal de diferente pe care îl va înmâna în aceeaşi zi economistului institutiei , împreună cu facturile sau avizele de expediţie. Documentele ce constituie formele de primire se vor opera zilnic in fisele de magazie

17

 Eliberarea din magazie a materialelor, mijloacelor fixe, obiectelor de mica valoare, se va face numai pe baza de bon de eliberare (consum). Bonurile de eliberare (consum) se vor preda zilnic economistului.

 La fiecare sfârşit de luna, nu mai târziu de data de 2 (doi) a lunii următoare, are obligaţia ca împreună cu contabila să verifice daca soldurile din fişele de magazie corespund cu soldurile cantitative din evidentele economistului, urmărindu-se punerea lor de acord;

 Răspunde de existenta în magazie a materialelor, mijloacelor fixe, obiectelor de inventar, având obligaţia de a le confrunta cu soldurile din fişele de magazie cel puţin o data pe lună;

 Sortează, repartizează şi aranjează materialele in magazie pe sortimente si dimensiuni, cu etichete de raft pentru a asigura o păstrare cantitativa şi calitativa corecta, în vederea eliberării in minimul de timp posibil .

 Este direct răspunzătoare de primirea, păstrarea şi eliberarea materialelor de orice fel din magazie;

 Întreţine în buna stare încăperile şi comunica adiministratorului stricăciunile acestora, solicitând repararea lor;

 Participã la elaborarea proiectului de întreţinere şi reparaţii a spaţiilor şi mijloacelor fixe din administrarea proprie;

 Administrează şi gestionează spaţiile şi bunurile aparţinând Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timisoara şi date în primire sau în custodie;

 Urmăreşte duratele normate de utilizare a obiectelor de inventar şi a materialelor, starea lor de uzurã şi, în funcţie de necesităţi, propune casarea sau valorificarea acestora administratorului ;

 Verificã si confirmã facturile emise de terţi pentu Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala;

 Îndeplineşte orice alte sarcini de serviciu stabilite de director precum si de Seful de Serviciu al Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala sau administrator.

Muncitori calificaţi, bucătarii –atribuţiile se stabilesc prin fişa postului de către Seful de Serviciu al Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Atribuţii şi competenţe:  Activează numai în interesul beneficiarilor Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara

Adapost cu Cantina Sociala  Ia în primire cu atenţie alimentele repartizate conform listei zilnice, urmărind respectarea

termenelor de garanţie, calităţii produselor şi a cantităţilor prevăzute; produsele care nu corespund cantitativ şi calitativ, ori au termenul de garanţie expirat se resping şi se aduce imediat la cunoştinţa administratorului cantinei motivul respingerii;

 Asigură păstrarea şi transportul alimentelor luate în primire şi a hranei către consumatori în deplină securitate, în strictă conformitate cu normele de igienă şi de securitate sanitară;

 Respectă întocmai meniul stabilit şi asigură un nivel calitativ ridicat al hranei preparate;  Foloseşte integral cantităţile scoase din depozit pentru prepararea hranei;  Distribuie integral hrana preparată beneficiarilor , cantităţile neconsumate de hrană preparată

se aruncă;

18

 Ridică şi păstrează în condiţii igienice, după fiecare masă, probe din fiecare fel de mâncare servit pe timpul serviciului său;

 Atrage atenţia administratorului în cazul în care constată repetarea nejustificată a meniului pe perioade reduse de timp.

 Introduce alimentele la preparare sau la pregătirea hranei numai în prezenţa bucatarului sef, care va consemna acest lucrul în lista zilnică de alimente, specificând eventualele diferenţe sau probleme;

 Igienizează periodic şi ori de câte ori este nevoie locul de muncă;  Transportă resturile menajere şi gunoiul la pubelele aferente, fără a-l împrăştia în jurul

acestora;  Folosesc judicios, evitând orice risipă, materialele de igienă şi întreţinere repartizate pentru

îndeplinirea sarcinilor de serviciu;  Execută serviciul în schimburi, conform planificării stabilite de Seful de Serviciu si

aprobate de director.  Răspunde numerar si valoric sau penal de toate bunurile materiale date în subgestiune (în

timpul serviciului);  Anunţă în scris administratorului (în „Registrul administratorului”) orice neregulă sau

defecţiune de competenţa acestuia, constatată pe timpul serviciului;  Participă la activităţile de igienizare a spaţiilor destinate preparării şi servirii mesei şi la

îngrijirea acestora;  Pe timpul serviciului vor purta în permanenţă echipament de protecţie conform normelor

igienico-sanitare;  Schimbul continuu de informaţii relevante cu Seful de Serviciu al institutiei, medicul si

administratorul, alte persoane abilitate, având permanent în vedere interesul superior al beneficiarilor ;

 Îndeplineşte orice alte sarcini de serviciu stabilite de Directorul Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timisoara, Seful de Serviciu sau de administrator, în legătură cu competenţele lor.

Muncitorii necalificaţi – atributiile se stabilesc prin fişa postului de către Seful de Serviciu al Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timişoara În vederea bunei desfăşurări a activităţii vor colabora cu personalul din instituţie. Atribuţii şi competenţe:  Activează numai în interesul superior al beneficiarilor .  Execută dispoziţiile şi sarcinile stabilite de către , administrator .  Igienizează periodic şi ori de câte ori este nevoie locul de muncă;  Transportă resturile menajere şi gunoiul la pubelele aferente, fără a-l împrăştia în jurul

acestora;  La nevoie, execută serviciul în schimburi, conform planificării aprobate de director  Răspunde de toate bunurile materiale date în subgestiune (în timpul serviciului);  Anunţă în scris administratorul (în „Registrul administratorului”) orice neregulă sau

defecţiune de competenţa acestuia, constatată pe timpul serviciului;  Participă la activităţile de igienizare a spaţiilor destinate preparării şi servirii mesei şi la

îngrijirea acestora;  Pe timpul serviciului va purta în permanenţă echipament de protecţie conform normelor

igienico-sanitare;

19

 Muncitorii desemnati intretin in conditii igenice blocul alimentar, magazia, birourile administrative , salile de activitati si dormitoarele precum si coridoareale si toaletele, spalatorul sicelelalte grupuri sanitare, curtea aferenta institutiei : dupa un grafic-orar stabilit inpreuna cu administratorul si aprobat de sefii de serviciu.

 Raspund de golirea euro-pubelelor si intretinerea igenica a spatiului de depozitare  Dupa programul stabilit de administrator efectueaza curatenia generala, trimestriala, spalatul

geramurilor si a celorlalte incaperi ale institutiei, a hainelor si al cazarmamentului Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala.

 Îi este interzisă denigrarea activităţii instituţiei sau a colegilor în faţa beneficiarilor sau a terţilor;

 Îndeplineşte orice alte sarcini de serviciu stabilite de Sefii de Serviciu ,sau administrator , în legătură cu competenţele lor.

Art.31 Compartiment Buget, Financiar si Contabilitate Este direct subordonat directorului Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala si se afla sub coordonarea sefului de serviciu desemnat si are in componenta: 3 Inspectori de Specialitate,I economist - atribuţiile se stabilesc prin fişa postului de către seful de serviciu si se aporoba de director. În vederea bunei desfăşurări a activităţii va colabora cu serviciile de specialitate din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara, asigurând buna gospodărire a fondurilor băneşti şi materiale. Atribuţii şi competenţe: Tine evidenta contabilã al Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala  Face propuneri pentru fundamentarea şi finalizarea proiectului de buget .  Propune măsuri pentru reducerea consumurilor şi a cheltuielilor inutile şi neeconomicoase şi

optimizarea stocurilor de materiale şi obiecte de inventar;  Urmăreşte în permanenţă corelarea planului de aprovizionare conform Planului anula de

achizitii aprobat,in concordanta cu creditele bugetare acordate şi încadrarea în acestea;  Participă la inventarierea bunurilor materiale şi urmăreşte valorificarea rezultatelor

inventarierii ;  Întocmeşte şi verifică plăţile prin bancă din disponibilităţile băneşti ale Centrului Social de

Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala  Întocmeşte şi urmăreşte plăţile prin bancã, Trezorerie, pentru cheltuielile cu personalul,

salariile, încadrarea în creditele bugetare şi intocmeste ordinele de platã.  Dă referinţe pentru întocmire şi calcularea salariilor la Trezorerie;  Întocmeşte dările de seamã statistice pentru muncă şi salarii;  Întocmeşte bugetul de venituri şi cheltuieli al Centrului Social de Urgenta pentru Persoane

fara Adapost cu Cantina Sociala si-l supune aprobarii directorului institutiei.  Întocmeşte darea de seamă contabilă trimestrială şi anuală;  Intocmeste documentele aferente Compartimentului de Contabilitate in vederea inplementarii

Sistemului de Control Intern Managerial si Mangementul Calitatii.  Îndeplineşte orice alte sarcini de serviciu stabilite de Directorul institutiei si de catre seful de

serviciu.  Realizeaza Planul de investitii al Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost

cu Cantina Sociala.

20

 Participă la inventarierea bunurilor materiale şi urmăreşte valorificarea rezultatelor inventarierii

Inspector de specialitate II– atribuţiile se stabilesc prin fişa postului de către seful de serviciu si se aproba de catre director. În vederea bunei desfăşurări a activităţii va colabora cu serviciile de specialitate ale Primăriei şi cu Ministerul Finanţelor Publice Timiş, Trezoreria Timişoara, Băncile- prin împuternicire. Atribuţii şi competenţe  Completeaza evidenţa financiar-contabilă,  întocmeşte notele contabile .  Ia măsurile prevăzute în actele normative privind recepţia facturilor pe care le inregistreaza

in notele contabile si in caietele de evidenta a furnizorilor.  Stabileşte clasificarea bugetară pentru fiecare element în parte.  Întocmeşte lunar notele contabile privind încasările şi plăţile prin caserie.  Înocmeşte şi analizează evidenţa materialelor achiziţionate din surse bugetare sau

extrabugetare, precum şi a celor din donaţii şi sponsorizări întocmind şi conducând evidenţa contabilă a acestora.

 Tine evidenta Planului de Achizitii publice si-l coreleaza lunar cu biroul achizitii. Referent ( Casier-Arhivar) - atributiile se stabilesc prin fişa postului de către seful de serviciu si se aproba de catre director. În vederea bunei desfăşurări a activităţii persoana va colabora cu serviciile de specialitate ale Primăriei şi cu Ministerul Finanţelor Publice Timiş, Trezoreria Timişoara, Băncile- prin imputernicire. Atribuţii şi competenţe

 Actualizarea permanentă a cunoştinţelor de specialitate şi a celor legate de domeniul Asistenţei sociale şi a familiei în limitele competenţelor stabilite;

 Efectuarea operaţiunilor de casă şi plăţile în numerar ;  gestionează bunuri băneşti si alte valori potrivit legii (cf. regulamentului de casă stabilit

prin Decretul nr. 209/1977, art. 3);  Execută operaţiunile prevăzute de Regulamentul operaţiunilor de casă aprobat prin HCM

858/1957 privind încasările si plăţile in numerar ale instituţiei ;  Face încasări în numerar prin casierie pe baza de chitanţă emisă în două exemplare,

semnata;  Ţine gestiunea „alte valori”; BCF şi timbre şi evidenţa lor cantitativă pe fişe de magazie,

eliberează bonuri de consum, face confruntarea lunară a stocului „alte valori” cu contabilitatea;

 Încasează toate veniturile ce revin instituţiei potrivit dispoziţiilor legale in vigoare;  Urmăreşte si anexează documentele de decontare in termenele legale pentru avansurile

acordate;  Efectuează plăţi ordonate, pe baza actelor justificative, legal aprobate;  Înregistrează operaţiunile de încasări şi plăţi în registrul de casă, din care detaşază şi

preda zilnic serviciului contabilitate „contul casierului”, împreuna cu documentele care justifica aceste încasări si plăţi stabilind soldul de casă;

 Ţine legătura cu băncile cu care lucrează instituţia Trezoreria Municipiului Timisoara , in care scop predă la ghişeul băncii corespondenta cu documentele de casa (foi de vărsământ, dispoziţii de încasări sau de plata, file de CEC etc), preia extrasele de cont împreună cu documentele însoţitoare ale căror sume le confruntă cu cele din extras,

21

precum si comunicările si instrucţiunile băncii referitoare la operaţiunile instituţiei cu banca, toate aceste documente le predă în aceeaşi zi serviciului contabilitate;

 Întregul numerar se păstrează în casa de fier, care după terminarea lucrărilor casieriei, se închide cu cheia şi se sigilează;

 Casierul nu are dreptul să încredinţeze executarea funcţiei altor persoane, cu excepţia situaţiilor obiective care necesită înlocuirea temporară a acestuia cu emiterea unei dispozitii scrise.

 Asupra înlocuitorului casierului se extind toate drepturile si obligaţiile prevăzute în Regulamentul operaţiunilor de casă, inclusiv obligaţia încheierii angajamentului de răspundere materială;

 Asigura secretul şi securitatea valorilor;  Este subordonat sefului de serviciu. Atribuţii arhivă: Sortarea şi îndosarierea documentelor, după data emiterii lor sau după alte criterii stabilite  Transportul în maximă siguranţă a documentelor de la Creatorul documentelor la depozitul destinat arhivării  Primirea in depozit a documentelor create si gestionarea lor;  Manipularea acestora la depozitul de arhiva;  Întocmirea Nomenclatorului Arhivistic conform propunerilor Creatorilor de documente;  Selectionarea documentelor care au indeplinit termenul de pastrare;  Păstrarea in bune conditii si asigurarea securitatii documentelor;  Asigurarea desprafuirii periodice a documentelor, a dezinsectiei si deratizarii;  Asigurarea temperaturii, umiditatii si a ventilatiei propice;  Asigurarea conditiilor de ordine, paza si securitate;  Înregistrarea în Registrul de Evidenţă (Anexa ....) a tuturor dosarelor pe care le primeşte sau le împrumută pentru consultare, punându-se în locul dosarului împrumutat o fişă de control semnată de solicitant şi care se restituie persoanei respective în momentul înapoierii dosarului;  Execută şi alte sarcini sau dispoziţii date de seful de serviciu instituţiei caruia i se subordoneaza.  ....competente CFP ALTAMER

Art.32 Compartimentul Juridic şi Resurse Umane

 Este subordonat direct Directorului Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala

 În componenţa acestui compartiment intră umătorul personal de specialitate: Consilier

Juridic, Inspector Resurse Umane , Inspector de Specialitate Resurse Umane  Scopul principal al compartimentului este asigurarea gestionării resurselor umane şi

respectarea condiţiilor de legalitate a actelor şi a măsurilor întreprinse de către Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala

Consilier Juridic-atribuţiile se stabilesc prin fişa postului de către Directorul Cantinei de Ajutor Social Timişoara În vederea bunei desfăşurări a activităţii va colabora cu toate serviciile şi birourile Primariei Timisoara cu fundaţiile şi asociaţiile care au contract de colaborare cu Cantina de Ajutor Social Atribuţii şi competenţe:

22

 Asigura asistenta juridica in ceea ce priveste resursele umane si achizitiile publice precum si reprezentarea institutiei in instanta in eventualele litigii;  Redacteaza materialele de specialitate pentru instantele de judecata precum ,dispozitii si decizii, proiecte HCL;  Avizează juridic contractele cu beneficiarii cantinei;  Are obligaţia de a aduce la cunostinta tuturor burourilor/compartimentelor precum si a directorului Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala , modificarile legislative care privesc activitatea specifica compartimentului oferind consultanta juridical acestore.  Participă la sedintele de achizitie publica organizate de cantina sociala asigurand asistenta juridica comisiilor de evaluare a selectiilor de oferte;  Răspunde din punct de vedere juridic pentru respectarea legislatiei in toate fazele procedurii de achizitie publica ca participant la lucrarile comisiilor.  Verifică si semneaza (cu obiectiuni daca este cazul), pentru fiecare achizitie publica.  Avizează juridic dosarul achizitiei publice;  Redactează actele aditionale, unde este cazul, la contractele atribuite prin procedurile de achizitie publica in vigoare sau orice alte acte aditionale incheiate de catre institutie in baza unor prevederi legale.  Întocmeste orice alt tip de contract incheiat in conditiile legii;  Încheie declaratiile de reziliere la contractele Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala

 Avizează juridic contractele de munca,statul de functii si participa la organizarea concursurilor;  Duce la îndeplinire dispozitiile trasate de director.  Îndeplineste orice alte atributii a care se impun pentru buna desfasurare a activitatii institutiei.  Răspunde de confidentialitatea datelor furnizate sau cu care lucreaza din cadrul institutiei.

Arată buna credinta si loialitate in reprezentarea intitutiei pe plan juridic  Realizeaza documentele aferente compartimentului Juridic in vederea inplementarii

Sistemului de Control Intern Managerial precum si Managementul Calitatii. (5) Inspector Resurse Umane -atribuţiile se stabilesc prin fişa postului de către Directorul Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala În vederea bunei desfăşurări a activităţii va colabora cu personalul din institutie, Direcţia Muncii Solidarităţii Sociale şi Familiei Timiş şi I.T.M. Atribuţii şi competenţe:

 Întocmeste statul de personal in urma indexarilor salariale, schimbarea sporurilor angajatilor, angajari de personal si incetarea contractelor de munca;  Colaboraza cu biroul contabilitate in vederea intocmirii statului de salarii;  Întocmeste , completeaza si tine la zi ,dosarele tuturor angajatilor Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala  Întocmeste procedura de scoatere la concurs a posturilor vacante,in vederea angajarii de personal;  Întocmeste procedura de incetare a contractului individual de munca;  Completeaza si tine evidenta la zi a dosarelor de personal;

23

 Întocmeste pontajul conform condicii de prezenta;precum si pontajul persoanelor desemnate de Primar pentru implementarea programelor Europene.  Completeaza REVISALUL cu modificarile curente si colaboreaza cu ITM-ul;  Este mandatarul unitatii in relatii cu tertii,in legatura cu relatiile de munca;  Întreaga documentatie emisă o înaintează spre avizare juristului cantinei şi se consultă cu acesta pe toate problemele de personal ivite.  Îndeplineste orice alte atribuţii, a căror îndeplinire se impune pentru buna desfăşurare a activităţii instituţiei;  Duce la îndeplinire orice sarcină, trasată de către directorul istituţiei.  Raspunde de Etica din cadrul Sistemului de Control Intern Managerial si intocmeste documentele aferenta compartimentului in vederea implementarii SCIM. Si Managementul Calitatii.  Tine evidenta si transmite la ANI documentatia privind Declaratiile de Avere si de Interes ale personalului de conducere.

Inspector de Specialitate Resurse Umane - atributiile se stabilesc prin fişa postului de către Directorul Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala În vederea bunei desfăşurări a activităţii va colabora cu personalul din institutie şi cu Direcţia Muncii Solidarităţii Sociale şi Familiei Timiş. Atribuţii şi competenţe:

 Relaţii publice - înregistrează cererile, documentele instituţiei, apelurile telefonice, faxurile;  Recepţionează apelurile telefonice din instituţie şi le direcţionează persoanelor solicitate;  Are atribuţia de publicare a anunţurilor de concurs;  Ţine evidenţa concediilor de odihna şi a învoiriilor salariaţilor;  Întocmeşte referatul pentru angajaţi care fac deplasări în interes de serviciu;  Se ocupă cu evidenţa formării profesionale a personalului din instituţie şi participă la programele de formare profesională;  Întocmeşte adeverinţe pentru salariaţii instituţiei;

 Arhivează documentele de personal conform legii precum si toata arhiva institutiei .  Gestionează registrul de deplasări, registrul intrări-ieşiri documente, registrul de primire – predare documente şi condicile de prezenţă.  Îndeplineşte orice alte sarcini de serviciu stabilite de directorul Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala în legătură cu competenţele sale.

Art. 33 Compartimentul Audit Intern Compartimentul audit este în subordinea directă a directorului Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Scopul principal al compartimentului este asigurarea auditului public intern la nivelul Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala. ATRIBUTII:  Impreuna cu directorul institutiei planifică activitatea de audit intern şi pregăteşte misiunea

de audit intern;  Formulează constatările, concluziile şi recomandările de audit intern şi documentează

activităţile de audit intern;  Elaborează raportul de audit intern şi asigură valorificarea recomandărilor de audit intern;

24

 Elaboreaza pentru propriul compartiment intreaga documentatie – procedurile si celelalte documente ce privesc inplementarea sistemului de control intern managerial pentru propriul compartiment si-l prezinta spre aprobare directorului.

 Evaluează: sistemul organizaţional,al Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala, sistemul privind managementul riscului, controlul intern şi guvernanţa, activitatea financiar-contabilă; activitatea juridică; activitatea privind tehnologia informaţiei; procesul de finanţare;

 Îndeplineşte activităţile necesare sistemului de control intrern managerial care sunt compatibile cu structura instituţiei şi funcţia de auditor.

 Consiliazacompartimentele in vederea realizarii si implementarii de calitate a standardelor SCIM comform OMFP 946/2005.

 Inafara misiunilor de audit se preocupa de continua perfectionare a cunostintelor de specialitate in cadrul biroului propriu ,care va fi asigurat prin grija directorului cu aparatuira de IT si acces la internet si legis.

Art. 34 Centru Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost Timisoara.

 Denumirea serviciului social ,,Centru Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost ,, serviciu aprobat prin Hot.CL nr:182/25.05.2010, Acreditat de Comisia de acreditare a furnizorilor de servicii sociale Timis , cu nr: 253/26.07.2010 si reacreditat in 2013.

 Descrierea activităţilor desfăşurate şi a metodologiilor de lucru utilizate Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost are ca scop îmbunătăţirea calităţii vieţii persoanelor aflate în stradă, oferă servicii privind, ingrijirea persoanei, servicii medicale primare, prevenirea marginalizării sociale şi sprijinire pentru reintegrare socială si reinsertia profesionala , consiliere psihologica, consiliere juridică şi administrative, servirea hranei, dezvoltarea de abilitati motrice in vederea reorientarii fortei de munca,consilierea persoanei si familiei naturale in vederea reintegrarii in familie. Pentru acordarea serviciilor sociale se parcurg următoarele etape: a. Identificarea şi preluarea cazului b. Evaluarea iniţială a situaţiei persoanei c. Elaborarea planului de intervenţie d. Evaluarea complexă e. Elaborarea planului individualizat de asistenţă f. Implementarea planul individualizat de asistenţă pentru beneficiarii din centru g. Monitorizarea activităţilor desfăşurate h. Reevaluarea situaţiei beneficiarului i. Evaluarea opiniei beneficiarilor

 Aria de desfăşurare a activităţii Serviciul se va desfăşura în Timişoara, str.Telegrafului nr.8 : - serviciul are caracter residential pentru un numar de 35 de locuri rezervate persoanelor cu domiciliul stabil in Timisoara , conform legii. De asemenea in structura centrului exista un serviciu in regim de urgenta , pentru un numar de 15 locuri unde vor fi gazduiti cel mult 15 zile ,personae aflate pe raza municipiului Timisoara si care au domiciliul stabil in alte judete.

25

Din acest punct de vedere important este legatura care se stabileste intre institutiile partenere : Centrul Social de Urgenta, Politia,Politia Locala, Primariile din judete , in vederea reintoarcerii persoanelor in judetele de provenienta.

 .Categoria de persoane beneficiare Beneficiarii Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost sunt persoanele fără adăpost care îndeplinesc următoarele condiţii:

- Persoana să aibă domiciliu legal în municipiul Timişoara - Persoana să nu sufere de boli contagioase sau psihice care pot afecta integritatea

celorlalte persoane care fac parte din grup - Pot fi benficiari de hrana conform Legii 208/1997 - Să rezulte în urma evaluării, că nu are adăpost, hrană si că există riscul de marginalizare

şi excludere socială.

Obiectivele Centrului- Rezultatele preconizate: - îmbunătăţirea calităţii vieţii persoanelor fără adăpost - prevenirea marginalizării şi excluderii sociale - facilitarea accesului persoanelor aflate în dificultate la serviciile sociale existente şi la

resursele din comunitate (ex.locuri de muncă) - reintegrarea familiala - reinsertie profesionala - socializarea şi reintegrarea socială - sensibilizarea opiniei publice asupra necesităţilor sociale ale persoanelor fără adăpost

 Efectele benefice ale activităţii la nivelul comunităţii: Modalităţile de informare a comunităţii privind activităţile şi rezultatele centrului. Informaţiile privind activităţile şi rezultatele ce se desfăşoară în centru expuse prin:

- emisiunile de radio (locale) - emisiunile sociale de la posturile de televiziune locale - articolele presa locală - întâlniri cu partenerii şi colaboratorii pentru diseminara modelelor de bune practici . - realizarea de materiale publicitare: broşuri, pliante, fluturaşi – cu activităţile şi

serviciile destinate persoanelor fără adăpost - recuperarea unui numar cat mai mare de persoane din strada si reintegrarea sociala si

familiala ale acestora. Art. 35 ORGANIZAREA TIMPULUI DE LUCRU

(1) Timpul de muncă în unitate se organizează şi desfaşoară conform legislaţiei în vigoare cu respectarea prevederilor Codului Muncii şi a Contractului Colectiv de Muncă. (2) Durata normală a timpului de munca pentru educatorii si animatorii socio-educativi este de 12 cu 24(se asigura permanenta in ture) ; iar pentru restul angajatilor din intreaga institutie de 8 ore pe zi şi nu mai mult de 40 ore săptămânal, respectiv 184 ore/ lună. (3) Durata normală a timpului de munca se realizează prin săptămâna de lucru de 5 zile cu exceptia personalului educativ al Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost.

26

(4) Ora de începere a lucrului va fi fixată de către conducerea instituţiei în mod diferenţiat în funcţie de anotimpin blocul alimentar (respectiv: 6.30 - 14.30 vara şi 7.00 - 15.00 iarna)iar pentru ceilalti angajati 8.00-16.00. (5) Pauza de masă este de 30 minute la orele 12.00 - 12.30 stabilit de comun acord cu salariaţii. (6) Pentr personalul din Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu se va detaila programul prin regulament intern. (7) Se pot stabili programe de lucru peste programul normal de lucru, numai cu consimţământul salariatului; compensarea orelor efectuate peste program ( cu acordul directorului) se face prin echivalarea în timp liber. (8) Prezenţa în instituţie se evidenţiază prin semnarea obligatorie a condicii de prezenţă de către fiecare salariat, la intrarea şi plecarea de la serviciu conform graficului de lucru.Salariatii Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost vor gestiona un registru de predare –primire a posturilor pentru turele care preiau activitatea. Acest registru se va prezenta sefului de serviciu al Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost , spre analiza.

(9)Salariaţii au dreptul în fiecare an calendaristic la concediu plătit în conformitate cu H.G.R. 250/1992 şi cu modificările ulterioare.

(10 ) În cazuri speciale, salariaţii pot beneficia de program redus conform Codului Muncii cu aprobarea conducerii instituţiei şi cu precizarea orelor de sosire şi plecare, conform legii. (11) La cererea întemeiată a salariaţilor, femei gravide, conducerea unităţii va permite efectuarea de controale medicale în timpul programului de lucru, conform cu recomandările medicului care urmăreşte evoluţia sarcinii fără a le fi afectate drepturile salariale conf. art. 12 al.2 din Contractul Colectiv de Muncă. (12) Salariaţii care renunţă la concediul legal pentru îngrijirea copilului în vârstă de până la 2 ani beneficiază de reducerea cu 2 ore pe zi a duratei de lucru, fără să le fie afectate salariul de bază şi vechimea în muncă. La cererea lor, se poate acorda program decalat, cu alte ore de începere a programului de lucru, dacă activitatea instituţiei permite conf. art. 12 al.1 din Contractul Colectiv de Muncă. (13) Intrarea/ieşirea salariaţilor din institutie se face cu aprobarea Directorului pe baza unui bilet de voie, în situaţii bine justificate, sau a calendarului de deplasari specific fiecarei functii si care se inregistreaza la plecare si sosire in ,, registrul de deplasari,, (14) Salariaţii Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala vor respecta programul de lucru . (15) Seful de serviciu raspunde de intreaga gestionare a activitatii Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost , iar in Regulamentul intern va elabora norme specifice proprii de admitere in centru , proceduri operationale de lucru pentru fiecare domeniu de activitate in parte , va elabora fisele de post si sarcinile angajatilor si in ceea ce priveste SCIM si EGR( Riscuri).Toate acvestea vor fi supuse aprobarii Directorului Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala. ( 16) Fisa postului pentru seful Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu se va elabora de catre directorul institutiei.

CAPITOLUL IV DISPOZIŢII FINALE ŞI TRANZITORII

27

Art.34 În cazul desfiinţării Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala patrimoniul acesteia revine Consiliului Local al Municipiului Timişoara. Art.35 Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timişoara îşi va organiza arhivă proprie pe care o va păstra în conformitate cu prevederile legale cuprinzând următoarele acte: - documente de personal; - documente financiar contabile; - documente specifice activităţii sale curente de asistenta sociala. Art.37 Personalul Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timişoara este obligat: (1) Să cunoască şi să respecte prevederile prezentului Regulament; (2) Să cunoască şi să respecte prevederile Dispoziţiei Primarului Municipiului Timişoara privind aprobarea Regulamentului Intern al Primăriei Municipiului Timişoara şi al serviciilor publice aflate în subordinea Consiliului Local al Municipiului Timişoara Să manifeste grijă, disciplină, iniţiativă şi o bună colaborare în îndeplinirea sarcinilor specific in conformitate cu Codul Etic aprobat.  Să răspundă personal pentru conţinutul, forma şi legalitatea actelor şi a materialelor scrise pe

care le întocmesc conform competenţelor lor;  Să informeze posibilii beneficiari asupra tuturor serviciilor ce le pot fi oferite şi a tuturor

drepturilor şi să-i trateze cu respect şi demnitate, păstrând confidenţialitatea informaţiei;  Să asigure accesul la informaţiile publice, conform legislaţiei în vigoare si cu toata

transparenta.  Să reprezinte instituţia numai în limita atribuţiilor de serviciu şi a mandatului încredinţat de

către conducerea acesteia;  Să se preocupe în permanenţă de perfecţionarea pregătirii profesionale.

Art.38 Drepturile salariaţilor

 Salariaţii care îşi îndeplinesc în cele mai bune condiţii sarcinile de serviciu, pe lângă drepturile rezultate din Codul Muncii, pot beneficia de următoarele recompense:

 Orele suplimentare(aprobate de directorul institutiei) se vor compensa prin acordarea de zile libere, conform Codului Muncii.

Art.39 Măsurile de răspundere disciplinară şi materială se aplică de către:  Consiliul Local al Municipiului Timişoara la propunerea Primarului si cu avizul

Viceprimarului, în ceea ce priveşte Directorul Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala;

 Directorul Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Timişoara pentru personalul din subordine, pe baza propunerilor comisiei de disciplină, conform prevederilor Codului Muncii;

Art.40 Prevederile prezentului Regulament se completează de drept cu prevederile Dispoziţiei Primarului Municipiului Timişoara nr.1482/02.07.2004 privind aprobarea Regulamentului Intern al Primăriei Municipiului Timişoara şi al serviciilor publice aflate în subordine; modificată prin Dispoziţia Primarului nr.154/24.01.2007 şi cu prevederile altor acte în domeniu. Art.41 Directorul, Şefii de serviciu şi angajaţii Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala vor studia, vor analiza şi propune măsuri pentru îmbunătăţirea permanentă a activităţii, reducerea timpului de circulaţie al documentelor şi urmărirea creşterii operativitaţii în obţinerea informaţiilor necesare fundamentării deciziilor emise de Directorul Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala Art.42. Angajatii Centrului Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala,

28

raspund in baza legii de neindeplinirea sarcinilor de serviciu , indeplinirea defectuoasa sau de slaba calitate,cu rea credinta a sarcinilor rezultate din fisa postului.Repetabilitatea faptelor precum si lipsa de inplicare in atingerea obiectivelor stabilite ,duce la rezilierea contractului de munca in conformitate cu CM. Art.43 Modificările prezentului regulament se vor face numai cu aprobarea Consiliului Local al Municipiului Timişoara. DIRECTOR Jr.Rodica COJAN Timisoara 19.11.2014

Atasament: Anexa_2.pdf

CONSILIUL LOCAL AL MUN. TIMISOARA CENTRUL SOCIAL DE URGENTA PENTRU PERSOANE FARA ADAPOST CU CANTINA SOCIALA APROBAT, Anexa nr.2 la HCL nr. ____din____ PRIMAR NICOLAE ROBU

STAT DE FUNCTII

Nr. crt Denumirea functiei

Nivel studii

Functii –posturi contractuale Nr.

posturi Grad Treapta

A. Functii contractuale de conducere 1 Director S 1 II 2 Sef serviciu S 2 I Total personal contractual-conducere 3 B. Functii personal contractual executie

3 Auditor S 1 I 4 Auditor S 1 II 5 Asistent social S 1 Principal 6 Asistent social S 1 Practicant 7 Asistent social S 2 Debutant 8 Psiholog S 1 Practicant 9 Medic S 1

10 Asistenta medicala PL 2 11 Educator S 4 12 Educator S 3 Debutant 13 Educator PL 3 Debutant 14 Animatori socio-educativ PL 3 Debutant 15 Animatori socio-educativ M 3 Debutant 16 Consilier juridic S 1 II 17 Inspector SSD 1 IA 18 Inspector de specialitate S 1 II 19 Inspector de specialitate –( economist) S 1 I 20 Inspector de specialitate -( economist) S 2 II 21 Inspector de specialitate –(economist) S 1 Debutant 22 Inspector de specialitate S 2 II 23 Referent M 1 IA 24 Administrator M 1 I 25 Magaziner M 1 26 Sofer 2 I 27 Muncitor calificat – (bucatar) 2 II 28 Muncitor calificat – (bucatar) 2 III 29 Muncitor calificat – (bucatar) 2 IV 30 Muncitor necalificat 2 I 31 Ingrijitor G 1

Total personal contractual-executie 49 TOTAL GENERAL 52

Numarul total de posturi 52 din care : - de conducere 3 - de executie 49

DIRECTOR

RESURSE UMANE jr. RODICA COJAN Rodica Pupazan

Atasament: Anexa_1.pdf

ORGANIGRAMA CENTRUL SOCIAL DE URGENTA PENTRU PERSOANE FARA ADAPOST CU

CANTINA SOCIALA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CONSILIUL LOCAL TIMISOARA

PRIMAR

CENTRUL SOCIAL DE URGENTA PENTRU PERSOANE FARA

ADAPOST CU CANTINA SOCIALA

DIRECTOR

C om

pa rt

im en

t J ur

id ic

si

R es

ur se

U m

an e

C om

pa rt

im en

t A ud

it In

te rn

B ir

ou A

ch iz

iti i P

ub lic

e

C om

pa rt

im en

t B uc

at ar

ie si

A

dm in

is tr

at iv

Anexa 1 la HCL nr.___________  APROBAT  PRIMAR 

Nicolae Robu 

323 12

Total pers. Din care:   Conducere  Executie 

52  3  49   

SEF SERVICIU SEF SERVICIU

C en

tr u

So ci

al d

e U

rg en

ta

pe nt

ru P

er so

an e

fa ra

A

da po

st

21

C om

pa rt

im en

t B ug

et ,

Fi na

nc ia

r si

C on

ta bi

lit at

e

4

B

ir ou

A si

st en

ta S

oc ia

la

4

Atasament: Referat.pdf

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMISOARA

CANTINA DE AJUTOR SOCIAL Str. Telegrafului nr. 8 Tel./Fax: 0256/433.645

e-mail: [email protected] http://www.cantinasocialatm.ro/

Nr.3900 din 19.11. 2014 APROBAT, PRIMAR NICOLAE ROBU

REFERAT privind reorganizarea Cantinei de Ajutor Social Timisoara , aprobarea Organigramei, a Statului

de Functii , precum si a Regulamentului de Organizare si Functionare

Prin HCL nr.506/ 22.10.2013 au fost aprobate Organigrama si Statul de functii ale Cantinei de Ajutor Social Timisoara cu un numar de 52 de posturi, actualmente ocupate 24, aferente doar cantinei. Avand in vedere sarcinile, obiectivele si obligatiile ce revin Cantinei de Ajutor Social in conformitate cu HCL nr.182/25.05.2010 cu privire la completarea activitatii cu un serviciu social nou si HCL nr.288/.din 03.08.2011, privind aprobarea CENTRULUI SOCIAL DE URGENTA PENTRU PERSOANE FARA ADAPOST Timisoara , situat pe str.Telegrafului nr8 ,in conformitate cu activitatile acreditate de catre Comisia de Acreditare a furnizorilor de servicii sociale Timis prin Deciziile nr. 253 din 26.07.2010 si 338/07.05.2012,Decizia 411/23.05.2013,precum si a Standardelor minime de calitate pentru serviciile sociale cu cazare pe perioada determinata organizate ca centre rezidentiale pentru persoane fara adapost ,aprobate prin Ordinul MMFPSPV nr.2126/05.11.2014 si tinand cont de obligatiile ce rezulta din finalizarea lucrarilor si din implementarea proiectului european: se impune reorganizarea prin includerea noului proiect in structura serviciului social acreditat si ocuparea posturilor aferente acestuia. Avand in vedere cerintele implementarii proiectului european in conformitate cu cererea si contractul de finantare nr.3696/01.04.2013, institutia sociala reorganizata va purta denumirea de ,, Centrul Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala ” care va avea ca obiect de activitate: reinsertia sociala a persoanelor fara adapost cu gazduire temporara in sistem rezidential si cantina sociala. Avand in vedere aparitia Ordinului 923/11.07.2014 in vederea numirii prin dispozitia nr.97/17.11.2014 a unei persoane delegate pentru a exercita controlul financiar preventiv, se transforma postul de referent(contabil)II cu studii medii in inspector de specialitate cu studii superioare. PROPUNEM: 1. Aprobarea Organigramei, Statului de functii precum si a Regulamentului de Organizare si Functionare ale CENTRULUI SOCIAL DE URGENTA PENTRU PERSOANE FARA ADAPOST CU CANTINA SOCIALA . 2. Aprobarea denumirii institutiei reorganizate ,,Centrul Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost cu Cantina Sociala ” 3. Toate documentele in antet, precum si stampila vor purta noua denumire. 4. Se transforma postul de referent(contabil)II cu studii medii in inspector de specialitate cu studii superioare 5. Anexele 1, 2 ,3 si 4 fac parte din prezenta Hotarare .

DIRECTOR

RODICA COJAN Intocmit Insp.Res .Umane Rodica Pupazan Consilier juridic CAS Sandra Ursei Serviciul juridic al PMT Cod FO 53-01 ver.1