keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 532/22.10.2013 privind ajustarea tarifelor la contractele de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ nr.5/24.01.2011 pentru sectorul 1, nr.6/24.01.2011 pentru sectorul 2, nr.7/24.01.2011 pentru sectorul 3 şi nr.108/29.06.2011 pentru sectorul 6 din Municipiul Timisoara

22.10.2013

Hotararea Consiliului Local 532/22.10.2013
privind ajustarea tarifelor la contractele de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ nr.5/24.01.2011 pentru sectorul 1, nr.6/24.01.2011 pentru sectorul 2, nr.7/24.01.2011 pentru sectorul 3 şi nr.108/29.06.2011 pentru sectorul 6 din Municipiul Timisoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr.SC2013-29741/18.10.2013 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Adresa nr.21190/02.10.2013 înregistrată la Primăria Municipiului Timişoara cu nr.RM2013-2509/02.10.2013 şi Adresa nr.21798/14.10.2013 înregistrată la Primăria Municipiului Timişoara cu nr.RM2013-2604/14.10.2013 ,ale SC Retim Ecologic Service SA privind ajustarea tarifelor pentru activitatea de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ (deszăpezire), utilizând parametrul de ajustare-indicele preţurilor de consum comunicat de Institutul Naţional de Statistică la capitolul Servicii.
Având în vedere prevederile Cap.VI art. 8 alin. 2 din contractele de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ nr.5/24.01.2011 pentru sectorul 1, nr.6/24.01.2011 pentru sectorul 2, nr.7/24.01.2011 pentru sectorul 3 şi nr.108/29.06.2011 pentru sectorul 6;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.138/27.04.2010 privind delegarea gestiunii activităţii de deszăpezire-curăţarea şi transportul zăpezii de pe căile publice şi menţinerea acestora în funcţiune pe timp de polei sau îngheţ pentru o perioadă de 6 ani, pentru cele 6 sectoare stabilite în municipiul Timişoara.
Având în vedere prevederile Legii nr.101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor, actualizată; Legii nr.51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, actualizată; Ordinului nr.109/2007 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile specifice serviciului de salubrizare a localităţilor;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.453/18.12.2007 privind aprobarea Regulamentului de Salubrizare al municipiului Timişoara şi a indicatorilor de performanţă ai Serviciului de Salubrizare, modificată şi completată prin Hotărârea Consiliului Local nr.299/18.12.2012;
În conformitate cu prevederile art.36 alin.(2) lit.d) şi alin.(6) lit.a) pct. 14 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă, începând cu data de 01.11.2013, ajustarea cu indicele preţurilor de consum prevăzut în buletinul Statistic de Preţuri la capitolul SERVICII-pentru perioada februarie 2011-august 2013 aplicabil contractelor de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ nr.5/24.01.2011, nr.6/24.01.2011 şi nr.7/24.01.2011 care este 10,51% conform Anexelor nr.1,2 şi 3 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2: Se aprobă, începând cu data de 01.11.2013, ajustarea cu indicele preţurilor de consum prevăzut în buletinul Statistic de Preţuri la capitolul SERVICII-pentru perioada iulie 2011 - august 2013 aplicabil contractului de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ nr.108/29.06.2011 care este 10,17%, conform Anexei nr.4 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.3 :Pentru tarifele ajustate prevăzute la art.1 şi 2 se vor încheia acte adiţionale la contractele de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ nr.5/24.01.2011 pentru sectorul 1, nr.6/24.01.2011 pentru sectorul 2, nr.7/24.01.2011 pentru sectorul 3 şi nr.108/29.06.2011 pentru sectorul 6, conform Anexei nr.5 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.4: Cu aducere la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Biroul Salubrizare din cadrul Direcţiei de Mediu a Primăriei Municipiului Timişoara.

Art.5: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului-Judeţului Timiş;
-Primarului Municipiului Timişoara;
-Serviciului Juridic;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale ;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei de Mediu;
- Compartimentului Control;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Biroului Audit;
-SC Retim Ecologic Service SA;
-Mass- media locale.



Presedinte de sedinta
LUCIAN TAROPA
Contrasemneaza
P. SECRETAR SIMONA DRĂGOI

Atasament: Anexa_5.pdf

MUNICIPIUL TIMIŞOARA ANEXA NR.5 DIRECŢIA DE MEDIU la HCL nr._____/__________

ACT ADIŢIONAL NR._____/_________________ la contractul de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ nr.___/_____________ pentru sectorul___ Prezentul act adiţional se încheie în baza HCL nr.______/____________, după cum urmează: Părţile contractante: MUNICIPIUL TIMIŞOARA, cu sediul în Timişoara, B-dul C.D.Loga nr.1, având cod fiscal RO 14756536, tel.0256/408300, fax 0256/490635, reprezentat prin Dl. Primar – NICOLAE ROBU, în calitate de beneficiar şi

SC RETIM ECOLOGIC SERVICE SA, cu sediul în Timişoara, str.Oituz nr.3A, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerţului cu nr.J35/56/1997, CUI RO9112229, reprezentată prin Dl. MARCEL PETRIŞOR, în calitate de operator, au convenit asupra următoarelor:

ART.1 Începând cu data de 01.11.2013 se ajustează tarifele pentru activitatea de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ (deszăpezire) cu indicele preţurilor de consum prevăzut în buletinul Statistic de Preţuri la capitolul SERVICII-pentru perioada_____________________________________________, conform Anexei nr._____ la HCL nr._____/____________. ART.2 Celelalte clauze ale contractului rămân neschimbate. Prezentul act adiţional s-a încheiat în 3 (trei) exemplare din care unul a fost predat beneficiarului. BENEFICIAR OPERATOR MUNICIPIUL TIMIŞOARA SC RETIM ECOLOGIC SERVICE SA PRIMAR reprezentată prin NICOLAE ROBU DIRECTOR GENERAL TEHNIC-INVESTIŢII MARCEL PETRIŞOR VICEPRIMAR DIRECTOR GENERAL MARKETING-ECONOMIC DAN DIACONU PARA GHEORGHE DIRECŢIA ECONOMICĂ DIRECTOR Ec.SMARANDA HARACICU DIRECTOR DIRECŢIA DE MEDIU ADRIAN BERE-SEMEREDI SERVICIUL JURIDIC

Atasament: Anexa_4.pdf

ANEXA NR.4 la HCL nr._____/_____________ Ajustare tarife conf.art.8 alin.2 din contractul de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea

în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ, în Sectorul 6, din Municipiul Timişoara nr.108/29.06.2011

NR. CRT.

SERVICIU U.M. Tarif actual fără TVA

Tarif nou fără TVA

1 Curăţat mecanic zăpada şi gheaţa cu utilaj cu lamă lei/1000 mp 9,00 9,92 2 Curăţat manual zăpadă şi gheaţă lei/1000 mp 505,00 556,38 3 Încărcat şi transportat zăpadă şi gheaţă lei/mc 7,50 8,26 4 Împrăştiat mecanic materiale antiderapante (sare) lei/1000 mp 40,00 44,07 5 Împrăştiat mecanic materiale antiderapante (şplit) lei/1000 mp 29,70 32,72 6 Combatere polei şi gheaţă prin stropire cu soluţie de clorură de calciu 30% lei/1000 mp 119,00 131,11 7 Combatere polei şi gheaţă prin stropire cu soluţie de clorură de sodiu lei/1000 mp 9,00 9,92 8 Curăţare guri de canal lei/mp 3,50 3,86

DIRECTOR DIRECŢIA DE MEDIU ŞEF BIROU SALUBRIZARE ADRIAN BERE-SEMEREDI ADINA BUMBU

Atasament: Anexa_3.pdf

ANEXA NR.3 la HCL nr._____/_____________ Ajustare tarife conf.art.8 alin.2 din contractul de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea

în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ, în Sectorul 3, din Municipiul Timişoara nr.7/24.01.2011

NR. CRT.

SERVICIU U.M. Tarif actual fără TVA

Tarif nou fără TVA

1 Curăţat mecanic zăpada şi gheaţa cu utilaj cu lamă lei/1000 mp 8,95 9,89 2 Curăţat manual zăpadă şi gheaţă lei/1000 mp 504,25 557,25 3 Încărcat şi transportat zăpadă şi gheaţă lei/mc 7,00 7,74 4 Împrăştiat mecanic materiale antiderapante (sare) lei/1000 mp 40,00 44,20 5 Împrăştiat mecanic materiale antiderapante (şplit) lei/1000 mp 29,60 32,71 6 Combatere polei şi gheaţă prin stropire cu soluţie de clorură de calciu 30% lei/1000 mp 118,90 131,40 7 Combatere polei şi gheaţă prin stropire cu soluţie de clorură de sodiu lei/1000 mp 9,00 9,95 8 Curăţare guri de canal lei/mp 3,40 3,76

DIRECTOR DIRECŢIA DE MEDIU ŞEF BIROU SALUBRIZARE ADRIAN BERE-SEMEREDI ADINA BUMBU

Atasament: Anexa_2.pdf

ANEXA NR.2 la HCL nr._____/_____________ Ajustare tarife conf.art.8 alin.2 din contractul de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea

în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ, în Sectorul 2, din Municipiul Timişoara nr.6/24.01.2011

NR. CRT.

SERVICIU U.M. Tarif actual fără TVA

Tarif nou fără TVA

1 Curăţat mecanic zăpada şi gheaţa cu utilaj cu lamă lei/1000 mp 8,95 9,89 2 Curăţat manual zăpadă şi gheaţă lei/1000 mp 504,25 557,25 3 Încărcat şi transportat zăpadă şi gheaţă lei/mc 7,00 7,74 4 Împrăştiat mecanic materiale antiderapante (sare) lei/1000 mp 40,00 44,20 5 Împrăştiat mecanic materiale antiderapante (şplit) lei/1000 mp 29,60 32,71 6 Combatere polei şi gheaţă prin stropire cu soluţie de clorură de calciu 30% lei/1000 mp 118,90 131,40 7 Combatere polei şi gheaţă prin stropire cu soluţie de clorură de sodiu lei/1000 mp 9,00 9,95 8 Curăţare guri de canal lei/mp 3,40 3,76

DIRECTOR DIRECŢIA DE MEDIU ŞEF BIROU SALUBRIZARE ADRIAN BERE-SEMEREDI ADINA BUMBU

Atasament: Anexa_1.pdf

ANEXA NR.1 la HCL nr._____/_____________ Ajustare tarife conf.art.8 alin.2 din contractul de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea

în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ, în Sectorul 1, din Municipiul Timişoara nr.5/24.01.2011

NR. CRT.

SERVICIU U.M. Tarif actual fără TVA

Tarif nou fără TVA

1 Curăţat mecanic zăpada şi gheaţa cu utilaj cu lamă lei/1000 mp 8,95 9,89 2 Curăţat manual zăpadă şi gheaţă lei/1000 mp 504,25 557,25 3 Încărcat şi transportat zăpadă şi gheaţă lei/mc 7,00 7,74 4 Împrăştiat mecanic materiale antiderapante (sare) lei/1000 mp 40,00 44,20 5 Împrăştiat mecanic materiale antiderapante (şplit) lei/1000 mp 29,60 32,71 6 Combatere polei şi gheaţă prin stropire cu soluţie de clorură de calciu 30% lei/1000 mp 118,90 131,40 7 Combatere polei şi gheaţă prin stropire cu soluţie de clorură de sodiu lei/1000 mp 9,00 9,95 8 Curăţare guri de canal lei/mp 3,40 3,76

DIRECTOR DIRECŢIA DE MEDIU ŞEF BIROU SALUBRIZARE ADRIAN BERE-SEMEREDI ADINA BUMBU

Atasament: Referat.pdf

ROMÂNIA APROBAT JUDEŢUL TIMIŞ PRIMAR MUNICIPIUL TIMIŞOARA DIRECŢIA DE MEDIU NICOLAE ROBU BIROUL SALUBRIZARE SC2013-29741/18.10.2013

REFERAT privind ajustarea tarifelor la contractele de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile

publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ nr.5/24.01.2011 pentru sectorul 1, nr.6/24.01.2011 pentru sectorul 2, nr.7/24.01.2011 pentru sectorul 3 şi nr.108/29.06.2011 pentru sectorul 6 din

Municipiul Timişoara Consiliile locale ale municipiilor au competenţe exclusive în ceea ce priveşte înfiinţarea, organizarea,

gestionarea şi coordonarea serviciului de salubrizare a localităţilor, având atribuţii în domeniul stabilirii, ajustării ori modificării tarifelor propuse de operator în conformitate cu normele metodologice elaborate şi aprobate de A.N.R.S.C.

Acest drept le este conferit de prevederile art.6 alin.1 lit.l) din Legea nr.101/2006 a serviciului de salubrizare, actualizată şi art.8 alin.1 şi 2 lit.i) din Legea nr.51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, actualizată.

Potrivit art.2 alin.3 lit.g) din Legea nr.101/2006 a serviciului de salubrizare, actualizată, serviciul de salubrizare cuprinde şi activitatea de „curăţare şi transportul zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ”.

Prin hotărârea nr.138/27.04.2010 consiliul local al municipiului Timişoara a aprobat delegarea gestiunii activităţii de deszăpezire-curăţarea şi transportul zăpezii de pe căile publice şi menţinerea acestora în funcţiune pe timp de polei sau îngheţ pentru o perioadă de 6 ani, pentru cele 6 sectoare stabilite în municipiul Timişoara.

Astfel, în urma licitaţiei publice deschise organizată în conformitate cu prevederile legale în vigoare, ofertantul câştigător pentru sectoarele 1, 2, 3 şi 6 din municipiul Timişoara a fost declarat SC Retim Ecologic Service SA, fiind încheiate contractele de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ nr.5/24.01.2011 pentru sectorul 1, nr.6/24.01.2011 pentru sectorul 2, nr.7/24.01.2011 pentru sectorul 3 şi nr.108/29.06.2011 pentru sectorul 6.

În conformitate cu prevederile Cap.VI art. 8 alin. 2 din contractele mai sus menţionate, „ajustarea tarifelor pentru activitatea de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ (deszăpezire), se poate face în fiecare an, în luna octombrie, conform Ordinului nr.109/2007 a A.N.R.S.C. privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile specifice serviciului de salubrizare a localităţilor, utilizând parametrul de ajustare, respectiv indicele preţurilor de consum, comunicat de Institutul Naţional de Statistică la capitolul Servicii; propunerea de ajustare se face conform legislaţiei specifice, în vigoare la data solicitării”.

Potrivit art.11 lit.e) din contractele mai sus menţionate, operatorul are dreptul de a solicita ajustarea tarifelor pentru prestarea activităţii conform prevederilor art.8 alin.2. Conform art.14 lit.a) din contractele mai sus menţionate, beneficiarul are obligaţia să analizeze şi să aprobe ajustarea tarifelor pentru activitatea de deszăpezire pe baza fundamentării economico-financiare prezentată de operator.

Prin adresa nr.21190/02.10.2013 înregistrată la Primăria Municipiului Timişoara cu nr.RM2013- 2509/02.10.2013 şi adresa nr.21798/14.10.2013 înregistrată la Primăria Municipiului Timişoara cu nr.RM2013-2604/14.10.2013, operatorul de servicii publice de salubrizare SC Retim Ecologic Service SA, solicită ajustarea tarifelor pentru activitatea de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ (deszăpezire), utilizând parametrul de ajustare-indicele preţurilor de consum comunicat de Institutul Naţional de Statistică la capitolul Servicii.

Nivelul indicelui preţurilor de consum prevăzut în Buletinul Statistic de Preţuri la capitolul SERVICII – pentru perioada februarie 2011 - august 2013 aplicabil contractelor de delegare a gestiunii

cod FO53 – 01 ver.2

activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ nr.5/24.01.2011, nr.6/24.01.2011 şi nr.7/24.01.2011 este 10,51% conform comunicatelor de presă ale Institutului Naţional de Statistică.

Nivelul indicelui preţurilor de consum prevăzut în Buletinul Statistic de Preţuri la capitolul SERVICII – pentru perioada iulie 2011 - august 2013 aplicabil contractului de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ nr.108/29.06.2011 este 10,17% conform comunicatelor de presă ale Institutului Naţional de Statistică.

Operatorul de servicii publice de salubrizare solicită ajustarea tarifelor pentru următoarele lucrări: curăţat mecanic zăpadă şi gheaţă cu utilaj cu lamă; curăţat manual zăpadă şi gheaţă; încărcat şi transport zăpadă şi gheaţă; împrăştiat mecanic materiale antiderapante (sare); împrăştiat mecanic materiale antiderapante (şplit); combatere polei şi gheaţă prin stropire cu soluţie de clorură de calciu 30%; combatere polei şi gheaţă prin stropire cu soluţie de clorură de sodiu; curăţare guri de canal.

De la începerea prestării activităţii conform prevederilor contractelor menţionate mai sus, operatorul de servicii publice de salubrizare, S.C. Retim Ecologic Service S.A., nu a mai solicitat ajustarea tarifelor pentru activitatea de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ (deszăpezire).

Documentaţia privind ajustarea tarifelor pentru activitatea de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ (deszăpezire), este întocmită în conformitate cu Ordinul nr.109/2007 a A.N.R.S.C. privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile specifice serviciului de salubrizare a localităţilor.

În exercitarea competenţelor şi atribuţiilor ce le revin în sfera serviciilor de utilităţi publice, autorităţile administraţiei publice locale adoptă hotărâri în legătură cu aprobarea stabilirii, ajustării sau modificării preţurilor şi tarifelor pentru serviciile de utilităţi publice.

Potrivit art.36 alin.2 lit.d) şi alin.6 lit.a) pct.14 din Legea nr.215/2001 a administraţiei publice locale, actualizată, consiliul local exercită atribuţii privind gestionarea serviciilor furnizate către cetăţeni, asigurând potrivit competenţelor sale şi în condiţiile legii, cadrul necesar pentru furnizarea serviciilor publice de interes local privind serviciile comunitare de utilitate publică: - salubrizare.

Având în vedere cele expuse mai sus, propunem ajustarea tarifelor pentru activitatea de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ (deszăpezire) în funcţie de nivelul indicelui preţurilor de consum prevăzut în Buletinul Statistic de Preţuri la capitolul SERVICII – pentru perioada februarie 2011 - august 2013 aplicabil contractelor de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ nr.5/24.01.2011, nr.6/24.01.2011 şi nr.7/24.01.2011 care este 10,51% şi pentru perioada iulie 2011 - august 2013 aplicabil contractului de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ nr.108/29.06.2011 care este 10,17%, conform documentaţiei tehnico – economice întocmită de operatorul de servicii publice de salubrizare SC Retim Ecologic Service SA. VICEPRIMAR p.SECRETAR Dan Diaconu Simona Drăgoi DIRECTOR DIRECŢIA DE MEDIU Adrian Bere-Semeredi DIRECTOR ECONOMIC Smaranda Haracicu ŞEF BIROU SALUBRIZARE Adina Bumbu

Avizat juridic Red./Dact. A.B cod FO53 – 01 ver.2