Hotararea Consiliului Local 531/22.10.2013 privind ajustarea tarifelor la contractele de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ nr.39/22.02.2011 pentru sectorul 4 şi nr.40/22.02.2011 pentru sectorul 5 din Municipiul Timisoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr.SC2013-29742/18.10.2013 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Adresele nr.3705/03.10.2013 înregistrată la Primăria Municipiului Timişoara cu nr.RM2013-2519/03.10.2013 şi nr.3824/14.10.2013 înregistrată la Primăria Municipiului Timişoara cu nr.RM2013-2601/14.10.2013 ale SC Drumuri Municipale Timişoara SA privind ajustarea tarifelor pentru activitatea de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ (deszăpezire), utilizând parametrul de ajustare-indicele preţurilor de consum comunicat de Institutul Naţional de Statistică la capitolul Servicii. Având în vedere prevederile Cap.VI art. 8 alin. 2 din contractele de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ nr.39/22.02.2011 pentru sectorul 4 şi nr.40/22.02.2011 pentru sectorul 5; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.138/27.04.2010 privind delegarea gestiunii activităţii de deszăpezire-curăţarea şi transportul zăpezii de pe căile publice şi menţinerea acestora în funcţiune pe timp de polei sau îngheţ pentru o perioadă de 6 ani, pentru cele 6 sectoare stabilite în municipiul Timişoara. Având în vedere prevederile Legii nr.101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor, actualizată; Având în vedere Legea nr.51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, actualizată; Având în vedere Ordinul nr.109/2007 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile specifice serviciului de salubrizare a localităţilor; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.453/18.12.2007 privind aprobarea Regulamentului Serviciului de Salubrizare al Municipiului Timişoara şi a indicatorilor de performanţă ai Serviciului de Salubrizare, modificată şi completată prin Hotărârea Consiliului Local nr.299/18.12.2012; În conformitate cu prevederile art.36 alin.(2) lit.d) şi alin.(6) lit.a) pct. 14 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se aprobă, începând cu data de 01.11.2013, ajustarea cu indicele preţurilor de consum prevăzut în buletinul Statistic de Preţuri la capitolul SERVICII- pentru perioada martie 2011 - septembrie 2013 aplicabil contractelor de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ nr. 39/22.02.2011 şi nr. 40/22.02.2011 care este 11,33%, conform Anexelor nr.1 şi 2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. 2: Pentru tarifele ajustate prevăzute la art.1 şi 2 se vor încheia acte adiţionale la contractele de delegare a gestiunii activităţii de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ nr. 39/22.02.2011 pentru sectorul 4 şi nr. 40/22.02.2011 pentru sectorul 5, conform Anexei nr.3 care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. 3 : Cu aducere la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Biroul Salubrizare din cadrul Direcţiei de Mediu a Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 4: Prezenta hotărâre se comunică: -Instituţiei Prefectului-Judeţului Timiş; -Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; -Direcţiei Economice; -Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Urbanism; - Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale ; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; -Direcţiei Dezvoltare; -Direcţiei Comunicare; -Direcţiei de Mediu; -Compartimentului Control; - Biroului Managementul Calităţii; - Biroului Audit; -SC Drumuri Municipale Timişoara SA; -Mass- media locale.
|