keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 480/31.10.2006 privind inchirierea prin licitatie publica a panourilor publicitare dotate cu ceas radio pilotat tip "Backlight" aflate in proprietatea Primariei Municipiului Timisoara

31.10.2006

Hotararea Consiliului Local 480/31.10.2006
privind inchirierea prin licitatie publica a panourilor publicitare dotate cu ceas radio pilotat tip "Backlight" aflate in proprietatea Primariei Municipiului Timisoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr.SC2006-20860/18.10.2006 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
In temeiul Legii 571/2003 privind Codul fiscal si a Hotărârii consiliului Local nr.375/11.10.2005 privind stabilirea impozitelor si taxelor locale in Municipiul Timisoara in anul 2006;
În conformitate cu prevederile art. 38 alin. (2) lit. c) si art.125 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, completată şi modificată de Legea nr. 286/2006;
În temeiul art. 46, alin (21) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, completată şi modificată de Legea nr. 286/2006;


HOTARASTE

Art.1: Se aproba inchirierea prin licitatie publica a 19 panouri publicitare dotate cu ceas radio pilotat tip "Backlight",aflate in proprietatea Primăriei Municipiului Timişoara si amplasate pe domeniul public conform Anexei nr.1 la prezenta hotarâre.
Pretul minim de la care se va porni licitatia este : 180 lei/luna in zona A;
160 lei/lună în zona B;
140 lei/lună în zona C;
140 lei/lună în zona D;
120 lei/lună în zona E, din Municipiul Timişoara.

Art.2.: Se aproba Caietul de sarcini privind organizarea unei licitatii publice pentru inchirierea panourilor publicitare mentionate la art.1,conform Anexei nr.2 care face parte integranta din prezenta hotărâre.

Art.3: Se aproba Contractul de inchiriere cadru a panourilor publicitare prevazute la art.1,conform Anexei nr.3 care face parte integranta din prezenta hotarire.

Art.4: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Directia Patrimoniu din cadrul Primariei Municipiului Timisoara.

Art.5: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Poliţia Comunitară;
- Biroului Control Intern;
- Biroului Relaţii Publice;
- Centrului de Informare pentru Cetăţeni;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
PETRE PETRIŞOR
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Caiet_de_sarcini_hcl480.pdf

PRIMARI MUNICIPIULUI ANEXA NR.2 TIMISOARA la HCLMT nr.480/2006 C A I E T D E S A R C I N I 1.OBIECTUL INCHIRIERII Panourile publicitare dotate cu ceas radio pilotat tip “backlight” se inchiriaza prin licitatie publica deschisa cu strigare, in scopul realizarii unor servicii de reclama si publicitate. Panourile publicitare proprietatea Primariei Municipiului Timisoara se afla amplasate pe domeniul public conform anexei nr.1 la HCLMT nr.480/2006 2.DURATA INCHIRIERII Panoul publicitar se inchiriaza prin licitatie publica deschisa cu strigare pe o perioada de 5 ani. 3.CONSIDERATII TEHNICE Suprafata ce urmeaza a fi inchiriata in scopul realizarii unor servicii de reclama si publicitate este de 24 mp.(3mx4mx2 fete). Panourile publicitare dispun de instalatie electrica in vederea racordarii la reteaua de iluminat public. Cantitatea de energie electrica consumata va fi stabilita prin montarea unui contor individual si achitata de locatar la SC ELECTRICA BANAT SA. Racordarea panourilor la iluminatul public se va face in max 30 de zile de la semnarea contractului de inchiriere. Toate costurile privind racordarea si montarea contorului vor fi suportate de catre adjudecatar.

Toate costurile lucrarilor in vederea unei bune utilizari a panourilor cad in sarcina chiriasului si nu se deduc din valoarea chiriei.

In perioada inchirierii sunt interzise modificarile la partea de constructii si instalatii fara aprobarea PMT. Adjudecatarul licitatiei este obligat sa respecte normele de protectie a mediului si sa asigure curatenia in jurul panoului. 4.GARANTIA SI TAXA DE PARTICIPARE Pentru participarea la licitatie, solicitantii sunt obligati sa depuna la organizator o garantie de participare de 1.080 lei/panou pentru panourile situate in zona A si de 720 lei/panou pentru panourile situate in zonele B,C,D si E ale Municipiului Timisoara. Taxa de participare este de……………lei. 5.ELEMENTE DE PRET Pretul de pornire al licitatiei este de 180 lei/luna pentru panouri din zona A, 160 lei/lună pentru panouri din zona B, 140 lei/lună pentru panouri din zonele C şi D şi de 120 lei/luna pentru panouri din zona E, la care se adauga taxa de reclama si publicitate conform prevederilor din codul fiscal. Pasul de licitare este de 10 lei/luna. Pretul licitat va fi cel putin egal cu pretul de pornire al licitatiei si va fi indexat anual cu rata inflatiei , conform indicelui transmis de Institutul National de Statistica. Plata chiriei se va face incepind cu data adjudecarii si in conformitate cu clauzele stabilite prin contractul de inchiriere ce constituie parte integranta din HCLMT nr.480/2006-Anexa nr.3

6.DISPOZITII FINALE Prevederile prezentului caiet de sarcini se completeaza de drept cu prevederile actelor normative in vigoare. 7.DATA LICITATIEI Licitatia va avea loc in data de……….2006 ora……la sediul Primariei Municipiului Timisoara. VICEPRIMAR DIRECTOR ING. ADRIAN ORZA EC. NICUSOR C-TIN MIUT SERVICIU ACHIZITII PUBLICE EC. CRISTINA SCUTARIU REFERENT DE SPECIALITATE SING. VERONICA TRIF

Atasament: Referat_-_Inchiriere_panouri.pdf

PRIMARIA MUNICIPIULUI DE ACORD TIMISOARA PRIMAR DIRECTIA PATRIMONIU SERVICIUL ACHIZITI PUBLICE DR. ING. GHEORGHE CIUHANDU BIROU LICITATII-CONTRACTE SC2006…………/10.10.2006 R E F E R AT

Privind inchirierea prin licitatie publica a panourilor publicitare dotate cu ceas radio pilotat tip”Backlight” aflate in proprietatea Primariei Municipiului Timisoara ,

In temeiul HCLMT NR.125/1999 Consiliul Local al Municipiului Timisoara a incheiat cu 3

societati PROTOCOALE avind ca obiect amplasarea si exploatarea pe domeniul public a mobilierului stradal cu ceas radio pilotat,tip backlight-2 fete a 12 mp/fata.Periada pe care s-a incheiat protocolul a fost de 4 ani –in folosinta gratuita terenul si cu plata taxei de publicitate conform legislatiei in vigoare.La sfirsitul acestei perioade mobilierul stradal cu ceas pilotat trece in proprietatea PMT iar spatiul publicitar aferent ficarui mobilier va fi atribuit direct,cu plata taxelor de publicitate pentru un an societatilor cu care a fost incheiat protocolul.Deoarece la aceasta data o parte a protocoalelor sunt expirate inclusiv anul de atribuire directa iar panourile au fost predate in patrimoniul PMT,alaturat va prezentam situatia lor precum si a indeplinirii clauzelor contractuale: 1.SC. EUROMEDIA GROUP SA-9 panouri—scadenta 30.11.2006

-cele 9 panouri au fost predate la PMT conf. Proces verbal de predare-primire nr.SC2006- 7924/27.04.2006

2.SC NEWS OUTDOOR ROMANIA SRL-2 panouri---scadenta 04.03.2006 -cele 2 panouri au fost predate la PMT conf. proces verbal de predare-primire nr.D72006- 5382/26.09.2006

3.SC BETACONS SRL-8 panouri---scadenta 22.09.2006-3 buc,respectiv 17.12.2006-5 buc. -cele 8 panouri au fost predate la PMT conf. proces verbal predare-primire SC2006- 7926/27.04.2006.

Avind in vedere faptul ca in baza acestor protocoale Consiliul Local a incasat numai taxele de publicitate;

PROPUNEM: 1.Aprobarea organizarii unei licitatii publice privind inchirierea a 19 panouri publicitare dotate cu ceas radio pilotat tip „Backlight”si aflate in proprietatea PMT conform Anexei nr.1 2.Pretul minim de la care se va porni licitatia este 180,00 lei/luna in zona A a Municipiului Timisoara si de 120,00lei/luna in zonele B,C,D si E. 3.Se aproba Caietul de sarcini si Contractul de inchiriere care fac parte integranta din prezenta hotarire. VICEPRIMAR DIRECTOR ING. ADRIAN ORZA EC. NICUSOR C. MIUT SERVICIU JURIDIC CONTENCIOS SEF BIROU EC. CRISTINA SCUTARIU

REFERENT DE SPECIALITATE

SING. VERONICA TRIF

Atasament: Contract_-_Inchiriere_panouri.pdf

MUNICIPIUL TIMISOARA DIRECTIA PATRIMONIU EC. NICUSOR C-TIN MIUT DIRECTOR

ROMANIA ANEXA NR.3…… la JUDETUL TIMIS HCLMT nr……/2006 MUNICIPIUL TIMISOARA CONSILIUL LOCAL

CONTRACT DE INCHIRIERE A PANOURILOR PUBLICITARE NR……..din……….2006 CAP.I PARTILE CONTRACTANTE

A.MUNICIPIUL TIMISOARA prin Consiliul Local al Municipiului Timisoara cu sediul in B-dul C.D.Loga Nr.1 reprezentat prin d-nul Gheorghe Ciuhandu-PRIMAR in calitate de LOCATOR si, B. S.C…………….SRL cu sediul in ………..str…………..nr….inregistrata la Registrul Comertului sub nr.J/…./…..avind codul fiscal…………….reprezentata prin d-nul ………………in calitate de……………..avin CNP………….si cartea de identitate seria…si nr……….. in calitate de LOCATAR

In temeiul HCLMT nr………./2006 si al Procesului Verbal de adjudecare nr.SC2006………./2006 se incheie prezentul contract.

CAP.II OBIECTUL CONTRACTULUI Art.1.Obiectul contractului il constituie inchirierea panoului publicitar dotat cu ceas radio pilotat tip „backlight” situat pe str………….avind suprafata de expunere de 24 mp.(2 fete)si suprafata de ocupare a domeniului public de 2 mp in scopul realizarii unor servicii de reclama si publicitate. Art.2.Panoul publicitar are forma ,dimensiunile si caracteristicile mentionate in Caietul de sarcini care face parte integranta din HCLMT nr……./2006(Anexa nr.2) CAP.III PRETUL Art.3.Pretul inchirierii este de……..lei/luna conform procesului verbal de adjudecare inregistrat sub nr.SC2006………… din data de………….2006. Art.4. Pretul inchirierii va fi indexat anual cu indicele de inflatie,comunicat de Institutul National de Statistica. Art.5.Neacceptarea de catre locatar a noilor tarife conform art.4 din contract,duce la rezilierea de plin drept contractului si restituirea panoului catre proprietar liber de sarcini. Art.6.Sumele datorate conform art.3 din prezentul contract se achita de la data adjudecarii inchirierii. CAP.IV PLATA CHIRIEI Art.7. Plata chiriei se face trimestrial respectiv pina la 15.03;15.06;15.09 si 15.11 a anului in contul nr,RO13TREZ62121050250XXXXX deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara.

MUNICIPIUL TIMISOARA DIRECTIA PATRIMONIU EC. NICUSOR C-TIN MIUT DIRECTOR

Art.8.Pentru neachitarea la termen a obligatiilor datorate,locatarul va plati majorari si penalitati conform legislatiei in vigoare. CAP.V. TERMENUL INCHIRIERII Art.9.Termenul inchirierii este de ……ani incepind de la data adjudecarii si pina la data de………….. Art.10. La expirarea termenului contractul inceteaza de drept, tacita relocatiune nefiind permisa. CAP.VI.OBLIGATIILE LOCATORULUI ART.11. Sa predea locatarului panoul publicitar pe baza de proces verbal de predare primire. Art.12 Sa controleze modul de folosinta al panoului si sa ia toate masurile in vederea unei bune intretineri si identificari a locatarului. CAP.VII.OBLIGATIILE LOCATARULUI Art.13.Sa plateasca chiria la termenul si in conditiile mentionate in prezentul contract Art.14.Sa utilizeze panoul publicitar conform destinatiei stabilite la cap.II art.1. Art.15.Sa predea panoul publicitar la sfirsitul perioadei de inchiriere,cu o notificare de 30 de zile inainte de expirare,adresata in scris proprietarului. Art.16.Predarea catre locator se va face in conditii de functionare,pe baza de proces verbal de predare primire. Art.17.In caz de degradare,locatarul va suporta toate cheltuielile de repunere in functiune a panoului. Art.18.Panoul publicitar fiind racordat la iluminatul public,locatarul are obligatia de a incheia contract de consum energie electrica direct cu SC ELECTRICA BANAT SA in max. 30 de zile de la data adjudecarii inchirierii. Art.19.In termen de 60 de zile de la semnarea contractului,locatarul are obligatia sa depuna,cu titlu de garantie,o suma de 720,00 lei (zona A) respectiv 480 lei (zonele B,C.D si E),reprezentind o cota parte din suma datorata locatorului cu titlu de chirie pentru primul an de activitate. CAP.VIII. RASPUNDEREA CONTRACTUALA Art.20.In caz de neexecutare sau executare necorespunzatoare a obligatiilor contractuale,locatarul va plati daune interese. Art.21.Forta majora si cazul fortuit apara de raspundere partile in cauza.Partea care invoca forta majora are obligatia sa o aduca la cunostinta celeilalte parti,in scris,in max. 3 zile de la aparitie,iar dovada fortei se va comunica in maximum de 30 de zile de la aparitie.Partea care invoca forta majora are obligatia sa aduca la cunostinta celeilalte parti incetarea cauzei acesteia in max. 10 zile de la incetare.Partea care invoca forta majora nu se va putea exonera de raspundere in cazul in care nu notifica interventia evenimentului de forta majora in termenul precizat anterior,ori acest eveniment de forta majora nu este confirmat de autoritatile competente. Art.22.Este cu desavirsire interzisa subinchirierea sau asocierea cu terti in vederea realizarii obiectului contractului.

MUNICIPIUL TIMISOARA DIRECTIA PATRIMONIU EC. NICUSOR C-TIN MIUT DIRECTOR

CAP.IX REZILIEREA Art.23. Neindeplinirea in parte sau in totalitate a contractului,respectiv a conditiilor stabilite in prezentul contract,indreptateste locatorul sa solicite unilateral rezilierea contractului de inchiriere.

Art.24.Rezilierea contractului poate fi ceruta si de catre locatar,in situatii temeinic motivate,si cu conditia instiintarii locatorului in scris cu cel putin 30 de zile inainte de data predarii panoului si cu plata de despagubiri in sarcina locatorului,minim echivalentul in lei a chiriei calculate pentru un an de zile.

Art.25.Locatorul are dreptul sa rezilieze unilateral acest contract,fara preaviz si fara interventia instantelor judecatoresti si indeplinirea altor formalitati indiferent de conditiile stabilite in contract in cazul in care :

-locatarul nu isi executa obligatia de plata a unei parti sau a intregii sume timp de 3 luni de la data scadentei acestora;

-locatarul se afla in stare de incetarea a platilor,insolvabilitate,reorganizare judiciara si,sau faliment potrivit legii ;

-locatarul nu respecta prevederile contractuale. Art.26.In eventualitatea incetarii inainte de termen a contractului in conditiile

art.25 locatarul va preda imediat catre locator panourile publicitare si va despagubi locatorul pentru orice prejudicii care rezulta din incetarea inainte de termen a contractului.In acest caz locatorul va avea dreptul la incasarea unei sume echivalente cu chiria calculata pina la data semnarii procesului verbal de predare-primire a panourilor.Daca locatarul refuza sau intirzie predarea panourilor,locatorul are dreptul de a intra in posesia acestora,in baza dreptului sau de proprietate si a prezentului contract.

CAP.X LITIGII Art.27.Litigiile ce se vor naste din prezentul contract sau in legatura cu prezentul contract,vor fi solutionate pe cale amiabila. Art.28.Daca partile nu vor ajunge la o intelegere amiabila,atunci litigiile vor fi inaintate spre solutionare instantelor judecatoresti competente. CAP.XI ALTE CLAUZE Art.29 Drepturile si obligatiile reciproce ale partilor fixate prin prezentul contract,vor fi completate si modificate de actele normative ce vor aparea ulterior semnarii prezentului contract,prin incheierea unor acte aditionale. Art.30.Locatarul va informa in scris locatorul despre urmatoarele situatii in maximum 5(cinci) zile lucratoare de la producerea lor: -modificarea sau schimbarea adresei locatarului -modificarea numarului de telefon sau fax -modificarea entitatilor care detin controlul (actionar majoritar)locatarului,ca si in cazuri de fuziuni ,divizari sau reorganizari ale acestuia. Art.31.Orice modificari sau completari la prezentul contract se vor face de catre parti,de comun acord in scris. Art.32.Daca vreo dispozitie a prezentului contract va deveni nula sau inefectiva din motive legale,aceasta nu va afecta celelalte dispozitii ale contractului,urmind ca partile sa le inlocuiasca cu altele care sa corespunda scopurilor economice si legale. Art.33. Contractul va fi interpretat conform legilor din Romania.

MUNICIPIUL TIMISOARA DIRECTIA PATRIMONIU EC. NICUSOR C-TIN MIUT DIRECTOR

Art.34.Toate comunicarile oficiale intre parti se vor face prin fax,scrisoare cu aviz de primire sau notificare prin intermediul executorului judecatoresc. - LOCATOR LOCATAR MUNICIPIUL TIMISOARA SC…………………..SRL P R I M A R Dr. Ing. Gheorghe Ciuhandu VICEPRIMAR Ing. Adrian Orza AVIZAT SERVICIU JURIDIC DIRECTIA PATRIMONIU Ec. NICUSOR C-TIN MIUT DIRECTOR SERVICIU LICITATII-CONTRACTE Ec. CRISTINA SCUTARIU

REFERENT DE SPECIALITATE Sing. VERONICA TRIF

Atasament: Anexa_-_Inchiriere_panouri.pdf

ANEXA NR.1 LA HCLMT NR …../2006 LISTA AMPLASAMENTELOR PANOURILOR PUBLICITARE

Nr. Amplasament Dimensiuni Nr. fete Suprafata Zona 1.Parcul Poporului--B-dul V.Pirvan 3mx4m 1 sau 2 12 sau 24 B 2.Str. S.Vidrighin-str.1 Decembrie „ „ „ C 3.Str.Aries-str. Cluj „ „ „ B 4.Str.Ghe.Lazar-Circumvalatiunii „ „ „ B 5.Cal.Martirilor-B-dul L.Rebreanu „ „ „ C 6.Cal.Sagului-B-dul L.R.ebreanu „ „ „ C 7.B-dul L.Rebreanu-Str.Aries „ „ „ C 8.Str.Cluj-Aleea Studentilor „ „ „ B 9.Str.S.Barnutiu-Str.Renasterii „ „ „ C 10.P-ta Marasti-Str.Oituz „ „ „ A 11.B-dul Buonaroti Michelangelo-Pod „ „ „ A 12.Str.I.C.Bratianu-B-dul B.Michelangelo „ „ „ A 13.Str.1 Decembrie-Al.Sportivilor „ „ „ C 14.Str.Vaida Voievod-Complex Stud. „ „ „ B 15.Str.T.Ionescu—Str.M.Kogalniceanu „ „ „ B 16.Cal.Sagului-Str.A.Ipatescu „ „ „ D 17.Str.Aries-Str.D.Coresi „ „ „ C 18.Str.Circumvalatiunii-Str.C.Brediceanu „ „ „ B 20.Pta G-ral Ghe.Domasneanu „ „ „ C

INTOCMIT Sing. Veronica Trif