keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 473/20.12.2017 privind stabilirea salariilor de bază pentru personalul din cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială a Municipiului Timişoara - familia ocupaţională ,, Administraţie", - conform Ordonanţei de Urgenţă nr. 91/2017 pentru modificarea şi completarea Legii-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice

20.12.2017

Hotararea Consiliului Local 473/20.12.2017
privind stabilirea salariilor de bază pentru personalul din cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială a Municipiului Timişoara - familia ocupaţională ,, Administraţie", - conform Ordonanţei de Urgenţă nr. 91/2017 pentru modificarea şi completarea Legii-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Expunerea de motive nr. 7373/13.12.2017 privind oportunitatea proiectului de hotărâre, a Primarului Municipiului Timişoara- domnul Nicolae Robu;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 7372/13.12.2017 al Biroului Resurse Umane din cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială a Municipiului Timişoara;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 7374/13.12.2017 al Serviciului Contabilitate Buget Finanţe din cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială a Municipiului Timişoara;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic al Primăriei Municipiului Timişoara din data de 14.12.2017 - Anexă la Raportul de specialitate nr. 7372/13.12.2017;
Având în vedere Avizul Juridic al Direcţiei de Asistenţă Socială a Municipiului Timişoara - Anexă la Raportul de specialitate nr. 7372/13.12.2017 precum şi Raportul de specialitate nr. 7374/13.12.2017;
Având în vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistică , amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere art. 7 alin.(2) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 90/2017 privind unele măsuri fiscal bugetare, modificarea şi completarea unor acte normative şi prorogarea unor termene;
Având în vedere art. 11 din Legea 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice;
Având învedere Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 91/2017 pentru modificarea şi completarea Legii-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 397/31.10.2017 privind rectificarea bugetului local al Municipiului Timişoara pe anul 2017;
Având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 846/2017 pentru stabilirea salariului de baza minim brut pe ţară garantat în plată;
Având în vedere prevederile art.36, alin. (2) lit. a) şi art. 45 din Legea nr. 215/2001 - privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se stabileşte nivelul salariilor de bază pentru personalul din cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială a Municipiului Timişoara - familia ocupaţională "Administratie" - conform Ordonanţei de Urgenţă nr. 91/2017 pentru modificarea şi completarea Legii-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia de Asistenţă Socială a Municipiului Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Generale de Urbanism şi Dezvoltare Urbană;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei Comunicare - Relaţionare;
- Direcţiei de Asistenţă Socială a Municipiului Timişoara;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
DAN DIACONU
Contrasemneaza
SECRETAR SIMONA DRĂGOI

Atasament: Anexa.pdf

Anexa

Nr crt

Denumire funcție

Funcție publică/Post contractual Salarii brute la

01.01.2018 Nivel studii

Cls. Nivel de performanţă /Grad

Gradație

Vechime

1 Director general S I 13200

II a 12900

II b 12000

2 Director general adjunct

S 12840

3 Şef serviciu

S I 10800

II a 10500

II b 10080

4 Şef birou

S I 9900

II a 9600

II b 9240

5 Consilier/ Consilier juridic

S I Superior 2 6900

3 7050

4 7200

5 7340

6 Consilier/ Consilier juridic

S I Principal 2 5580

3 5690

4 5780

5 5890

7 Consilier/ Consilier juridic

S I Asistent 0 4810

1 4880

2 4960

3 5040

4 5110

5 5190

8 Consilier juridic S I Debutant 0 4530

9 Auditor S I Superior 2 7630

3 7770

4 7910

5 8055

10 Auditor S I Principal 2 6080

3 6180

4 6280

5 6380

11 Auditor S I Asistent 1 5270

2 5350

3 5430

4 5500

5 5580

12 Referent de specialitate

SSD II Superior 3 4710

4 4830

5 4950

13 Referent M III Superior 2 4480

3 4560

4 4640

5 4730

14 Referent M III Principal 2 3780

3 3980

4 4080

5 4180

15 Referent M III Asistent 0 3060

1 3290

2 3450

3 3630

4 3720

5 3810

16 Inspector de specialitate

S IA 1 6010

2 6130

3 6250

4 6370

5 6490

17

Inspector de specialitate

S I 1 5640

2 5730

3 5840

4 5940

5 6045

18 Inspector de specialitate

S II 0 5160

1 5250

2 5350

3 5430

4 5520

5 5620

19 Inspector de specialitate

S Debutant 0 4530

1 4870

2 5110

3 5240

4 5370

5 5500

20 Referent

SSD IA 1 4270

2 4370

3 4480

4 4580

5 4680

21 Referent

SSD I 1 3870

2 3970

3 4080

4 4180

5 4280

22 Referent

SSD II 1 3480

2 3590

3 3690

4 3790

5 3890

23 Referent M IA 1 4140

2 4240

3 4310

4 4390

5 4490

24 Referent M I 1 3990

2 4090

3 4160

4 4230

5 4300

25 Referent M II 0 3810

1 3830

2 3890

3 3950

4 4020

5 4090

26 Referent M Debutant 0 3810

1 3890

2 3960

3 4030

4 4100

5 4170

27 Casier, Magaziner, Funcţionar, Arhivar

M 0 3370

1 3450

2 3530

3 3600

4 3680

5 3750

28 Îngrijitor, paznic 0 2830

1 2890

2 3010

3 3130

4 3250

5 3370

29 Şofer I 0 3630

1 3710

2 3790

3 3880

4 3970

5 4040

30 Muncitor calificat

I 1 3620

2 3690

3 3770

4 3850

5 3940

31 Muncitor calificat

II 1 3360

2 3430

3 3500

4 3570

5 3640

32 Muncitor calificat

III 0 2920

1 3070

2 3220

3 3290

4 3370

5 3450

33 Muncitor calificat

IV 0 2700

1 2910

2 3050

3 3200

4 3290

5 3370

34 Muncitor necalificat

0 2290

1 2290

2 2290

3 2290

4 2350

5 2350

35 Administrator I 1 3530

2 3710

3 3890

4 3990

5 4090

Director General, Birou resurse umane, Jr.Rodica Cojan Rodica Mihai

Consilier superior, Sorina Muthi

Atasament: Expunere_motive.pdf

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

BIROUL RESURSE UMANE ,,În slujba oamenilor”

*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel/fax: 0256/286487 Sediu social: Bulevardul Regele Carol I, nr.10 Tel/fax 0256/220583

e-mail: [email protected]

EXPUNEREA DE MOTIVE PRIVIND OPORTUNITATEA PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE

Secțiunea 1 Titlul proiectului de hotărâre

privind stabilirea salariilor de bază pentru personalul din cadrul Direcției de Asistență Socială a Municipiului

Timișoara- familia ocupațională ,, Administrație, - conform Ordonantei de Urgenta nr.91/2017 pentru modificarea si completarea Legii- cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice

Secțiunea a 2-a Motivul emiterii proiectului de hotărâre

1. Descrierea situației actuale:

Prin H.C.L.M.T. nr.218//27.06.2017 s-a înființat Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara, aprobându-se în acest sens, Organigrama și Statul de Funcții pentru aceasta

Prin H.C.L.M.T. nr.397/31.10.2017 privind rectificarea bugetului local al Municipiului Timișoara pe anul 2017, s-a aprobat bugetul pentru instituția nou înființată.

Având în vedere cele de mai sus și raportat la prevederile art.11 din Legea 153/2017 privind salarizarea

personalului plătit din fonduri publice, respectiv alin.1 ,,Pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul familiei ocupaționale "Administrație" din aparatul propriu al consiliilor județene, primării și consilii locale și din serviciile publice din subordinea acestora, salariile de bază se stabilesc prin hotărâre a consiliului local [...}se impune stabilirea salariilor de bază pentru personalul din cadrul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara- familia ocupațională ,, Administrație,,, începând cu data de 01.01.2018.

2. Concluzii Propunem stabilirea salariilor conform anexei la Proiectul de Hotărâre privind stabilirea salariilor de bază

pentru personalul din cadrul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara- familia ocupațională ,, Administrație, - privind stabilirea salariilor de bază pentru personalul din cadrul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara- familia ocupațională ,, Administrație, - conform Ordonantei de Urgenta nr.91/2017 pentru modificarea si completarea Legii- cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice.

PRIMAR, VICEPRIMAR, NICOLAE ROBU IMRE FARKAS DIRECTOR GENERAL, JR.RODICA COJAN

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

BIROUL RESURSE UMANE ,,În slujba oamenilor”

*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel/fax: 0256/286487 Sediu social: Bulevardul Regele Carol I, nr.10 Tel/fax 0256/220583

e-mail: [email protected]

Atasament: Raport_specialitate.pdf

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

BIROUL RESURSE UMANE ,,În slujba oamenilor”

*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel/fax: 0256/286487 Sediu social: Bulevardul Regele Carol I, nr.10 Tel/fax 0256/220583

e-mail: [email protected]

RAPORT DE SPECIALITATE

privind stabilirea salariilor de bază pentru personalul din cadrul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara- familia ocupațională ,, Administrație, - conform Ordonantei de Urgenta nr.91/2017 pentru modificarea si

completarea Legii- cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice

Prin H.C.L.M.T. nr.218//27.06.2017 s-a înființat Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara, aprobându-se în acest sens, Organigrama și Statul de Funcții pentru aceasta.

Conform art.7 alin(2) din OUG nr.90/2017 privind unele masuri fiscal bugetare, modificarea si completarea unor acte normative si prorogarea unor termene- „ sumele aferente contributiilor de asigurari sociale sau, dupa caz, contributiilor individuale la bugetul de stat, datorate de personalul platit din fonduri publice, astfel cum sunt stabilite in aplicarea Legii nr.227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt avute in vedere la stabilirea majorarilor salariale ce se acorda in anul 2018 personalului platit din fonduri publice potrivit art.38 alin.3 lit.a) din legea cadru nr.153/2017”. ”

Conform Ordonantei de Urgenta nr.91/2017 pentru modificarea si completarea Legii-cadru numarul 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice -„..... având în vedere că în anul 2018 drepturile salariale vor fi stabilite având la bază drepturile salariale aferente lunii decembrie 2017 şi ţinând seama că neefectuarea corecţiilor sus- menţionate ar conduce la stabilirea unor drepturi salariale mai mici pentru anumite categorii de personal bugetar, se impune adoptarea de urgenţă a prezentului act normativ pentru a stabili salariile personalului bugetar în perioada de aplicare etapizată a Legii-cadru nr. 153/2017, respectiv de la 1 ianuarie 2018, în vederea rezolvării aspectelor prezentate mai sus”.

Prin H.C.L.M.T. nr.388/17.10.2017 privind modificarea si aprobarea Organigramei, Statului de Functii si Regulamentului de Organizare și Funcționare ale Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara, precum si aprobarea Regulamentelor de Organizare si Functionare ale serviciilor sociale furnizate.

În conformitate cu prevederile art.11 din Legea 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice,

(1)Pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul familiei ocupaționale "Administrație" din aparatul propriu al consiliilor județene, primării și consilii locale și din serviciile publice din subordinea acestora, salariile de bază se stabilesc prin hotărâre a consiliului local [...}

(2) Nomenclatorul funcțiilor necesare desfășurării activităților specifice fiecărei instituții sau autorități a administrației publice locale, precum și ierarhia funcțiilor sunt prevăzute în anexa nr. VIII cap. I lit. A pct. III și cap. II lit. A pct. IV.

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

BIROUL RESURSE UMANE ,,În slujba oamenilor”

*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel/fax: 0256/286487 Sediu social: Bulevardul Regele Carol I, nr.10 Tel/fax 0256/220583

e-mail: [email protected]

(3) Stabilirea salariilor lunare potrivit alin. (1) se realizează de către ordonatorul de credite, cu respectarea prevederilor art. 25.

(4) Completarea anexei cu categoriile de personal pentru functiile vacante, ocupate prin concursurile organizate in ultimul trimestru al anului 2017.

(5) Tinand cont de prevederile Hotararii nr. 846/2017-pentru stabilirea salariului de baza minim brut pe tara garantat in plata, art. 1- „ incepând cu data de 1 ianuarie 2018, salariul de bază minim brut pe țară garantat în plată, sumă stabilită în bani care nu include sporuri și alte adaosuri, se stabilește la 1.900 lei lunar, pentru un program complet de lucru de 166,666 ore, în medie, pe lună, în anul 2018, reprezentând 11,40 lei/oră.

(6) Nivelul veniturilor salariale se stabilește, în condițiile prevăzute la alin. (1) și (3), fără a depăși nivelul indemnizației lunare a funcției de viceprimar sau, după caz, a indemnizației lunare a vicepreședintelui consiliului județean, sau, după caz, a viceprimarului municipiului București,corespunzător nivelului de organizare: comună, oraș, municipiu, sectoarele municipiului București, primăria generală a municipiului București,exclusiv majorările prevăzute la art. 16 alin. (2), cu încadrarea în cheltuielile de personal aprobate în bugetele de venituri și cheltuieli.

În bugetul adoptat prin H.C.L.M.T. nr.397/31.10.2017 privind rectificarea bugetului local al Municipiului Timișoara pe anul 2017 , Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara se încadrareaza în cheltuielile de personal aprobate, la salariile de baza stabilite conform anexei adaugandu-se dupa caz celelalte drepturi salariale prevazute de Legea nr.153/2017, prin aprobarea ordonatorului de credite. Nivelul salariilor diferențiate pe funcții, grade, gradații de vechime în cadrul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara pe care îl supunem spre aprobare Consiliului Local al Municipiului Timișoara este cel prezentat în anexa la prezentul raport de specialitate , începând cu data de 01.01.2018.

DIRECTOR GENERAL, CONSILIER GR.SUPERIOR jr. RODICA COJAN RODICA VOCHITA MIHAI

Atasament: Raport_specialitate_economic.pdf

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMI

DIRECȚIA DE ASISTEN SERVICIUL CONTABILITATE BUGET FINANTE

*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel/fax: 0256/286487

R

privind stabilirea salariilor de bază pentru personalul Timișoara- familia ocupațională ,, Administra

completarea Legii- cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice

Prin H.C.L.M.T. nr.218//27.06.2017 aprobându-se în acest sens, Organigrama și Statul de Funcții pentru aceasta.

Conform art.7 alin(2) din OUG nr.90/2017 privind unele masuri fiscal bugetare, modificarea si completarea unor acte normative si prorogarea unor termene contributiilor individuale la bugetul de stat, datorate de personalul platit din fonduri publice, astfel cum sunt stabilite i aplicarea Legii nr.227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt avute in vedere la stabilirea majorarilor salariale ce se acorda in anul 2018 personalului platit din fonduri publice potrivit art.38 alin.3 lit.a) din legea cadru nr.153/2017”. ”

Conform Ordonantei de Urgenta nr.91/2017 pentru modificarea si completarea Legii privind salarizarea personalului platit din fonduri publice stabilite având la bază drepturile salariale aferente lunii decembrie 2017 şi ţinând seama că neefectuarea corecţiilor sus menţionate ar conduce la stabilirea unor drepturi salariale mai mici pentru anumite categorii de personal bugetar, impune adoptarea de urgenţă a prezentului act normativ pentru a stabili salariile personalului bugetar în perioada de aplicare etapizată a Legii-cadru nr. 153/2017, respectiv de la 1 ianuarie 2018, în vederea rezolvării aspectelor prezentate mai sus”.

Prin H.C.L.M.T. nr.388/17.10.2017 Regulamentului de Organizare și Funcționare al aprobarea Regulamentelor de Organizare si Functionare ale serviciilor soc

În conformitate cu prevederile art.11 din Legea 153/2017 privind salarizarea person publice,

(1)Pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul familiei ocupaționale "Administrație" din aparatul propriu al consiliilor județene, prim salariile de bază se stabilesc prin hotărâre a consiliului local [...}

(2) Nomenclatorul funcțiilor necesare desf administrației publice locale, precum și ierarhia funcțiilor sunt prev lit. A pct. IV.

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

SERVICIUL CONTABILITATE BUGET FINANTE ,,În slujba oamenilor”

*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel/fax: 0256/286487

RAPORT DE SPECIALITATE

pentru personalul din cadrul Direcției de Asistență Socială a Municipiului ă ,, Administrație, - conform Ordonantei de Urgenta nr.91/2017 pentru modificarea si

cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice

218//27.06.2017 s-a înființat Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timi și Statul de Funcții pentru aceasta.

Conform art.7 alin(2) din OUG nr.90/2017 privind unele masuri fiscal bugetare, modificarea si completarea te normative si prorogarea unor termene- „ sumele aferente contributiilor de asigurari sociale sau, dupa caz,

contributiilor individuale la bugetul de stat, datorate de personalul platit din fonduri publice, astfel cum sunt stabilite i 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt avute in vedere la

stabilirea majorarilor salariale ce se acorda in anul 2018 personalului platit din fonduri publice potrivit art.38 alin.3

Conform Ordonantei de Urgenta nr.91/2017 pentru modificarea si completarea Legii-cadru numarul 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice -„..... având în vedere că în anul 2018 drepturile salariale vor fi

bază drepturile salariale aferente lunii decembrie 2017 şi ţinând seama că neefectuarea corecţiilor sus menţionate ar conduce la stabilirea unor drepturi salariale mai mici pentru anumite categorii de personal bugetar,

zentului act normativ pentru a stabili salariile personalului bugetar în perioada de cadru nr. 153/2017, respectiv de la 1 ianuarie 2018, în vederea rezolvării aspectelor prezentate

88/17.10.2017 privind modificarea si aprobarea Organigramei, Statului de Functii si ționare ale Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timi

aprobarea Regulamentelor de Organizare si Functionare ale serviciilor sociale furnizate.

art.11 din Legea 153/2017 privind salarizarea person

ționarii publici și personalul contractual din cadrul familiei ocupaționale "Administrație" din țene, primării și consilii locale și din serviciile publice din subordinea acestora,

re a consiliului local [...}

țiilor necesare desfășurării activităților specifice fiecărei institu ției publice locale, precum și ierarhia funcțiilor sunt prevăzute în anexa nr. VIII cap. I lit. A pct. III

ȘOARA

ă Socială a Municipiului de Urgenta nr.91/2017 pentru modificarea si

cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice

ă Socială a Municipiului Timișoara,

Conform art.7 alin(2) din OUG nr.90/2017 privind unele masuri fiscal bugetare, modificarea si completarea sumele aferente contributiilor de asigurari sociale sau, dupa caz,

contributiilor individuale la bugetul de stat, datorate de personalul platit din fonduri publice, astfel cum sunt stabilite in 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt avute in vedere la

stabilirea majorarilor salariale ce se acorda in anul 2018 personalului platit din fonduri publice potrivit art.38 alin.3

cadru numarul 153/2017 având în vedere că în anul 2018 drepturile salariale vor fi

bază drepturile salariale aferente lunii decembrie 2017 şi ţinând seama că neefectuarea corecţiilor sus- menţionate ar conduce la stabilirea unor drepturi salariale mai mici pentru anumite categorii de personal bugetar, se

zentului act normativ pentru a stabili salariile personalului bugetar în perioada de cadru nr. 153/2017, respectiv de la 1 ianuarie 2018, în vederea rezolvării aspectelor prezentate

ivind modificarea si aprobarea Organigramei, Statului de Functii si ă Socială a Municipiului Timișoara, precum si

art.11 din Legea 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri

ționarii publici și personalul contractual din cadrul familiei ocupaționale "Administrație" din și consilii locale și din serviciile publice din subordinea acestora,

e fiecărei instituții sau autorități a ăzute în anexa nr. VIII cap. I lit. A pct. III și cap. II

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMI

DIRECȚIA DE ASISTEN SERVICIUL CONTABILITATE BUGET FINANTE

*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel/fax: 0256/286487

(3) Stabilirea salariilor lunare potrivit alin. (1) se realizează de prevederilor art. 25.

(4) Completarea anexei cu categoriile de pe in ultimul trimestru al anului 2017.

(5) Tinand cont de prevederile Hotara garantat in plata, art. 1- „ incepând cu data de 1 ianuarie 2018, salariul de bază minim brut pe sumă stabilită în bani care nu include sporuri de lucru de 166,666 ore, în medie, pe lună, în anul 2018, reprezentând 11,40 lei/oră.

(6) Nivelul veniturilor salariale se stabile indemnizației lunare a funcției de viceprimar sau, după caz, a indemniza județean, sau, după caz, a viceprimarului municipiului Bucure municipiu, sectoarele municipiului București, prim la art. 16 alin. (2), cu încadrarea în cheltuielile de personal aprobate în bugetele de venituri

În propunrea de buget aferentă anului 2018 fost prevăzute spre alocare pentru titlul 10 ,,C Direcției ,conform anexei La acestea se adaugă aprobarea ordonatorului de credite. Nivelul salariilor diferen din cadrul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timi Timișoara, este cel prezentat în anexa la prezentul raport de specialitate

DIRECTOR GENERAL,

jr. RODICA COJAN

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

SERVICIUL CONTABILITATE BUGET FINANTE ,,În slujba oamenilor”

*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel/fax: 0256/286487

(3) Stabilirea salariilor lunare potrivit alin. (1) se realizează de către ordonatorul de credi

cu categoriile de personal pentru functiile vacante, ocupate prin concursurile organizate

Hotararii nr. 846/2017-pentru stabilirea salariului de baza minim brut pe tara ncepând cu data de 1 ianuarie 2018, salariul de bază minim brut pe

sumă stabilită în bani care nu include sporuri și alte adaosuri, se stabilește la 1.900 lei lunar, pentru un program complet de lucru de 166,666 ore, în medie, pe lună, în anul 2018, reprezentând 11,40 lei/oră.

se stabilește, în condițiile prevăzute la alin. (1) și (3), f viceprimar sau, după caz, a indemnizației lunare a vicepreședintelui consiliului

ă caz, a viceprimarului municipiului București,corespunzător nivelului de organizare: comună, ora ști, primăria generală a municipiului București,exclusiv major

la art. 16 alin. (2), cu încadrarea în cheltuielile de personal aprobate în bugetele de venituri și cheltuieli.

anului 2018 pentru Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timi pentru titlul 10 ,,Cheltuieli de personal", sume reprezentînd salarii de bază

se adaugă dupa caz alte drepturi salariale prevazute de Legea nr.153/2017, Nivelul salariilor diferențiate pe funcții, grade, gradații de vechime

ă Socială a Municipiului Timișoara supus aprobării Consiliului Local al Municipiului este cel prezentat în anexa la prezentul raport de specialitate.

DIRECTOR GENERAL, ŞEF SERVICIU CONTABILITATE BUGET FINANŢE

ELENA BĂDĂU

ȘOARA

către ordonatorul de credite, cu respectarea

ocupate prin concursurile organizate

bilirea salariului de baza minim brut pe tara ncepând cu data de 1 ianuarie 2018, salariul de bază minim brut pe țară garantat în plată,

ște la 1.900 lei lunar, pentru un program complet

și (3), fără a depăși nivelul ției lunare a vicepreședintelui consiliului

ător nivelului de organizare: comună, oraș, ști,exclusiv majorările prevăzute

și cheltuieli.

ă Socială a Municipiului Timișoara au salarii de bază ale angajaţilor

drepturi salariale prevazute de Legea nr.153/2017, cu ții de vechime ale angajaţilor

ului Local al Municipiului

TABILITATE

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMI

DIRECȚIA DE ASISTEN SERVICIUL CONTABILITATE BUGET FINANTE

*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel/fax: 0256/286487

EXPUNEREA DE MOTIVE PRIVIND OPORTUNITATEA PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE

Titlul proiectului de hotărâre

privind stabilirea salariilor de bază pentru personalul Timișoara- familia ocupațională ,, Administra

completarea Legii- cadru nr.153/2017 privind sa

Motivul emiterii proiectului de hotărâre

1. Descrierea situației actuale: Prin H.C.L.M.T. nr.218//27.06.2017 s aprobându-se în acest sens, Organigrama și S

Prin H.C.L.M.T. nr.397/31.10.2017 s-a aprobat bugetul pentru instituția nou înființat

Având în vedere cele de mai sus

personalului plătit din fonduri publice, respectiv alin.1 ,, familiei ocupaționale "Administrație" din aparatul propriu al consiliilor județene, prim serviciile publice din subordinea acestora, salariile de bază se stabilesc prin hotărâre a consiliului local [...} stabilirea salariilor de bază pentru personalul familia ocupațională ,, Administrație,,, începând cu data de 01.

2. Concluzii Propunem stabilirea salariilor conform anexei la Proiectul de Hotărâre

pentru personalul din cadrul Direcției de Asistenț Administrație, - privind stabilirea salariilor Municipiului Timișoara- familia ocupațional modificarea si completarea Legii- cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice

PRIMAR, NICOLAE ROBU DIRECTOR GENERAL JR.RODICA COJAN

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

SERVICIUL CONTABILITATE BUGET FINANTE ,,În slujba oamenilor”

*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel/fax: 0256/286487

REA DE MOTIVE PRIVIND OPORTUNITATEA PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE

Secțiunea 1 Titlul proiectului de hotărâre

de bază pentru personalul din cadrul Direcției de Asistență Socială a Municipiului

ministrație, - conform Ordonantei de Urgenta nr.91/2017 pentru modificarea si cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice

Secțiunea a 2-a Motivul emiterii proiectului de hotărâre

Prin H.C.L.M.T. nr.218//27.06.2017 s-a înființat Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timi și Statul de Funcții pentru aceasta

privind rectificarea bugetului local al Municipiului Timi ția nou înființată.

Având în vedere cele de mai sus și raportat la prevederile art.11 din Legea 153/2017 privind salarizarea , respectiv alin.1 ,,Pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul

ție" din aparatul propriu al consiliilor județene, primării serviciile publice din subordinea acestora, salariile de bază se stabilesc prin hotărâre a consiliului local [...}

u personalul din cadrul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timi ție,,, începând cu data de 01.01.2018.

Propunem stabilirea salariilor conform anexei la Proiectul de Hotărâre privind stabilirea ției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara-

privind stabilirea salariilor de bază pentru personalul din cadrul Direcției de Asistenț țională ,, Administrație, - conform Ordonantei de Urgenta nr.91/2017 pentru

cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice

VICEPRIM IMRE FARKAS

DIRECTOR GENERAL, JR.RODICA COJAN

ȘOARA

REA DE MOTIVE PRIVIND OPORTUNITATEA PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE

ă Socială a Municipiului de Urgenta nr.91/2017 pentru modificarea si

larizarea personalului platit din fonduri publice

ă Socială a Municipiului Timișoara,

privind rectificarea bugetului local al Municipiului Timișoara pe anul 2017,

prevederile art.11 din Legea 153/2017 privind salarizarea ționarii publici și personalul contractual din cadrul

ării și consilii locale și din serviciile publice din subordinea acestora, salariile de bază se stabilesc prin hotărâre a consiliului local [...}se impune

ă Socială a Municipiului Timișoara-

stabilirea salariilor de bază familia ocupațională ,,

ției de Asistență Socială a de Urgenta nr.91/2017 pentru

cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice.

VICEPRIMAR, IMRE FARKAS

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMI

DIRECȚIA DE ASISTEN SERVICIUL CONTABILITATE BUGET FINANTE

*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel/fax: 0256/286487

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

SERVICIUL CONTABILITATE BUGET FINANTE ,,În slujba oamenilor”

*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel/fax: 0256/286487

ȘOARA