keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 439/16.10.2015 privind prelungirea contractului de delegare a gestiunii activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara şi a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul propriu al Consiliului Local şi al Primarului prin încheierea unui act aditional la contractul de delegare a gestiunii serviciilor încheiat cu S.C. Drumuri Municipale Timişoara S.A

16.10.2015

Hotararea Consiliului Local 439/16.10.2015
privind prelungirea contractului de delegare a gestiunii activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara şi a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul propriu al Consiliului Local şi al Primarului prin încheierea unui act aditional la contractul de delegare a gestiunii serviciilor încheiat cu S.C. Drumuri Municipale Timişoara S.A


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr.SC2015-27004/13.10.2015 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 378/ 30.09.2010- privind delegarea gestiunii serviciului public de coşerit din Municipiul Timişoara şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din Municipiul Timişoara şi a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul propriu al Consiliului Local şi al Primarului prin încheierea unui contract de delegare a gestiunii serviciilor prin negociere directă cu S.C. Administrarea Domeniului Public S.A.;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local cu nr.392/ 26.10.2010- privind stabilirea tarifului pentru serviciul de coşerit, tarifele percepute de către operator pentru serviciile de curăţenie şi redevenţa datorată de operator în vederea aplicării Hotărârii Consiliului Local nr. 378/30.09.2010, privind delegarea gestiunii serviciului public de coşerit din municipiul Timişoara şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara şi a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul propriu al Consiliului Local şi al Primarului prin încheierea unui contract de delegarea a gestiunii serviciilor prin negociere directă cu S.C. Administrarea Domeniului Public S.A.
Având în vedere Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr.71/2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, cu modificările şi completările ulterioare ;
Având în vedere Hotărârea Guvernului nr. 955/2004 pentru aprobarea reglementărilor cadru de aplicare a Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 71/2002 - privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, cu modificările şi completările ulterioare;
Având in vedere prevederile art.36 alin.2 lit.c) şi alin.9 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 alin.3 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă prelungirea prin act adiţional la Contractul cadru de delegare a gestiunii cu nr. 5211/11.10.2010 încheiat cu S.C. ADP S.A. (actual S.C. Drumuri Municipale Timişoara S.A.) în baza Hotărârii Consiliului Local nr. 378/30.09.2010, pentru o perioadă de 6 (sase ) luni, conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2: Se aprobă pentru serviciile de curăţenie care se vor efectua suplimentar pentru alte locaţii să se achite sumele aferente acestor servicii pe bază de comandă lunară transmisă de către beneficiar operatorului de servicii publice la tarifele cuprinse in Anexa la Hotărârea Consiliului Local nr.392/26.10.2010.

Art.3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotarâri se încredinteaza Directia Clădiri Terenuri si Dotări Diverse si Direcţia Economică din cadrul Primariei Municipiului Timisoara.

Art.4: Prezenta hotarâre se comunica:
- Institutiei Prefectului - Judetul Timis;
- Primarului Municipiului Timisoara;
- Serviciului Juridic;
- Directiei Economice;
- Directiei Tehnice;
- Institutiei Arhitectului Sef;
- Directiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale;
- Directiei Dezvoltare;
- Directiei Comunicare
- Directiei de Mediu;
- Directiei Politiei Locale;
- Biroului Managementul Calitatii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
DAN DIACONU
Contrasemneaza
P.SECRETAR SIMONA DRĂGOI

Atasament: Referat.pdf

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI TIMIŞOARA DIRECŢIA CLĂDIRI, TERENURI ŞI DOTĂRI DIVERSE Aprobat, BIROUL GARAJE, CIMITIRE, COŞERIT şi P R I M A R SPAŢII UTILITARE Nr.SC2015- 27004/13.10.2015 NICOLAE ROBU

R E F E R A T privind prelungirea contractului de delegare a gestiunii activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara şi a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a

Sălii Olimpia şi de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul propriu al Consiliului Local şi al Primarului prin încheierea unui act aditional la contractul

de delegare a gestiunii serviciilor încheiat cu S.C. Drumuri Municipale Timişoara S.A

 

 

  Contractul cadru de delegare a gestiunii cu nr. 5211/11.10.2010 privind delegarea gestiunii serviciului public de coşerit din municipiul Timişoara şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara şi a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul propriu al Consiliului Local şi al Primarului încheiat cu S.C. ADP S.A. în baza H.C.L. nr. 378/30.09.2010, a expirat la data de 12.10.2015 (13.10.2015), iar înaintea expirării acestui contract, S.C. Drumuri Municipale Timişoara S.A. (care a fuzionat cu S.C. ADP S.A.) a solicitat în scris prin adresa nr. 6120/08.10.2015, înregistrată la Primăria Municipiului Timişoara cu nr. CT2015- 006618/09.10.2015, prelungirea acestui contract cu o perioadă de minim 6 (şase) luni de zile conform cap.III din contract. Deasemenea prin adresa mai sus menţionată S.C. Drumuri Municipale Timişoara S.A a solicitat să se aibă în vedere faptul că de la încheierea în 2010 a acestui contract şi până în prezent s-au modificat suprafetele aferente activităţii de curăţenie, fiind in exploatare mai multe obiective pentru care această societate asigură servicii de curăţenie şi ca urmare solicită creşterea valorii lunare decontate pentru acestea.

În baza prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 71/29.08.2002 (actualizată)- privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, art. 5 alin.3 litera “e” şi “g” ; art.10 alin. 1 lit. “b” şi ali. 2, 3, 4; art.12 alin. 1 şi alin.2 lit. “a” şi art.13 ali. 2 lit. “a”care prevăd faptul că gestiunea serviciilor de administrare a domeniului public şi privat se poate realiza prin gestiune indirectă sau gestiune delegată prin negociere directă, în cazul operatorilor cu capital al unităţilor administrativ-teritoriale, înfiinţaţi de autorităţile administraţiei publice locale, iar alegerea formei de gestiune a acestor servicii se face prin hotărâre a Consiliului Local.

Conform Cap. III din CONTRACTUL-CADRU de delegare a gestiunii nr. 5211/11.10.201, încheiat în urma H.C.L. nr. 378/30.09.2010 şi conform Cap.V alin.2 din Caietul de sarcini care face parte integrantă din contract, aprobat prin H.C.L. nr. 378/30.09.2010, acest contract poate fi prelungit conform legii cu aprobarea Consiliului Local al Municipiului Timişoara.

Ca urmare acelor arătate mai sus propunem emiterea unei Hotărâri de Consiliul Local

prin care să se aprobe încheierea unui act adiţional la Contractul cadru de delegare a gestiunii cu nr. 5211/11.10.2010 încheiat cu S.C. ADP S.A. în baza H.C.L. nr. 378/30.09.2010, care să prevadă prelungirea acestui contract pentru o perioadă de 6 (sase ) luni şi totodată propunem ca pentru

Cod FO 53-01 vers.1

serviciile de curăţenie care se vor efectua suplimentar pentru alte locaţii să se achite suplimentar sumele aferente acestor servicii pe bază de comandă lunară transmisă de către beneficiar operatorului de servicii publice la tarifele cuprinse in Anexa la HC.L. nr.392/26.10.2010- privind stabilirea tarifului pentru serviciul de coşerit, tarifele percepute de către operator pentru serviciile de curăţenie şi redevenţa datorată de operator în vederea aplicării Hotărârii Consiliului Local nr. 378/30.09.2010, privind delegarea gestiunii serviciului public de coşerit din municipiul Timişoara şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara şi a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul propriu al Consiliului Local şi al Primarului prin încheierea unui contract de delegarea a gestiunii serviciilor prin negociere directă cu S.C. Administrarea Domeniului Public S.A.

Totodată propunem aprobarea actului aditional la contractul cadru de delegare a gestiunii nr. 5211/11.10.2010 conform anexei care face parte integrantă din prezentul referat.

Pentru ADMINISTRATOR PUBLIC, SECRETAR, Sorin Drăgoi Simona Drăgoi pentru DIRECTOR, Laura Koszegi Stoianov DIRECTOR

DIRECŢIA ECONOMICĂ Smaranda Haracicu Şef Birou, Otilia Sîrca Avizat juridic

Cod FO 53-01 vers.1

Atasament: Anexa.pdf

Anexa la H.C.L. nr.________ in data de ___________ ROMANIA S.C. Drumuri Municipale Timişoara S.A Judetul TIMIŞ Nr.________________/__________ Municipul Timisoara Nr.______________/____________

ACT ADITIONAL NR._____/ ____________ la contractul-cadru de delegare a gestiunii nr. 5211/11.10.2010

De comun acord, partile: - Municipiul Timisoara, cu sediul in Timisoara, B-dul C. D. Loga, nr. 1, jud. Timis, tel. 0256- 408.367, fax 0256-204.177, cod de identificare fiscala R14756536, reprezentata prin Primar - Nicolae Robu, in calitate de beneficiar si - Societatea Drumuri Municipale Timisoara S.A. - succesoarea în drepturi a Societatii Administrarea Domeniului Public S.A., ca urmare a fuziunii prin absorbţie a acesteia din urma - cu sediul in Timisoara, str. Eternitatii, nr. 45, Jud. Timis, CIF RO 3286536, numar de ordine in registrul comertului de pe langa Tribunalul Timis J35/3475/1994, cont nr. RO71BRDE360SV07245193600, deschis la B.R.D. Timisoara, reprezentata prin ing. Valentin Martanov - director general, in calitate de operator de servicii publice, au stabilit, ca urmare a Hotararii Consiliului Local al Municipiului Timisoara nr. 392/26.10.2010 privind stabilirea tarifului pentru serviciul de coserit, tarifele percepute de catre operator pentru serviciile de curatenie si redeventa datorata de operator in vederea aplicarii Hotararii Consiliului Local al Municipiului Timisoara nr. 378/30.09.2010, precum si ca urmare a modificarii suprafetelor aferente activitatii de curatenie a WC-urilor publice prin preluarea in plus a WC-urilor publice situate in Parcul Copiilor, Parcul Rozelor si Parcul Carmen Silva si a activitatii de curatenie executata in plus la imobilele in care isi desfasoara activitatea aparatul propriu al Consiliului Local si al Primarului, Directia de Dezvoltare, Directia Comunicare, Biroul Transport, Atelier Urbanism, Info-Centru, Biroul Fond Funciar, Cabinet Stomatologic in P-ta Sf. Gheorghe, Birou Fond Locativ in str. Oituz, Biroul Reabilitare Termica si Managementul Calitatii si Vila Bistra, respectiv ca urmare a HCL nr. _______/___________, in temeiul cap. III si cap. IX, lit. b), modificarea si completarea contractului, dupa cum urmeaza:

Art.1. Se prelungeste durata contractului prevazuta la cap. III din contract, cu o perioada de 6 (sase) luni de zile, incepand cu data de 13.10.2015 până la data de 13.04.2015.

Art.2. Se modifica si se completeaza cap. II, alin. 1 din contract, in sensul ca se suplimenteaza suprafetele WC-urilor publice a caror activitate de curatenie o desfasoara operatorul de servicii publice, precum si activitatea de curatenie efectuata in plus, suplimentar pentru alte locaţii pe bază de comandă lunară transmisă de către beneficiar, operatorului de servicii publice la tarifele cuprinse in Anexa la HC.L. nr.392/26.10.2010. Art.3. Se modifica cap. IV, alin. 2 din contract, in sensul ca la valoarea lunara decontata asa cum este ea mentionata in contract, pentru lucrarile de curatenie se va adauga o suma corespunzatoare pentru

2

locatiile si suprafetele suplimentare ce s-au adaugat la solicitarea beneficiarului, dupa data semnarii contractului. Art.4. Celelalte clauze raman nemodificate. Prezentul act aditional a fost incheiat in 2 (doua) exemplare, cate unul pentru fiecare parte contractanta. BENEFICIAR, OPERATOR, Muncipiul Timisoara Societatea Drumuri Municipale Timisoara S.A. PRIMAR Director general Nicolae Robu ing. Valentin Martanov Director Director economic

Direcţia Economică ec. Marcela Fericel Smaranda Haracicu

Pt. Director Directia Clădiri Terenuri şi Avocat Dotări Diverse Florin Baias Laura Koszegi Stoianov

Biroul Garaje, Cimitire, Coşerit Sef Formatie Prestari Diverse şi Spaţii Utilitare Giurgevca Demian

Otilia Sirca Serviciul Juridic