Hotararea Consiliului Local 439/16.10.2015 privind prelungirea contractului de delegare a gestiunii activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara şi a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul propriu al Consiliului Local şi al Primarului prin încheierea unui act aditional la contractul de delegare a gestiunii serviciilor încheiat cu S.C. Drumuri Municipale Timişoara S.A Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr.SC2015-27004/13.10.2015 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 378/ 30.09.2010- privind delegarea gestiunii serviciului public de coşerit din Municipiul Timişoara şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din Municipiul Timişoara şi a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul propriu al Consiliului Local şi al Primarului prin încheierea unui contract de delegare a gestiunii serviciilor prin negociere directă cu S.C. Administrarea Domeniului Public S.A.; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local cu nr.392/ 26.10.2010- privind stabilirea tarifului pentru serviciul de coşerit, tarifele percepute de către operator pentru serviciile de curăţenie şi redevenţa datorată de operator în vederea aplicării Hotărârii Consiliului Local nr. 378/30.09.2010, privind delegarea gestiunii serviciului public de coşerit din municipiul Timişoara şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara şi a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul propriu al Consiliului Local şi al Primarului prin încheierea unui contract de delegarea a gestiunii serviciilor prin negociere directă cu S.C. Administrarea Domeniului Public S.A. Având în vedere Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr.71/2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, cu modificările şi completările ulterioare ; Având în vedere Hotărârea Guvernului nr. 955/2004 pentru aprobarea reglementărilor cadru de aplicare a Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 71/2002 - privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, cu modificările şi completările ulterioare; Având in vedere prevederile art.36 alin.2 lit.c) şi alin.9 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 alin.3 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1: Se aprobă prelungirea prin act adiţional la Contractul cadru de delegare a gestiunii cu nr. 5211/11.10.2010 încheiat cu S.C. ADP S.A. (actual S.C. Drumuri Municipale Timişoara S.A.) în baza Hotărârii Consiliului Local nr. 378/30.09.2010, pentru o perioadă de 6 (sase ) luni, conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art.2: Se aprobă pentru serviciile de curăţenie care se vor efectua suplimentar pentru alte locaţii să se achite sumele aferente acestor servicii pe bază de comandă lunară transmisă de către beneficiar operatorului de servicii publice la tarifele cuprinse in Anexa la Hotărârea Consiliului Local nr.392/26.10.2010. Art.3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotarâri se încredinteaza Directia Clădiri Terenuri si Dotări Diverse si Direcţia Economică din cadrul Primariei Municipiului Timisoara. Art.4: Prezenta hotarâre se comunica: - Institutiei Prefectului - Judetul Timis; - Primarului Municipiului Timisoara; - Serviciului Juridic; - Directiei Economice; - Directiei Tehnice; - Institutiei Arhitectului Sef; - Directiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale; - Directiei Dezvoltare; - Directiei Comunicare - Directiei de Mediu; - Directiei Politiei Locale; - Biroului Managementul Calitatii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Mass - media locale.
|