keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 383/05.07.2013 privind aprobarea Metodologiei de atestare a persoanelor fizice şi autorizarea persoanelor juridice pentru îndeplinirea funcţiei de administrator de imobile în Municipiul Timişoara şi constituirea Comisiei de Atestare şi Comisiei de Soluţionare a Contestaţiilor

05.07.2013

Hotararea Consiliului Local 383/05.07.2013
privind aprobarea Metodologiei de atestare a persoanelor fizice şi autorizarea persoanelor juridice pentru îndeplinirea funcţiei de administrator de imobile în Municipiul Timişoara şi constituirea Comisiei de Atestare şi Comisiei de Soluţionare a Contestaţiilor


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr.SC2013- 18582/01.07.2013 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu şi Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
In conformitate cu prevederile Legii 230/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari;
In conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1588/2007 pentru aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a Legii 230/2007;
Avand in vedere dezbaterea publica organizată la sediul Primăriei Municipiului Timişoara în data de 20.06.2013;
În conformitate cu prevederile art.36 alin.(2) lit.(c) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aproba Metodologia de atestare a persoanelor fizice şi autorizarea persoanelor juridice pentru îndeplinirea funcţiei de administrator de imobile în Municipiul Timişoara, conform Anexei care face parte integranta din prezenta hotarare.
Art. 2: Se constituie Comisia de Atestare a persoanelor fizice şi autorizarea persoanelor juridice pentru îndeplinirea funcţiei de administrator de imobile în Municipiul Timişoara având următoarea componenţă:

Preşedinte: - Robu Nicolae - Primarul Municipiului Timişoara;
Membri: - Gentimir Teodora - Consilier Juridic, Serviciul Juridic;
- Manolache Ion - Consilier Compartimentul Relaţionare cu Asociaţiile de
Proprietari;
- Leu Daniela - Consilier Compartimentul Relaţionare cu Asociaţiile de
Proprietari;
- Radovan Laura - Consilier Compartimentul Relaţionare cu Asociaţiile de
Proprietari.

Art. 3: Se constituie Comisia de Soluţionare a Contestaţiilor având următoarea
componenţă:
- Pintilie Alina- Director Direcţia Comunicare;
- Aurelian Rodica - Şef Serviciu Resurse Umane;
- Zubaşcu Ioan - Şef Serviciu Energetic şi Monitorizarea Serviciilor de Utilităţi
Publice.


Art. 4: La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, se revocă Hotărârea Consiliului Local nr. 390/2008 - privind aprobarea Metodologiei de atestare a persoanelor fizice pentru îndeplinirea funcţiei de administrator de imobile în Municipiul Timişoara şi constituirea Comisiei de atestare.

Art. 5: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Compartimentul de Relaţionare cu Asociaţiile de Proprietari din cadrul Primăriei Timişoara şi Comisia de Atestare/Autorizare a persoanelor fizice şi juridice pentru îndeplinirea funcţiei de administrator de imobile şi Comisia de Soluţionarea Contestaţiilor.
Art. 6: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Institutii Scolare, Medicale, Sportive si Culturale;
- Directiei Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei de Mediu;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control;
- Biroului Audit;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
ADRIAN ORZA
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: formulare_atestare.pdf

ROMÂNIA 000001 JUDEŢUL TIMIŞ CONSILUL LOCAL PRIMĂRIA MUNICIPIULUI TIMIŞOARA

Certificat de atestare a calităţii de Administrator de imobile Nr………………………/……………………………

În urma promovării examenului de atestare a calităţii de administrator , persoană fizică, în sesiunea........................., se eliberează prezentul certificat domnului/doamnei………………………………………, C.N.P................................................................................ Potrivit prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 1588/2007 pentru aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a Legii nr. 230/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari, atestatul de administrator de imobil se eliberează pentru o perioadă nedeterminată şi este valabil pe tot teritoriul României. PRIMAR

COD FO 35-01, VER.01

ROMÂNIA 000001 JUDEŢUL TIMIŞ CONSILUL LOCAL PRIMĂRIA MUNICIPIULUI TIMIŞOARA

Autorizaţie pentru desfăşurarea activităţii de administrare imobile Nr………………………/……………………………

Se autorizează persoana juridică .............................................................................................având sediul profesional în.......................................................................................................................,activitatea principală............................................................CUI................................nr. de ordine în registrul comerţului....................................... din data de.....................................,reprezentată de ..............................................................................C.N.P............................................... ,pentru desfăşurarea activităţii de administrare imobile. Potrivit prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 1588/2007 pentru aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a Legii nr. 230/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari, autorizaţia de administrare se eliberează pentru o perioadă nedeterminată şi este valabilă pe tot teritoriul României. PRIMAR

COD FO 35-01, VER.01

Atasament: Anexa_1.pdf

COD FO53-01, VER.1

ANEXA 1 LA HOTĂRÂREA CONSILIULUI LOCAL

Metodologiei de atestare a persoanelor fizice şi autorizarea persoanelor juridice pentru îndeplinirea funcţiei de administrator de imobile în Municipiul Timişoara şi constituirea

Comisiei de Atestare şi Soluţionare a Contestaţiilor

CAP.1 – Dispoziţii generale

Art.1. Potrivit Legii 230/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari şi H. G. 1588/2007 – Norma Metodologică de aplicare a Legii 230/2007, persoanele fizice/juridice care au calitatea de administrator imobile sunt atestate/autorizate de către Primar, la propunerea compartimentelor specializate din cadrul autorităţii administraţiei publice locale în baza unei hotărâri de consiliu local.

CAP.2 Metodologia de atestare a persoanelor fizice pentru îndeplinirea funcţiei de administrator de imobile în Municipiul Timişoara :

Art.2. Pot fi atestate ca administrator de imobil numai persoanele fizice care

îndeplinesc următoarele condiţii: a) au capacitate deplină de exerciţiu; b) sunt apte din punct de vedere medical şi psihologic pentru a îndeplini funcţia de administrator de imobil; c) nu au suferit o condamnare printr-o hotărâre judecătorească, rămasă definitivă, pentru săvârşirea unei infracţiuni; d) au cel puţin studii medii, absolvite cu diplomă;

e) au cel puţin 18 ani împliniţi; f) au urmat un curs de pregătire profesională pentru funcţia de administrator de imobil, organizat în condiţiile legii; g) să fi obţinut la examenul de atestare nota finală minim 70 de puncte. Art.3. Certificarea calităţilor profesionale ale persoanelor care doresc să practice

activitatea de administrare a imobilelor, la asociaţiile de proprietari se va face de către Comisia de Atestare. Art.4. Compartimentul de Relaţionare cu Asociaţiile de Proprietari din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara va afişa şi va publica data până la care persoanele fizice trebuie să depună actele solicitate în vederea înscrierii la examenul de atestare, locul depunerii acestora, bibliografia în baza căreia vor fi elaborate subiectele examenului de atestare, data, ora şi locul susţinerii acestuia.

Art.5. În vederea atestării, solicitantul va depune următoarele acte:

a) cerere tip; b) curriculum vitae;

c) copii ale actelor de stare civilă (legalizate sau certificate pentru conformitate cu originalul, la depunere, de Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara);

COD FO53-01, VER.1

d) copii ale actelor de studii (legalizate sau certificate pentru conformitate cu originalul, la depunere, de Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara) ; e) certificatul de cazier judiciar; f) adeverinţă medicală din care să rezulte că sunt apţi din punct de vedere medical; g) aviz psihologic pentru îndeplinirea funcţiei de administrator de imobil; h) copia certificatului de pregătire profesională pentru funcţia de administrator de imobil, organizat în condiţiile legii (legalizată sau certificată pentru conformitate cu originalul, la depunere, de Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara); i) copia chitanţei de plată a taxei de înscriere la examenul de atestare.

Art.6. (1).După depunerea dosarului cuprinzând actele solicitate, Compartimentul Relaţionare cu Asociaţiile de Proprietari va verifica actele depuse, va solicita, după caz, completarea acestora, va întocmi şi va publica listele cu persoanele fizice care vor susţine examenul de atestare.. (2). Lista cu persoanele fizice propuse de Compartimentul Relaţionare cu Asociaţiile de Proprietari spre atestare va fi înaintată Comisiei de Atestare. (3). Persoanele fizice ale căror dosare au fost respinse pot depune contestaţii în termen de 24 de ore de la afişarea listelor cu persoanele fizice care vor susţine examenul de atestare. Soluţionarea acestor contestaţii se va face de către Comisia de Soluţionare a Contestaţiilor, în termen de 24 de ore de la expirarea termenului de depunere al contestaţiilor. Art.7. Examenul de atestare a persoanelor fizice constă în susţinerea unei probe scrise. (1) Comisia de atestare va elabora subiectele examenului de atestare, în baza bibliografiei afişate şi publicate, cu cel mult 24 de ore înaintea susţinerii acestuia. Examenul de atestare va consta într–un test grilă având 20 de subiecte, pentru fiecare subiect acordându– se 5 puncte. Pentru a fi declarat admis, fiecare concurent va trebui să obţină minim 70 puncte. (2) Rezultatele obţinute în urma examenului de atestare vor fi afişate de către Compartimentul Relaţionare cu Asociaţiile de Proprietari în cel mult 5 zile lucrătoare de la data susţinerii acestuia. (3) Persoanele fizice care nu au promovat examenul de atestare pot depune contestaţii în termen de 5 zile lucrătoare de la afişarea rezultatelor. Soluţionarea acestor contestaţii se va face de către Comisia de Soluţionare a Contestaţiilor în termen de 24 de ore de la expirarea termenului de depunere al contestaţiilor. (4) Rezultatele finale ale examenului de atestare vor fi afişate de Compartimentul Relaţionare cu Asociaţiile de Proprietari în termen de cel mult 5 zile lucrătoare de la data soluţionării contestaţiilor. (5) Persoanele fizice care au susţinut şi promovat examenul de atestare vor fi validate în urma unei hotărâri a Consiliului Local Timişoara, la propunerea Comisiei de Atestare. Art.8. Atestatele, menite să certifice calităţile profesionale ale persoanelor fizice care doresc să practice activitatea de administrare a imobilelor, se eliberează pentru o perioadă nedeterminată, au valabilitate pe tot teritoriul României. Art.9. Atestatul va menţiona datele de identitate a titularului(codul numeric personal), autoritatea emitentă, faptul că se eliberează pe o perioadă nedeterminată, că este valabil pe întreg teritoriul României şi se semnează de către Primarul Municipiului Timişoara.

COD FO53-01, VER.1

CAP.3. Retragerea atestatului. Art.10. Retragerea atestatului se va face în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în urma săvârşirii unei infracţiuni, constatată prin hotărâre judecătorească, rămasă definitivă şi irevocabilă, în condiţiile legii.

Art.11. Retragerea atestatului se va face în urma unei sentinţe definitive şi irevocabile

comunicate compartimentului de către asociaţia de proprietari sau oricare membru al asociaţiei. Art.12. Retragerea atestatului se va face în baza unei hotărâri a Consiliului Local la propunerea Comisiei de Atestare. Art.13. Hotărârea Consiliului Local privind retragerea atestatului se va comunica administratorului vizat, în termen de maxim 5 zile calendaristice de la data hotărârii consiliului local. CAP. 4. Autorizarea persoanelor juridice Art.14. Pot fi autorizate pentru activităţi de administrare numai persoanele juridice specializate care îndeplinesc următoarele condiţii:

a) să aibă ca obiect de activitate numai domeniul asociaţiilor de proprietari ori ca activitate principală administrarea imobilelor pe bază de tarife sau contract;

b) să aibă angajate persoane fizice atestate în condiţiile prezentei hotărâri de consiliu local;

c) să dovedească faptul că au bonitate financiară;

Art. 15. Compartimentul de Relaţionare cu Asociaţiile de Proprietari din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara va afişa şi va publica data până la care persoanele juridice specializate trebuie să depună actele solicitate în vederea autorizării şi locul depunerii acestora.

Art.16. În vederea autorizării, persoana juridică va depune următoarele acte: a) cerere tip; b) certificat de înregistrare eliberat de Registrul Comerţului după caz sau sentinţă de

înfiinţare; c) certificat de cazier fiscal; d) ultimul bilanţ contabil depus la unitatea teritorială a Ministerului Finanţelor

Publice – copie xerox sau scrisoare de garanţie bancară; e) copie după certificatul de atestare a persoanelor fizice pentru funcţia administrator

imobil; f) copie după contractul individual de muncă a persoanei fizice atestate; j) copia chitanţei de plată a taxei pentru autorizarea persoanelor juridice.

Art.17. După depunerea dosarului cuprinzând actele solicitate, Compartimentul de

Relaţionare cu Asociaţiile de Proprietari va verifica actele depuse şi va solicita după caz, completarea acestora. Se va întocmi şi se va publica lista cu persoanele juridice specializate care va fi înaintată Comisiei de Atestare, pentru autorizare.

COD FO53-01, VER.1

Art.18. Persoanele juridice specializate ale căror dosare au fost respinse pot depune contestaţii în termen de 5 zile lucrătoare de la afişarea listei cu persoanele juridice specializate propuse pentru autorizare. Soluţionarea acestor contestaţii se va face de către Comisia de Soluţionare a Contestaţiilor în termen de 5 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere al contestaţiilor.

Art.19. Persoanele juridice autorizate se vor prezenta în primul trimestru al fiecărui an

la Compartimentul de Relaţionare cu Asociaţiile de Proprietari pentru reînnoirea autorizaţiei, şi vor depune certificatul de cazier fiscal. CAP. 5. Retragerea autorizaţiei Art.20. Retragerea autorizaţiei persoanei juridice specializate poate interveni:

a) în cazul în care persoana juridică specializată nu mai îndeplineşte una din condiţiile prevăzute pentru autorizare;

b) în cazul în care persoana juridică specializată nu prezintă anual un certificat de cazier fiscal eliberat de Direcţia Generală a Finanţelor Publice.

Art.21. În cazul îndeplinirii prevederilor art. 20 lit. a sau b, Comisia de Atestare se

întruneşte pentru începerea procedurii de retragere a autorizaţiei. Decizia Comisiei de Atestare poate fi contestată de persoana juridică în termen de 5 zile lucrătoare la Comisia de Soluţionare a Contestaţiilor. Art.22. Comisia de Soluţionare a Contestaţiilor se pronunţă, în termen de 5 zile lucrătoare, asupra contestaţiilor depuse pentru retragerea autorizaţiilor.

Art.23. În termen de 24 de ore de la soluţionarea contestaţiilor, Comisia de Soluţionare a Contestaţiilor, va comunica decizia sa, Comisiei de Atestare. Art.24. Retragerea autorizaţiei persoanelor juridice specializate se va face la propunerea Comisiei de Atestare prin hotărârea Consiliului Local. Hotărârea Consiliului Local se comunică persoanei juridice vizate în termen de maxim 5 zile calendaristice de la data hotărârii. Art.25. În cazul pierderii certificatului de atestare/autorizaţiei pentru desfăşurarea activităţii de administrare de imobile, în baza unei cereri a titularului se va elibera un duplicat. CAP.6 Organizarea şi funcţionarea comisiei de atestare şi comisiei de soluţionare a contestaţiilor Art.26. Comisia de Atestare şi Comisia de Soluţionare a Contestaţiilor se constituie în baza prezentei hotărârii a consiliului local. Art.27. Comisia de Atestare şi Comisia de Soluţionare a Contestaţiilor funcţionează dacă majoritatea membrilor sunt prezenţi.

COD FO53-01, VER.1

Art.28. Comisia de atestare are următoarele atribuţii: a) Aprobă lista cu persoanele fizice care vor participa la examenul de atestare, şi

persoanele juridice propuse pentru autorizare; b) Elaborează subiectele examenului de atestare; c) Verifică testele grilă susţinute de persoanele fizice; d) Aprobă lista cu rezultatele finale ale persoanelor fizice care au susţinut examenul de

atestare şi cu persoanele juridice propuse pentru autorizare; e) Propune retragerea atestatului/autorizaţiei administratorilor persoane fizice şi

juridice, Consiliului Local. Art.29 Comisia de Soluţionare a Contestaţiilor are următoarele atribuţii:

a) soluţionează în termenul stabilit contestaţiile depuse de persoanele fizice sau juridice; b) transmite decizia referitoare la rezultatele contestaţiilor, Comisiei de Atestare.

Art.30. Formatul certificatului de atestare/ autorizare, aprobat de către Primarul Municipiului Timişoara este anexă la hotărâre şi face parte integrantă din aceasta.

DIRECTOR DIRECŢIA COMUNICARE ALINA PINTILIE

Intocmit CONSILIER ION MANOLACHE RED I. M

Atasament: Referat.pdf

COD FO 53-01, VER.1

ROMĂNIA APROBAT, JUDETUL TIMIŞ PRIMAR MUNICIPIUL TIMISOARA DIRECŢIA COMUNICARE COMPARTIMENTUL DE RELAŢIONARE CU ASOCIAŢIILE DE PROPRIETARI NR. REFERAT

Privind aprobarea Metodologiei de atestare a persoanelor fizice şi autorizarea persoanelor juridice pentru îndeplinirea funcţiei de administrator de imobile în

Municipiul Timişoara şi constituirea Comisiei de Atestare şi Comisia de Soluţionare a Contestaţiilor.

Potrivit Legii 230/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari şi H. G. 1588/2007 – Norma Metodologică de aplicare a Legii 230/2007, persoanele fizice/juridice care au calitatea de administrator imobile sunt atestate/autorizate de către Primar, la propunerea compartimentelor specializate din cadrul autorităţii administraţiei publice locale în baza unei hotărâri de consiliu local.

Având în vedere Legea nr.22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii si răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenţilor economici, autorităţilor sau instituţiilor publice, modificată şi completată, Legii nr.53/2003 privind Codul Muncii, modificată şi completată, Legii nr.290/2004 privind cazierul judiciar, modificată şi completată, Legii nr.31/1990, republicată, privind societăţile comerciale, modificată şi completată;

Având în vedere faptul că H.C.L. 390/2008 privind aprobarea metodologiei de atestare a persoanelor fizice pentru îndeplinirea funcţiei de administrator de imobile în Municipiul Timişoara şi constituirea Comisiei de Atestare nu prevede metodologia de autorizare a persoanelor juridice pentru administrarea imobilelor;

Având în vedere necesitatea modificării componenţei comisiei de atestare şi constituirea unei noi comisii de soluţionare a contestaţiilor; Având în vedere numirea domnului Petru Olariu, preşedintele F.A.L.T, la propunerea consilierilor locali ai Municipiului Timişoara, în comisia de atestare a persoanelor fizice pentru funcţia de administrator de imobile prin H.C.L nr. 390/30.09.2008;

Având în vedere adresa cu numărul SC2008-22080/20.10.2008, transmisă Compartimentului Asociaţii de Proprietari de Serviciul Juridic din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara, referitoare la numirea domnului Petru Olariu în calitate de membru al comisiei de atestare; Având în vedere art.4, lit.e din Legea nr.206/2004, potrivit căruia conflictul de interese este o situaţie de incompatibilitate în care se află o persoană ce are un interes personal, care influenţează imparţialitatea şi obiectivitatea activităţii sale în evaluarea, monitorizarea, realizarea şi raportarea activităţii; interesul personal include orice avantaj pentru persoana în

COD FO 53-01, VER.1

cauză, soţul/soţia, rude ori afini până în gradul IV, inclusiv sau pentru instituţia din care face parte;

Conform Ghidului OECD cu privire la prevenirea şi rezolvarea situaţiilor de conflict de interese, se defineşte conflictul de interese după cum urmează: „ un conflict de interese implică un conflict între datoria faţă de organizaţia în care îşi desfăşoară activitatea şi interesele personale ale unui angajat, în care angajatul are interese în calitatea sa de persoană privată, care ar putea influenţa necorespunzător îndeplinirea obligaţiilor şi responsabilităţilor de serviciu”.

Domnul Olariu Petru este preşedintele Federaţiei Asociaţiilor de Locatari din Timişoara şi organizator al cursului de administrator, curs obligatoriu prevăzut pentru toţi participanţii la examenul de atestare.

Domnul Olariu Petru nu are calitatea de angajat al Primăriei Municipiului Timişoara, temeiul juridic în baza căruia acesta poate fi numit într-o comisie de examinare a Primăriei Timişoara neexistând. Persoanele care nu au raporturi de muncă cu Primăria Timişoara pot face parte din comisiile de examinare în temeiul unor legi speciale.

Membrii comisiei de atestare, cu excepţia domnului Olariu Petru, au calitatea de demnitari sau funcţionari publici şi, ca atare, se supun Legii nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenţei în exercitarea demnităţilor publice, a funcţiilor publice şi mediul de afaceri privind sancţionarea corupţiei. Includerea domnului Olariu Petru în această comisie atrage inevitabil şi aplicarea în situaţia sa a prevederilor art. 70 din Legea nr. 161/2003. Potrivit art. 70 din Legea nr. 161/2003, prin conflict de interese se înţelege situaţia în care o persoană ce exercită o demnitate publică sau o funcţie publică are un interes personal de natură patrimonială care ar putea influenţa îndeplinirea cu obiectivitate a atribuţiilor care îi revin potrivit Constituţiei şi altor acte normative.

Având în vedere prevederile legale mai sus precizate, domnul Olariu Petru nu poate fi în acelaşi timp şi organizator al cursului (în calitate de Preşedinte Falt) cât şi membru al comisiei de atestare, comisie aprobată de Consiliul Local al Municipiului Timişoara;

Având în vedere dezbaterea publică organizată la sediul Primăriei Municipiului Timişoara în data de 20.06.2013 şi adresa cu nr. SC2013-17649/20.06.2013, în urma cărora Direcţia Comunicare prin Compartimentul Relaţionare cu Asociaţiile de proprietari a modificat Metodologia de atestare a persoanelor fizice şi autorizarea persoanelor juridice pentru îndeplinirea funcţiei de administrator de imobile în Municipiul Timişoara;

PROPUNEM

1. Aprobarea Metodologiei de atestare a persoanelor fizice şi autorizarea persoanelor juridice pentru îndeplinirea funcţiei de administrator de imobile în Municipiul Timişoara, :

2. Constituirea Comisiei de Atestare a persoanelor fizice şi autorizarea persoanelor juridice pentru îndeplinirea funcţiei de administrator de imobile în Municipiul Timişoara având următoarea componenţă:

Preşedinte: Robu Nicolae – Primarul Municipiului Timişoara; Membri: Gentimir Teodora- Consilier Juridic, Serviciul Juridic; Manolache Ion – Consilier Compartimentul Relaţionare cu Asociaţiile de

Proprietari;

COD FO 53-01, VER.1

Leu Daniela - Consilier Compartimentul Relaţionare cu Asociaţiile de Proprietari;

Radovan Laura - Consilier Compartimentul Relaţionare cu Asociaţiile de Proprietari;

3. Constituirea Comisiei de Soluţionare a Contestaţiilor având următoarea

componenţă: Pintilie Alina- Director Direcţia Comunicare Aurelian Rodica - Şef Serviciu Resurse Umane

Zubaşcu Ioan – Şef Serviciu Energetic şi Monitorizarea Serviciilor de Utilităţi Publice

4. Pe data prezentei hotărâri îşi încetează efectele H.C.L 390/2008 privind aprobarea Metodologiei de atestare a persoanelor fizice pentru îndeplinirea funcţiei de administrator de imobile în municipiul Timişoara şi consituirea Comisiei de Atestare.

VICEPRIMAR DIRECTOR DIRECŢIA COMUNICARE DAN DIACONU ALINA PINTILIE CONSILIER ION MANOLACHE

AVIZAT JURIDIC Red.Dact.IM