keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 305/29.07.2010 privind modificarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 11/27.01.2009 privind aprobarea proiectului "Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea şi echiparea ambulatoriului Spitalului Clinic de Boli Infecţioase şi Pneumoftiziologie "Dr. Victor Babeş", Timişoara" şi a cheltuielilor aferente acestuia, a Documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii şi Analizei cost-beneficiu în vederea realizării acestui obiectiv de investiţii

29.07.2010

Hotararea Consiliului Local 305/29.07.2010
privind modificarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 11/27.01.2009 privind aprobarea proiectului "Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea şi echiparea ambulatoriului Spitalului Clinic de Boli Infecţioase şi Pneumoftiziologie "Dr. Victor Babeş", Timişoara" şi a cheltuielilor aferente acestuia, a Documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii şi Analizei cost-beneficiu în vederea realizării acestui obiectiv de investiţii


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2010 - 17090/ 15.07.2010 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul dr.ing. GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 11/27.01.2009 privind aprobarea proiectului "Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea şi echiparea ambulatoriului Spitalului Clinic de Boli Infecţioase şi Pneumoftiziologie "Dr. Victor Babeş", Timişoara" şi a cheltuielilor aferente acestuia, a Documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii şi Analizei cost-beneficiu în vederea realizării acestui obiectiv de investiţii
Având în vedere prevederile Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 23/26.01.2010 - privind modificarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 11/2009;
Având în vedere prevederilor Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 64/2009 privind gestionarea financiară a instrumentelor structurale şi utilizarea acestora pentru obiectivul convergenţă;
Având în vedere prevederile Ordinului Ministerului Finanţelor Publice nr. 2548/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 64/2009 privind gestionarea financiară a instrumentelor structurale şi utilizarea acestora pentru obiectivul convergenţă;
În baza Ordinului Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Locuinţelor (în prezent Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului) nr. 1118/2338.30.10.2007 privind aprobarea categoriilor de cheltuieli eligibile pentru domeniul major de intervenţie "Reabilitarea, modernizarea şi echiparea infrastructurii serviciilor de sănătate" în cadrul axei prioritare "Îmbunătăţirea infrastructurii sociale" din cadrul Programului operaţional regional 2007-2013;
Având în vedere prevederile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 58 din 26 iunie 2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal şi alte măsuri financiar-fiscale;
În conformitate cu dispoziţiile art. 36, alin. 2, lit. (b), alin. 4, lit. (d) din Legea NR. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 - privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1:Se modifică articolul 3 din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 11/27.01.2009, astfel cum a fost modificată prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 23/26.01.2010, articol care va avea următorul conţinut:
"Se aprobă valoarea totală a proiectului de 3.790.045,72 Lei (T.V.A. inclusă) în conformitate cu principalii indicatori tehnico-economici din Anexa1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2:Se modifică articolul 31 din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 11/27.01.2009, astfel cum a fost modificată prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 23/26.01.2010, articol care va avea următorul conţinut:
"Se aprobă alocarea în bugetul local a următoarelor:
- suma de 60.805,33 Lei, reprezentând contribuţia proprie a Municipiului Timişoara în cota de minim 2% din valoarea cheltuielilor eligibile;
- suma de 34.543,40 Lei, reprezentând valoarea cheltuielilor neeligibile şi conexe aferente proiectului;
- asigurarea valorii necesare implementării optime a proiectului, în condiţiile rambursării/decontărilor ulterioare.
Taxa pe valoarea adăugată plătită, aferentă cheltuielilor eligibile efectuate în cadrul proiectului, va fi rambursată de Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Regional 2007-2013, conform legislaţiei în vigoare în condiţiile rambursării/decontărilor ulterioare.

Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Dezvoltare, Direcţia Economică şi Direcţia Patrimoniu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 4: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului Judeţului Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Edilitare;
- Instituţiei Arhitectului Şef;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Serviciului Proiecte cu Finanţare Internaţională;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Drumuri şi Transporturi;
- Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii;
- Biroului Relaţii Publice;
- Serviciului Centrul de Consiliere pentru Cetăţeni;
- Mass-media locale.



Presedinte de sedinta
SORIN GRINDEANU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa.pdf

Anexa1 la HCL nr. ………………………...............................

INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI AI INVESTIŢIEI REABILITAREA, MODERNIZAREA, DEZVOLTAREA ŞI ECHIPAREA AMBULATORIULUI SPITALULUI CLINIC DE BOLI INFECŢIOASE ŞI PNEUMOFTIZIOLOGIE ”DR. VICTOR BABEŞ”, TIMIŞOARA

Valoarea totală a investiţiei (TVA inclus) este de 3.790.045,72 Lei, din care C+M - 1.148.255,65 Lei TVA - 715.235,77 Lei

SURSELE DE FINANŢARE A INVESTIŢEI TOTALE:

• Asistenţă financiară nerambursabilă (Contribuţie UE din FEDR+ Bugetul de stat) : 2.979.461,22 Lei • Contribuţie Buget Local - cheltuieli eligibile (2%): 60.805,33 Lei • Contibuţie Buget Local - cheltuieli neeligibile: 34.543,40 Lei • TVA 715.235,77 Lei

T.V.A aferentă cheltuielilor eligibile ale proiectului se va recupera de la bugetul de stat, în condiţiile rambursării/decontărilor ulterioare DURATA DE IMPLEMENTARE a proiectului: 16 luni, din care DURATA DE EXECUŢIE a investiţiei: 12 luni CAPACITĂŢI FIZICE: Suprafaţa totală construită a lucrărilor de intervenţii: 691,90 mp Suprafaţa totală utilă a lucrărilor de intervenţii: 526,90 mp - 18 cabinete din care :

- 8 cabinete în cadrul departamentului de boli infecţioase - 10 cabinete în cadrul departamentului de pneumologie

- 131.040 - pacienţi deserviţi din care:. - 58.240 pacienţi în cadrul Departamentului de Boli Infecţioase - 72.800 pacienţi în cadrul Departamentului de Pneumologie. DIRECTOR EXECUTIV DIRECŢIA DEZVOLTARE

Arh. Aurelia JUNIE

Red: cons. Adriana Deaconu

Atasament: Referat.pdf

FP 53-01, Ver. 1 1

ROMÂNIA Se aprobă, JUDEŢUL TIMIŞ PRIMAR MUNICIPIUL TIMIŞOARA DIRECŢIA DEZVOLTARE Dr.ing. GHEORGHE CIUHANDU Serviciul Proiecte cu Finanţare Internaţională Nr. SC2010 -

REFERAT privind modificarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 11/27.01.2009 privind aprobarea proiectului "Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea şi echiparea ambulatoriului Spitalului Clinic de Boli Infecţioase şi Pneumoftiziologie "Dr. Victor Babeş", Timişoara" şi a cheltuielilor aferente acestuia, a Documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii şi Analizei cost-beneficiu în vederea realizării acestui obiectiv de investiţii Programul Operaţional Regional 2007-2013, prin Axa prioritară 3, Domeniul major de intervenţie 3.1, sprijină implementarea strategiei naţionale în domeniul sănătăţii, pentru eficientizarea serviciilor de sănătate, prin reabilitarea şi dotarea infrastructurii spitaliceşti, precum şi prin reabilitarea şi echiparea ambulatoriilor. Spitalul „Dr.Victor Babeş” Timişoara este un Spital Clinic de Boli Infecţioase şi Pneumoftiziologie, cu profil unic în Regiunea de Vest. Prin specificul activităţii sale, spitalul are adresabilitate regională, deservind populaţia judeţului Timiş şi a judeţelor limitrofe din vestul ţării. Ambulatoriul actual al spitalului este prea mic, dotat nesatisfăcător, iar fondurile alocate de Ministerul Sănătăţii Publice sunt insuficiente pentru amenajarea unor spaţii corespunzătoare, în care actul medical să se desfăşoare în condiţii de calitate. Infrastructura ambulatoriului spitalului este veche, cabinetele medicale de specialitate sunt insalubre şi fără dotări minime, circuitele funcţionale sunt necorespunzătoare, iar serviciile medicale paraclinice şi de laborator sunt insuficiente şi slabe calitativ, prin lipsa echipamentelor medicale adecvate. Din cauza spaţiilor neadecvate şi lipsei echipamentelor medicale performante, există dificultăţi în stabilirea unui diagnostic rapid şi corect. În acest context, a devenit oportună accesarea de fonduri structurale nerambursabile şi participarea în cadrul Programului Operaţional Regional (POR) 2007-2013, Axa prioritară 3 - „Îmbunătăţirea infrastructurii sociale”, Domeniul major de intervenţie 3.1. - „Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sănătate” cu proiectul “Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea şi echiparea ambulatoriului Spitalului Clinic de Boli Infecţioase şi Pneumoftiziologie „Dr. Victor Babeş”, Timişoara”. Prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 11/27.01.2009 s-a aprobat proiectul "Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea şi echiparea ambulatoriului Spitalului Clinic de Boli Infecţioase şi Pneumoftiziologie "Dr. Victor Babeş", Timişoara" şi cheltuielile aferente acestuia, Documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţii şi Analiza cost-beneficiu în vederea realizării acestui obiectiv de investiţii, modificată ulterior prin HCL nr. 23/26.01.2010. În Monitorul Oficial nr. 431 din 28 iunie 2010 a fost publicată Ordonanţa de Urgenţă nr. 58 din 26 iunie 2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal şi alte măsuri financiar-fiscale, prin care TVA.a fost majorată la 24% cu începere de la 01 iulie 2010. Având în vedere faptul că valorile aprobate prin HCL nr. 11/27.01.2009 privind aprobarea proiectului "Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea şi echiparea ambulatoriului Spitalului Clinic de Boli Infecţioase şi Pneumoftiziologie " Dr. Victor Babeş", Timişoara" şi a cheltuielilor aferente acestuia, a Documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii şi Analizei cost - beneficiu în vederea realizării acestui obiectiv de investiţii, astfel cum a fost modificată prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 23/26.01.2010, au fost calculate cu TVA 19% şi luând în considerare faptul că, înaintea semnării contractului de finanţare, se impune aprobarea, prin hotărâre de consiliu local, a proiectului cu ultimele modificări,

FP 53-01, Ver. 1 2

Propunem spre aprobare următoarele:

1. modificarea articolului 3 din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 11/27.01.2009, astfel cum a fost modificată prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 23/26.01.2010, articol care va avea următorul conţinut: "Se aprobă valoarea totală a proiectului de 3.790.045,72 Lei (T.V.A. inclusă) în conformitate cu principalii indicatori tehnico-economici din Anexa1 la prezentul referat. 2. modificarea articolului 31 din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 11/27.01.2009, astfel cum a fost modificată prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 23/26.01.2010, articol care va avea următorul conţinut: "Se aprobă alocarea în bugetul local a următoarelor: - suma de 60.805,33 Lei, reprezentând contribuţia proprie a Municipiului Timişoara în cota de minim 2% din valoarea cheltuielilor eligibile; - suma de 34.543,40 Lei, reprezentând valoarea cheltuielilor neeligibile şi conexe aferente proiectului; - asigurarea valorii necesare implementării optime a proiectului, în condiţiile rambursării/decontărilor ulterioare. Taxa pe valoarea adăugată plătită, aferentă cheltuielilor eligibile efectuate în cadrul proiectului, va fi rambursată de Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Regional 2007-2013, conform legislaţiei în vigoare în condiţiile rambursării/decontărilor ulterioare. Director executiv Direcţia Dezvoltare Director executiv Direcţia Economică Arh. Aurelia Junie Ec. Smaranda Haracicu Director executiv Direcţia Patrimoniu

Ec. Nicuşor C-ntin Miuţ Şef Serviciul Proiecte cu Finanţare Internaţională Ec. Adriana Deaconu

Avizat juridic

Cons. Juridic Mirela Lasuschevici Redactat Cons. Claudia Bălulescu