keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 287/22.05.2018 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2018 al SC Compania Locala de Termoficare Colterm SA

22.05.2018

Hotararea Consiliului Local 287/22.05.2018
privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2018 al SC Compania Locala de Termoficare Colterm SA


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Avand in vedere Expunerea de motive nr. SC2018-10900/10.05.2018 privind Oportunitatea proiectului de hotarare a Primarului Municipiului Timisoara - domnul Nicolae Robu;
Avand in vedere Raportul de specialitate nr. SC2018- 10900/10.05.2018 al Directiei Edilitare;
Avand in vedere avizul Directiei Economice nr. SC2018-10900/14.05.2018, Anexa la Raportul de specialitate nr. SC2018 / 10900&10.05.2018;
Avand in vedere avizul Serviciului Juridic din data de 18.05.2018, Anexa la Raportul de specialitate nr. SC2018 / 10900/10.05.2018;
Avand in vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finante, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistica, amenajarea teritoriului si patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice si comert, regii autonome si societati comerciale, Comisiei pentru cultura,stiinta, invatamant, sanatate, protectie sociala, turism, ecologie, sport si culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timisoara;
Avand in vedere solicitarea SC Compania Locala de Termoficare Colterm SA cu nr. RE2018-000919/25.04.2018, privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2018, insotita de anexele de fundamentare;
Avand in vedere Hotararea Consiliului de Administratie al SC Compania Locala de Termoficare Colterm SA nr. 11/26.01.2018 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2018;
Avand in vedere Hotararea Adunarii Generale a Actionarilor Companiei Locale de Termoficare Colterm SA nr.5 din 22.03.2018;
Avand in vedere prevederile Ordinului Ministrului Finantelor nr. 20/07.01.2016 privind aprobarea formatului si structurii bugetului de venituri si cheltuieli, precum si a anexelor de fundamentare a acestuia;
Avand in vedere prevederile Legii nr. 2/2018 a bugetului de stat pe anul 2018;
In temeiul art.4 alin. (1) lit. c) din Ordonanta Guvernului nr. 26/2013 privind intarirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unitatile administrativ-teritoriale sunt actionari unici ori majoritari sau detin direct ori indirect o participatie majoritara, aprobata cu completari prin Legea nr. 47/2014, cu modificarile si completarile ulterioare;
In conformitate cu vedere prevederile art. 36, alin. (2), lit. a) si d) si alin. (3) lit. c) din Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata si modificata;
In temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata si modificata;


HOTARASTE

Art. 1: Se aproba bugetul de venituri si cheltuieli pentru anul 2018 al SC Compania Locala de Termoficare Colterm SA, prevazut in Anexa care face parte integranta din prezenta hotarare.

Art. 2: Cu aducerea la indeplinire a prezentei hotarari se incredinteaza Compania Locala de Termoficare Colterm SA.

Art. 3: Prezenta hotarare se publica in Monitorul Primariei Municipiului Timisoara si pe site -ul propriu si totodata, se comunica :
- Institutiei Prefectului - Judetul Timis
- Primarului Municipiului Timisoara;
- Serviciului Juridic;
- Directiei Edilitare;
- Directiei Economice;
- Directiei Generale de Urbanism si Dezvoltare Urbana;
- Directiei Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse;
- Directiei de Mediu;
- Directiei Comunicare-Relationare;
- Serviciului Juridic;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calitatii;
- Corpului de Control si Antifrauda al Primarului;
- S.C. Compania Locala de Termoficare COLTERM S.A.
- Mass-media locale.



Presedinte de sedinta
LUMINITA TUNDREA
Contrasemneaza
SECRETAR SIMONA DRAGOI

Atasament: adresa_Coterm,_hotarare_CA,_hotarare_AGA.pdf

m SE IT ET i | ROMANIA TI Judetul Timis Direcţia Edilitară C VS Primaria Municipiului Timisoara E Timişoara 2021 Capitală Europeană a Culturii S-a inregistrat cu numarul : RE2018-000919 din 25.04.2018 REQ3 Sesizări diverse Direcţia Edilitara Am preluat de la 9726/253.04.2018 COLTERM SA Cu adresa: Timisoara EP, JOSEPH LONOVICI nr.4 Total 21 file Termen de tezolvare: 25.05.2018 Obs, INAINTARE SPRE Termen directie: 10.05.2018 ! APROBARE PROIECT DE VENITURI SI CHELTUIELI PT 2018 Timisoara, la 25.04.2018 Consilier/Referent, Alexandra Cîortan E) 1 AN | d FO-24 - 01, ver.3

Compania Locelă de Termoficare Colterm S.A. Str. Episcop Joseph Lonovici nr. 4, cod 300092, Timişoara J35/185/2004;RO 10063013; cont; B.C.R, ROZ 7 RNCRO249009B65630001 COLTERM S.A, Nr. 9326/ IT 24.7 Către PRIMARIA MUNICIPIULUI TIMISOARA Anexat va depunem spre aprobare proiectul Bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2018, care a fost analizat si aprobat pria Hotararea Consiliului de Administratie CLT „ Colterm” S.A, Timisoara nr. 11 din data de 26.01.2018 si prin Hotararea Adunarii Generale a Actionarilor CLT „ Colterm” S.A. Timisoara nr. 5 din 22.03.2018 La stabilirea Bugetului de venituri si cheltuieli s-au avut in vedere realizarile preliminate ale anului 2017. Bugetul de venituri si cheltuieli pentru anul 2018 a fost intocmit in conformitate cu Ordinul nr. 3145/05.12.2017 privind aprobarea formatului si structurii bugetului de venituri si cheltuieli, precum si a anexelor de fundamentare ale acestuia. Bugetul de venituri si cheltuieli pe anul 2018 a fost aprobat prin Hotararea Consiliului de Administratie al Companiei Locale de Termoficare Colterm S.A, nr.1] din 26.01.2018. In bugetul de venituri si cheltuieli pentru anul 2018 s-a prevazut un profit de 0,112 milioane lei. Pentru anul 2018 s-a folosit un pret de 334,86 lei/Gcal (fara TVA), fiind pretul local de producere, transport, distributie si furnizare a energiei termice livrate de catre CLT Colterm SA aprobat prin HCL nr.392/17.10.2017 (cu aplicare din 1.11.2017). Pretul aprobat de facturare pentru populatie este de 203,36 lei/Gcal (fara TVA). Se estimeaza ca veniturile din vanzarea de cnergie electrica vor fi de 6,28 milioane lei, iar veniturile din vanzarea energiei termice livrate populatiei si agentilor economici vor fi de 119,8 milioane lei. Din alte activitati se preconizeaza ca se vor obtine aproximativ 14,1 milioane lei (din care 10 milioane lei din contractul de prestari servicii semnat cu Primaria Municipiului Timisoara si 5,6 milioane lei din investitii în regie proprie, venituri din diverse taxe s.a.). | S-a avut în vedere vanzarea a 507.091 Gcal energie termica (catre populatie, agenti economici si institutii) si a 22.410 Gcal catre punctele industriale, precum si vanzarea a 33.578 MWh energie electrica. Pentru anul 2018 se preconizeaza consumul a 336.876 tone carbune si 45.865 mii Smc gaz, care vor costa 99,4 milioanc lei. O __www.colterm.ro _ - _ 2 21 Cotta of Culure Servicii Clienţi: Str, 1. Lonovici nr, 4, cod 300092, Timișoara Office(Bcolterm.ro; Tel: 0256 - 258504; Fax: 0256 431621 Dispecerat NON-STOP: 0256-494133 nr. scurt: 0356-9009 (Tasta 4)

Compania Locală de Termoficare Colterm S.A. Energia electrica si apa necesara vor costa 12,5 milioane lei (4,3 milioane lei cheltuieli cu apa si 8,2 milioane lei cheltuieli cu energia electrica); reparatiile ce se vor realiza atat in regie proprie cat si cu tertii vor fi de 4,1 milioane lei. Referitor la cheltuielile cu personalul: ca urmare a aplicarii prevederilor OG 79/2017 — modificarea cotelor contributiilor aferente salariilor, s-a renegociat grila de salarizare cu sindicatele societatii; conform calculelor, s-a planificat suma de 48,7 milioane lei. Valoarea contributiilor unitatii (reprezentand contributia asiguratorie pentru munca 2,25% si varsamintele la fondul pentru handicapati) va fi de 1,62 milioane lei. Facem precizarea ca nu sunt mentionate in BVC (conform principiului prudentei) pierderile induse, in suma totala de 34.388.604 lei, aprobate prin HCL 473/06.11.2015 (suma de 27.046.267 lei) si prin HCL 125/18.10.2016 (suma de 7.342.337 lei), si nici pierderile induse aferente anului 2016, in suma de 10.698.606 lei (aprobate prin HCA 44/12.06.2017). Deasemenca, precizam ca la rezultatul preliminat al anului 2017 au fost luate in considerare: -cheltuieli pentru certificatele EUA aferente anului 2017 in valoare de 8 milioane lei (250.000 certificate la un pret estimat de 8 eur/certificat, la un curs de 4,6 lei/eur), -pierderi tehnologice induse estimate la acelasi nivel ca pierderile calculate pentru anul 2016 (16,9 milioane lei), PRESEDINTE AL DIRECTOR GENERAL CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE Valea Emilian-Stefan Țar Wwww.colterm.ro Pag. 2/2

Page lofl COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE „COLTERM" S.A. CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE SECRETARIAT Sediul ; Tlmişoara, str. Ep. 1. Lonovlci nr. 4 Nr. O,R.C. J35/185/2004 CUI, R18063013 HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE AL COMPANIEI LOCALE DE TERMOFICARE „COLTERM” S.A TIMIȘOARA "n din data de 26.01.2018 Având în vedere Hotărârea nr.9 din 21.12.2017, a Adunării Generale Ordinare a Acţionarilor care are ca şi componenţă Consiliul Local al Municipiului Timişoara în calitate de acţionar unic al Companiei Locale de Termoficare „COLTERM” S.A. Timişoara, prin care s-au numit membrii Consiliului de Administraţie; Ținând seama de faptul că, prin Hotărârea nr.9 din 21.12.2017 , a Adunării Generale Ordinare a Acţionarilor care are ca şi componenţă Consiliul Local al Municipiului Timişoara în calitate de acționar unic al Companiei Locale de Termoficare „COLTERM” S.A. Timişoara, s-au aprobat modificările Actului Constitutiv al Companiei Locale de Termoficare „COLTERM” S.A. Timişoara; Luând în considerare raportul Directorului Economic nr. 1630/23.01.2018 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli aferent anului 2018 În conformitate cu Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al Consiliului de Administraţie al CLT COLTERM S.A. Timişoara, care este constituit conform cu prevederile Legii nr.31/1990, în temeiul HCL. nr.313/16.12.2003, în baza Hotărârii A.G.A. or. nr.9 din 21.12.2017, şi în conformitate cu prevederile art. 27 din Actul Constitutiv al Companiei Locale de Termoficare „COLTERM” S.A. Timişoara, cu unanimitate de voturi, membrii Consiliului de Administraţie, au: HOTĂRÂT Art. 1. Se aprobă, Bugetul de venituri şi cheltuieli al Companiei Locale de Termoficare COLTERM S.A. aferent anului 2018, conform raportului Directorului Economic nr. 1630/23.01.2018 şi se înaintează Adunării Generale a Acţionarilor — Consiliul Local al Municipiului. Timişoara. Art. 2. Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri este însărcinata d-na Iovu Mihacla în calitate de Director Economic la Compania Locală de Termoficare „COLTERM” S.A. Timişoara. Art. 3. Prezenta Hotărâre se comunică: - D-lui Valea Emilian-Ştefan — Preşedinte Consiliu de Administraţie - D-nei Iovu Mihaela - Director Economic; - D-lui. Şerpe Emil - Director General; - D-lui. Heredea Cristian — Director Distribuţie; - D-lui. Ruşeţ Ivantie — Director Comercial; - D-lui. Golu Mihai — Director Producţie - D-lui Faur Adrian — Director Servicii Logistic - Sindicate - Secretariat consiliu de administraţie. PREȘEDINTE AL. n MEMBRU EXECĂTĂV AI CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE CONSILIULUI DE ADMINISTRAȚIE VALEA EMILIAN - ȘTEFAN... i SERPE EMIL Ă , E INTOCMIT SECRETAR CA LUCAQIU DANIELA UT

COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE „COLTERM” S.A.TIMISOARA ADUNAREA GENERALĂ A ACŢIONARILOR Sediul : Timişoara, str. Ep. JLonovici nr. 4 Nr. O.R.C. J38/185/2004 CU. RO16063013 HOTĂRÂREA ADUNĂRII GENERALE A ACŢIONARILOR COMPANIEI LOCALE DE TERMOFICARE „COLTERM” S.A TIMIȘOARA NR. 5 din 22.03.2018 Consiliul Local al Municipiului Timişoara în calitate de acţionar unic al Companiei Locale de Termoficare „COLTERM” S.A. Timişoara, societate comercială pe acţiuni înregistrată şi funcţionând legal în România, cu sediul în Municipiul Timişoara, str. Episcop Joseph Lonovici, nr.4, judeţul Timiş, Cod Unic de Înregistrare 16063013, număr de înregistrare în Registrul Comerţului J35/185/2004 întrunit în şedinţa ordinară din data de 22.03.2018, ora 15.00, în Sala de şedinţe a Consiliului, Local al Municipiului Timişoara, în prezența a 7 consilieri din totalul de 27, a dezbătut următoarea ordine de zi: 1, Aprobare raport anual al comitetului de nominalizare şi remunerare aferent anului 2017, 2. Aprobare raport anual al comitetului de audit aferent anului 2017. 3. Aprobare raport anual al activității de administrare aferent anului 2017 și Proiectul Planului de activitate pentru anul 2018 , 4. Aprobare Plan de Administrare al Consiliului de Administratie COLTERM pentru anii 2017 - 2021. 3. Aprobare Buget de Venituri si Cheltuieli aferent anului 2018 6. Aprobare privind modificarea siglei societății. Având în vedere adresa Consiliului de Administraţie al Companiei Locale de Termoficare „COLTERM” S.A. Timişoara nr.1789/25.01,2018, prin care se prezintă Bugetul de venituri şi cheltuieli pentru anul 2018, aprobat prin HCA nr.11/26.01.2018; În conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990, republicată, privind societăţile comerciale coroborate cu prevederile din Actul constitutiv al Companiei Locale de Termoficare „COLTERM” S.A. Timişoara, 0UG nr.109/2011 și din Legea nr. 215/2001 a administrației publice locale; Consiliul Local al Municipiului Timişoara în calitate de acționar unic al Companiei Locale de Termoficare „COLTERM” S.A, întrunit în şedinţa ordinară, cu cu 7 voturi pentru şi 0 abţineri, HOTĂRĂŞTE: Art. 1. Se aprobă Bugetul de venituri şi cheltuieli al Companiei Locale de Termoficare „COLTERM” S.A. Timişoara pentru anul 2018, în conformitate cu adresa de înaintare nr. 1789/25.01.2018. Art.Z, Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri este însărcinată d-na, Lucaciu Daniela, în calitate de secretar al Adunării Generale a Acţionarilor Companiei Locale de Termoficare „COLTERM” S.A. Timişoara. Art.3. Prezenta hotărâre se comunică: - Membrilor consiliului de administraţie ai “COLTERM” SA; - D-nei. Lucaciu Daniela, Secretar A,G.A. Acţionar, SECRETAR A.G.A, D-na LUCACIU DANIELA ins. TI

Atasament: Raport_specialitate.pdf

ROMÂNIA JUDETUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMISOARA PRIMĂRIA NR. SC2018- /

RAPORT DE SPECIALITATE

Proiect de hotărâre privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2018 al SC Compania Locală de Termoficare Colterm SA

Având în vedere Expunerea de motive nr. SC2018- / a Primarului Municipiului Timişoara şi Proiectul de hotărâre privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2018 al SC Compania Locală de Termoficare Colterm SA,

Facem următoarele precizări:

S.C. Compania Locală de Termoficare Colterm S.A. solicită, prin adresa nr. 9726/25.04.2018 înregistrată la Primăria Municipiului Timişoara cu nr. RE2018-000919/25.04.2018, aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2018.

La stabilirea bugetului de venituri şi cheltuieli s-au avut în vedere realizările preliminate ale anului 2017. Bugetul de venituri şi cheltuieli pentru anul 2018 a fost întocmit în conformitate cu Ordinul nr. 3145/05.12.2017 privind aprobarea formatului şi structurii bugetului de venituri şi cheltuieli, precum şi a anexelor de fundamentare ale acestuia.

Bugetul de venituri şi cheltuieli pentru anul 2018 a fost aprobat prin Hotărârea Consiliului de Administraţie al Companiei Locale de Termoficare Colterm S.A. nr. 11/26.01.2018 şi prin Hotărârea Adunării Generale a Acţionarilor CLT „Colterm” S.A. Timişoara nr. 5/22.03.2018.

În bugetul de venituri şi cheltuieli pentru anul 2018 s-a prevăzut un profit de 0,112 milioane lei. Pentru anul 2018 s-a folosit un preţ de 334,86 lei/Gcal (fără TVA), fiind preţul local de producere, transport, distribuţie şi furnizare a energiei termice livrate de către CLT Colterm S.A, aprobat prin HCL nr. 392/17.10.2017. Preţul aprobat de facturare pentru populaţie este de 203,36 lei/Gcal (fără TVA).

Se estimează că veniturile din vânzarea de energie electrică vor fi de 6,28 milioane lei, iar veniturile din vânzarea energiei termice livrate populaţiei şi agenţilor economici vor fi de 119,8 milioane lei. Din alte activităţi se preconizează că se vor obţine aproximativ 14,1 milioane lei.

S-a avut în vedere vânzarea a 507.091 Gcal energie termică (către populaţie, agenţi economici şi indstituţii) şi a 22.410 Gcal către punctele industriale, precum şi vânzarea a 33.578 MWh energie electrică.

Pentru anul 2018 se preconizează consumul a 336.876 tone cărbune şi 45.865 mii Smc gaz, care vor costa 99,4 milioane lei.

Energia electrică şi apa necesară vor costa 12,5 milioane lei (4,3 milioane lei cheltuieli cu apa şi 8,2 milioane lei cheltuieli cu energia electrică); reparaţiile ce se vor realiza atât în regie proprie cât şi cu terţii vor fi de 4,1 milioane lei.

În ceea ce priveşte cheltuielile cu personalul, ca urmare a aplicării prevederilor OG 79/2017 – modificarea cotelor contribuţiilor aferente salariilor, s-a renegociat grila de salarizare cu sindicatele societăţii; conform calculelor, s-a planificat suma de 48,7 milioane lei. Valoarea contribuţiilor unităţii (reprezentând contribuţia asiguratorie pentru muncă 2,25% şi vărsămintele la fondul pentru handicapaţi) va fi de 1,62 milioane lei.

Precizăm faptul că nu sunt menţionate în bugetul de venituri şi cheltuieli (conform principiului prudenţei) pierderile induse, în sumă totală de 34.388.604 lei, aprobate prin HCL nr. 473/06.11.2015 (suma de 27.046.267 lei) şi prin HCL nr. 125/18.10.2016 (suma de 7.342.337 lei) şi nici pierderile induse aferente anului 2016, în sumă de 10.698.606 lei, aprobate prin Hotărârea Consiliului de Administraţie nr. 44/12.06.2017.

Tototadă, facem precizarea că la rezultatul preliminat al anului 2017 au fost luate în

considerare: - cheltuieli pentru certificatele EUA aferente anului 2017 în valoare de 8 milioane lei (250.000

certificate la un preţ estimat de 8 euro/certificat, la un curs de 4,6 lei/euro); - pierderi tehnologice induse estimate la acelaşi nivel ca pierderile calculate pentru anul 2016

(16,9 milioane lei). Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite

şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură,ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere solicitarea SC Compania Locală de Termoficare Colterm SA cu nr. RE2018- 000919/25.04.2018, privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2018, însoţită de anexele de fundamentare; Având în vedere Hotărârea Consiliului de Administraţie al SC Compania Locală de Termoficare Colterm SA nr. 11/26.01.2018 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2018; Având în vedere Hotărârea Adunării Generale a Acţionarilor Companiei Locale de Termoficare Colterm SA nr.5 din 22.03.2018; Având în vedere prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 26/2013 privind întărirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unităţile administrativ-teritoriale sunt acţionari unici ori majoritari sau deţin direct ori indirect o participaţie majoritară, aprobată cu completări prin Legea nr. 47/2014, cu modificările şi completările ulterioare; Având în vedere prevederile Ordinului Ministrului Finanţelor nr. 20/07.01.2016 privind aprobarea formatului şi structurii bugetului de venituri şi cheltuieli, precum şi a anexelor de fundamentare a acestuia; Având în vedere prevederile Legii nr. 2/2018 a bugetului de stat pe anul 2018; În temeiul art.4 alin. (1) lit. c) din Ordonanţa Guvernului nr. 26/2013 privind întărirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unităţile administrativ- teritoriale sunt acţionari unici ori majoritari sau deţin direct ori indirect o participaţie majoritară, aprobată cu completări prin Legea nr. 47/2014, cu modificările şi completările ulterioare; În conformitate cu vedere prevederile art. 36, alin. (2), lit. a) şi d) şi alin. (3) lit. c) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;

Având în vedere cele menţionate anterior, apreciem că proiectul de hotărâre privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2018 al SC Compania Locală de Termoficare Colterm SA îndeplineşte condiţiile pentru a fi supus dezbaterii şi aprobării plenului consiliului local. DIRECTOR DIRECŢIA EDILITARĂ ŞEF SERVICIU S.E.M.S.U.P. CULIŢĂ CHIŞ IOAN ZUBAŞCU

Cod FO53-01,Ver.1

Atasament: Expunere_motive.pdf

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA PRIMAR SC2018- /

EXPUNERE DE MOTIVE PRIVIND OPORTUNITATEA PROIECTULUI DE HOTĂRĂRE

Proiect de hotărâre privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2018 al SC Compania Locală de Termoficare Colterm SA

S.C. Compania Locală de Termoficare Colterm S.A. solicită, prin adresa nr. 9726/25.04.2018

înregistrată la Primăria Municipiului Timişoara cu nr. RE2018-919/25.04.2018, aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2018.

La stabilirea bugetului de venituri şi cheltuieli s-au avut în vedere realizările preliminate ale anului 2017. Bugetul de venituri şi cheltuieli pentru anul 2018 a fost întocmit în conformitate cu Ordinul nr. 3145/05.12.2017 privind aprobarea formatului şi structurii bugetului de venituri şi cheltuieli, precum şi a anexelor de fundamentare ale acestuia.

Bugetul de venituri şi cheltuieli pentru anul 2018 a fost aprobat prin Hotărârea Consiliului de Administraţie al Companiei Locale de Termoficare Colterm S.A. nr. 11/26.01.2018 şi prin Hotărârea Adunării Generale a Acţionarilor CLT „Colterm” S.A. Timişoara nr. 5/22.03.2018.

Urmare a celor prezentate mai sus, considerăm necesară şi oportună aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2018 al SC Compania Locală de Termoficare Colterm SA.

PRIMAR DIRECTOR DIRECŢIA EDILITARĂ

NICOLAE ROBU CULIŢĂ CHIŞ

Cod FO53-03,Ver.1

Atasament: Anexa_-_BVC2018.pdf

CLT COLTERM SA TIMISOARA Timisoara, str. Episcop Joseph lonovici, nr.4 CUL: 18063013 BUGETUL DE VENITURI SI CHELTUIELI pe anul 2018 ÎNDICATORI Propuneri an curent (2018) Estimări an 2019 Prevederi Estimări an 2020 ANEXA Nr.1 mii lei 7=5/4x100 | 8=6/5x100 Venituri din exploatare 2 220,952 214.368 a) subvenţii, cf. prevederilor legale în vigoare 3 55.374 54,820 53.724 99% 98% b) transferuri, cf. prev. legale în vigoare: acop. pierderi | 4 23.960 23.720 23.246 99% 98% tehnologice induse _din prest serv. Venituri financiare 5 16 16 18 99% 98% Venituri extraordinare 8 0 0 0 CHELTUIELI TOTALE (Rd.7=Rd.8+Rd.20+Rd,21) 7 220.857) 218.648 214.275 1 Chaltuieli de exploatare, din care: 8 220.181) 217,978 213.619 A. |cheltuieli cu bunuri și servicii 9 138.585| 137.199 134,455 99% 98% B. |chettuieli cu impozite, taxe si varsaminte asimilate 10 1.942 1.923 1.884 99% 98% C. |cheltuleli cu personalut, din care: 11 48.730 48.243 47.278 99% 98% co Cheltuieli de natură salarială(Rd.13+Rd.14) 12 45.609 45.153 44.250 99% 98% ct ch. cu salariile 18 42.432 42.008 41,168 99% 98% C2, bonusuri 14 3.177 3.145 3.082 99% 98% C3 alte cheltuieli cu personalul, din care: 15 0 o 0 cheltuieli cu plaţi compensatorii aferente 16 a o 0 disponibilizărilor de personat C4 Cheltuieli aferente contractului de mandat si a 17 1.497 1,482 1.452 99% 98% altor organe de conducere si control, comisii si C5 cheltuieli cu asigurările si protectia socială, 18 1,625 1.608 1.576 99% 98% fondurile speciale și alte obligații legale D. jalte cheltuieli de exploatare 419 30.924 30.814 30.002 99% 98% 2 Cheltuieli financiare 20 876 569 556 99% 98% 3 Cheltuieli extraordinare 21 0 o 0 NL REZULTATUL BRUT (profit/pierdera) 22 112 111 108 99% 98% IV IMPOZIT PE PROFIT 23 0 0 V PROFITUL CONTABIL RAMAS DUPA DEDUCEREA 24 112 111 108 9997, 98% IMPOZITULUI PE PROFIT, din care: 1 Rezerve legale 25 a 0 2 Alte rezerve reprezentând facilitați fiscale prevăzute de 28 0 lege 3 Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi 27 112 111 108 99% 98% 4 Constituirea surselor proprii de finanţare pentru proiectele | 28 cofinanţate din împrumuturi externe, precum și pentru constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital, plata dobânzilor, comisioanelor si altor costuri aferente acestor împrumuturi 5 Alte repartizări prevăzute de lege 29 & Profitul contabil rămas după deducerea sumelor de la Rd. | 30 25, 26, 27, 28, 28 [7 Participarea salariaţilor ta profit in limita a 10% din profitul | 31 net, dar nu mal mult de nivelul unul salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul operatorului economic în exerciţiul înanciar de referință __ 8 Minimum 50% vârsăminte la bugetul de stat sau local in | 32 cazul regiilor autonome, ori dividende cuvenite acţionarilor, în cazul societăţitor/ companiilar naflonale şi societăților cu capital integral sau majoritar de stat, din ara: al * ividende cuvenite bugetului de stat 33 b) | _- dividende cuvenite bugetului local 33 6) |_- dividende cuvenite aftor acţionari 34 Profitul nerepartizat pe destinațiile prevăzute la Rd. 31 - 35 9 Rd.32 se repartizează la alte rezerve şi constituie sursă proprie de finanţare VI VENITURI DIN FONDURI EURGPENE _ [36 VII CHELTUIELI ELIGIBILE DIN FONDURI EUROPENE, din | 37 a) [cheltuieli materiale 38 b) |cheltuieli cu salariile 39 6) |cheituieli privind prestările de servicii 40 d) |cheltuieli cu reclama si publicitate 41 e) |aite cheltuieli 42,

Serpe A d Propuneri INDICATORI an curent (2018) _| SURSE DE FINANȚARE A INVESTIȚIILOR, din care: 00 Surse proprii 44 11.000 11.000 96% 100% Taxa de dezvoltare 45 X CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII 46 11.500 11.000 11.000 96% 100% LX DATE PE FUNDAMENTARE 47 Nr. de personal prognozat la finele anului 48 849 Nr.mediu de salariaţi total 49 849 840 830 99% 99% Castigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) determinat | 50 4.477 4.479 4443 100% 99% pe baza cheltuielilor de natură salarială (Rd.12/Rd.49)/12*1000 Castigul mediu lunar pe salariat determinat pe baza 51 4.185 4.187 4.133 100% 99% cheltuielilor cu salariile (lei/persoană) (Rd.13/Rd.49)/12*1000 Productivitatea muncii în unităţi valorice pe total personal | 52 260.250| 260.408 258.275 100% 99% mediu (mii lei/parsoană) (Rd.2/Rd,49) Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal 53 mediu (cantitate produse finite/ persoană) Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale (Rd7/Rd,1)x1000| 54 999,49 899,49 999,49 100% 100% Plăti restante, în preturi curente 110.000 90.000 70.000 82% 78% 2.000 1.980 1.940 99% 98% Director General Director Economic Sef Dep.Economic lovu Mihaela Avramovici Mariana

CLT COLTERM SA TIMISOARA ANEXA de fundamentare hr. 2 Detalierea indicatorilor economico-financiari prevazuti in Bugetul de Venituri si Cheltuie pe anul 2018 si repartizarea pe trimestre a acestora INDICATORI Venituri din exploatare (Rd. 3+Rd.8+Rd.9+ Rd.1 2+Rd.13+tRd.14), din care: mii lei An precedent 182,237 Preliminat realizat 185,240 185,221 An curent 2018 din care: “% Propuneri Trim Trim II Trim Ii AN" 7=6d/5 220,952 91,835 116,861 125,297 Sc 125,285 220,952 118% din producția vândută (Rd.4+Rd.5+Rd.6+ Rd.7), din care: m 122,159 122,159 119,710 128,519 63,681 77,100 80,714 128,519 107% a1) |din vânzarea produselor(EE+ET) 119,763 119,763 116,778 127,479 63,421 | 76,580 79,934 127,479 109% 22) |din servi prestate(tx avize „div) 826 826 909 820 230 460 690 920 101% a3) |din redevente şi ci 70| 70 129 120 30 60 90 120 93% a4) |alte venituri(fier vechi,deseuri feroase) 1,500 1,500 1,894 o - 0% din vânzarea mărfurilor-din ctr prestari ser —- lo o 1,202 10.000 5,000 7,500 10,000 din subvenţii şi trarisferuri de exploatare aferente cifrei de afaceri nete (Rd.10+Rd. 11), din care: 55,502 55,502 51,863 79,333 27,379 33,210 34,747 79,333 128% Subverții, cf. prevederilor lEgăle Tm 10 45,254 45,254 44,925 55,374 27,379 33,210 34,747 55,374 123% transferuri, cf. prev. legale în vigoare: 0UG.46/2015 acop. pierderi tehnologice înduse din prest serv. c2 11 10,248 10,248 16,938 23,960 - - - 23,960 141% din producția de imobilizări 12 1,200 1,200 1,317 1,630 408 815 1,830 124% venituri aferente costului producției în curs de execuție 13 30 o alte venituri din exploatare (Rd.15+Rd.16+Rd. 19+Rd.20+Rd.21 ), din | 3,376 3,376 1,00 9 1,470 368 735 1,470 146% fi) |din amenzi şi penalități 15 1,400 1,400 341 650 183 325 850 191% din vânzarea activelor Şi alte operații de capital (Rd. 17+Rd.1 8), din care: = -active corporale - active necorporale f3) |din subven pentru investii 250 17 o 7 7 : 220 55 110 valorificarea certificatelor CO2 BD alte venituri 15) 1,726 FE 0 ȘI J 6 500 150 300

i 0 Nr. An precedent An curent 2018 din care: “% 2017] INDICATORI Aprobat Aprobat Preliminat a conform conform realizat Propuneri TE ÎHCA HCL 2018 7123.01.2017 |rT8i403.2017) 2017 enfturi T 2 (Rd.23+Rd.24+Rd.25+Rd.26+Rd.27), din 22 4 4 19 16 4 8 12 16 84% Trim 1 Trim IL Trim IH AN 7=6d/5 23 0 din investiții financiare 24 o c) |din diferente de curs 25 0 ci) |din dobânzi 26 8 100% col o|e St e) jalte venituri financiare 27 11 64% NN 3 Venituri extraordinare 28 CHELTUIELI TOTALE (Rd.30+Rd.136+Rd.144) 29 181,068 181,068 0 190,371 220,857| 75,609 116,848 153,428 220,857 116% Cheltuieli de exploatare 1 (Rd.31+Rd.79+Rd.86+Rd.120), din care: 30 180,043 180,043 189,603 220,181 75,439 116,509 152,919 220,181 116% A. Cheltuieli cu bunuri şi servicii (Rd.32+Rd.401Rd.46), din care: 31 115,917 115,917 110,748 138,585 55,044 75,728 91,723 138,585 125% |. A .46), Cheltuieli privind stocurile AT |(Rd.33+Rd.34+Rd.37+Rd.38+Rd.39) , din 32 108,857 108,857 105,028 130,966 53,139 71,918 86,009 130,966 125% care: a) (cheltuieli cu materiile prime(carbune si pacur| 33 29,701 29,701 30,256 31,610 15,444 19,308 19,308 31,610 104% cheltuieli cu materialele SSnsumabile, dm 34 67,186 67,186| 63,650 82,263| 32,292 43,961 54,610 82,263 129% care: u piesele de schimb(mat ptrj 35 2,66C 2,660 1,552 1,850 463 [. 925 1,388 1,850 119% cu combusi (gaz) 36 52,379 52,379 59,148 57,863| 28,692 36,761 43,810 67,863 115% c) _jcheltuieli privind materialele de natura 37 100 100 247 200|, 50 100 150 200 81% 38 11,870 11,870 10,051 12,519 4,259 6,362 8,661 12,519 125% cheltuieli privind mărfurile-contract servi: 39 0 0 825 4,374 1,094 2,187 3,281 4,374 Cheltuieli privind serviciile executate de terți (Rd.41+Rd.42+Rd.45), din care: 40 1,652 1,652 1,262 1,689 422 845 1,267 1,689 134% a) (cheltuieli cu întreținerea şi reparațiile 41 1,140 1,140 755 1,000 250 500 150 1,000 132% TIITUTSIT AITIE (RT. din care Cu 352 352 410 574 144 287 431 574| 140% - către operatori cu capital [intearal/maioritar de stat 48 95 95 97 262 56 131 197 262 270% b2) |- către operatori cu capital privat 44 257 257, 313 312 78 156 234 312 100% c) [prime de asigurare 45 160 160 97 115 29 58 86 115 118% Cheltuieli cu alte servicii executate de terți A3I(Rd.47+Rd.48+Rd.50+Rd.57*Rd.62+Rd.6 46 5,408 5,408 4,457 5,930 1,483 2,965 4,448 5,930 133% 3+Rd.67+ Rd.68+Rd.69+Rd.78), din care: a) |cheltuieli cu colaboratorii 47 o 0 o 0 -1 - 1 cheltuieli privirid comisioanele ŞI ondraru,| din care: 48 350 350 257 300 75 150 225 300 117% bl) [cheltuieli privind consultanța juridica 49 350 350) o o - -

INDICATORI cheltuieli de protocol, reclamă şi publicitate (Rd-51+Rd.53), din care: Nr. rd. 50 An precedent 2017 Aprobat Aprobat conform conform HCA HCL |78/14.03.2017 62 62 Preliminat An curent 2038 din care: “% realizat 2017 39 Propuneri 2018 65 Trim 1 16 Frim II 33 Trim 1 49 AN 65 7=6d[5 167% c1) (cheltuieli de protocol, din care: 51 50 50 36 50 13 25 38 50 139% - tichete cadou potrivit Legii nr. 183/2006, cu modificările ulterioare 52 o o c2) cheltuieli de reclamă şi publi care: 53 12 12 15 11 15 500% - tichete cadou ptr. cheltui reclamă şi publicitate, poti 193/2008, cu modificările ulterioare 54 - tichete cadou ptr. campanii de marketing, studiul pieți 55 - ch.de promovare a produselor 56 d) Ch. cu sponsorizarea (Rd.58+Rd,59+Rd.60+Rd.61), din care: 57 d1) |ch.de sponsori are a cluburilor sportive 58 d2 ) |ch, de sponsorizare a unităților de cult 58 d3) ch. privind acordarea ajutoarelor umanitare si soc/a/e 60 d4) [alte cheltuieli cu sponsorizarea 61 cheltuieli cu transportul de bunuri si persoane 62 40 40 43 40 10 40 93% de deplasare, detaşare, transfer, 63 280 280 "378 370 93 370 38% - cheltuieli cu diurna (Rd.65+Rd.66), din 64 Ss Ss -interna 65 o o -externa 66 s[o]s SALI cheltui 67 395 395 329 341 85 171 341 104% cheltuieli cu serviciile bancare şi a: 58 485 485 397 460 115 230 460 116% alte cheltuieli cu serviciile executate de terți, din care: 69 1,560 1,560 1,434 2,254 564 1,127 2,254 157% 11) de asigurare şi pază 70 1,400 1,400 1,306 2,000| 500 1,000 2,000 153% i2) cheltuieli privind întreţinerea şi functionarea tennicii de calcuj 71 100 100 19 54 14 27 54 284% 13) cheliuieli cu pregătirea profesională 72 60 560 109 200 50 100 200 183% 14) cu reevaluarea imobilizărilori corporale şi necorporale, din care: 73

An' precedent INDICATORI Preliminat realizat 2017 -aferente bunurilor de natura domeniului public An curent 2018 din care: % 2 Propuneri 018 Trîmt Trim H Trim Il AN T=6d/5 i5) |cheltuieli cu prestațiile efectuate intern | 75 0 cheltuieni privind recrutarea ŞI plasarea i6) (personalului de conducere cf. 76 o Î7) 7 o şi alte anunţuri i) |alte cheltuieti 78 2,236 2,236 1,580 525 1,050 1,575 2,100 133% E CAeltuieli CO Impozite, TAXE ŞI VEF SATE asimilate 73 1,733 1,733 2,249 486 971 1,457 1,942 86% e cu taxa pi.activitatea de exploatare a 3) resurselor minerale 80 9 Ch cu redevența pentru concesionarea B1 163 163 17 bunurilor publice şi resursele minerale 200 50 100 150 200 113% c) |ch, cu taxa de licență 82 75 75 130 150 38 75 113 150 115% d) |ch. cu taxa de autorizare 83 20 20 507 100 25 50 75 100 20% &) jch. cu taxa de mediu 84 230 230 205 262 566 131 197 262 128% f) |cheltuieli cu alte taxe şi impozite 85 1,245 1,245 1,230 1,230 308 615 923 1,230 100% C. Cheltuieli cu personalul (Rd.87+Rd.100+Rd. 104+Rd. 113), din care: 86 14,785 14785| 44,779 48,730 12,179 24,349 36,547 48,730 109% i Cheltuieli de natură salarială (Rd.88+ CO Ra92) 87 35,510 35,510| 35,356 45,609 11,398 22,786 34,202 45,609 129% Cheltuieli cu salariile 1 [Rd.89+Rd.90+Rd.91), din care: 88 33,000 33,000) 32,596 42,432 10,608 21,216 31,824 42,432 130% a) salarii de bază 89 33,000 33,000 32,596 42,432 10,608 21,216 31,824 42,432 b) sporuri, prime şi alte bonificafii aferente 0 o a o salariului de bază (conform CCM) 130% =, c) alte bonificaţii (conform CCM) 91 o o o Bonusuri (Rd.93+Rd.96+Rd.97+Rd.38+ c2 Rd.99), din care; 92 2,510 2,510 2,760 3,177 740 1,570 2,373 3,177 115% a) cheltuieli sociale prevăzute la art. 21 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cul 93 650 650 879 modificările şi completările ultei are, din 849 212 424 636 849 97% - tichete de creşă, cF Legii nr. 193/2006, cu modificările ulterioare: 94 o “ichete cadou pentru cheltureii sociale potrivit Legii nr. 193/2006, cu 95 a modificările ulterioare:

INDICATORI b) tichete de masă; An precedent An curent 2018 din care: % Prelimînat Propuneri 2018 2017 Trim H Trim Ii AN 7=6dl5 2,328 1,145 1,741 2,328 124% c) tichete de vacanță: 97 0 o d) ch. privind participarea salariaților la profitul obtinut în anul precedent 98 o o e) alte cheltuieli conform CCM. 99 Alte cheltuieli cu personalul CSI (Rd. 101+Rd.102+Rd.103), din care: 100 366 366 368 0 0% AJ CA. CE pra compensatătii aferente E ibilizării L 101 b) ch. cu drepturile salariale cuvenite în baza unor hotărâri judecătoreşti 102 366 366 368 o 0% de natură salariaiă aferente privatizăi i special, alte comisii si comitete 103 Cheltuieli aferente contrastului de mandat si a altor organe de conducere si controi, comisii si comitete (Rd. 105+Rd. 108+Rd. 111+ Rd. 112), din care: c4 104 973 973 991 1,497 374 748 1,123 1,497 151% a) pentru directori/directorat 105 754' 754 766 1101 275 550 826 1,101 144% -coraponenta fixă 106 402 402 374 592 148 256 244 592 -componenta varial 107 352 352 392 508 127 254 381 508 b) pentru consiliul de administraţie/consiliul de supraveghere 108 219 218 225 396 99 198 297 396 176% -componenta fixă 108 219 219 286 72 143 215 286 -componenta variabilă 110 0 o 110 27 55 82 110 Cc) peniru AGA şi cenzori 111 d) pentru alte comisii şi comitete constituite potrivit legii 112 Cheltuieli cu asigurările şi protecția socială, fondurile speciale şi alte obligații legale (Rd. 114+Rd.115+Rd.116+Rd.117+Rd 118 c5 113 7,936 7,936 8,064 1,625 407 815 1,222 1,625 20% a) ch. privind contribuția la asigurări sociale 114 5,822 5,822 5,784 1,035 260 520 780 1,035 18% b) ch. privind contribuția fa asigurari pt. somai 115 258 258 253 0 0% c) ch. privind contribuţi de sănătate la asigurări sociale 116 1,786 1,786 1,771 a 0% d) cf. privind” contribu ia “fondurile. speciale aferente fondului de salai 117 70 70 256 589 147 295 442 589 230% e) ch. privind contribuția unității la schemele de pensi 118

INDICATORI neciale. Nr. rd. 119 An precedent 2017 Aprobat conform HCA Aprobat conform HCL Pretiminat realizat 2017 7/23.01.2017 [78/14.03.2017 o An curent 2018 din care: % Propuneri 2018 Trimt Trim Bl AN T7=6d/5 BD. Alte cheltuieli de exploatare (Rd. 121+Rd.124+Rd. 125+Rd.126+Rd.127+Rd. 128), din care: 120 17,608 17,608 31,827 30,924 7,731 15,462 23,193 30,924 97% a) cheltuieli cu majorări şi penalităţi (Rd.122+Rd.123), din care: 121 o 14318 11,520 2,880 5,760 8,640 11,520 78% - către bugetul general consolidat 122 o 2,163 3.000 750 1,500 2,250 3,000 - către alți creditori 123 0 12,655 3,520 2,130 4,260 6,390 8,520 cheltuieli privind activele imobilizate 124 cheltuieli aferente transferurilor pentru plata personaiului 125 alte cheltuieli 126 4,150 4,150 3,523 9,734 2,433 4,867 7,300 9,734 276% ch. cu amortizarea imobi necorporale lor corporale şi 127 12,660 12,660 9,989 8,670 2,418 4,835 7,253 3,670 97% ajustări şi deprecieri pentru pierdere de valoare şi provizioane (Rd.129-Rd. 131), din care: 128 798 798 3,497 0% cheltuieli privind ajustările şi FT) pravizioanele 129 4,964 4,964 8,000 o - - provizioane privind participarea la na profit a salariatitor 130 - provizioane in legatura cu contraciul 2) de mandat 130a venituri din provizioane şi ajustări f2) |pentru depreciere sau pierderi de valoare, din care: 131 4,166 4,166 4,503 0% din anularea provizioanelor (Rd. 21 T33+Rd. 134+Rd.135), din care: 132 4,166 4,166 4,503 -din participarea salariaților la profit 133 -din deprecierea lmobilizărilor corporale şi a activelor circulante 134 -venituri din alte provizioane 135 366 368 4,503 ' ' ss ss Cheltuieli financiare (Rd, 137+Rd.140*+Rd.143), din care: 136 1,025 1,025 768 676 169 339 508 676 88% Cheltureii privind dobanzile(Rd. T38+Rd. 139), din care: 137 o 755 666 166 333 499 666 88% a1) |aferente creditelor pentru investiții 138 0 188 a2) ATETENE CENTEIST PENT ACTIVITATEA rurentă 139 o 597 5666 166 333 499 666

ur b) Nr. An precedent 2017 An curent 2018 din care: %h INDICATORI i Aprobat Aprobat Preliminat a conform conform realizat - Propuneri ÎnCA HCL 2018 '7/23.01.2017 [78/14.03.2017 2017 Trim Î Trim Il Trim il AN T=6d/5 cheltuieli din diferențe de curs valutar (Ra. 141+Rd.142), din care: 10 25 25 2 10 3 10 500% b1) jaferente creditelor pentru investiţi 141 0 2 - b2) aferente creditelor pentru activitatea 142 o 10 3 alte cheltuiefi financiare 143 1,000 1,000 11 = Cheltuieli extraordinare 144 o REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) (Rd.1-Rd.29) 145 1,173 venituri neimpozabile 146 N cheltuieii nedeductibile fiscal 147 IMPOZIT PE PROFIT 148 DATE DE FUNDAMENTARE 149 Cheltuieli de natură salarială (Rd.87) 150 35,510 11,398 22,786 Cheltuieli cu salariile (Rd.88) 151 33,000 33,000 32,596 42,432 10,608 130% Nr. de personal prognozat ta finele anului 152 854 849 849 E 21,216 31,824 815 845 99% — leu [os Nr.mediu de salaria 153 845 856 845 849 849 849 849 100% Castigul mediu lunar pe salariat deterninat pe baza chelti or cu satariile 154 3,254 3,213 3,215 4,165 4,165 (Rd.151/Rd.153)12*1000 4,185 4,165 130% Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) determinat pe baza 155 3,502 3,457 3,487 4,477 4,475 cheltuielilor de natură salarială 4,473 4,476 4,477 128% Producivitatea TI unitați valorice pe total personal mediu (miilei/persoană) 156 216 213 219 200| 108 (Ri ) 138 148 260 119% rToductivitalea muncii în TizicE PE total personal mediu (cantitate produse 157 - - finite/persoană) W=QPE/Rd 153 Elemente de calcul a productivitatii mun , 158 - - izice, din care - cantitatea de produse finite (QPF) 159 - - - pret mediu (p) 160 - - - valoare=QPF x p 161 _ - pondere in venituri totale de exploatare = _Rd.161/Rd.2 182 7 7 7 7 Piăţi restante 163 - = 54,961 110,000 = 110,000 200% Creanțe restante, din care: 164 2,000 2,000 2,000 2,000 - 2,000 100%

ÎNDICATORI - de la operatori cu capital întegral/majoritar de stat Nr. TĂ. 165 An precedent 2017 Aprobat conform HCA 1/23.01.2017 An curent 2018 din care: “% Aprobat MIEI conform Preliminat Propuneri izat Trim UE Trim HI AN HCL realiza! 2018 78/14.03.2017 2017 T=6d/5 - 400 400 - - - 0% - de la operatori cu capital privat 166 600 600 100 100 - - 2,000 2000% - de la bugetul de stat 187 - de ta bugetul local 168 - de fa alte entitati 169 1,400 1,400 1,500 1,500 = - Credite pentru finantarea activitatii curente (soldul ramas de rambursat) 170 120,000 120,000 8,884 8,879 - - 8,879 100% DIRECTOR GENERAL DIRECTOR ECONOMIC lovu Mihaela Sef Departament Economic Avramovici Mariana di

CLY COLTERM SA TIMISOARA Timisoara, str. Episcop Joseph lonovici, nr.4 CUI : 16063013 ANEXA de fundamentare Nr.3 Gradul de realizare a veniturilor totale ÎNDICĂTORI Venituri din exploatare *) 172.367 168.283] Venituri financiare 16 19 119% o 0 0% Venituri extraordinare ploatare au fost diminuate cu sumele primite de la bugetul de stat " ) conform prevederilor Ordinului 3145/05.12.2017 veniturile totale si veniturile din ex! (16.938 mii lei in 2016; 16.938 mii lei in 2017 ) Director Economic Sef Dep.Economic lovu Mihaela Avramovici Mariana r

CLT COLTERM TIMISOARA | | | | NOTA DE FUNDAMENTARE A CHELTUIELILOR AFERENTE CONTRACTELOR DE MANDAT PENTRU ANUL 2018 (Rd 104 din Anexa de fundamentare br. 2 la BVC) A, Pentru directori 1.100.834 Componenta fixa Director General 7.270 leifluna x 14 luni 101.780 5 Directori Adjuncti 7.008 lei/luna x 14 luni 490.580 | Tota! 592.340 | Componenta variabila Director General 6.406 leiluna x 14 luni 89.684 | & Directori Adjuncti 5.983 leiluna x 14 luni 418.810 Totai 508.494 B. Pentru Consiliul de Administratie 396.000 lei i | Componenta fixa 8 Membri 2.858 leifluna x 12 luni 274.368 1 Secretar 1.000 leiluna x 12 luni 12.000 Componenta variabila 8 Membri 1.142 leifluna x 12 luni 109.632 Total 398.000 | Total cheltuieli aferente contractelor de mandat 1.486.834 lei | Director Economic lovu Mihaela , i Director general Serpe Emil Sef Departament CMRU Lucaciu Daniela Sef Departament Economic Avramovici Mariana AF

CLT COLTERM SA TIMISOARA ALTE CHELTUIELI PROPUSE PENTRU BVC 2018 (Cheltuielile din ANEXA 2 rd 78 si 126) Nr. Valoare crt Activitati / Cheltuieli din BVC (mii lei) 1 Publicare anunturi vanzare pt licitatie 10 2 Traducere docum pt achizitii __3| 3 Certificare priv semn electronica o 4 Masuri topogeodezice 8 5 Raport sinteza UCC 12 6 Expertiza tehnica 15 7 Expertiza tehnica 17 8 Proiect 11 3 Raport sinteza UCC 9 10 |Expertiza tehnica 18 11 | Asigurare pompieri 1 12 |Determinare parametrii de inflamabilitate 5 13 |Serv medicale de medicina muncii 55 14 |Determinari noxe la locurile de munca 20 15 |Echipament individual de protectie 338 16 Materiale ipienico-sanitare 24 17 |Alimentatie de protectie (lapte) 76 18 Materiale sanitare-truse de prim ajutor 12 19 [Apa minerala si materiale pt producerea apei carbogazoase 8 20 |Servicii deratizare/dezinsectie 70 21 |Contract RETIM 120 22 |Service sisteme de supraveghere 100 23 Eliminare deseuri 25 24 |Taxe drum, parcare, autorizari 7 25 |Autorizari personal 10 26 |Taxe monitorizare gps vehicule 18 27 (Inchiriere licente 30 28 Suport tehnic Siveco 55 29 |Alte cheltuieli 903 30 |CUMPARARE CERTIFICATE DE CO2 9.534 31 |Cotizatii taxe reglementate de acte normative 150 32 |Alte cheltuieli de exploatare _ 50 TOTAL ALTE CHELTUIELI (rd. 78 si 126 din anexa 2 la BVC) 11.834 DIRECTOR GENERAL DIRECTOR ECONOMIC Serpe Emik, NE lovu Mihaela Sef Departament Economic Avramovici Mariana a,

CLT COLTERM SA TIMISOARA Anexa nr. 4 Programul de investiţii, dotări şi sursele de finanţare 2018 mii lei Data finaliză INDICATORI rii investiţie! Aprobat An precedent 2017 Valoare Prelimi nat 01 TEI SURSE DE FINANŢARE A INVESTIȚIILOR, din care: 11,500| 3,220| 11,500| 11,000) 11,000 |. 1|Surse proprii, din care: 11,500|_ 3,220) _11,500| 11,000| 17.000 =) amortizare ȚȚ11500[ 5.220 11,560Ț 17,000 17 000] pierit TTL TI |____2|Alocaţii de ta buget TI LA Credite bancare, din care: ) | [ (locale _ i | “extern ITI | sate surse, in care: TITI [| a) taxa de dezvoltare |) FITI |] 16) - (denumire sursă) | CHELTUIELI PENTRU |INVESTIȚII, din care: 11,500 3220| 11500j 11,000| 11,000 investiţii în curs, din care:lucrari in continuare lucrari în continuare po] | Suprainaltare 1 Compartiment 3 - Depozit zgura si cenusa 738 0 o Utvin Wnzidiri refractare si termoizolante CA 1,2 si 3- 900 141 o CET Sud PI Retehnologizare CT Buzias 15 25 0 | ÎRetehnologizare PT + CT b) pentru bunurile de natura domeniului public al statului sau al unității administrativ teritoriale: - (denumire obiectiv) ITI - (denumire obiectiv TI ITI C) pentru bunurile de natura domeniului privat al statului sau al unităţii administrativ teritoriale: Reab.RT.primars FI |]. |Reab.RT.secundare 2,195, 1394] _1,555[ TI | Ţara ITI d) pentru bunurile luate în concesiune, închiriate sau în locaţie de gestiune, exclusiv cele din domeniul public sau privat al statului sau al unităţii administrativ teritoriale:

||... | _- (denumire obiectiv) - (denumire obiectiv) |domeniului public al statului (denumire obiectiv) sau al unităţii administrativ teritoriale: - Reabilitari CT/PT - Reabilitari Retele termice secundare - (denumire obiectiv d) pentru bunurile luate în concesiune, închiriate sau în locaţie de gestiune, exclusiv cele din domeniul pubiic sau privat al statului sau al unității administrativ teritoriale: Investiţii efectuate la imobilizările corporale existente (modernizării. din a) pentru bunurile proprietatea privata a operatorului economic: - (denumire obiectiv) b) pentru bunurile de natura domeniului public al statului sau al unității administrativ teritoriale: - (denumire obiectiv) - (denumire obiectiv G) pentru bunurile de natura domeniului privat al statului sau al unităţii administrativ d) pentru bunurile luate în concesiune, închiriate sau în locaţie de gestiune, exclusiv cele din domeniul public sau privat al statului sau al unităţii administrativ teritoriale: = (denumire obiectiv) - (denumire obiectiv)

[Cheltuieli SPF,SF. imobilizari |necorporale Rambursări de rate aferente |creditelor pentru investiţii, Director Gene Sef Depart inv. Sergiu Andra Director Economic Mihaela lovu „i Sef Depart. Economie Avramovici Mariana doi

CLT COLTERM SA TIMISOARA ANEXA 5 Masuri de imbunatatire a rezultatului brut si reducere a platilor restante - mii tel - An precedent 2017 An curent 2018 An curent 2013 An curent 2020 | Termen de Preliminat / Realizat Influente (+/-) influente (1/-) Î Înfluente [+/-] Nr. Crt. Masuri realizare Rezultatui brut [Plati restante |Rezultatul brut (|Plati restante Rezultatul brut (+/-) |Piati restante [Rezultatul brut (+/-) _|Plati restante o 1 2 3 4 5 6 7 8 s 10 Masuri de imbunatatire a rezultatului brut si reducere a Petit platilor restante Inregistrarea a ... Lei venituri din productia de imobilizari prin executarea de lucrari de investiții in regie proprie Trimestrele II-IV x 2| Venituri din vanzarea de fier vechi demontat din CET Sud |Sernestrul Il Modificări în structura combustibilului ufiizat pentru 3 |producerea energiei termice Semestele I-II x x Majorarrea cuantumului subventiei ca urmare a amajorarii 4lpretului Trimestrul IV x x 10.400 = 1.000 1.000 1.485 1470 x &|Majorare capital sociat An curent x x 19.588 19.588| 19.588 incasari creante 10.000 TOTAL Pet. 1 x x 27.300| 23.588 26.445 19.588 26.190: 19.588 | 5 |Recuperarea pierderilor induse tehnologice Trimestrul IV x X 16.900 23.960 23.720 Pctil Cauze care diminueaza efectul masurilor prevazute la Pcţ 1 Plati salariale datorate angajatilor aferente anilor 2007 si 12008 in urma proceselor castigate x x 2 (Majorare pret combustibil (gaze naturale) x x 8.700 3(Pierdere indusa de neincasarea la timp a subventiilor x, x 4|Alte cauze 3.400 TOTAL Pct. îi o 9 12.100 Pct HI TOTAL GENERAL -15.000 -130.000 15.200 29.588 26.445 198.588 26.130 13.588 Director Economic, Sef Departament Economic, Iovu Mihaela Avramovici Mariana a