Hotararea Consiliului Local 21/23.01.2015 privind modificarea Capitolelor III şi VI din Regulamentul de publicitate stradală în Municipiul Timişoara aprobat prin Hotărârea Consiliului Local nr. 160/28.04.2009 Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr.SC2015-1679/23.01.2015 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere prevederile Legii nr. 50/29.07.1991, privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată şi modificată; Având în vedere prevederile Legii nr.185/2013 privind amplasarea şi autorizarea mijloacelor de publicitate. Având în vedere prevederile Hotărârii Consiliului Local nr.22/29.01.2008 privind aprobarea locaţiilor în care se poate autoriza desfăşurarea de spectacole şi manifestări cultural-artistice şi sportive pe raza municipiului Timişoara; Având în vedere prevederile Hotărârii Consiliului Local nr. 160 /28.04.2009 - privind aprobarea Regulamentului de publicitate stradală în Municipiul Timişoara; În conformitate cu prevederile art.36 alin .2, lit.(c) si alin.9 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1:Se aprobă modificarea articolului 5 din Capitolul III al Regulamentului de publicitate stradală în Municipiul Timişoara aprobat prin Hotărârea Consiliului Local nr.160/28.04.2009, care va avea următorul conţinut: "Activităţile de publicitate stradală şi amplasarea sistemelor publicitare sau a panourilor publicitare se vor realiza pe baza unei autorizaţii eliberate de Primăria Municipiului Timişoara (P.M.T.) Funcţie de modalitatea autorizării, aceasta poate fi: a) autorizaţie de construire; b) acord pentru publicitate temporară; c)aviz Biroul Autorizare Activităţi Comerciale şi Publicitare". Art.2: Se aprobă modificarea articolelor 25 şi 26 din Regulamentul de publicitate stradală în Municipiul Timişoara aprobat prin Hotărârea Consiliului Local nr.160/28.04.2009, care vor avea următorul conţinut: "Art.25: Avizul Biroului Autorizare Activităţi Comerciale şi Publicitare se eliberează pentru sistemele publicitare, panourile publicitare folosite ca purtător de mesaj în cadrul unor campanii publicitare pe termen scurt (cel mult 15 zile) ce se desfăşoară pe domeniul public sau privat (festivaluri, târguri, expoziţii, lansări de produse, manifestări cu ocazia unor evenimente speciale cu caracter social, politic, cultural-distractiv, turistic sau sportiv etc). Art. 26:(1) Evenimentele de mică anvergură, gen expunere de modele, distribuire de mostre şi tipărituri, lansare de produse etc. trebuie aprobate în prealabil, printr-un aviz, de către Biroul Autorizare Activităţi Comerciale şi Publicitare. (2) Distribuirea sau prezentarea de mostre şi materiale publicitare este permisă doar în zonele pietonale, după obţinerea avizului eliberat de către Biroul Autorizare Activităţi Comerciale şi Publicitare din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Avizarea distribuirii de mostre şi materiale publicitare se va face în funcţie de activităţile de interes public aprobate/organizate de către Primăria Municipiului Timişoara în anumite zone şi perioade". Art.3: Celelalte articole din Hotărârea Consiliului Local nr.160/28.04.2009 privind aprobarea Regulamentului de publicitate stradală în Municipiul Timişoara rămân neschimbate Art.4 : Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara şi Direcţia Poliţiei Locale Timişoara. Art.5 : Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Economice; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei Poliţiei Locale; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Mass-media locale.
|