keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 219/27.06.2017 privind modificarea şi aprobarea Statului de funcţii pentru Direcţia Poliţiei Locale Timişoara

27.06.2017

Hotararea Consiliului Local 219/27.06.2017
privind modificarea şi aprobarea Statului de funcţii pentru Direcţia Poliţiei Locale Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr.3682 din 15.06.2017 al Direcţiei Poliţiei Locale Timişoara, aprobat de Primarul Municipiului Timişoara - domnul Nicolae Robu;
Având în vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ,sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În temeiul art. 64 alin. (2) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, coroborat cu art.125 alin. (1) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere avizul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici nr. 23205/2017 conexat cu nr.2408/24.05.2017 privind organizarea examenului pentru promovarea în gradul profesional imediat superior celui deţinut de funcţionarii publici din cadrul Direcţiei Poliţiei Locale Timişoara, care îndeplinesc condiţiile prevăzute de lege;
Conform prevederilor art. 107 alin. (2) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În baza art. 36, alin (2), lit.a) şi alin (3) lit. b) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată.
În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se modifică şi se aprobă Statul de funcţii pentru Direcţia Poliţiei Locale Timişoara, conform Anexei nr. 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2: La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă Anexa la Hotărârea Consiliului Local nr. 112/18.10.2016 privind modificarea şi aprobarea Statului de funcţii pentru pentru Direcţia Poliţiei Locale Timişoara.

Art.3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Poliţiei Locale Timişoara.

Art.4. Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcţiei Poliţiei Locale Timişoara;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Edilitară;
- Direcţiei Generale de Urbanism şi Dezvoltare Urbană;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare-Relaţionare;
- Serviciului Juridic;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Biroului Audit;
- Compartimentului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
DAN DIACONU
Contrasemneaza
SECRETAR SIMONA DRĂGOI

Atasament: Referat.pdf

ROMÂNIA

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIŞOARA DIRECŢIA POLIŢIEI LOCALE

Număr operator de date cu caracter personal: 5082 Str. Avram Imbroane, nr. 54, 300129 Timişoara; C.I.F. 27872311

Tel./Fax: +40-256-246112; E-mail : [email protected] Web : www.polcomtim.ro

Nr.3682 din 15.06.2017 APROBAT, PRIMAR NICOLAE ROBU

REFERAT

privind modificarea şi aprobarea Statului de funcţii pentru Direcția Poliţiei Locale Timişoara

Prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr.47/03.08.2016 au fost

aprobate Organigrama și Statul de funcţii a Direcției Poliției Locale Timișoara. Având în vedere art. 64 alin. (2) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor

publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, ” Promovarea în funcţia publică de execuţie în gradul profesional imediat superior celui

deţinut de funcţionarul public se face prin concurs sau examen, organizat semestrial de către autorităţile şi instituţiile publice, prin transformarea postului ocupat de funcţionarul public ca urmare a promovării concursului sau examenului. Fişa postului funcţionarului public care a promovat în funcţia publică se completează cu noi atribuţii şi responsabilităţi sau, după caz, prin creşterea gradului de complexitate a atribuţiilor exercitate.”

În baza art.125 alin. (1) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările și completările ulterioare,

”(1) Funcţionarii publici pot promova într-un grad profesional superior pe bază de examen sau concurs, în limita funcţiilor publice rezervate promovării din planul de ocupare a funcţiilor publice şi în limita fondurilor bugetare.”

Luând în considerare avizul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici nr. 23205/2017 conexat cu nr.2408/24.05.2017 privind organizarea examenului pentru promovarea în gradul profesional imediat superior celui deținut de funcționarii publici din cadrul Direcției Poliției Locale Timișoara, care îndeplinesc condițiile prevăzute de lege Având în vedere rezultatele examenului de promovare în gradul profesional imediat superior celui deținut organizat în data de 07.06.2017 - proba scrisă și în data de 09.06.2017 - interviul, pentru funcționarii publici din cadrul instituției. Conform cap.I, art.3 alin (1) din Ordonanţa de Urgenţă nr. 99/15 decembrie 2016 privind unele măsuri pentru salarizarea personalului plătit din fonduri publice, prorogarea unor termene, precum și unele măsuri fiscal-bugetare,

”(1) In perioada 1 ianuarie-28 februarie 2017, pentru personalul nou-incadrat pe functii, pentru personalul numit/incadrat in aceeasi institutie/autoritate publica pe functii de acelasi fel, precum si pentru personalul promovat in functii sau in grade/trepte, salarizarea se face la nivelul de salarizare in plata pentru functiile similare din institutia/autoritatea publica in care acesta este incadrat sau din institutiile subordonate acestora, in cazul in care nu exista o functie similara in plata”, coroborat cu prevederile art.1, alin (3) din Ordonanța de Urgență nr.9/27 ianuarie 2017 privind unele măsuri bugetare în anul 2017, prorogarea unor termene, precum și modificarea și completarea unor acte normative, (3) Prevederile art. 1 alin. (3)-(5), art. 2-4, art. 5 alin. (2)-(4) si art. 6-11 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 99/2016 privind unele masuri pentru salarizarea personalului platit din fonduri publice, prorogarea unor termene, precum si unele masuri fiscal-bugetare, se aplica in mod corespunzator si in perioada 1 martie-31 decembrie 2017”,

ISLE TANDA ET Sie] RIS veti

Cod FO 53-01, ver. 2

În baza art.1, alin (1) din Ordonanța de Urgență nr.2 din 6 ianuare 2017 privind unele măsuri fiscal-bugetare, precum și modificarea și completarea unor acte normative, ”(1) Prin derogare de la prevederile art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 99/2016 privind unele măsuri pentru salarizarea personalului plătit din fonduri publice, prorogarea unor termene, precum şi unele măsuri fiscal-bugetare, începând cu data de 1 februarie 2017, cuantumul brut al salariilor de bază/indemnizaţiile de care beneficiază personalul plătit din fonduri publice din instituţiile şi autorităţile publice ale administraţiei publice locale, astfel cum sunt definite la art. 2 alin. (1) pct. 39 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare, indiferent de sistemul de finanţare şi de subordonare, se majorează cu 20% faţă de nivelul acordat pentru luna ianuarie 2017”.

Luând în considerare cele de mai sus,

PROPUNEM: Modificări în structura de funcții publice respectiv transformarea unor posturi, după cum

urmează: 1. Transformarea următoarelor posturi – functii publice, ca urmare a rezultatelor

examenului de promovare în grad profesional: - 7 posturi de POLIȚIST LOCAL, clasa III, grad profesional asistent în 7 posturi de POLIȚIST

LOCAL, clasa III, grad profesional principal. - 7 posturi de POLIȚIST LOCAL, clasa III, grad profesional principal în 7 posturi de POLIȚIST

LOCAL, clasa III, grad profesional superior. - 8 posturi de POLIȚIST LOCAL, clasa I, grad profesional asistent în 8 posturi de POLIȚIST

LOCAL, clasa I, grad profesional principal. - 1 post de CONSILIER, clasa I, grad profesional asistent în 1 post de CONSILIER, clasa I, grad

profesional principal. Menționăm că modificările propuse nu impun creșterea numărului de posturi în organigrama instituției si se încadrează în numărul maxim de posturi stabilit pentru ordonatorul principal de credite – Primăria municipiului Timișoara, conform legislației în vigoare.

Precizăm că în bugetul instituției sunt prevăzute și aprobate cheltuieli de personal pentru posturile transformate, conform prevederilor legale.

Având în vedere aspectele prezentate, propunem aprobarea Statului de funcții, conform anexei nr. 1, parte integrantă la prezentul referat. Director Executiv, Jr. Ec. DOREL COJAN Șef Serviciu Resurse Umane, Jr. IOAN HADA Șef Birou Juridic, C.j. MARIN BLAJIN Consilier, Andreea-Daiana RUS

Red.: R.A.D.

Atasament: Anexa_1.pdf

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMISOARA

Nr. posturi

Clasa Grad

1 Director executiv S 1 II 1 0 2 Director executiv adjunct S 3 II 2 1 3 Sef serviciu S 9 II 8 1 4 Şef birou S 9 II 9 0

22 20 2

5 Auditor S 2 I superior 2 0 6 Auditor S 0 I principal 0 0

7 Consilier S 8 I superior 6 2 8 Consilier S 10 I principal 10 0 9 Consilier S 5 I asistent 3 2

10 Consilier S 0 I debutant 0 0

11 Consilier juridic S 2 I superior 2 0 12 Consilier juridic S 1 I principal 1 0 13 Consilier juridic S 0 I asistent 0 0 14 Consilier juridic S 0 I debutant 0 0

15 Politist local S 14 I superior 14 0 16 Politist local S 29 I principal 29 0 17 Politist local S 57 I asistent 56 1 18 Politist local S 4 I debutant 4 0

19 Politist local SSD 1 II superior 1 0

20 Referent M 4 III superior 4 0 21 Referent M 0 III principal 0 0 22 Referent M 0 III asistent 0 0 23 Referent M 0 III debutant 0 0

24 Politist local M 77 III superior 71 6 25 Politist local M 27 III principal 26 1 26 Politist local M 39 III asistent 37 2 27 Politist local M 11 III debutant 6 5

291 272 19 313 292 21

Grad 28 Sef serviciu S 1 II 1 0

Grad/Treapta

29 Inspector de specialitate S 2 I A 2 0 30 Referent M 2 IA 2 0 31 Secretar - dactilograf M 1 IA 1 0 32 Arhivar M 1 1 0 33 Guard G 49 48 1

34 Muncitor calificat (mecanic) G 1 I 1 0 35 Ingrijitor G 2 2 0

59 58 1

372 350 22

Număr total posturi 372

1. Funcţii publice 313 - de conducere 22 - de execuţie 291 2. Personal contractual 59 - de conducere 1 - de execuţie 55 - de deservire 3

A. 2. Functii publice de executie

B. 1. Functii personal contractual conducere

B. 2. Functii personal contractual executie

B. 3. Functii contractuale de deservire

TOTAL DIRECTIA POLITIEI LOCALE TIMISOARA

Director Executiv, Jr.Ec. DOREL COJAN

TOTAL FUNCTII PUBLICE

din care:

Total functii publice de executie

TOTAL PERSONAL CONTRACTUAL

DIRECTIA POLITIEI LOCALE TIMISOARA

Total functii publice de conducere

A. 1. Functii publice de conducere

Directia Politiei Locale Timisoara

APROB,

PRIMAR,

Anexa Nr......la H.C.L. Nr. ............din...................

STAT DE FUNCŢII

NICOLAE ROBU

Nr. crt.

Denumirea funcţiei Nivel studii

Funcţii publice/ Posturi contractuale

prevazute Ocupate Vacante