ROMÂNIA
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIŞOARA DIRECŢIA POLIŢIEI LOCALE
Număr operator de date cu caracter personal: 5082 Str. Avram Imbroane, nr. 54, 300129 Timişoara; C.I.F. 27872311
Tel./Fax: +40-256-246112; E-mail : [email protected] Web : www.polcomtim.ro
Nr.3682 din 15.06.2017 APROBAT, PRIMAR NICOLAE ROBU
REFERAT
privind modificarea şi aprobarea Statului de funcţii pentru Direcția Poliţiei Locale Timişoara
Prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr.47/03.08.2016 au fost
aprobate Organigrama și Statul de funcţii a Direcției Poliției Locale Timișoara. Având în vedere art. 64 alin. (2) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor
publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, ” Promovarea în funcţia publică de execuţie în gradul profesional imediat superior celui
deţinut de funcţionarul public se face prin concurs sau examen, organizat semestrial de către autorităţile şi instituţiile publice, prin transformarea postului ocupat de funcţionarul public ca urmare a promovării concursului sau examenului. Fişa postului funcţionarului public care a promovat în funcţia publică se completează cu noi atribuţii şi responsabilităţi sau, după caz, prin creşterea gradului de complexitate a atribuţiilor exercitate.”
În baza art.125 alin. (1) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările și completările ulterioare,
”(1) Funcţionarii publici pot promova într-un grad profesional superior pe bază de examen sau concurs, în limita funcţiilor publice rezervate promovării din planul de ocupare a funcţiilor publice şi în limita fondurilor bugetare.”
Luând în considerare avizul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici nr. 23205/2017 conexat cu nr.2408/24.05.2017 privind organizarea examenului pentru promovarea în gradul profesional imediat superior celui deținut de funcționarii publici din cadrul Direcției Poliției Locale Timișoara, care îndeplinesc condițiile prevăzute de lege Având în vedere rezultatele examenului de promovare în gradul profesional imediat superior celui deținut organizat în data de 07.06.2017 - proba scrisă și în data de 09.06.2017 - interviul, pentru funcționarii publici din cadrul instituției. Conform cap.I, art.3 alin (1) din Ordonanţa de Urgenţă nr. 99/15 decembrie 2016 privind unele măsuri pentru salarizarea personalului plătit din fonduri publice, prorogarea unor termene, precum și unele măsuri fiscal-bugetare,
”(1) In perioada 1 ianuarie-28 februarie 2017, pentru personalul nou-incadrat pe functii, pentru personalul numit/incadrat in aceeasi institutie/autoritate publica pe functii de acelasi fel, precum si pentru personalul promovat in functii sau in grade/trepte, salarizarea se face la nivelul de salarizare in plata pentru functiile similare din institutia/autoritatea publica in care acesta este incadrat sau din institutiile subordonate acestora, in cazul in care nu exista o functie similara in plata”, coroborat cu prevederile art.1, alin (3) din Ordonanța de Urgență nr.9/27 ianuarie 2017 privind unele măsuri bugetare în anul 2017, prorogarea unor termene, precum și modificarea și completarea unor acte normative, (3) Prevederile art. 1 alin. (3)-(5), art. 2-4, art. 5 alin. (2)-(4) si art. 6-11 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 99/2016 privind unele masuri pentru salarizarea personalului platit din fonduri publice, prorogarea unor termene, precum si unele masuri fiscal-bugetare, se aplica in mod corespunzator si in perioada 1 martie-31 decembrie 2017”,
ISLE TANDA ET Sie] RIS veti
Cod FO 53-01, ver. 2
În baza art.1, alin (1) din Ordonanța de Urgență nr.2 din 6 ianuare 2017 privind unele măsuri fiscal-bugetare, precum și modificarea și completarea unor acte normative, ”(1) Prin derogare de la prevederile art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 99/2016 privind unele măsuri pentru salarizarea personalului plătit din fonduri publice, prorogarea unor termene, precum şi unele măsuri fiscal-bugetare, începând cu data de 1 februarie 2017, cuantumul brut al salariilor de bază/indemnizaţiile de care beneficiază personalul plătit din fonduri publice din instituţiile şi autorităţile publice ale administraţiei publice locale, astfel cum sunt definite la art. 2 alin. (1) pct. 39 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare, indiferent de sistemul de finanţare şi de subordonare, se majorează cu 20% faţă de nivelul acordat pentru luna ianuarie 2017”.
Luând în considerare cele de mai sus,
PROPUNEM: Modificări în structura de funcții publice respectiv transformarea unor posturi, după cum
urmează: 1. Transformarea următoarelor posturi – functii publice, ca urmare a rezultatelor
examenului de promovare în grad profesional: - 7 posturi de POLIȚIST LOCAL, clasa III, grad profesional asistent în 7 posturi de POLIȚIST
LOCAL, clasa III, grad profesional principal. - 7 posturi de POLIȚIST LOCAL, clasa III, grad profesional principal în 7 posturi de POLIȚIST
LOCAL, clasa III, grad profesional superior. - 8 posturi de POLIȚIST LOCAL, clasa I, grad profesional asistent în 8 posturi de POLIȚIST
LOCAL, clasa I, grad profesional principal. - 1 post de CONSILIER, clasa I, grad profesional asistent în 1 post de CONSILIER, clasa I, grad
profesional principal. Menționăm că modificările propuse nu impun creșterea numărului de posturi în organigrama instituției si se încadrează în numărul maxim de posturi stabilit pentru ordonatorul principal de credite – Primăria municipiului Timișoara, conform legislației în vigoare.
Precizăm că în bugetul instituției sunt prevăzute și aprobate cheltuieli de personal pentru posturile transformate, conform prevederilor legale.
Având în vedere aspectele prezentate, propunem aprobarea Statului de funcții, conform anexei nr. 1, parte integrantă la prezentul referat. Director Executiv, Jr. Ec. DOREL COJAN Șef Serviciu Resurse Umane, Jr. IOAN HADA Șef Birou Juridic, C.j. MARIN BLAJIN Consilier, Andreea-Daiana RUS
Red.: R.A.D.