Hotararea Consiliului Local 218/23.04.2019 privind modificarea numărului membrilor Consiliului de Administraţie la Societatea de Transport Public Timişoara S.A. şi declanşarea procedurii de selecţie pentru ocuparea posturilor vacante Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Expunerea de motive privind oportunitatea proiectului de hotărâre, nr. SC2019 - 9278/15.04.2019 a Primarului Municipiului Timişoara - domnul Nicolae Robu; Având în vedere Raportul de specialitate nr. SC2019 - 9278/15.04.2019, al Compartimentului Guvernanţa Corporativă din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara; Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 17.04.2019 - Anexă la Raportul de specialitate nr. SC2019 - 9278/15.04.2019; Având în vedere Avizul Direcţiei Economice din data de - Anexă la Raportul de Specialitate; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăşământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 538/24.10.2018 privind numărul membrilor Consiliului de Administraţie al Societăţii de Transport Public Timişoara S.A; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 99/20.09.2016 privind guvernanţa corporativă a societăţilor comerciale la care Consiliul Local al Municipiului Timişoara este acţionar unic, majoritar sau la care deţine controlul; Având în vedere Adresa nr. SC2019-008253/03.04.2019 a Societăţii de Transport Public Timişoara S.A. prin care se solicită declanşarea procedurii de selecţie pentru ocuparea posturilor vacante; În temeiul dispoziţiilor art. 3 din Anexa 1 şi art. 1 din Anexa 1c din Hotărârea Guvernului nr. 722/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice; Având în vedere prevederile art. 28 şi art. 29 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice; În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2), lit. a) şi alin. (3) lit. c) din Legea nr. 215/2001 - privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 - privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Consiliul de Administraţie al Societăţii de Transport Public Timişoara S.A. este format din 9 membri. Art. 2: Se aprobă declanşarea procedurii de selecţie pentru ocuparea posturilor vacante din cadrul Consiliului de Administraţie al Societăţii de Transport Public Timişoara S.A. Autoritatea publică tutelară - Consiliul Local al Municipiului Timişoara va propune candidaţi pentru funcţiile vacante de membri ai Consiliului de Administraţie la Societatea de Transport Public Timişoara S.A, propuneri făcute în baza unei selecţii efectuate de către expertul independent, care a fost contractat în acest sens, şi de către Comisia de selecţie constituită prin Hotărârea Consiliului Local nr. 308/2017. Art. 3: Procedura de selecţie se desfăşoară în conformitate cu legislaţia în vigoare şi cu prevederile Hotărârii Consiliului Local nr. 149/03.04.2018 privind aprobarea Planului de selecţie - componenta integrală şi a Profilului personalizat al Consiliului de Administraţie pentru Societatea de Transport Public Timişoara S.A.. Anunţul privind selecţia membrilor în consiliul de administraţie se publică, prin grija Primarului Municipiului Timişoara, respectând prevederile legale. Sursa de finanţare a procedurii este asigurată din bugetul local pe anul 2019, la Capitolul 51.02. " Autorităţi executive". Art. 4: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Compartiment Guvernanţa Corporativă, Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara şi Societatea de Transport Public Timişoara S.A. Art. 5: Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu, şi totodată se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Generale Drumuri, Poduri, Parcaje şi Reţele de Utilităţi; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I Est; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse II Vest; - Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale; - Direcţiei Comunicare-Relaţionare; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Dezvoltare; - Biroului Management al Calităţii; - Biroului Audit; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Compartimentului Guvernanţa Corporativă; - Societăţii de Transport Public Timişoara S.A; - Mass - media locale.
|