Hotararea Consiliului Local 192/25.05.2010 privind modificarea art.24 alin.3 din Contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare a localităţilor prin concesiune SC2006-15414/31.07.2006 Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr.SC2010-11796/17.05.2010 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU; Având în vedere Adresele nr.9262/14.05.2010 şi nr.9328/14.05.2010 a SC RETIM ECOLOGIC SERVICE SA; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare a localităţilor prin concesiune nr.SC2006-15414/31.07.2006; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.453/18.12.2007 privind aprobarea Regulamentului de Salubrizare al Municipiului Timişoara şi a indicatorilor de performanţă ai Serviciului de Salubrizare; În conformitate cu prevederile art.36 alin.2 lit.(d), alin.6 lit.(a) pct.14 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 alin.2 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1: Se aprobă modificarea articolului 24, alineatul 3 din Contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare prin concesiune nr.SC2006-15414/31.07.2006, care va avea următorul cuprins: "Actualizarea tarifelor se va realiza o singură dată pe an începând cu luna februarie anul 2011, la solicitarea fundamentată a concesionarului". Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Salubrizare din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art.3: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Edilitare; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Comunicare - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Drumuri şi Transporturi; - Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii; -Serviciului Audit Public Intern; -SC RETIM ECOLOGIC SERVICE SA; - Mass - media locale.
|