Hotararea Consiliului Local 79/26.02.2013 privind actualizarea şi modificarea tarifelor la Contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare a localităţilor prin concesiune nr.SC2006-15414/31.07.2006 Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. nr.SC2013-4590/18.02.2013 -al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU ; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Adresa RM2013-301/01.02.2013 a SC Retim Ecologic Service SA de înaintare a documentaţiei nr.1760/01.02.2013 privind actualizarea şi modificarea tarifelor la Contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare a localităţilor prin concesiune nr.SC2006-15414/31.07.2006; Având în vedere prevederile art.24 alin.2, 3 şi 4 din Contractul SC2006-15414/31.07.2006 de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare a localităţilor prin concesiune; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.192/25.05.2010 privind modificarea art.24 alin.3 din Contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare a localităţilor prin concesiune SC2006-15414/31.07.2006; Având în vedere prevederile Legii nr.101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor, actualizată, ale Legii nr.51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, actualizată şi Ordinul nr.109/2007 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile specifice serviciului de salubrizare a localităţilor; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.453/18.12.2007 privind aprobarea Regulamentului Serviciului de Salubrizare al municipiului Timişoara şi a indicatorilor de performanţă ai Serviciului de Salubrizare, modificată şi completată prin Hotărârea nr.299/18.12.2012; În conformitate cu prevederile art.36 alin.(2) lit.d) şi alin.(6) lit.a) pct. 14 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 alin. 2 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1: Se aprobă, începând cu data de 01.03.2013, actualizarea cu indicele preţurilor de consum prevăzut în buletinul Statistic de Preţuri la capitolul SERVICII-la nivelul anului 2012, a tarifelor pentru prestarea activităţilor specifice serviciului de salubrizare, conform Anexei nr.1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art.2: Se aprobă, începând cu data de 01.03.2013, modificarea tarifelor pentru următoarele activităţi specifice serviciului salubrizare: colectat, transportat şi depozitat deşeuri stradale; colectare, transport şi depozitare deşeuri vegetale şi colectare, trasport şi depozitare depuneri clandestine de deşeuri, prevăzute la pct.10, 13 şi 14 din Anexa nr.1 menţionată la art.1. Art.3: Pentru tarifele actualizate şi modificate prevăzute la art.1 şi 2 se va încheia un act adiţional la Contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare a localităţilor prin concesiune SC2006-15414/31.07.2006, conform Anexei nr.2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art.4:Cu aducere la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Biroul Salubrizare din cadrul Direcţiei de Mediu a Primăriei Municipiului Timişoara. Art.5: Prezenta hotărâre se comunică: -Instituţiei Prefectului-Judeţului Timiş; -Primarului Municipiului Timişoara; -Direcţiei Economice; -Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Urbanism; -Direcţiei Şcoli, Spitale, Baze Sportive şi Instituţii Culturale; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; -Direcţiei Dezvoltare; -Direcţiei Comunicare; -Direcţiei de Mediu; -Compartimentului Control; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Serviciului Juridic; -SC RETIM ECOLOGIC SERVICE SA; -Mass- media locale.
|