Hotararea Consiliului Local 59/28.02.2012 privind actualizarea tarifelor la Contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare a localităţilor prin concesiune nr.SC2006-15414/31.07.2006 Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr.SC2012-2764/30.01.2012 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere adresa RM2012- 169/25.01.2012 a SC RETIM ECOLOGIC SERVICE SA de înaintare a documentaţiei nr.921/16.01.2012 privind actualizarea tarifelor la Contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare a localităţilor prin concesiune nr.SC2006-15414/31.07.2006; Având în vedere prevederile art.24 din Contractul SC2006-15414/31.07.2006 de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare a localităţilor prin concesiune; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.192/25.05.2010 privind modificarea art.24 alin.3 din Contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare a localităţilor prin concesiune SC2006-15414/31.07.2006; Având în vedere prevederile Legii nr.101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor, modificată; Legea nr.51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice,modificată; Ordinul nr.109/2007 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile specifice serviciului de salubrizare a localităţilor; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.453/18.12.2007 privind aprobarea Regulamentului de Salubrizare al Municipiului Timişoara şi a indicatorilor de performanţă ai Serviciului de Salubrizare; În conformitate cu prevederile art.36 alin.(2) lit.d) şi alin.(6) lit.a) pct. 14 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se aprobă, începând cu data de 01.03.2012, actualizarea cu indicele preţurilor de consum prevăzut în buletinul Statistic de Preţuri la capitolul SERVICII - la nivelul anului 2011, a tarifelor pentru prestarea activităţilor specifice serviciului de salubrizare, conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Biroul Gestiune Deşeuri din cadrul Serviciului Avize Mediu Urban din Primăria Municipiului Timişoara. Art. 3 : Prezenta hotărâre se comunică: -Instituţiei Prefectului-Judeţul Timiş; -Primarului Municipiului Timişoara; -Serviciului Juridic; -Direcţiei Economice; -Direcţiei Tehnice; -Instituţia Arhitectului Şef; -Direcţiei Patrimoniu; -Direcţiei de Mediu; -Direcţia Comunicare; -Direcţia Dezvoltare; -Biroului Managementul Calităţii; -Compartimentului Control Intern; -Serviciul Audit Public Intern; -Biroului Gestiune Deşeuri; -SC RETIM ECOLOGIC SERVICE SA; -Mass- media locale.
|