keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 182/02.11.2012 privind preluarea de la SC Administrarea Domeniului Public SA a activităţii de coşerit şi modificarea prin act adiţional a contractului cadru de delegare a gestiunii nr. 5211/11.10.2010 prin care s-a delegat serviciul public de coşerit din municipiul Timişoara şi activitatea de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara şi activitatea de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi de curăţenie a sediilor şi clădirilor Primăriei Municipiului Timişoara

02.11.2012

Hotararea Consiliului Local 182/02.11.2012
privind preluarea de la SC Administrarea Domeniului Public SA a activităţii de coşerit şi modificarea prin act adiţional a contractului cadru de delegare a gestiunii nr. 5211/11.10.2010 prin care s-a delegat serviciul public de coşerit din municipiul Timişoara şi activitatea de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara şi activitatea de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi de curăţenie a sediilor şi clădirilor Primăriei Municipiului Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2012-25748 din data de 29.10.2012 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnului GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 378/30.09.2010 privind delegarea gestiunii serviciului public de coşerit din Municipiul Timişoara şi a activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din Municipiul Timişoara şi a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul propriu al Consiliului Local şi al Primarului prin încheierea unui contract de delegare a gestiunii serviciilor prin negociere directă cu S.C. Administrarea Domeniului Public S.A.,
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.109/ 28.09.2012 privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi a Statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara;
Având în vedere adresa cu nr. 6891/29.10.2012 a S.C. Administrarea Domeniului Public S.A. înregistrată cu nr. DP2012-006863/29.10.2012;
Având în vedere prevederile art.869 Cod Civil;
În conformitate cu prevederile art.36 alin. (2) lit. c) coroborat cu art.36 alin. (5) lit. a) şi art.36 alin.(2) lit. d) coroborat cu art.36 alin.(6) lit. a) pct.17 din Legea nr.215/2001 - privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă preluarea activităţii de coşerit de la S.C. Administrarea Domeniului Public S.A. şi încheierea unui act adiţional la Contractul Cadru de delegare a gestiunii nr.5211/11.10.2010, conform Anexei 1 la prezenta hotărâre şi se suplimentează cu un număr de 3 posturi la Compartimentul Coşerit, dintre care 1 muncitor necalificat, 1 post de referent IA şi 1 post casier I ( toate posturile personal contractual).

Art. 2: Compartimentul Coşerit se subordonează Serviciului Locuinţe din cadrul Direcţiei Patrimoniu.

Art. 3: Se aprobă Regulamentul de serviciu privind delegarea gestiunii activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din Municipiul Timişoara şi a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi de curăţenie a sediilor şi clădirilor Primăriei Municipiului Timişoara conform Anexei 2 la prezenta hotărâre.

Art. 4: Se aprobă preluarea din administrarea S.C. Administrarea Domeniului Public S.A. a imobilelor care asigură desfăşurarea activităţii de coşerit, respectiv, sediul din str. Neculuţă nr. 6 şi din str. 3 August 1919 nr.17.
Art. 5: Cu aducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Patrimoniu - Serviciul Locuinţe, Serviciul Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara şi S.C. Administrarea Domeniului Public S.A..
Art. 6: Prezenta hotărâre se comunică:
- Intituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei de Mediu;
- Biroului Managementului Calităţii;
- Compartimentului Control Intern;
- Serviciului Locuinţe;
- S.C. Administrarea Domeniului Public S.A.;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
RADU ŢOANCĂ
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa_1.pdf

MUNICIPIUL TIMIŞOARA ANEXA 1 PRIMĂRIA la HCL nr._____/__________

ACT ADIŢIONAL NR._____/_________________ la Contractul-Cadru de delegare a gestiunii nr.5211/11.10.2010

Prezentul act adiţional se încheie între: Părţile contractante: CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIŞOARA, cu sediul în Timişoara, B-dul C.D.Loga nr.1, având cod fiscal 14756536, tel.0256/408300, fax 0256/490635, reprezentat prin Dl. Primar – NICOLAE ROBU, în calitate de beneficiar şi

SC Administrarea Domeniului Public SA, cu sediul în Timişoara, Spl. Nicolae Titulescu nr.10, CIF RO 2490618, număr de ordine în Registrul Comerţului de pe lângă Tribunalul Timiş J35/224/1991, cont nr.RO67BRDE360SV07245273600, deschis la BRD Timişoara, reprezentată prin Liviu Barbu – director general şi Angelica Lazi – director economic, în calitate de operator de servicii publice,

Părţile de comun acord au convenit modificarea Contractului-Cadru de delegare a gestiunii nr.5211/11.10.2010, astfel: ART.1 La CAPITOLUL II-Obiectul Contractului Se retrage din cadrul Obiectului contractului activitatea de executare a serviciului public de coşerit din Municipiul Timişoara şi se modifică alin.1, care va avea următorul cuprins:

„Obiectul prezentului contract îl constituie executarea serviciului de asministrare a domeniului public şi privat constând în : activitatea de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara şi a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul propriu al Consiliului Local şi al Primarului.”

ART.2 La CAPITOLUL IV- Decontarea lucrărilor executate

Se elimină liniuţa 1 alin.2, respectiv: „Pentru serviciul de coşerit tariful este de 2,5 lei/coş/lună inclusiv TVA”. Se elimină alin. ultim, respectiv: „Redevenţa datorată de către operator este de 0,50% din veniturile care provin din activitatea de coşerit.”

Celelalte clauze ale contractului rămân neschimbate. Prezentul act adiţional s-a încheiat în 2 (două) exemplare din care unul a fost predat operatorului de servicii publice. BENEFICIAR OPERATOR MUNICIPIUL TIMIŞOARA SC Administrarea Domeniului Public SA PRIMAR reprezentată prin NICOLAE ROBU DIRECTOR GENERAL LIVIU BARBU VICEPRIMAR DIRECTOR ECONOMIC DAN DIACONU ANGELICA LAZI Sef. Serviciu Prestatii Diverse DIRECŢIA PATRIMONIU GIURGEVCA DEMIAN RESPONSABIL DIRECŢIE MARTIN STAIA AVOCAT FLORIN BAIAS SERVICIUL LOCUINŢE OTILIA SÎRCA SERVICIUL JURIDIC

Atasament: Anexa_2.pdf

1

Anexa 2 la HCL nr._________/____________

REGULAMENT DE SERVICIU privind delegarea gestiunii activităţii de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul

Timişoara şi a activităţii de curăţenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi de curăţenie a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul propriu al Consiliului Local şi al Primarului, prin încheierea unui act adiţional la contractul de delegarea a

gestiunii serviciilor nr.5211/11.10.2010

1. OBIECTUL DE ACTIVITATE - activitatea de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara - activitatea de curăţenie a Complexului Sportiv Bega şi a Sălii Olimpia şi a imobilelor

în care îşi desfăşoară activitatea aparatul propriu al Consiliului Local şi al Primarului. 2. ACTIVITATEA CE SE DESFĂŞOARĂ (CONDIŢII TEHNICE) Activitatea de curăţenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara, a Complexului Sportiv Bega şi a Sălii Olimpia şi a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea aparatul propriu al Consiliului Local şi al Primarului

- la obiectivele pentru care s-a delegat gestiunea activităţii de curăţenie se efectuează şi

asigură întreţinerea curăţeniei în: birouri, holuri, casa scărilor, grupuri sanitare, săli de sport, bazin de înot, vestiare, cabinete medicale şi curţi interioare şi zone adiacente obiectivelor şi a tuturor încăperilor din incinte

3. CONDIŢII DE CALITATE

- asigurarea unor servicii de calitate pentru beneficiarii, persoane fizice sau juridice - asigurarea controlul calitaţii serviciilor prestate - asigurarea accesibilităţii egale şi nediscriminatorii la serviciile furnizate/prestate pentru toţi beneficiarii serviciilor;

- respectarea protecţiei şi conservării mediului; - respectarea protecţiei şi igienei sănătăţii publice; - asigurarea administrării eficiente a bunurilor necesare realizării serviciilor; - respectarea instrucţiunilor/procedurilor interne de prestare a activităţii; - ţinerea la zi a documentelor cu privire la prestarea serviciului; - asigurarea cu personal pentru desfăşurarea serviciilor încredinţate, conform normelor

în vigoare.

4. INDICATORI DE PERFORMANŢĂ a) continuitatea din punct de vedere cantitativ şi calitativ; b) prestarea serviciului pentru toţi utilizatorii din aria sa de responsabilitate; c) adaptarea permanentă la cerinţele utilizatorilor; d) excluderea oricărei discriminări privind accesul la serviciul de administrare a domeniului public şi privat; e) respectarea reglementărilor specifice din domeniul protecţiei mediului şi al sănătăţii populaţiei; f) implementarea unor sisteme de management al calităţii, al mediului şi al sănătăţii şi securităţii muncii.

Indicatorii de performanţă minimali, sunt următorii:

2

Nr.Crt. Indicator Procent

1. Procentul reclamaţiilor soluţionate din totalul reclamaţiilor justificate Min 80%

2. Gradul de achitare a datoriilor către bugetul local şi bugetul de stat 100%

3. Numărul de abateri constatate şi sancţionate anual de către instituţiile

abilitate ca urmare a nerespectării unor prevederi legale privind

desfăşurarea serviciului

Max. 5

VICEPRIMAR, RESPONSABIL DIRECŢIE, Dan Diaconu Martin Staia ŞEF SERVICIU, Otilia Sîrca

Atasament: Referat.pdf

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI TIMIŞOARA APROBAT DIRECȚIA PATRIMONIU PRIMAR SERVICIUL LOCUINȚE Nr. SC2012-25748/29.10.2012 NICOLAE ROBU REFERAT privind preluarea de la SC Administrarea Domeniului Public SA a activității de coşerit şi modificarea prin act adițional a contractului cadru de delegare a gestiunii nr.5211/11.10.2010 prin care s-a delegat serviciul public de coşerit din municipiul Timişoara și activitatea de curățenie a WC-urilor publice din municipiul Timişoara şi activitatea de curățenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia și de curățenie a sediilor şi clădirilor Primăriei Municipiului Timişoara Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.109/28.09.2012 privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi a Statului de Funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, prin care s-a aprobat înființarea Compartimentului Coşerit din cadrul Direcţiei Patrimoniu, ca urmare a Sentinței Civile nr.5970/2011 a Tribunalului Timiş şi Decizia nr. 1581/2012 a Curţii de Apel Timişoara, se impune modificarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr.378/30.09.2010 privind delegarea gestiunii serviciului public de coşerit şi modificarea prin act adițional a contractului cadru de delegare a gestiunii nr.5211/11.10.2010, încheiat cu SC ADP SA. Ca urmare a celor mai sus arătate vă aducem la cunoştinţă următoarele: În anul 2010, prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr.378/30.09.2010 s-a delegat gestiunea serviciilor de coşerit împreună cu întreg personalul care a deservit această activitate, ulterior 9 muncitori necalificaţi, respectiv coşari, au acţionat în instanță instituția noastră, iar prin sentințele civile mai sus invocate s-a dispus reîncadrarea acestora la Compartimentul Coşerit din cadrul Direcţiei Patrimoniu. Astfel, prin Hotărârea Consiliului Local nr.109/28.09.2012 s-a modificat şi aprobat Organigrama şi Statul de Funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, înființându-se Compartimentul de Coşerit, dar această activitate se necesită a fi preluată de la SC ADP SA. Precizăm că urmare a celor arătate mai sus SC ADP SA a rămas doar cu activitatea de coşerit, personalul cu funcţia de coşar fiind reîncadrați la Primăria Municipiului Timişoara. Din numărul total de personal predat împreună cu activitatea în anul 2010, SC ADP SA a rămas în prezent, pentru deservirea activității de coşerit, cu 2 funcționari şi 1 coşar, persoane care nu au acţionat în instanță instituția noastră. În vederea bunei desfăşurări a activității Compartimentului Coşerit se impune preluarea activității de coşerit de la SC ADP SA, suplimentarea cu un număr de 3 posturi la Compartimentul Cogerit, dintre care 1 muncitor necalificat, 1 post de referent IA şi 1 post casier I (toate posturile personal contractual). Cod FP 53-01 vers.1

Ca urmare a preluării activității, Compartimentul Coşerit se va subordona Serviciului Locuinţe din cadrul Direcţiei Patrimoniu. Ca urmare a preluării activității de coşerit de către instituţia noastră se va încheia un act adițional la Contractul Cadru de delegare a gestiunii nr.5211/11.10.2010, conform Anexei 1 la prezentul referat. Totodată se va modifica în mod corespunzător şi se va republica Regulamentul de serviciu privind delegarea gestiunii activității de curățenie a WC-urilor publice din Municipiul Timişoara şi a activității de curățenie a Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia şi de curățenie a sediilor şi clădirilor Primăriei Municipiului Timişoara. Propunem ca odată cu preluarea activității de coşerit să se treacă în administrarea Municipiului Timişoara imobilele care asigură desfăşurarea activității de coşerit, respectiv, sediul din str. Neculuţă nr. 6 şi din str. 3 August 1919 nr.17. Precizăm că S.C. Administrarea Domeniului Public S.A. prin adresa nr. 6891/29.10.2012 îşi dă accordul pentru predarea activității de coşerit, fapt aprobat în şedinţa din data de 29.10.2012 a Consiliului de administrație al societății. VICEPRIMAR, RESPONSABIL DIRECȚIE, Dan Diaconu Martin Staia ŞEF SERVICIU, Otilia Sîrca ŞEF SERVICIU RESURSE UMANE, Rodica Aurelian AVIZAT JURIDIC, Alina Jenariu Cod FP 53-01 vers.1