keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 158/29.03.2013 privind modificarea şi aprobarea Organigramei, Statului de Funcţii şi Regulamentului de Organizare şi Funcţionare ale Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara

29.03.2013

Hotararea Consiliului Local 158/29.03.2013
privind modificarea şi aprobarea Organigramei, Statului de Funcţii şi Regulamentului de Organizare şi Funcţionare ale Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. 1227/25.03.2013 al Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara, aprobat de Primarul Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timisoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr.336/25.10.2011 privind modificarea şi aprobarea Organigramei, Statului de funcţii şi Regulamentului de Organizare şi Funcţionare ale Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară a Municipiului Timişoara ;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr.229/04.12.2012 privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi Statului de funcţii ale Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară a Municipiului Timişoara
Având în vedere avizul nr. 4195/2013 al Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici;
În baza art.107 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici,modificată;
În conformitate cu prevederile art.36 alin (2) lit. a) şi alin.(3) lit.b) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 din Legea 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se modifică şi se aprobă Organigrama, Statul de Funcţii şi Regulamentul de Organizare şi Funcţionare ale Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara, conform Anexelor nr.1, nr.2 şi nr.3, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara.

Art.3: Prezenta hotărâre se comunică :
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcţiei Urbanism ;
- Direcţiei Tehnice
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale;
- Direcţiei Comunicare;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control ;
- Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara;
- Mass-media locale.



Presedinte de sedinta
SIMION MOŞIU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: DASC_TM_348_aviz_fp.pdf

NR 4195/2013

AVIZ

Având în vedere:

- prevederile art. 112

din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu

modificările şi completările ulterioare,

- prevederile art. XVI alin. (2) din Legea nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea

transparenţei în exercitarea demnităţilor publice, a funcţiilor publice şi în mediul de afaceri, prevenirea

şi sancţionarea corupţiei, cu modificările şi completările ulterioare,

- adresa Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara nr. 348/2013, de solicitare a avizului

privind stabilirea funcţiilor publice, înregistrată la Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici cu nr.

4195/2013.

În temeiul: art. 107 alin.(1) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu

modificările şi completările ulterioare,

Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici acordă

aviz

privind funcţiile publice din cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara

Preşedinte – Secretar de Stat

Eugen COIFAN

Secretar General

Carmen DRĂGAN

Director General D.G.M.F.P.

Mihaela BACIU

Avizat pentru legalitate Consilier juridic

Felicia Stan Director D.G.P.A

Întocmit: Bogdan Pavel Consilier

MINISTERUL DEZVOLTARII REGIONALE ŞI ADMINISTRAȚIEI PUBLICE Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici Operator de date cu caracter personal, înregistrat la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sub nr. 5129 Str. Eforie, nr. 5, Bucureşti www.anfp.gov.ro; tel. 0374 112 714; fax. 021 312 44 04
conform legii 455/2001

Atasament: Anexa_3.pdf

Regulament de organizare şi funcţionare Page 1 of 12 Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara

Anexa nr. 3 la H.C.L.M.T. nr.______ din__________ CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIŞOARA DIRECŢIA DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ COMUNITARĂ

REGULAMENT de organizare şi funcţionare al serviciului public de interes local

DIRECŢIA DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ COMUNITARĂ TIMIŞOARA

Regulament de organizare şi funcţionare Page 2 of 12 Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara

CAPITOLUL I DISPOZIŢII GENERALE

Art.1.Prezentul regulament de organizare şi funcţionare al Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara este un instrument de organizare care descrie structura serviciului public, prezentând pe diferitele ei componente atribuţii, competenţe, niveluri de autoritate, responsabilităţi şi mecanisme de relaţii. Art.2. Regulamentul de organizare şi funcţionare este structurat pe două părţi: Partea I cuprinde : baza legală a organizării şi funcţionării serviciului public; prezentarea scopului şi a obiectului de activitate şi principalele componente ale organizării serviciului public. Partea II cuprinde obiectivele şi atribuţiile părţilor componente ale serviciului public cu detalierea sarcinilor, autorităţii şi responsabilităţii conducerii colective şi individuale. Art.3. Prezentul regulament de organizare şi funcţionare al Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara conţine norme obligatorii pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul instituţiei, indiferent de funcţia pe care o deţin.

PARTEA I

CAPITOLUL II ORGANIZAREA ŞI CONDUCEREA DIRECŢIEI DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ

COMUNITARĂ TIMIŞOARA

Art.4.Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara este un serviciu public cu personalitate juridică, care funcţionează sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Timişoara, cu respectarea Legii nr.215/2001-privind administraţia publică locală. Art.5. Prin Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara în înţelesul prezentului regulament, se înţelege serviciul public cu personalitate juridică, subordonat şi structurat pe competenţe, potrivit organigramei. Art.6. Sediul administrativ al Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara este în municipiul Timişoara, Bd.Regele Carol I, nr.10 , sediu atribuit prin Hotărâre a Consiliului Local al Municipiului Timişoara. Art.7. Pe toate actele emise de Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara se va menţiona Consiliul Local al Municipiului Timişoara, Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara şi sediul serviciului public de interes local. Art.8. Durata de funcţionare a serviciului public de interes local - Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara este nelimitată. Art.9. Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara dispune de cod unic de înregistrare eliberat de Ministerul Finanţelor Publice, cont bancar propriu, ştampilă şi gestiune proprie. Art.10. Misiunea sau scopul Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara este realizarea activităţii de asistenţă şi protecţie socială în Municipiul Timişoara. Art.11. Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara îşi desfăşoară activitatea în baza prezentului Regulament de Organizare şi Funcţionare şi a prevederilor legale în vigoare. Art.12 (1) Obiectul de activitate al Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara îl constituie realizarea măsurilor, la nivel local, pentru a răspunde nevoilor individuale, familiale şi de grup, în vederea prevenirii şi depăşirii unor situaţii de dificultate, vulnerabilitate sau dependenţă pentru prezervarea autonomiei şi protecţia persoanei, pentru prevenirea marginalizării şi excluziunii sociale, pentru promovarea incluziunii sociale şi în scopul creşterii calităţii vieţii. (2) Atribuţiile principale ale Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara sunt în domeniul administrării şi acordării beneficiilor de asistenţă socială şi în domeniul organizării, administrării şi acordării serviciilor sociale.

Regulament de organizare şi funcţionare Page 3 of 12 Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara

(3) În domeniul administrării şi acordării beneficiilor de asistenţă socială la nivelul Municipiului Timişoara, Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara are următoarele atribuţii principale: a) asigură şi organizează activitatea de primire a solicitărilor privind beneficiile de asistenţă socială; b) pentru beneficiile de asistenţă socială acordate din bugetul de stat realizează colectarea lunară a cererilor şi transmiterea acestora către agenţiile teritoriale; c) verifică îndeplinirea condiţiilor legale de acordare a beneficiilor de asistenţă socială, conform procedurilor prevăzute de lege sau, după caz, stabilite prin hotărâre a consiliului local, şi pregătesc documentaţia necesară în vederea stabilirii dreptului la măsurile de asistenţă socială; d) întocmesc dispoziţii de acordare/respingere sau, după caz, de modificare/suspendare/încetare a beneficiilor de asistenţă socială acordate din bugetul local şi le prezintă primarului pentru aprobare; e) comunică beneficiarilor dispoziţiile cu privire la drepturile şi facilităţile la care sunt îndreptăţiţi, potrivit legii; f) urmăresc şi răspund de îndeplinirea condiţiilor legale de către titularii şi beneficiarii beneficiilor de asistenţă socială; g) efectuează sondaje şi anchete sociale pentru depistarea precoce a cazurilor de risc de excluziune socială sau a altor situaţii de necesitate a membrilor comunităţii şi, în funcţie de situaţiile constatate, propun măsuri adecvate în vederea sprijinirii acestor persoane; h) realizează activitatea financiar-contabilă privind beneficiile de asistenţă socială administrate; i) elaborează şi fundamentează propunerea de buget pentru finanţarea beneficiilor de asistenţă socială; j) îndeplinesc orice alte atribuţii prevăzute de reglementările legale în vigoare. (4) În domeniul organizării, administrării şi acordării serviciilor sociale la nivelul Municipiului Timişoara, Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara are următoarele atribuţii principale: a) elaborează, în concordanţă cu strategiile naţionale şi nevoile locale identificate, strategia locală a Municipiului Timişoara de dezvoltare a serviciilor sociale, pe termen mediu şi lung, după consultarea furnizorilor publici şi privaţi, a asociaţiilor profesionale şi a organizaţiilor reprezentative ale beneficiarilor şi răspund de aplicarea acesteia; b) în urma consultării furnizorilor publici şi privaţi, a asociaţiilor profesionale şi a organizaţiilor reprezentative ale beneficiarilor elaborează planurile anuale de acţiune privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul consiliului local al Municipiului Timişoara , care cuprind date detaliate privind numărul şi categoriile de beneficiari, serviciile sociale existente, serviciile sociale propuse pentru a fi înfiinţate, programul de contractare a serviciilor din fonduri publice, bugetul estimat şi sursele de finanţare; c) iniţiază, coordonează şi aplică măsurile de prevenire şi combatere a situaţiilor de marginalizare şi excludere socială în care se pot afla anumite grupuri sau comunităţi; d) identifică familiile şi persoanele aflate în dificultate, precum şi cauzele care au generat situaţiile de risc de excluziune socială; e) realizează atribuţiile prevăzute de lege în procesul de acordare a serviciilor sociale; f) încheie, în condiţiile legii, contracte de parteneriat public- public şi public-privat pentru sprijinirea financiară şi tehnică a autorităţilor administraţiei publice locale de la nivelul Municipiului Timişoara, pentru susţinerea dezvoltării serviciilor sociale; g) propun înfiinţarea serviciilor sociale de interes local; h) colectează, prelucrează şi administrează datele şi informaţiile privind beneficiarii, furnizorii publici şi privaţi şi serviciile administrate de aceştia; i) monitorizează şi evaluează serviciile sociale; j) elaborează şi implementează proiecte cu finanţare naţională şi internaţională în domeniul serviciilor sociale; k) elaborează proiectul de buget anual pentru susţinerea serviciilor sociale în conformitate cu planul anual de acţiune şi asigură finanţarea/cofinanţarea acestora;

Regulament de organizare şi funcţionare Page 4 of 12 Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara

l) asigură informarea şi consilierea beneficiarilor, precum şi informarea populaţiei privind drepturile sociale şi serviciile sociale disponibile; m) furnizează, administrează sau, după caz, contractează serviciile sociale adresate copilului, familiei, persoanelor cu dizabilităţi, persoanelor vârstnice, precum şi tuturor categoriilor de beneficiari prevăzute de lege, fiind responsabile de calitatea serviciilor prestate; n) planifică şi realizează activităţile de informare, formare şi îndrumare metodologică, în vederea creşterii performanţei personalului care administrează şi acordă servicii sociale; o) colaborează permanent cu organizaţiile societăţii civile care reprezintă interesele diferitelor categorii de beneficiari; p) îndeplinesc orice alte atribuţii prevăzute de reglementările legale în vigoare Art.13 Directorul Executiv al Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara asigură conducerea, coordonarea şi controlul serviciilor din structura Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara. Art.14.Directorul executiv al serviciului public de interes local- Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara acţionează permanent în vederea îndeplinirii la timp şi în mod corespunzător a atribuţiilor ce îi revin prin legi, hotărâri, ordonanţe, decrete, ordine, dispoziţii şi a sarcinilor ce îi sunt date prin prezentul regulament. Art.15. Organele de conducere, coordonare şi control ale Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara sunt : - Consiliul Local al Municipiului Timişoara; - Primarul Municipiului Timişoara; - Viceprimarul Municipiului Timişoara delegat cu probleme sociale; - Directorul executiv al Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara; - Directorul executiv adjunct al Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara. Art.16.Consiliul Local al Municipiului Timişoara exercită categoriile de atribuţii stabilite de Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală privind serviciul public de interes local- Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara, respectiv : organizarea şi funcţionarea serviciului public de interes local, dezvoltarea socială a Municipiului Timişoara , gestionarea serviciilor furnizate către cetăţenii Municipiului Timişoara şi cooperarea interinstituţională pe plan intern şi extern în domeniul social. Art.17.(1)Primarul Municipiului Timişoara şi Viceprimarul Municipiului Timişoara delegat cu probleme sociale au următoarele competenţe:

a) coordonează activitatea Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara; b) aprobă sau avizează, după caz, referate care stau la baza proiectelor de hotărâri pentru

Consiliul Local al Municipiului Timişoara, înaintate de Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara;

c) aprobă sau avizează, după caz, referatele având ca obiect acordarea unor beneficii reglementate de acte normative privind protecţia socială şi care stau la baza emiterii dispoziţiilor Primarului ( ajutoare sociale, alocaţii pentru susţinerea familiei, ajutoare pentru încălzirea locuinţei, etc.);

d) semnează foaia de prezenţă a directorului executiv şi îi aprobă acestuia concediile de odihnă, ordinele de deplasare,etc.; e) aprobă fişa de post pentru directorul executiv al Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara. (2) Primarul Muncipiului Timişoara este ordonatorul principal de credite. Art.18. Legătura dintre Consiliul Local al Municipiului Timişoara şi Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara se face prin viceprimarul delegat şi directorul executiv al Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara. Art.19. Numirea funcţionarilor publici/angajarea personalului contractual se face în condiţiile legii, de către directorul executiv al Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara, în limita

Regulament de organizare şi funcţionare Page 5 of 12 Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara

posturilor din organigrama şi statul de funcţii aprobate de Consiliul Local al Municipiului Timişoara. Art.20. Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara întocmeşte referatele de specialitate pentru proiectele de hotărâri propuse spre aprobare Consiliului Local al Municipiului Timişoara, cu respectarea scopului serviciului public de interes local . Art.21.Finanţarea cheltuielilor curente şi de capital se asigură din bugetul local (alocaţii bugetare la cap.”68.02”Asistenţă socială) pe baza bugetului anual de venituri şi cheltuieli al Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara, aprobat prin Hotărâre a Consiliului Local Timişoara . Art.22. Proiectul de buget al Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara se depune la Biroul Buget din cadrul Direcţiei Economice a Primăriei Municipiului Timişoara. Art.23 (1) Primarul Municipiului Timişoara este ordonatorul principal de credite şi alocă fondurile aprobate din bugetul local al Municipiului Timişoara directorului executiv al Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara care are calitatea de ordonator secundar de credite. (2) Ordonatorul secundar de credite repartizează creditele bugetare aprobate ordonatorilor terţiari de credite, respectiv şefului Serviciului pentru Protecţia Copilului şi Familiei, şefului Serviciului pentru Protecţia Persoanelor cu Handicap şi şefului de serviciu al Căminului pentru Persoane Vârstnice Timişoara. Art.24. Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara, în completarea surselor bugetare alocate din bugetul local, va putea obţine şi venituri extrabugetare în condiţiile prevăzute de lege. Art.25.(1) Structura organizatorică a Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara cuprinde, în funcţie de volumul, complexitatea şi specificul activităţii, servicii, birouri şi compartimente . Art.26. Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara este organizată pe servicii, birouri şi compartimente , astfel: 1) Serviciul de Asistenţă Socială 2) Serviciul Buget Finanţe Contabilitate 3) Serviciul Centrul de Zi pentru copii cu dizabilităţi Podul Lung 4) Serviciul pentru Protecţie Socială a Persoanelor Vârstnice 5) Biroul Administrativ-Informatică 6) Biroul Juridic şi Resurse Umane 7) Compartimentul Evaluare şi Intervenţie Socială 8) Compartimentul Audit Art.27. În subordinea Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara funcţionează următoarele servicii cu personalitate juridică: Căminul pentru Persoane Vârstnice Timişoara, Serviciul pentru Protecţia Copilului şi Familiei Timişoara şi Serviciul pentru Protecţia Persoanelor cu Handicap Timişoara.

PARTEA II

CAPITOLUL III ATRIBUŢII, RESPONSABILITĂŢI ŞI COMPETENŢELE STRUCTURILOR ŞI

PERSONALULUI DIN CADRUL DIRECŢIEI DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ COMUNITARĂ TIMIŞOARA

Art.28(1) Directorul executiv asigură conducerea curentă a Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara şi este subordonat Viceprimarului Municipiului Timişoara delegat cu probleme sociale, Primarului Municipiului Timişoara şi Consiliului Local al Municipiului Timişoara.

(2) Directorul executiv al Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara are următoarele atribuţii principale:

Regulament de organizare şi funcţionare Page 6 of 12 Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara

a) organizează, conduce şi controlează activitatea Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara; b) avizează referatele pentru proiectele de hotărâri propuse spre aprobare Consiliului Local Timişoara; c)avizează referatele având ca obiect organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante din cadrul instituţiei, în conformitate cu statul de funcţii aprobat prin hotărâre a Consiliului Local al Municipiului Timişoara d)îndeplineşte toate atribuţiile pe care legea le prevede în sarcina conducătorului, angajatorului sau ordonatorului de credite al Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara. e) înformează primarul/viceprimarul cu privire la problemele de rezolvat în legătură cu activitatea curentă a instituţiei.

(3) Directorul executiv este ordonator secundar de credite. (4) În exercitarea atribuţiilor ce-i revin, directorul executiv al Direcţiei de Asistenţă Socială

Comunitară Timişoara emite dispoziţii. (5) Directorul executiv are urmatoarele responsabilităţi pentru îndeplinirea atribuţiilor

serviciului public de interes local: a) răspunde de managementul domeniului său de activitate; b) conduce serviciul subordonat şi răspunde de organizarea şi funcţionarea acestuia în condiţii

de eficienţă şi eficacitate; c) răspunde de organizarea controlului intern managerial cu privire la activităţile specifice

domeniului său de activitate; d) răspunde de implementarea proiectelor cu finanţare internă sau externă.

Art.29.(1)Directorul executiv adjunct coordonează şi controlează, în mod curent, activitatea Serviciului pentru Protecţia Persoanelor cu Handicap şi a Serviciului pentru Protecţia Copilului şi Familiei şi organizează, conduce şi controlează activitatea Serviciului Centrul de zi pentru copii cu dizabilităţi „Podul Lung” şi a Serviciului de Asistenţă Socială. (2) Directorul executiv adjunct este subordonat directorului executiv al Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara.

(3) Directorul executiv adjunct al Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara are următoarele atribuţii principale:

a) avizează referatele având ca obiect acordarea unor beneficii reglementate de acte normative privind protecţia socială şi care stau la baza emiterii dispoziţiilor Primarului, înaintate de serviciile din subordine ;

b) avizează referatele pentru proiectele de hotărâri propuse spre aprobare Consiliului Local al Municipiului Timişoara, înaintate de serviciile din subordine ;

c) avizează fişele de post pentru posturile de conducere şi de execuţie din subordinea sa; d) evaluează anual activitatea şefilor serviciilor coordonate şi prevăzute la art.29 alin. (1) din

prezentul regulament , în conformitate cu legislaţia în vigoare, pe care o supune spre aprobare directorului executiv al Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara;

e) semnează foile de prezenţă pentru şefii serviciilor coordonate şi le aprobă acestora concediile de odihnă, ordinele de deplasare,etc.;

f) semnează răspunsurile la adresele/sesizările petenţilor înregistrate la registratura Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara şi repartizate spre soluţionare serviciilor coordonate;

g) participă ca membru în comisiile de concurs constituite pentru ocuparea posturilor vacante din structura serviciilor coordonate;

h) avizează referatele având ca obiect organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante din cadrul serviciilor coordonate, în conformitate cu statul de funcţii aprobat prin hotărâre de Consiliul Local al Municipiului Timişoara ;

Regulament de organizare şi funcţionare Page 7 of 12 Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara

i) informează primarul/viceprimarul/directorul executiv cu privire la problemele de rezolvat în legătură cu activitatea serviciilor coordonate, în baza informărilor scrise primite din partea şefilor de servicii;

(4)Directorul executiv adjunct are urmatoarele responsabilităţi pentru îndeplinirea atribuţiilor sale:

a)răspunde de managementul domeniului sau de activitate; b)conduce serviciile subordonate şi răspunde de organizarea si funcţionarea acestora în conditii de eficienţă şi eficacitate; c)răspunde de organizarea controlului intern managerial cu privire la activitatile specifice domeniului său de activitate; d)răspunde, împreună cu şefii serviciilor din subordine, de implementarea proiectelor cu finanţare internă sau externă.

Art.30 Serviciul de Asistenţă Socială Este subordonat directorului executiv adjunct şi directorului executiv al Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara.

Scopul principal al serviciului constă în aplicarea unor acte normative privind beneficiile sociale.

Şeful serviciului: - răspunde de managementul domeniului sau de activitate; - conduce serviciul subordonat si raspunde de organizarea si functionarea acestuia în conditii de eficienţă si eficacitate; - răspunde de organizarea controlului intern managerial cu privire la activităţile specifice domeniului său de activitate.

ATRIBUŢII:

a) Asigură relaţia cu publicul în vederea preluării cererilor însoţite de documentaţia necesară pentru obţinerea beneficiilor sociale care intră în atribuţiile serviciului;

b) Asigură aplicarea actelor normative privind venitul minim garantat; c) Asigură aplicarea actelor normative privind alocaţia pentru susţinerea familiei; d) Asigură aplicarea actelor normative privind acordarea de ajutoare pentru încălzirea locuinţei,

precum şi a unor facilităţi populaţiei pentru plata energiei termice; e) Întocmeşte rapoartele statistice prevăzute de actele normative aplicate în cadrul serviciului

sau solicitate de instituţiile cu atribuţii în domeniu.

Art.31 Serviciul Buget Finanţe Contabilitate Serviciul Buget Finanţe Contabilitate este subordonat directorului executiv al Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara.

Scopul principal al serviciului este gestionarea resurselor financiare şi realizarea achiziţiilor publice ale Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara .

Şeful serviciului: - raspunde de managementul domeniului sau de activitate; - conduce serviciul subordonat şi răspunde de organizarea şi funcţionarea acestuia în condiţii de eficienţă si eficacitate; - raspunde de organizarea controlului intern managerial managerial cu privire la activitatile specifice domeniului său de activitate .

ATRIBUŢII:

Regulament de organizare şi funcţionare Page 8 of 12 Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara

a) Fundamentează şi întocmeşte proiectul de buget anual de venituri şi cheltuieli ; b) Organizează şi ţine la zi contabilitatea în conformitate cu prevederile legii; c) Participă la inventarierea patrimoniului şi valorificarea rezultatelor acestuia, d) Întocmeşte şi raportează situaţiile financiare trimestriale şi anuale; e) Efectuează plata cheltuielilor bugetare ; f) Asigură efectuarea achiziţiilor publice în concordanţă cu prevederile legale; g) Pregăteşte păstrarea documentelor justificative în scopul arhivării acestora.

Art.32 Serviciul Centrul de Zi pentru copii cu dizabilităţi Podul Lung Este subordonat directorului executiv adjunct şi directorului executiv al Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară. Scopul principal al serviciului este menţinerea, refacerea şi dezvoltarea capacităţilor copilului cu dizabilităţi şi ale părinţilor săi, pentru depăşirea situaţiilor care ar putea determina separarea copilului de familia sa. Beneficiarii serviciului sunt copiii şi părinţii cărora li se acordă servicii destinate prevenirii separării lor. Copiii beneficiari trebuie să îndeplinească, cumulativ, următoarele condiţii:

a) au vârsta cuprinsă între 3 şi 18 ani; b) au certificat medical eliberat de către un medic specialist sau certificat de încadrare în grad

de handicap, prin care se certifică existenţa dizabilităţilor; c) nu sunt beneficiari ai unei măsuri de protecţie specială ( plasament, plasament în regim de

urgenţă şi supraveghere specializată) prevăzută de actele normative privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului.

d) părinţii copiilor beneficiari să aibă domiciliul în Municipiul Timişoara. Accesul copiilor cu dizabilităţi în cadrul serviciilor de zi se face în baza planului de servicii, aprobat prin Dispoziţia Primarului Municipiului Timişoara.

Şeful serviciului: - răspunde de managementul domeniului sau de activitate; - conduce serviciul subordonat şi răspunde de organizarea şi funcţionarea acestuia în conditii de eficienţă si eficacitate; - raspunde de organizarea controlului intern managerial cu privire la activitatile specifice domeniului său de activitate.

ATRIBUŢII:

a) Stabileşte un program personalizat de intervenţie adecvat vârstei, nevoilor, potenţialului de dezvoltare şi particularităţilor copiilor;

b) Asigură activităţi privind educarea deprinderilor de autoîngrijire şi igienă personală; c) Asigură activităţi recreative şi de socializare; d) Asigură copiilor consiliere psihologică şi orientare şcolară, după caz; e) Asigură părinţilor informare şi consiliere socială; f) Asigură informarea şi consilierea pentru prevenirea comportamentelor abuzive ale părinţilor

şi a violenţei în familie; g) Contribuie la depistarea precoce a situaţiilor de risc care pot determina separarea copilului de

părinţii săi; h) Contribuie la realizarea obiectivelor cuprinse în planul de servicii.

Art.33 Serviciul pentru Protecţie Socială a Persoanelor Vârstnice Este subordonat directorului executiv al Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara.

Regulament de organizare şi funcţionare Page 9 of 12 Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara

Serviciul cuprinde compartimentul de îngrijire la domiciliu şi compartimentul centre de zi. Scopul principal al serviciului este urmărirea îmbunătăţirii calităţii vieţii persoanelor vârstnice şi prevenirea instituţionalizării acestora prin dezvoltarea serviciilor sociale alternative.

Şeful serviciului: - răspunde de managementul domeniului său de activitate; - conduce serviciul subordonat şi răspunde de organizarea şi funcţionarea acestuia în conditii de eficienţă si eficacitate; - răspunde de organizarea controlului intern managerial cu privire la activităţile specifice domeniului său de activitate .

ATRIBUŢII:

a) Identifică, îndrumă şi informează persoanele vârstnice aflate în stare de risc social cu privire la drepturile prevăzute de acte normative şi a tipurilor de servicii sociale furnizate în cadrul comunităţii ;

b) Furnizează servicii de îngrijire la domiciliu şi îngrijire în centre de zi în condiţiile prevăzute de legislaţia în vigoare;

c) Organizează pentru persoanele vârstnice beneficiare activităţi în aer liber, sărbătoriri, aniversări a cuplurilor sau a persoanelor longevive, în scopul stimulării participării acestora la viaţa socială;

Art.34 Biroul Administrativ-Informatică Este subordonat directorului executiv al Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara.

Scopul principal este realizarea activităţilor administrative şi de întreţinere informatică pentru sediile Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara.

Şeful biroului: - răspunde de managementul domeniului sau de activitate; - conduce serviciul subordonat si raspunde de organizarea si functionarea acestuia în conditii de eficienta si eficacitate; - răspunde de organizarea controlului intern managerial cu privire la activităţile specifice domeniului său de activitate.

ATRIBUŢII:

a) Ia măsurile necesare pentru administrarea şi conservarea bunurilor mobile şi imobile . b) Efectuează recepţia bunurilor materiale achiziţionate pe baza facturilor emise de furnizori şi

întocmirea notei de intrare recepţie . c) Asigură transportul beneficiarilor la centrele de zi care furnizează servicii sociale; d) Asigură serviciul de pază în centrele unde se impune acest lucru . e) Asigură întreţinerea softului informatic şi a computerelor în condiţii optime de funcţionare .

Art.35 Biroul Juridic şi Resurse Umane este subordonat directorului executiv al Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara.

Biroul juridic şi resurse umane cuprinde compartimentul de sănătate şi securitate în muncă. Scopul principal al biroului este asigurarea gestionării resurselor umane, respectarea condiţiilor de legalitate a actelor şi a măsurilor intreprinse de către Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara precum şi asigurarea respectării legislaţiei de către angajator a prevederilor normelor de sănătate şi securitate în muncă.

Şeful biroului:

Regulament de organizare şi funcţionare Page 10 of 12 Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara

- răspunde de managementul domeniului sau de activitate; - conduce serviciul subordonat şi răspunde de organizarea şi funcţionarea acestuia în conditii de eficienta si eficacitate; - răspunde de organizarea controlului intern managerial cu privire la activităţile specifice domeniului său de activitate. ATRIBUTII:

a) Elaboreaza referatele care stau la baza emiterii dispoziţiilor directorului executiv sau alte documente referitoare la activitatea de organizare, salarizare şi perfecţionare a personalului, întocmind formalităţile necesare cu respectarea legalităţii privind încadrarea/numirea, modificarea, suspendarea şi incetarea raporturilor de muncă/serviciu, salarizarea şi acordarea tuturor drepturilor prevăzute de legislatia muncii pentru personalul Direcţiei;

b) Întocmeşte şi completează dosarele personale/registrele salariaţilor şi transmite Agentiei Nationale a Functionarilor Publici toate modificările cerute de legislaţia în vigoare;

c) Întocmeste raportări statistice privind activitatea de personal; d) Actualizează periodic baza de date privind evidenţa funcţiei publice şi a funcţionarilor publici

gestionată de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici; e) Completează registrul general de evidenţă al salariaţilor şi il transmite la Inspectoratul

Teritorial de Muncă; f) Colaborează la întocmirea proiectelor de hotărâri, dispoziţii, regulamente, proceduri ,

verificând din punct de vedere al legalităţii şi semnând alte documente cu caracter juridic(referate, adrese, răspunsuri) cu avizarea juridică a documentelor care necesită viză juridică şi îndeplinesc condiţiile legale pentru avizare ;

g) Reprezintă în faţa instanţelor judecătoreşti competente interesele Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară, în limitele prevăzute în delegaţia dată;

h) Elaborează documentele necesare şi răspunde de asigurarea respectării legislaţiei de către angajator a prevederilor normelor de sănătate şi securitate în muncă la nivelul instituţiei.

Art.35 Compartimentul Evaluare şi Intervenţie Socială este în subordinea directă a directorului executiv al Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara. Scopul principal al biroului este evaluarea şi intervenţia în cazurile care presupun acordarea de beneficii şi servicii sociale din Municipiul Timişoara.

Coordonatorul compartimentului: - raspunde de managementul compartimentului; - conduce compartimentul în conditii de eficienta si eficacitate; - face propuneri de îmbunătăţire a activităţii compartimentului. ATRIBUTII:

a) Evaluează, monitorizează şi întocmeşte propuneri pentru Consiliul Local al Municipiului Timişoara privind cooperarea sau asocierea cu persoane juridice române sau străine, în vederea finanţării şi realizării în comun a unor acţiuni, servicii sau proiecte de interes public local, inclusiv metodologii de lucru şi proiecte în scopul dezvoltării serviciilor sociale care vor fi cuprinse în planurile anuale de acţiune privind serviciile sociale, cu respectarea legislaţiei în vigoare;

b) elaborează, în concordanţă cu strategiile naţionale şi nevoile locale identificate, strategia locală a Municipiului Timişoara de dezvoltare a serviciilor sociale, pe termen mediu şi lung, după consultarea furnizorilor publici şi privaţi, a asociaţiilor profesionale şi a organizaţiilor reprezentative ale beneficiarilor şi răspund de aplicarea acesteia;

Regulament de organizare şi funcţionare Page 11 of 12 Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara

c) în urma consultării furnizorilor publici şi privaţi, a asociaţiilor profesionale şi a organizaţiilor reprezentative ale beneficiarilor elaborează planurile anuale de acţiune privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul consiliului local;

d) iniţiază, coordonează şi aplică măsurile de prevenire şi combatere a situaţiilor de marginalizare şi excludere socială în care se pot afla anumite grupuri sau comunităţi;

e) realizează atribuţiile prevăzute de lege în procesul de acordare a serviciilor sociale; f) monitorizează şi evaluează serviciile sociale, colectează, prelucrează şi administrează datele şi

informaţiile privind beneficiarii, furnizorii publici şi privaţi şi serviciile administrate de aceştia;

g) asigură informarea şi consilierea beneficiarilor, precum şi informarea populaţiei privind drepturile sociale şi serviciile sociale disponibile;

h) colaborează permanent cu organizaţiile societăţii civile care reprezintă interesele diferitelor categorii de beneficiari;

Art.41 Compartimentul audit este în subordinea directă a directorului executiv al Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara: Scopul principal al compartimentului este asigurarea auditului public intern şi s sistemului de control intern managerial la nivelul Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara.

ATRIBUTII:

a) Planifică activitatea de audit intern şi pregăteşte misiunea de audit intern; b) Formulează constatările, concluziile şi recomandările de audit intern şi documentează

activităţile de audit intern; c) Elaborează raportul de audit intern şi asigură valorificarea recomandărilor de audit intern; d) Evaluează: sistemul organizaţional, sistemul privind managementul riscului, controlul intern

şi guvernanţa, activitatea financiar-contabilă; activitatea juridică; activitatea privind tehnologia informaţiei; procesul de finanţare;

e) Îndeplineşte activităţile necesare sistemului de control intrern managerial care sunt compatibile cu structura instituţiei şi funcţia de auditor.

Art.42 Pe lângă atribuţiile specifice, fiecare dintre serviciile şi birourile din cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara, mai au următoarele atribuţii:

a) Întocmeşte si transmite Serviciului Buget Finanţe Contabilitate anual, în luna iunie, propunerea privind bugetul pe anul urmator (cheltuieli curente si de capital) si prognozele pentru urmatorii 3 ani în conformitate cu calendarul bugetar stabilit în baza Legii finantelor publice locale;

b) Întocmeşte şi comunică Serviciului Buget Finanţe Contabilitate în luna septembrie a fiecărui an propunerea privind programul anual al achizitiilor publice;

c) Întocmeste propuneri de angajare şi angajamente bugetare precum şi referate în vederea angajării cheltuielilor bugetare, care se vor transmite Serviciului Buget Finanţe Contabilitate Art.43.Personalul din cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara are următoarele responsabilităţi: a) Raspunde de pastrarea confidenţialităţii informatiilor deţinute sau la care are acces ca urmare a executarii atributiilor de serviciu; b) Răspunde de îndeplinirea cu profesionalism, loialitate, corectitudine şi în mod conştiincios a îndatoririlor de serviciu şi se abtine de la orice faptă care ar putea sa aducă prejudicii instituţiei; c) Răspunde de realizarea la timp si întocmai a atributiilor ce-i revin potrivit legii, programelor aprobate sau dispuse expres de către conducerea instituţiei şi de raportarea asupra modului de realizare a acestora;

Regulament de organizare şi funcţionare Page 12 of 12 Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara

d) Răspunde, potrivit dispozitiilor legale, de corectitudinea şi exactitatea datelor, informaţiilor şi măsurilor prevăzute în documentele întocmite; e) Răspunde de îndeplinirea atributiilor stabilite prin fişa postului. Art.44. Personalul din cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara are următoarele competenţe :

a) Reprezintă şi angajeaza instituţia numai în limita atributiilor de serviciu şi a mandatului care i s-a încredinţat de către conducerea acesteia; b) Se preocupă permanent de perfecţionarea pregătirii profesionale; c) Propune documente tipizate şi proceduri de uz intern pentru activitatea compartimentului sau instituţiei, în general; d) Semnalează conducerii instituţiei orice probleme deosebite legate de activitatea acesteia, despre care ia cunoştinţă în timpul îndeplinirii sarcinilor sau în afara acestora, chiar daca nu vizeaza direct domeniul în care deţine responsabilităţi şi atribuţii.

Art.45. Personalul Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara este obligat să cunoască şi să respecte prevederile prezentului Regulament.

CAPITOLUL IV

DISPOZIŢII FINALE Art.46. Prevederile prezentului Regulament se completează de drept cu prevederile altor acte normative în domeniu. Art.47.Modificările prezentului regulament se fac numai cu aprobarea Consiliului Local al Municipiului Timişoara.

DIRECTOR EXECUTIV, CONSILIER JURIDIC, MARIA STOIANOV MARIANA SĂRAC

Atasament: Anexa_2.pdf

Anexa nr.2 la HCLMT nr............/........... Aprobat, PRIMAR Nicolae Robu

STAT DE FUNCŢII

Nr. crt.

Denumirea funcţiei Nivel studii

Funcţia publică/Post contractual Nr.posturi Cls. Grad

A . Functii publice de conducere 1 Director executiv S 1 II 2 Director executiv adjunct S 1 I 3 Şef serviciu S 3 I 4 Şef birou S 1 I Total funcţii publice de conducere 6 B . Functii publice de executie 5 Consilier S 3 I superior 6 Auditor S 1 I superior 7 Auditor S 1 I principal 8 Consilier S 1 I principal 9 Consilier juridic S 1 I principal

10 Consilier juridic S 1 I asistent 11 Inspector S 7 I superior 12 Inspector S 11 I principal 13 Inspector S 7 I asistent 14 Referent de specialitate SSD 1 II principal 15 Referent M 6 III superior 16 Referent M 3 III principal 17 Referent M 1 III asistent Total funcţii publice de execuţie 44 Total funcţii publice 50 C.1. Funcţii personal contractual de conducere

18 Şef Serviciu S 1 I 19 Şef birou S 1 I Total personal contractual de conducere 2 C.2. Funcţii personal contractual de executie

20 Asistent social principal S 1 21 Asistent social specialist S 4 22 Asistent social practicant S 1 23 Asistent social debutant S 3 24 Kinetoterapeut principal S 2 25 Logoped principal S 2 26 Medic specialist balneofiz. S 1 27 Medic specialist med generală S 1 28 Psiholog practicant S 2 29 Psiholog specialist S 2 30 Psihopedagog principal S 1 31 Inspector de specialitate S 1 II 32 Asistent medical PL 1 33 Administrator M 1 I 34 Casier M 1 35 Educator principal M 2 36 Educator M 5 37 Instructor de educaţie principal M 1 38 Instructor de educatie M 1 39 Instructor de ergoterapie principal M 6 40 Instructor de ergoterapie M 2 41 Magaziner M 1 42 Referent M 7 II 43 Sofer G 5 II 44 Ingrijitor G 4 45 Infirmieră G 25 46 Muncitor calificat G 1 III 47 Paznic G 3 Total personal contractual de executie 87 Total personal contractual 89 TOTAL GENERAL 139

Director Executiv, Referent gr.superior

Maria Stoianov Aurelia-Anica Bogdan

    Atasament: Anexa_1.pdf

    Anexa nr.1 la HCL. Nr……..din

    DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA COMUNITARA A MUNICIPIULUI TIMISOARA Aprobat

    CONSILIUL LOCAL AL PRIMAR MUNICIPIULUI TIMISOARA Nicolae Robu

    Serviciul pentru 43 Serviciul Buget- 11 Serviciul Centrul 26 Serviciul de 17 Protecţia Socială 1 Finanţe 1 de Zi pentru Copii Asistenta 1 a Persoanelor 5 Contabilitate 9 cu Dizabilităţi Sociala 16 Vârstnice Podul Lung 1

    37 1 25

    Biroul 9 Biroul Administrativ- 20 Juridic si 1 Informatică Resurse Umane 7 1

    1 1 18

    C ti t l 29 C ti t l 1

    Primar

    Director executiv adjunct

    Director Executiv

    Viceprimar

    Compartimentul 29 Compartimentul 1 Îngrijire la Domiciliu Sănătate şi Securitate

    4 în Muncă

    25 1

    Compartimentul 13 Compartimentul 9 Centre de Zi Evaluare şi

    1 Intervenţie Socială 4

    12 5

    Compartimentul 2 Audit

    2

    Total posturi din care 139 Caminul pentru Serviciul pentru Serviciul pentru FP conducere 6 Persoane Protecţia Protecţia FP executie 44 Vârstnice Copilului şi Familiei Persoanelor P C conducere 2 Timişoara cu Handicap PC executie 87

      Atasament: Referat.pdf

      Consiliul Local al Municipiului Timişoara APROBAT ,

      Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Primar Biroul Juridic şi Resurse Umane Nicolae Robu Nr. 1227/25.03.2013

      Referat

      privind modificarea şi aprobarea Organigramei, Statului de Funcţii şi Regulamentului de Organizare şi Funcţionare ale Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara

      Prin HCLMT nr. 229/04.12.2012 s-a modificat şi aprobat Organigrama şi Statul de Funcţii ale Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara, ca urmare a promovării funcţionarilor publici şi personalului contractual la nivelul instituţiei.

      Prin adresa nr. 348/28.01.2013 instituţia noastră a solicitat Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici aviz pentru modificarea structurii de funcţii publice din cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara.

      Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici a acordat avizul cu nr.4195/2013, pe care-l ataşăm în copie. Raportat la specificul şi obiectul de activitate ale Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara, am

      propus următoarele modificări în organigramă şi statul de funcţii: I.Înfiinţarea Compartimentului de Evaluare şi Intervenţie Socială în subordinea directă a directorului

      executiv prin mutarea functionarilor publici, respectiv personal contractual din alte servicii. Înfiintarea acestui compartiment este necesară în conformitate cu prevederile Legii nr.292/2011 –Legea asistenţei sociale, intrată în vigoare începând cu data de 01.01.2012. La nivelul compartimentului se aplică prevederile legale referitoare la indentificarea, evaluarea şi intervenţia socială pentru familiile şi persoanele aflate în dificultate din Municipiul Timişoara

      De asemenea, aplică şi prevederile legale privind formularea strategiei în domeniul serviciilor sociale şi a planului de acţiune privind servicii sociale la nivel local.

      II. Înfiinţarea unui Compartiment de Audit în subordinea directă a directorului executiv prin transformarea a 2 funcţii publice vacante în funcţii de auditor.

      Înfiinţarea acestui compartiment se face având în vedere OMFP nr.38/15.01.2003 pentru aprobarea Normelor generale privind exercitarea activităţii de audit public intern modificat prin OMFP nr.423/15.03.2004, 3.1 Organizarea auditului public intern la nivelul entităţilor publice:3.1.4 Instituţiile publice mici care au depăşit pragul anual de 100.000 EURO, o perioadă de 3 ani consecutiv, au obligaţia de a-şi constitui compartiment de audit public intern până la sfârşitul primului trimestru al anului următor.

      Având în vedere cele de mai sus, în conformitate cu prevederile art.36 alin (2) lit. a) şi alin.(3) lit.b) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală

      PROPUNEM :

      modificarea şi aprobarea Organigramei, Statului de Funcţii şi Regulamentului de Organizare şi Funcţionare ale Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara, conform anexelor nr.1, nr.2 şi nr.3.

      Director executiv, Serviciul Juridic al PMT, Maria Stoianov

      Consilier juridic gr.principal, Referent gr. superior, Mariana Sărac Aurelia-Anica Bogdan

      COD FO53-01,ver.1