keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 482/24.09.2013 privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi Statului de Funcţii ale Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara

24.09.2013

Hotararea Consiliului Local 482/24.09.2013
privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi Statului de Funcţii ale Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. 3857/28.08.2013 al Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara, aprobat de Primarul Municipiului Timişoara, domnul Nicolae Robu;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timisoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr.158/29.03.2013 privind modificarea şi aprobarea Organigramei, Statului de funcţii şi Regulamentului de Organizare şi Funcţionare ale Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara;
În baza 64 şi art.68 din Legea nr.188/1999 privind statutul funcţionarilor publici, modificată;
În baza art.41 din anexa la Hotărârea de Guvern nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
În conformitate cu prevederile art.36 alin (2) lit. a) şi alin.(3) lit.b) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală republicată şi modificată;
În temeiul art.45 din Legea 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se modifică şi se aprobă Organigrama şi Statul de Funcţii ale Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara, conform Anexelor nr.1 şi nr. 2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara.

Art.3: Prezenta hotărâre se comunică :
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Economice ;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Tehnice,
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale;
- Compartimentului Control;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Biroului Audit;
- Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara;
- Mass-media locale.



Presedinte de sedinta
LUCIAN TAROPA
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa_2.pdf

Anexa nr.2 la HCLMT nr............/........... Aprobat, PRIMAR Nicolae Robu

STAT DE FUNCŢII Nr. crt.

Denumirea funcţiei Nivel studii

Funcţia publică/Post contractual Nr.posturi Cls. Grad

A . Functii publice de conducere 1 Director executiv S 1 II 2 Director executiv adjunct S 1 I 3 Şef serviciu S 3 I 4 Şef birou S 1 I Total funcţii publice de conducere 6 B . Functii publice de executie 5 Consilier S 3 I superior 6 Auditor S 1 I superior 7 Auditor S 1 I principal 8 Consilier S 1 I principal 9 Consilier juridic S 1 I principal

10 Consilier juridic S 1 I asistent 11 Inspector S 6 I superior 12 Inspector S 12 I principal 13 Inspector S 7 I asistent 14 Referent de specialitate SSD 1 II principal 15 Referent M 6 III superior 16 Referent M 3 III principal 17 Referent M 1 III asistent Total funcţii publice de execuţie 44 Total funcţii publice 50 C.1. Funcţii personal contractual de conducere

18 Şef Serviciu S 1 I 19 Şef birou S 1 I Total personal contractual de conducere 2 C.2. Funcţii personal contractual de executie

20 Asistent social principal S 1 21 Asistent social specialist S 4 22 Asistent social practicant S 1 23 Asistent social debutant S 3 24 Kinetoterapeut principal S 2 25 Kinetoterapeut S 1 26 Logoped principal S 2 27 Medic specialist med generală S 1 28 Psiholog practicant S 2 29 Psiholog specialist S 2 30 Psihopedagog principal S 1 31 Inspector de specialitate S 1 II 32 Asistent medical PL 1 33 Administrator M 1 I 34 Casier M 1 35 Educator principal M 3 36 Educator M 3 37 Pedagog de recuperare principal M 1 38 Instructor de educaţie principal M 2 39 Instructor de ergoterapie principal M 6 40 Instructor de ergoterapie M 2 41 Magaziner M 1 42 Referent M 4 I 43 Referent M 3 II 44 Sofer G 4 II 45 Sofer G 1 I 46 Ingrijitor G 4 47 Infirmieră G 25 48 Muncitor calificat G 1 III 49 Paznic G 3 Total personal contractual de executie 87 Total personal contractual 89 TOTAL GENERAL 139

Director Executiv, Referent gr.superior

    Atasament: Referat.pdf

    CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIŞOARA Aprobat, DIRECŢIA DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ COMUNITARĂ Primar Nr.3857/28.08.2013 Nicolae Robu

    R E F E R A T privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi Statului de Funcţii ale Direcţiei de Asistenţă

    Socială Comunitară Timişoara Prin H.C.L.M.T. nr.158/29.03.2013 a fost aprobată Organigrama, Statul de funcţii şi Regulamentul de Organizare şi Funcţionare ale Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara.

    La data de 25.06.2013 s-a organizat examenul pentru promovare în grad profesional a funcţionarilor publici din cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara, în baza art. 26 alin.(3) din Legea - cadru nr.284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice şi art.64 şi art.68 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici.

    De asemenea, la data de 26.06.2013 s-a organizat examenul pentru promovarea personalului contractual din cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara, în baza art.41 din anexa la HG. nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

    Ca urmare propunem modificarea şi aprobarea statului de funcţii astfel: 1 post de inspector , clasa I, grad profesional asistent se transformă într-un post de inspector ,

    clasa I, gradul profesional principal; 3 posturi referent II se transformă în 3 posturi de referent I; 1 post de şoferII se transformă într-un post de şofer I; 1 post de educator se transformă într-un post de educator principal; 1 post de instructor de educaţie se transformă într-un post de instructor de educaţie principal.

    Precizăm că, pentru eficientizarea activităţii instituţiei: se mută definitiv o funcţie publică de execuţie ocupată- referent grad asistent de la

    Serviciul de Asistenţă Socială la Biroul Juridic şi Resurse Umane; se mută un post vacant kinetoterapeut principal de la Serviciul pentru Protecţia Socială a

    Persoanelor Vârstnice la Serviciul Centrul de Zi pentru Copii cu Dizabilităţi ,,Podul Lung,, 1 post de medic balneofizioterapeut se transformă în kinetoterapeut la Serviciul Centrul de

    Zi pentru Copii cu Dizabilităţi ,,Podul Lung ; 1 post de educator se transformă în pedagog de recuperare principal la Serviciul Centrul

    de Zi pentru Copii cu Dizabilităţi ,,Podul Lung Având în vedere cele expuse, în baza art.64 şi art.68 din Legea nr.188/1999 , art.41 din anexa la

    HG nr.286/2011 şi art.36 alin.(2) lit.a) si alin.(3) lit. b) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică local,

    PROPUNEM: 1.modificarea şi aprobarea Organigramei şi Statului de funcţii ale Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara,conform anexei nr.1 şi anexei nr.2 . Director executiv, Serviciul Juridic Maria Stoianov

    Consilier juridic gr.principal Referent gr. superior Mariana Sărac Aurelia-Anica Bogdan

    COD FP53-01, ver.1

    Atasament: Organigrama.pdf

    Anexa nr.1 la HCL. Nr……..din

    DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA COMUNITARA A MUNICIPIULUI TIMISOARA Aprobat

    CONSILIUL LOCAL AL PRIMAR MUNICIPIULUI TIMISOARA Nicolae RobuPrimar

    Director executiv adjunct

    Director Executiv

    Viceprimar

    Serviciul pentru 42 Serviciul Buget- 11 Serviciul Centrul 27 Serviciul de 16 Protecţia Socială 1 Finanţe 1 de Zi pentru Copii Asistenta 1 a Persoanelor 5 Contabilitate 9 cu Dizabilităţi Sociala 15 Vârstnice Podul Lung 1

    36 1 26

    Biroul 10 Biroul Administrativ- 20 Juridic si 1 Informatică Resurse Umane 8 1

    1 1 18

    Compartimentul 29 Compartimentul 1 Îngrijire la Domiciliu Sănătate şi Securitate

    4 în Muncă

    25 1

    Compartimentul 12 Compartimentul 9 Centre de Zi Evaluare şi

    1 Intervenţie Socială 41 Intervenţie Socială 4

    11 5

    Compartimentul 2 Audit

    2

    Total posturi din care 139 Caminul pentru Serviciul pentru Serviciul pentru FP conducere 6 Persoane Protecţia Protecţia FP executie 44 Vârstnice Copilului şi Familiei Persoanelor P C conducere 2 Timişoara cu Handicap PC executie 87