keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 137/25.03.2008 privind completarea documentaţiilor pentru obţinerea Autorizaţiei de Construire, Certificatelor de Urbanism ( alipire, dezlipire, ieşire din indiviziune, etc.), Autorizaţiei de Funcţionare construcţii şi a Autorizaţiei de Nefuncţionare construcţii, cu documente în format digital ce se depun la Primăria Timişoara, Direcţia Urbanism şi Serviciul Banca de Date Urbană

25.03.2008

Hotararea Consiliului Local 137/25.03.2008
privind completarea documentaţiilor pentru obţinerea Autorizaţiei de Construire, Certificatelor de Urbanism ( alipire, dezlipire, ieşire din indiviziune, etc.), Autorizaţiei de Funcţionare construcţii şi a Autorizaţiei de Nefuncţionare construcţii, cu documente în format digital ce se depun la Primăria Timişoara, Direcţia Urbanism şi Serviciul Banca de Date Urbană


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2007-25673/11.03.2008 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Luând în considerare art.44 şi art.45 din Legea nr.7/1996 a cadastrului şi publicităţii imobiliare;
Având în vedere Ordinul nr.634/13.10.2006 al Ministerului Administraţiei şi Internelor-Agentia Naţională de Cadastru şi Publicităţii Imobiliare, republicată şi completată;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin.5 lit.(c) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 alin.2 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă depunerea documentaţiei în format digital, în completare la documentaţiile solicitate în prezent pentru obţinerea următoarelor acte emise de Primăria Timişoara:
A. Pentru completarea documentaţiilor în vederea obţinerii Autorizaţiilor de Construire, trebuie să se depună următoarele:
- planuri de situaţie şi planuri de încadrare în zonă în format dxf;
- planuri parcelare pe care să fie corect identificată parcela de teren conform notaţiilor din cartea funciară aferentă imobilului, în format dxf;
B.Pentru Planul Urbanistic Zonal ( PUZ) şi Planul Urbanistic de Detaliu ( PUD), documentaţia trebuie să conţină următoarele:
- memoriu de prezentare a lucrării în format pdf;
- plan cu situaţia existentă în format dxf;
- planşă cu reglementările urbanistice în format dxf;
- planşă cu propunerea de mobilare în format dxf;
- planşă cu situaţia juridică a terenurilor în format dxf;
- planşă cu obiective de utilitate publică în format dxf;
C.Documentaţiile pentru obţinerea Autorizaţiei de Funcţionare construcţii şi Autorizaţiei de Nefuncţionare construcţii trebuie să conţină toate planurile depuse la Autorizaţia de Construire, conform punctului A, avizate spre neschimbare şi în plus se va depune ridicarea topografică în format dxf.
D. Pentru obţinerea Certificatelor de Urbanism ( alipire, dezlipire, ieşire din indiviziune, etc.) documentaţiile trebuie să conţină următoarele:
- ridicarea topografică în format dxf;
- plan cu propunerea de dezlipire sau alipire în format dxf şi planuri parcelare pe care să fie corect identificată parcela de teren conform cărţii funciare aferente în format dxf.
Art.2: Definiţia straturilor DXF este prezentată în Anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Urbanism şi Serviciul Banca de Date Urbană.
Art.4: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Drumuri şi Transporturi;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii;
- Mass - media locale.



Presedinte de sedinta
CORADO TOADER
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: ANEXA.pdf

ANEXA LA H.C.L. NR………….

Definiţia straturilor din fişierul DXF, versiunea AutoCAD 12

Nume Descriere Tip Parcela Limită proprietate Linie NrPostal Număr poştal Text

Subparc Limită subparcelă (zone verzi, carosabil, trotuar, parcări, gard) Linie

Cladire Limită construcţie (suprafaţa construită) Linie

Control Caroiaj la scări standard 1:500, 1:1000, 1:2000, 1:5000 (primit de la primărie) Punct + Linie

Strada Limită stradă Linie InsStrada Denumire stradă Text LinCF Linie cale ferată Linie ContHidr Limită contur hidrografic Linie

Conducta Conducte şi cabluri la suprafaţă şi subterane cu simboluri corespunzătoare Linie + Simbol

ElementeEdil

Elemente edilitare găsite pe teren - Stâlpi (Iluminat, telefon, înaltă tensiune) - Cămine de vizitare (canalizare, apă,

electricitate, telecomunicaţii, gaz) - Hidrant - Fântână - Rigolă - Aerisire gaz - Copac

Simbol + Punct

Atasament: Referat.pdf

1

ROMÂNIA SE APROBĂ JUDEŢUL TIMIŞ PRIMAR, MUNICIPIUL TIMIŞOARA DR. ING. GHEORGHE CIUHANDU PRIMĂRIA DIRECŢIA URBANISM SERVICIUL BANCA DE DATE URBANĂ SC2007-25673/11.03.2008

REFERAT

privind completarea documentaţiilor pentru obţinerea Autorizaţiei de Construire, Certificatelor de Urbanism (alipire/dezlipire, ieşire din indiviziune etc.), Autorizaţiei de funcţionare construcţii şi Autorizaţiei de nefuncţionare construcţii cu documentele în format digital ce se depun la Primăria Timişoara, Direcţia Urbanism, Serviciul Banca de Date Urbană

Conform contractului nr. 267/2004 dintre Primăria Municipiului Timişoara şi firma S.C. GEOTOP S.R.L. s-a întocmit Sistemul informatic Geografic (G.I.S.) al Municipiului Timişoara.

Pentru o mai rapidă şi corectă integrare a informaţiilor în G.I.S., din documentaţiile depuse de către petenţi, este necesar ca acestea să conţină atât formatul digital (format dxf, versiunea AutoCAD 12), cât şi parte scrisă şi desenată (documentaţii îndosariate) având în vedere Procesul verbal încheiat încheiat în data de 25.02.2008 unde comisia CTATU este de acord cu elaborarea documentaţiilor în format digital descrise mai jos.

Pe baza documentaţiilor depuse de contribuabili şi pe baza actelor eliberate de P.M.T. (autorizaţii de funcţionare, nefuncţionare, certificate de urbanism pentru dezmembrări, unificări) solicitanţii se vor prezenta la O.C.P.I.. După obţinerea avizului O.C.P.I. pe baza aceloraşi documentaţii care au fost depuse şi la P.M.T. se vor efectua operaţiile solicitate, în C.F..

Documentaţia care se va depune în format digital pentru obţinerea Autorizaţiei de Construire trebuie să conţină:

- planuri de situaţie şi încadrare în zonă în format dxf, - planuri parcelare pe care să fie corect identificată parcela de teren conform C.F.-ului aferent în

format dxf,

Documentaţia care se va depune în format digital pentru elaborare P.U.D., P.U.Z. trebuie să conţină:

- memoriul de prezentare a lucrării, în format pdf, - plan cu situaţia existentă, în format dxf, - planşă cu reglementările urbanistice, în format dxf, - planşă cu propunerea de mobilare, în format dxf, - planşă cu situaţia terenurilor, în format dxf, - planşă cu obiective de utilitate publică, în format dxf.

Documentaţia care se va depune în format digital pentru obţinerea Autorizaţiei de funcţionare construcţii, Autorizaţiei de nefuncţionare construcţii trebuie să conţină toate planurile anexe care au fost depuse deja la obţinerea la Autorizaţia de Construire avizate spre neschimbare, şi în plus ridicarea topografică, în format dxf.

Documentaţia care se va depune în format digital pentru obţinerea Certificatelor de Urbanism (alipire/dezlipire, ieşire din indiviziune etc.) trebuie să conţină:

- ridicarea topografică, în format dxf, - plan cu propunerea de dezmembrare sau unificare, în format dxf, - planuri parcelare pe care să fie corect identificată parcela de teren conform C.F.-ului aferent în

format dxf.

2

Sistemul de coordonate pentru formatul digital va fi Stereo 70, iar formatul fişierelor DXF, versiunea AutoCAD 12.

Definiţia straturilor din fişierul DXF, versiunea AutoCAD 12. Menţionăm că O.C.P.I.., pentru avizare şi operare în C.F. solicită deja documentaţiile în format digital întocmite conform Ord. nr.634/29.12.2006. De asemenea, menţionăm că pentru planşele de arhitectura nu se vor încălca drepturile autor. VICEPRIMAR DIRECTOR DIRECŢIA URBANISM ing. Dorel Borza arh. Sorin Emilian Ciurariu ŞEF SERVICIU B.D.U. CONSILIER ing. Dan Robescu ing. Oana Racolţa

AVIZAT JURIDIC jr. Mirela Lasuschevici

Red. O.R. Dact. O.R.

Nume Descriere Tip Parcela Limită proprietate Linie NrPostal Număr poştal Text Subparc Limită subparcelă (zone verzi, carosabil, trotuar, parcări, gard) Linie Cladire Limită construcţie (suprafaţa construită) Linie

Control Caroiaj la scări standard 1:500, 1:1000, 1:2000, 1:5000 (primit de la primărie) Punct + Linie

Strada Limită stradă Linie InsStrada Denumire stradă Text LinCF Linie cale ferată Linie ContHidr Limită contur hidrografic Linie

Conducta Conducte şi cabluri la suprafaţă şi subterane cu simboluri corespunzătoare Linie + Simbol

ElementeEdil

Elemente edilitare găsite pe teren - Stâlpi (Iluminat, telefon, înaltă tensiune) - Cămine de vizitare (canalizare, apă, electricitate,

telecomunicaţii, gaz) - Hidrant - Fântână - Rigolă - Aerisire gaz - Copac

Simbol + Punct