keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 94/03.03.2015 privind modificarea şi aprobarea Statului de funcţii la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara

03.03.2015

Hotararea Consiliului Local 94/03.03.2015
privind modificarea şi aprobarea Statului de funcţii la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. 225573/16.02.2015 al Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor Timişoara, aprobat de Primarul Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere Referatul nr. SC 2015 - 4784/24.02.2015, al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizul Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.40/2006 privind organizarea şi funcţionarea Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Timişoara cu personalitate juridică ;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.450/2014 privind modificarea şi aprobarea Statului de funcţii, Organigramei şi a Regulamentului de Organizare şi Funcţionare la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara;
În conformitate cu prevederile art.107 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici - cu modificările şi completările ulterioare rep. -2;
În conformitate cu prevederile art.36 alin.(2) lit.a) coroborate cu prevederile alin.(3) lit.b) ale art.36 - din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se modifică şi se aprobă Statul de Funcţii la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara - conform Anexei care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara .

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică :
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Biroului Audit;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor Timişoara;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
ADRIAN ORZA
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa.pdf

ROMÂNIA CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIŞOARA DIRECŢIA DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR

Anexa la HCL nr. _______din_______________

STAT DE FUNCŢII

Nr. posturi

Clasă Grad

1 Director executiv S 1 II

2 Şef serviciu S 3 I

3 Şef birou S 2 I

4 auditor S 2 I superior

5 consilier S 9 I superior

6 consilier S 9 I principal

7 consilier juridic S 1 I principal

8 consilier S 12 I asistent

9 referent M 14 III superior

10 referent M 2 III principal

11 referent M 1 II

12 casier M 1

13 administrator M 1 I

14 arhivar M 1

15 şofer M 1 I

16 muncitor calificat M 1 I

17 îngrijitor G 1

Număr total posturi 62

din care:

1. Funcţii publice 55

- de conducere 6

- de executie 49

2. Personal contractual 7

- de conducere 0

- de executie 7

DIRECTOR EXECUTIV ŞŞef Birou Juridic Resurse Umane Comunicare

ŢECU CONSTANŢA MARINESCU MEDINA CODRUŢA

Funcţia publică/contractuală Nr. Crt.

Denumire funcţie de conducere Nivel

studii

Total funcţii contractuale de executie 7

TOTAL GENERAL 62

C. FUNCŢII CONTRACTUALE DE EXECUŢIE

A. FUNCŢII PUBLICE DE CONDUCERE

Total funcţii publice de conducere 6

B. FUNCŢII PUBLICE DE EXECUŢIE

Total funcţii publice de execuţie 49

Atasament: Referat.pdf

Nr. ______________________ APROBAT, PRIMAR NICOLAE ROBU

R E F E R A T

privind modificarea şi aprobarea Statului de Funcţii la Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor Timişoara.

Prin H.C.L.M.T. nr. 450/2014 a fost aprobată Organigrama, Statul de funcţii şi Regulamentul de Organizare şi Funcţionare ale Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor Timişoara . În urma examenului organizat la data de 18.12.2014 pentru promovare în grad profesional a funcţionarilor publici din cadrul Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor Timişoara care întruneau cerinţele specifice, instituite de legislaţia în materie privind promovarea în grad profesional - şi în considerarea dispoziţiilor art.64 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, propunem următoarele modificării în Statul de Funcţii după cum urmeazăl:

- transformarea unui post de consilier clasa I gradul profesional asistent în consilier clasa I gradul profesional principal - la Serviciul Stare Civilă ;

- transformarea unui post de referent clasa III gradul profesional asistent în referent clasa III gradul profesional principal - la Serviciul Stare Civilă ;

- transformarea unui post de consilier clasa I gradul profesional principal în consilier clasa I gradul profesional superior - la Serviciul Financiar Administrativ.

Raportat la cele de mai sus, propunem : modificarea şi aprobarea Statului de Funcţii – conform Anexei la prezentul referat. 

DIRECTOR EXECUTIV ŞEF BIROU CONSTANŢA ŢECU MEDINA C. MARINESCU REFERENT ADRIANA DRAGOESCU

Cod FP 53-01, ver.1

R O M Â N I A CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIŞOARA

DIRECŢIA DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR BIROUL JURIDIC RESURSE UMANE COMUNICARE

300028 Timişoara, Bd. Mihai Eminescu nr. 11 Tel/fax.: 0256/499359;

e-mail: [email protected]; http://www.primariatm.ro/evpers Operator de date cu caracter personal nr. 2055