keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 284/25.06.2015 privind modificarea şi aprobarea Statului de funcţii la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara

25.06.2015

Hotararea Consiliului Local 284/25.06.2015
privind modificarea şi aprobarea Statului de funcţii la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2015 - 226650/12.05.2015 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Nicolae Robu;
Având în vedere Referatul nr. 226650/12.05.2015 al Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor Timişoara din subordinea Consiliului Local al Municipiului Timişoara, aprobat de Primarul Municipiului Timişoara, domnul Nicolae Robu;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 40/2006 privind organizarea şi funcţionarea Serviciului Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Timişoara cu personalitate juridică;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 450/2014 privind aprobarea Statului de Funcţii, Organigramei şi a Regulamentului de Organizare şi Funcţionare la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 94/03.03.2015 privind modificarea şi aprobarea Statului de Funcţii la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara;
În conformitate cu prevederile art.107 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art.36 alin.(2) lit. a) coroborate cu prevederile alin.(3) lit.b) ale art.36 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se modifică şi se aprobă Statul de Funcţii la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara - conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţii Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Biroului Audit;
- Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor Timişoara;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
LUCIAN TAROPA
Contrasemneaza
P. SECRETAR SIMONA DRĂGOI

Atasament: Anexa.pdf

ROMÂNIA CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIŞOARA DIRECŢIA DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR

Anexa la HCL nr. _______din_______________

STAT DE FUNCŢII

Nr. posturi

Clasă Grad

1 Director executiv S 1 II

2 Şef serviciu S 3 I

3 Şef birou S 2 I

4 auditor S 2 I superior

5 consilier S 12 I superior

6 consilier S 13 I principal

7 consilier juridic S 1 I superior

8 consilier S 5 I asistent

9 referent M 14 III superior

10 referent M 2 III principal

11 referent M 1 II

12 casier M 1

13 administrator M 1 I

14 arhivar M 1

15 şofer M 1 I

16 muncitor calificat M 1 I

17 îngrijitor G 1

Număr total posturi 62

din care:

1. Funcţii publice 55

- de conducere 6

- de executie 49

2. Personal contractual 7

- de conducere 0

- de executie 7

DIRECTOR EXECUTIV ŞŞef Birou Juridic Resurse Umane Comunicare

ŢECU CONSTANŢA MARINESCU MEDINA CODRUŢA

Total funcţii contractuale de executie 7

TOTAL GENERAL 62

C. FUNCŢII CONTRACTUALE DE EXECUŢIE

A. FUNCŢII PUBLICE DE CONDUCERE

Total funcţii publice de conducere 6

B. FUNCŢII PUBLICE DE EXECUŢIE

Total funcţii publice de execuţie 49

Funcţia publică/contractuală Nr. Crt.

Denumire funcţie de conducere Nivel

studii

Atasament: Referat.pdf

Nr. 226650/12.05.2015 APROBAT, PRIMAR NICOLAE ROBU

R E F E R A T privind modificarea şi aprobarea Statului de Funcţii la Direcţia de Evidenţă a

Persoanelor Timişoara. Prin H.C.L.M.T. nr. 450/2014 a fost aprobată Organigrama, Statul de funcţii şi Regulamentul de Organizare şi Funcţionare ale Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor Timişoara iar prin H.C.L.M.T nr. 94/03.03.2015 a fost modificat şi aprobat Statul de funcţii. În urma examenului organizat în data de 06.05.2015 – proba scrisă şi respectiv în data de 07.05.2015 - interviul pentru promovare în grad profesional a unor funcţionari publici din cadrul Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor Timişoara care întruneau cerinţele specifice, instituite de legislaţia în materie privind promovarea în grad profesional - şi în considerarea dispoziţiilor art. 64 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici– (r²) cu modificările şi completările ulterioare, propunem următoarele modificări în Statul de Funcţii după cum urmeazăl:

- transformarea unui post de consilier juridic clasa I gradul profesional principal în consilier juridic clasa I gradul profesional superior - la Biroul Juridic Resurse Umane Comunicare ;

- transformarea a 3 posturi de consilier clasa I gradul profesional principal în consilier clasa I gradul profesional superior - la Serviciul Evidenţa Persoanelor ;

- transformarea a 7 posturi de consilier clasa I gradul profesional asistent în consilier clasa I gradul profesional principal din care unul la Serviciul Stare Civilă şi 6 la Serviciul Evidenţa Persoanelor.

Raportat la cele de mai sus, propunem : modificarea şi aprobarea Statului de Funcţii – conform Anexei la prezentul referat. 

DIRECTOR EXECUTIV ŞEF BIROU CONSTANŢA ŢECU MEDINA C. MARINESCU REFERENT ADRIANA DRAGOESCU

Cod FP 53-01, ver.1

R O M Â N I A CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIŞOARA

DIRECŢIA DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR BIROUL JURIDIC RESURSE UMANE COMUNICARE

300028 Timişoara, Bd. Mihai Eminescu nr. 11, Tel/fax.: 0256/499359; e-mail: [email protected]; http://www.primariatm.ro/evpers