Hotararea Consiliului Local 36/24.02.2004 privind indexarea cu rata inflaţiei a tarifelor pentru serviciile funerare practicate în cimitirele aparţinând Primăriei Municipiului Timişoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. D72004 -71/20.01.2004 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, turism, sport şi culte, Comisiei pentru sănătate, muncă şi protecţie socială, ecologie şi protecţia mediului din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 91/2002 - pentru aprobarea Regulamentului de funcţionare al cimitirelor şi crematoriilor aparţinând Primăriei Municipiului Timişoara, modificată prin Hotărârea Consiliului Local nr.316/16.10.2003; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.84/2003 privind concesionarea prin licitaţie publică deschisă a serviciilor funerare de curăţenie, lucrărilor şi bunurilor necesare realizării serviciilor funerare în cimitirul din Calea Lipovei, cimitirul din strada Stuparilor, cimitirul din Calea Buziaşului , cimitirul din Calea Şagului şi cimitirul din strada Rusu Şirianu aflate în administrarea Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi şi revocarea HCL nr.57/2003; În conformitate cu prevederile art.38 lit.(d) şi (i) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală În temeiul art. 46 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală; HOTARASTE Art.1 : Se modifică Anexa 2 la Hotărârea Consiliului Local nr.84/2003 cu privire la tarifele pentru serviciile funerare practicate în cimitirele aparţinând Primăriei Municipiului Timişoara, conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Patrimoniu şi Serviciul Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara precum şi firmele concesionare. Art 3: Prezenta hotărâre se comunică: - Prefecturii Judeţului Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Edilitare; - Serviciului Juridic; - Biroului Relaţii Publice; - Serviciului Audit Public Intern; - Serviciului Centrul de Informare Pentru Cetăţeni; - Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi; - S.C. Consimpex S.R.L.; - S.C. Leka S.R.L.; - S.C. Vânătorul S.R.L.; - Mass-media locale.
|